Ik probeer ook een reactie uit te lokken, meer in de trend dat ze dr tieten niet hoeft te showen, want wat je niet hebt hoef je ook niet te showenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over IJsmeis der naakt foto's. Om die reden heb ik ook een ban gekregen dus.
Ik heb er 1 opgeslagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Heeft ijsmeis naaktfoto's?
Misschien komen die wel langs in het borsten voor de webcam topic.
post um hier maar.quote:
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
post um hier maar.
Dan sla ik um wel op.
Mijn mail staat in mijn profielquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.![]()
Dan zeg je gewoon dat je niet wist dat dat ijsmeis was in die foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.![]()
Ik zie geen mailadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef Billekoek het volgende:
Ik wil em ook
Kijk in profiel voor mailadres.
Oja wel over knokken doorpraten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef snellejelle het volgende:
maar die foto is wel een wapen, dat jaagt de tegenstander wel weg
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:03 schreef Billekoek het volgende:
Aangepast Woldo.
Ik zie nog steeds niks.quote:MSN:
kareltje_is_cool apestaartje hotmail.comquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je niet wist dat dat ijsmeis was in die foto.
maar mail maar anders.
Your message has been sent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kareltje_is_cool apestaartje hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |