Je weet toch, kerels houden dat niet zo goed bijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie toevallig in de fotoboeken van Noca en Clauwheee dat de één al 4 jaar een relatie heeft en de ander 4,5... daar mist toch een half jaartje?![]()
![]()
Ik ben niet altijd zo bij de tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie toevallig in de fotoboeken van Noca en Clauwheee dat de één al 4 jaar een relatie heeft en de ander 4,5... daar mist toch een half jaartje?![]()
![]()
MaxPower is nu ontmaskerd als Peter R. de Vries!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
![]()
Trustequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga ook maar eens tussen de klamme lappen liggen... mzl iedereen
Net terug van Sail.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef pascalheister het volgende:
golfer en bluezz al weer terug van sail?
Ik had verwacht dat we met een bootje naar de kop van het Javaeiland konden varen, maar er echt niet op gerekend dat je ruim een uur moet omlopen van het Centraal om er te komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef popolon het volgende:golfert.
Maar eerlijk gezegd, had je dat niet kunnen weten?
Ik reageer op je tong.quote:
Is het alweer zover?quote:
Zuiperd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Is het alweer zover?
Ik heb morgen vrij dus ik neem nog een drankje.
Somsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:36 schreef Suijk het volgende:
Poker is wel geinig op tv, doet Scotty Nguyen ook mee?
ook goedemorgen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:22 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen Hools.
Welk onweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook goedemorgen!
lekker vroeg wakker voor het onweer?
iets met wekker en niet gehoord?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Welk onweer?![]()
Normaliter had ik nu op m'n werk moeten zitten. Wat klopt er hier niet?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met wekker en niet gehoord?
Klinkt matig...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meer iets met rare organisatie, regeltjes, geen goed gevoel en toch maar even vakantie nemen om verder te kijken![]()
Ja is het ook. Maar anderzijds, ben nu wel opgelucht.quote:
Weet niet of ik daar nu zó blij mee moet zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:42 schreef clauwheee het volgende:
Dus jullie zullen het even weer wat vaker met me moeten doen.
mogguhquote:
ligt het aan mij....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Geen zin om meer foto's te plaatsen, maar hele korte impressie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik SCHtikte bijna in m'n broodje!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb vanochtend om kwart voor 7 al weer 2 rondjes gelopen.
Ben ik gek, manisch of verslaafd aan het worden?
Of sportief?
Allemaal tegelijk, m'n beste, allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Of sportief?
Alles wat een motor had, (gisteren was het voor kleine vaartuigen hoorde ik vanochtend) en max. 6 km voer mocht meedoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:50 schreef Bjoro het volgende:
ligt het aan mij....
het heet SAIL en ik zie alleen maar motorboten, hadden ze het niet beter Motor kunnen noemen
zieltjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles wat een motor had, (gisteren was het voor kleine vaartuigen hoorde ik vanochtend) en max. 6 km voer mocht meedoen
Ik ben er nog moe van
*kuch*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:27 schreef Againzender het volgende:
ik ga even boodschappen doen voordat alle bejaarden wakker zijn
hey wacht eens ff.. je hebt geen werk meer ??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meer iets met rare organisatie, regeltjes, geen goed gevoel en toch maar even vakantie nemen om verder te kijken![]()
Het is best leuk, alleen als je GEEN prijs gewonnen hebt.. dan kan je namelijk zelf weten wat je doet en waar en wanneer en hoelang je erover doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:20 schreef SCH het volgende:
Ik twijfelde nog of ik morgen zou gaan maar ben er nu wel uit
Morgen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools!
Ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Clau ik vind het een verstandig moedig besluit
Nieuw vriendje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Yepquote:Ben ik gek, manisch of verslaafd.
Ik heb hier nog wel wat pads liggenquote:
vanavond weer SChat, zelfde plek, zelfde tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Of sportief?
Sms er eens een paar doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat pads liggen
Ik heb het net gelezen ja. Leuk leesvoer weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
briljante lemmings in KLB:
Zwemmen met vriendin: man vraagt om trio. (serieus)
Op het strand afgewezen worden (lemmings)
Drink gewoon koffie ipv. senseo!quote:
En om dat te vieren, eet je nu een appelflap, vruchtentaartje en een Bossche Bol?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Of sportief?
Ik heb alleen een senseoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Drink gewoon koffie ipv. senseo!
wat is er mis met senseoquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
briljante lemmings in KLB:
Zwemmen met vriendin: man vraagt om trio. (serieus)
Op het strand afgewezen worden (lemmings)
Suijkie, of jij nog ff in je SCHuurtje wil kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
En om dat te vieren, eet je nu een appelflap, vruchtentaartje en een Bossche Bol?
ik vind mijn eigen gezette snelfiltermalingextract gewoon lekkerderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat is er mis met senseo![]()
al weer een beetje opgeknapt AZ ?
Dank. Ik vond het doodengquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Clau ik vind het een verstandig moedig besluit
Hehe, mijn eigen fiets is nog maar net in staat om 2 kilometer te fietsen, dan moet 'ie uitrusten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Suijkie, of jij nog ff in je SCHuurtje wil kijken
[gez] spoed: fiets in Almere
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom ben je daar vertrokken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dank. Ik vond het doodengHad er de hele nacht niet van geslapen. Maar nu wel opgelucht
En eigenlijk moet het ook aan m'n reet roesten, maar ja, aard van het beestje hè..
Heul lang verhaal. Ook beetje moeilijk uit te leggen zo. Bovenstaande dus plus dat ik eerlijkheid van beide kanten best belangrijk vind en dat was niet van toepassing hier. Dus ik heb de eer aan mezelf gehouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Clau for Presidentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:02 schreef clauwheee het volgende:
Suijk:
[..]
Heul lang verhaal. Ook beetje moeilijk uit te leggen zo. Bovenstaande dus plus dat ik eerlijkheid van beide kanten best belangrijk vind en dat was niet van toepassing hier. Dus ik heb de eer aan mezelf gehouden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
En om dat te vieren, eet je nu een appelflap, vruchtentaartje en een Bossche Bol?
nou ja, het is meer een vlonder, maar het zit achter het huis boven het water, en je kan er een boot aan leggen, dus ik noem het een steigerquote:
stei·ger (de ~ (m.), ~s)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, het is meer een vlonder, maar het zit achter het huis boven het water, en je kan er een boot aan leggen, dus ik noem het een steiger
Volgend weekend.quote:
Relaxed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgend weekend.Zit er ook op te wachten.
ga eens aan het werk man ipv op een stel fietsende kerels in een korte broek te wachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:23 schreef Suijk het volgende:
Volgend weekend.Zit er ook op te wachten.
*Klapt stoeltje weer in en doet bbq uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga eens aan het werk man ipv op een stel fietsende kerels in een korte broek te wachten![]()
wacht maar af liev, het komt nu al jouw kant op !!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef clauwheee het volgende:
AZ had je het nu over onweer vanochtend? Het is hier prachtig weer!
ja, hier in Amsterdam is het ook best aardig weer, maar het onweer zit al boven Zeeland nu, en wordt naar het noorden toe waarschijnlijk steeds actiever, dus let daar even op als je er nog uit gaat vandaag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef clauwheee het volgende:
AZ had je het nu over onweer vanochtend? Het is hier prachtig weer!
ik hoop vanavond pas hier in het oosten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hier in Amsterdam is het ook best aardig weer, maar het onweer zit al boven Zeeland nu, en wordt naar het noorden toe waarschijnlijk steeds actiever, dus let daar even op als je er nog uit gaat vandaag!
goed plan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Suijk het volgende:
Dan kan ik dus eigenlijk beter nu naar het terras gaan, want straks gaat dat niet meer.
je word voor utregquote:
je zit nu lekker op een terrassie te fokken?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Dan ga ik in ieder geval even buiten lunchen.
Arme Rubbereendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef pascalheister het volgende:
morgen feest hoop wel op goed weer
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef VoreG het volgende:
Maar ik ben net terug van de UITweek het was geweldig![]()
UTREG
Dat taaltje pik je zo op hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
wat een stad
Het is mooi en de mensen zijn geweldig. Ik volg het taaltje niet maar oke
En ik ben geboren in naardenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:33 schreef Suijk het volgende:
Een Rotterdammer die voor Ajax is die Utreg zijn stadje noemt.
Het moet niet gekker worden...
maar de vraag blijft natuurlijk, nu je niet meer groen bent.......welke kleur ben je nu welquote:
Rood witquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar de vraag blijft natuurlijk, nu je niet meer groen bent.......welke kleur ben je nu wel
quote:Hevige buien die op dit moment van zuid naar noord over ons land trekken, hebben een slachtoffer gemaakt. Een 35-jarige vrouw uit Zeeland werd in Walsoorden bij Terneuzen rond 10:30 uur getroffen door de bliksem. De vrouw was op slag dood.
De vrouw liep met haar hond op een open veld toen opeens het noodweer losbrak. De fikse regenbuien trekken nu naar Rotterdam.
Utreg me stadsjie daor gebeurt van allerhandquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef VoreG het volgende:
Als ik op de dom sta
kijk ik even naar benee
dan zie ik het ouwe grachie
vreeburg en wijk c
ja dan springt mn hartsie? open
Ik ben trots wat daggie wat
dr is geen moie plekkie
as Utereg mijn stad
as utereg mijn stadik kan het al een beetje
SOEP SOEP SOEP
BALLEN BALLEN BALLEN!
enz
ja, het is weer raar weerquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
àls ik maar droog zit anders valt m'n feest letterlijk in het water
Jij bent wel zo'n weer-mannetje toch? Waar check je die online radar beelden?quote:
Zijn de scholen al weer begonnen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:54 schreef pfaf het volgende:
MIddag. De eerste onvoldoende van het jaar gehaald.![]()
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zijn de scholen al weer begonnen dan?
In midden-nederland wel de basisscholenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zijn de scholen al weer begonnen dan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n weer-mannetje toch? Waar check je die online radar beelden?
Die bewolking is nogal scherp begrenst, binnen een paar minuten is het van vrij zonnig opeens zwaar bewolkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is hier nog volop zomer. )
Nu al jah? Het is nog bouwvak ja, wat snel. Volgens mij beginnen de basisscholen hier over 2 weken weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
In midden-nederland wel de basisscholen
Leuk hoor als je daa in de sportzaal slaapt
om !@$!@@#!3 half 9 de schoolbel
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die bewolking is nogal scherp begrenst, binnen een paar minuten is het van vrij zonnig opeens zwaar bewolkt.
Ze zijn blij dat je weggaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
Zo net mijn beoordeling gehad![]()
bijna alleen maar uitstekend
ze zijn blij met mij
Misschien kun je nog wel een jaartje door...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
Zo net mijn beoordeling gehad![]()
bijna alleen maar uitstekend
ze zijn blij met mij
Ook bestquote:
Een Tros- station in Australiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien kun je nog wel een jaartje door...
quote:
Onweerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Dat noodweer mag wel wegblijven. Regen, ok, onweerHet was ook al wel weer 2 dagen mooi weer in Nederland
Het ziet er toch naar uit dat het noorden een flinke bak onweer gaat krijgen straks....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Dat noodweer mag wel wegblijven. Regen, ok, onweerHet was ook al wel weer 2 dagen mooi weer in Nederland
de grootste internationale familie van nederland !quote:
* clauwheee schuilkelder bouwtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het ziet er toch naar uit dat het noorden een flinke bak onweer gaat krijgen straks....
* Bjoro nu in de auto stapt en naar Erik Nevland rijdt om Clauwee's handje vast te houden en haar te steunen tijdens het noodweer !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee schuilkelder bouwt![]()
Echt?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro nu in de auto stapt en naar Erik Nevland rijdt om Clauwee's handje vast te houden en haar te steunen tijdens het noodweer !
yep, net voorbij Amsterdam ontstaat nu een lijn met erg actieve buien, en die worden normaal gesproken alleen maar zwaarder naar het noorden toequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee schuilkelder bouwt![]()
Echt?
Hier klaart het weer op ondertussen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, net voorbij Amsterdam ontstaat nu een lijn met erg actieve buien, en die worden normaal gesproken alleen maar zwaarder naar het noorden toe
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, net voorbij Amsterdam ontstaat nu een lijn met erg actieve buien, en die worden normaal gesproken alleen maar zwaarder naar het noorden toe
* appelsientje pakt trein naar Grunquote:
Nou, ieder z'n eigen, inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje pakt trein naar Grun
Heerlijk onweer.. echt zo gaaf vind ik dathoe harder hoe beter...
geweldig gezicht.. voor de flitsen enzo..
Ach ieder z'n ding
Lijkt wel een aankoop van Ajaxquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whaha, Jack Spijkerman is degene die het meest verdiend bij TalpaDoet ie goed, zo slecht en zo goed betaald
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt wel een aankoop van Ajax
Mquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Utreg me stadsjie daor gebeurt van allerhand
het bruist aan alle kant
in het hartsjie van het land
het sterrewijk
het vreeburg
en het laaaange rozedaol
utereg het mooiss vaan aallemaol
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Mgguh Hools
Dit hebben wij serieus bijna elke dag van 't balkon af geblerd op vakantie
Oow en tot 3 uur 's nachts bellen daar ga je lekker van slapen![]()
quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Woar Twickel zien' toorns oet 't eek'nloof beurt,
de Lutte zien baarge döt bléénk'n
'n Boak'n in de boerschop op poas'n nog braandt,
't jonkvolk nog den hoorn löt kléénk'n.
Dôar kronkelt den Déénkel zo mooi deur 't laand,
deur brook en deur buske en 't Loslkerse zaand.
Dôar zitte wiej geern op 't töpk'n van de barg,
en kiekt is hoo mooi is ons Twèènte. (2x)
De rookwolk'n daampt an den horizon op,
Dôar li'jt oonze greujende steed'n.
Dôar drönt de masien' en dôar rettelt de töw,
da's Twèènte zien krachtige heden.
Um 'n heerd in de boerschop as 't griezelt op 't veld,
dôar wödt nog van vrogger de deunkes verteld.
Dôar röst om de beelten den Saks en tubant,
't Verleden noast 't heden van Twèènte. (2x)
En hew mangs van doon um oet Twèènte te goan,
weij blieft an oons Tukkerlaand dèènk'n,
gen' aandere laandstrek, ho mooi offe is,
kan 't zölfde as Twèènte ons schèènk'n.
Wiej doot in den vrömd'n mekaander de haand
geft datied mekaa in de sproak van ons laand,
al rookt oonz'n schossteen biej 't volk oaver zee,
oons hat blif toch aaltied in Twèènte. (2x)
quote:Overal natuur
Stad als een avontuur
Ze kent nog geen geschiedenis
Ik maak haar zelf tot wat zij is
Ja, op mijn manier
Stad voor de pionier
Ze is niet oud, ze is niet chique
Ze heeft haar eigen romantiek
ze is zichzelf, ze is voor mij uniek
Stad van ruimte, stad van vrijheid
Stad van water, wolken en de wind
Hier leef ik mijn dromen
Hier wil ik altijd wonen
Stad waar het einde nooit begint
Nog nooit bezet, nog nooit bevrijd
Gegroeid in onafhankelijkheid
Nergens een kanon
Stad zonder bastion
Hier worden kinderen rustig groot
Hier wil ik leven tot mijn dood
Maak ik wat ik zie
Stad van de fantasie
Hier ligt het hart van mijn bestaan
Een lach en soms een traan
Hier wil ik verder gaan
Stad van ruimte, stad van vrijheid
Stad van water, wolken en de wind
Hier leef ik mijn dromen
Hier wil ik altijd wonen
Stad waar het einde nooit begint
Shame on you!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef VoreG het volgende:
Dat is toch niet de lezen/uit te spreken. Wat is dat voor een mislukte taal?
je zou spontaan een dijk doorstekenquote:
En in rap-vorm, door Ali Bquote:
Ik ben wat bekrompenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef pfaf het volgende:
En niet elke taal die jij niet kan lezen of uitspreken is per definitie mislukt...
Vanavond GGD debuut!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat het niet in het Engels is..
Nu ook met FC Omniworld.
Pas maar op, het regent weer, je weet maar nooit....quote:
Het is niet thuis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pas maar op, het regent weer, je weet maar nooit....
quote:Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerâlde, leave Fryske grûn,
Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lân ferbûn.
Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare
Syn namme en taal, syn frije sin;
Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare,
En twang, fan wa ek, stie it tsjin.
Trochloftich folk fan dizze âlde namme,
Wês jimmer op dy âlders grut!
Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme
In grien, in krêftich bloeiend leat!
Haha, heb ik ooit eens gehad met een offerte van Centraal Beheer. Ik had alleen die offerte aangevraagd voor dat 1/5 staatslot, valt er 100 gulden opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik had 2 maanden geleden een 1/5 staatslot bij de Kruidvat gekregen toen ik iets kocht van de Loreal ofzo. Was ik net aan het opruimen, zag ik um weer. Ik denk ow ja, dat was dinsdag. Dus ff op internet kijken. Is er 25 euro op gevallen. Is het maar 1/5 lotDus 5 eurootjes rijker! Heb ik dat haarlakje er toch mooi uit met terugwerkende kracht
![]()
mijn universal translator is weer eens stukquote:
Zoiets:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Broodje mario
Wat platen jullie laal???
Kan daar gebarentaal bij!
Zeg, Peter Timofeeff, wanneer komt dat onweer nou eens?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn universal translator is weer eens stuk
Ik beam je wel een goede toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn universal translator is weer eens stuk
Hangt ervan af waar je woont. Als dat niet in Groningen, Friesland, Drenthe of Overijssel is denk ik: volgend jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg, Peter Timofeeff, wanneer komt dat onweer nou eens?
Het zal vast wel niet lang meer duren, ongeacht waar je woont...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg, Peter Timofeeff, wanneer komt dat onweer nou eens?
Even mijn Heisenberg compensators instellen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik beam je wel een goede toe. [afbeelding]
Werner.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even mijn Heisenberg compensators instellen!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Werner.![]()
http://www.markstivers.co(...)eisenberg%20cafe.gif
hier is het al lang geen BBQ weer meer....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef pfaf het volgende:
De windkracht is zojuist met 2 BF toegenomen en de BBQ is definitief gecancelled.
Bij jullie is de bewolking weer eerder over getrokken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier is het al lang geen BBQ weer meer....
Ach, het wordt hier nooit zo slecht als het straks in het noorden wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij jullie is de bewolking weer eerder over getrokken.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, het wordt hier nooit zo slecht als het straks in het noorden wordt
Je zit me te plagen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat ookquote:
Zal je zien dat wij net alle pret mislopen, geen regen, geen onweer, geen storm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou weinig van de hitte overgebleven hier ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef Noca het volgende:
[..]
![]()
Het is hier nu nog heerlijk warm iig.
De temperatuursgradiënt is bijna 10 graden per 50 km.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou weinig van de hitte overgebleven hier ...
Wat is een flapover operatie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:15 schreef just me het volgende:
wat gaan we verder doen en wat kost het.. ik ga komende periode flapover-operaties krijgen en dan nog een laserbehandeling, pijnloos maar niet voor mijn portemonnee.. ¤ 1800,00 en daar gaat de bonus die ik van de TU meekrijg![]()
Ik heb een hele enge visualisatie.quote:
lees en huiver: http://www.tandartsplein.nl/ en klik op behandelingenquote:
Ik denk dat ik dit keer maar niet ga klikken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
lees en huiver: http://www.tandartsplein.nl/ en klik op behandelingen
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom klik ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
Nu al? Ik moest de eerste maand zelf betalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:25 schreef VoreG het volgende:
Ik mag mn ov-kaart ophalen. Voor het eerst
Daarnaast krijg ik een tijdelijke woning aangeboden via koopstudio omdat mijn eigen woning nog nit af is . En die is op de Dahliastraat, de woning waar ik over zat te twijfelen of ik die zou nemen.
Ik ben gelukkig
bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit keer maar niet ga klikken...
Ach te laat..
eeeej kijken en straks medelijden met me hebbenquote:
ik heb diep respect voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
eeeej kijken en straks medelijden met me hebben
Ik ben voor 1 juli 18 geworden dus die van mij gaat vanaf 1sept in. Dacht ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu al? Ik moest de eerste maand zelf betalen.
ik durf nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
eeeej kijken en straks medelijden met me hebben
Welkom terug in het natte Nederlandquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
Doe maar een koud Hollands pilsje...
koud pilsje en een warm onthaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
* FrankyMcG is terug uit Egypte, lekker vertraging gehad van 6 uur (05:30 de lucht in i.p.v. 23:30).
Gaat ie nu al niet in dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben voor 1 juli 18 geworden dus die van mij gaat vanaf 1sept in. Dacht ik
Was dat vliegveld nog wel wat? Want ik zat in de Domicaanse Republiek met een vertraging van 10 uur op zo'n klein vliegveld met houten hutjes enz.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
* FrankyMcG is terug uit Egypte, lekker vertraging gehad van 6 uur (05:30 de lucht in i.p.v. 23:30).![]()
heeft hij geneuktquote:
Ze hadden er Bacardi Lemon voor onder de ¤10 per liter!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef VoreG het volgende:
Was dat vliegveld nog wel wat? Want ik zat in de Domicaanse Republiek met een vertraging van 10 uur op zo'n klein vliegveld met houten hutjes enz......
Ik weet het allemaal niet, maar in SES liep een topic erover waarin gezegd was dat het de 1e inging, ik zou het allemaal niet wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat ie nu al niet in dan?
Volgens mij begint de Stufi/OV ieder kwartaal (nadat je 18 bent geworden) Dus in Januari, April, Juli en Oktober
?
Eerst niet danquote:
Die plek ken ik niet, maar de Domincaanse Republiek is heerlijk vakantie vierenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hadden er Bacardi Lemon voor onder de ¤10 per liter!
Hoe is de de Dominicaanse Republiek trouwens, mijn ouders gaan in oktober namelijk naar Bahia!?
Leuk: http://media.putfile.com/buts-immanquables
Nee natuurlijk nietquote:
quote:
quote:Twaalfjarige verdacht van verkrachting 8-jarige jongen
LONDEN - De Britse politie verdenkt een 12-jarige jongen ervan een 8-jarige jongen te hebben verkracht en anderszins seksueel te hebben misbruikt. Dat berichtte de Britse omroep BBC vrijdag.
De verdachte komt uit de omgeving van Manchester. Hij is vrijdag voorgeleid. Details over de zaak zijn niet bekendgemaakt.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:46 schreef golfer het volgende:
JM, ik ben een schijtert wat betreft tandartsen, dus ik heb niet durven klikken, maar alleen de term flapover doet mij al huiveren.![]()
als het nou onweert als je bij de tandarts zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ookIk durf niet eens naar de tandarts...
![]()
Wat een mietje ben ik ook hè
Dan wil ik algehele narcosequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het nou onweert als je bij de tandarts zit
Ok ik zal erover nadenken..quote:maar wel gaan hoor, je krijgt je leven lang spijt als je je gebit verwaarloost![]()
er zijn zelfs speciale "angst-tandartsen"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn er, en je kan er naar vragen of ze speciaal voor angsthaasjes zijn
Ik ga liever naar de tandarts als naar de kapperquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ookIk durf niet eens naar de tandarts...
![]()
Wat een mietje ben ik ook hè
goede morgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef popolon het volgende:mogge
Mensen niet zo miepen he? Tandartsen zijn liefen een beetje onweer is altijd mooi.
We hebben een 'tornado warning' voor morgen
evendoen.
Het water in de sloot wordt al groen, donkere wolken pakken zich samen. de mussen zoeken een veilig heenkomen.... kortom, et wordt een ruig avondje hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef MaxPower het volgende:
Het gaat hier binnen nu en een kwartier loos trouwens denk ik! Het rommelt al een beetje.
Bij zo eentje ben ik uiteindelijk terecht gekomen en nu ga ik braaf elk half jaar voor controle en heb al jarenlang helemaal niets meer wat fout is aan mijn tandjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef just me het volgende:
er zijn zelfs speciale "angst-tandartsen"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |