Je weet toch, kerels houden dat niet zo goed bijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie toevallig in de fotoboeken van Noca en Clauwheee dat de één al 4 jaar een relatie heeft en de ander 4,5... daar mist toch een half jaartje?![]()
![]()
Ik ben niet altijd zo bij de tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie toevallig in de fotoboeken van Noca en Clauwheee dat de één al 4 jaar een relatie heeft en de ander 4,5... daar mist toch een half jaartje?![]()
![]()
MaxPower is nu ontmaskerd als Peter R. de Vries!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
![]()
Trustequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga ook maar eens tussen de klamme lappen liggen... mzl iedereen
Net terug van Sail.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef pascalheister het volgende:
golfer en bluezz al weer terug van sail?
Ik had verwacht dat we met een bootje naar de kop van het Javaeiland konden varen, maar er echt niet op gerekend dat je ruim een uur moet omlopen van het Centraal om er te komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef popolon het volgende:golfert.
Maar eerlijk gezegd, had je dat niet kunnen weten?
Ik reageer op je tong.quote:
Is het alweer zover?quote:
Zuiperd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Is het alweer zover?
Ik heb morgen vrij dus ik neem nog een drankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |