Je weet toch, kerels houden dat niet zo goed bijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie toevallig in de fotoboeken van Noca en Clauwheee dat de één al 4 jaar een relatie heeft en de ander 4,5... daar mist toch een half jaartje?![]()
![]()
Ik ben niet altijd zo bij de tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie toevallig in de fotoboeken van Noca en Clauwheee dat de één al 4 jaar een relatie heeft en de ander 4,5... daar mist toch een half jaartje?![]()
![]()
MaxPower is nu ontmaskerd als Peter R. de Vries!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef MaxPower het volgende:
![]()
Trustequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga ook maar eens tussen de klamme lappen liggen... mzl iedereen
Net terug van Sail.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef pascalheister het volgende:
golfer en bluezz al weer terug van sail?
Ik had verwacht dat we met een bootje naar de kop van het Javaeiland konden varen, maar er echt niet op gerekend dat je ruim een uur moet omlopen van het Centraal om er te komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef popolon het volgende:golfert.
Maar eerlijk gezegd, had je dat niet kunnen weten?
Ik reageer op je tong.quote:
Is het alweer zover?quote:
Zuiperd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Is het alweer zover?
Ik heb morgen vrij dus ik neem nog een drankje.
Somsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:36 schreef Suijk het volgende:
Poker is wel geinig op tv, doet Scotty Nguyen ook mee?
ook goedemorgen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:22 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen Hools.
Welk onweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook goedemorgen!
lekker vroeg wakker voor het onweer?
iets met wekker en niet gehoord?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Welk onweer?![]()
Normaliter had ik nu op m'n werk moeten zitten. Wat klopt er hier niet?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met wekker en niet gehoord?
Klinkt matig...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meer iets met rare organisatie, regeltjes, geen goed gevoel en toch maar even vakantie nemen om verder te kijken![]()
Ja is het ook. Maar anderzijds, ben nu wel opgelucht.quote:
Weet niet of ik daar nu zó blij mee moet zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:42 schreef clauwheee het volgende:
Dus jullie zullen het even weer wat vaker met me moeten doen.
mogguhquote:
ligt het aan mij....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Geen zin om meer foto's te plaatsen, maar hele korte impressie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik SCHtikte bijna in m'n broodje!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb vanochtend om kwart voor 7 al weer 2 rondjes gelopen.
Ben ik gek, manisch of verslaafd aan het worden?
Of sportief?
Allemaal tegelijk, m'n beste, allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Of sportief?
Alles wat een motor had, (gisteren was het voor kleine vaartuigen hoorde ik vanochtend) en max. 6 km voer mocht meedoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:50 schreef Bjoro het volgende:
ligt het aan mij....
het heet SAIL en ik zie alleen maar motorboten, hadden ze het niet beter Motor kunnen noemen
zieltjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles wat een motor had, (gisteren was het voor kleine vaartuigen hoorde ik vanochtend) en max. 6 km voer mocht meedoen
Ik ben er nog moe van
*kuch*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:27 schreef Againzender het volgende:
ik ga even boodschappen doen voordat alle bejaarden wakker zijn
hey wacht eens ff.. je hebt geen werk meer ??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meer iets met rare organisatie, regeltjes, geen goed gevoel en toch maar even vakantie nemen om verder te kijken![]()
Het is best leuk, alleen als je GEEN prijs gewonnen hebt.. dan kan je namelijk zelf weten wat je doet en waar en wanneer en hoelang je erover doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:20 schreef SCH het volgende:
Ik twijfelde nog of ik morgen zou gaan maar ben er nu wel uit
Morgen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools!
Ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Clau ik vind het een verstandig moedig besluit
Nieuw vriendje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Yepquote:Ben ik gek, manisch of verslaafd.
Ik heb hier nog wel wat pads liggenquote:
vanavond weer SChat, zelfde plek, zelfde tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Of sportief?
Sms er eens een paar doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat pads liggen
Ik heb het net gelezen ja. Leuk leesvoer weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
briljante lemmings in KLB:
Zwemmen met vriendin: man vraagt om trio. (serieus)
Op het strand afgewezen worden (lemmings)
Drink gewoon koffie ipv. senseo!quote:
En om dat te vieren, eet je nu een appelflap, vruchtentaartje en een Bossche Bol?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:00 schreef SCH het volgende:
Of sportief?
Ik heb alleen een senseoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Drink gewoon koffie ipv. senseo!
wat is er mis met senseoquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
briljante lemmings in KLB:
Zwemmen met vriendin: man vraagt om trio. (serieus)
Op het strand afgewezen worden (lemmings)
Suijkie, of jij nog ff in je SCHuurtje wil kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
En om dat te vieren, eet je nu een appelflap, vruchtentaartje en een Bossche Bol?
ik vind mijn eigen gezette snelfiltermalingextract gewoon lekkerderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat is er mis met senseo![]()
al weer een beetje opgeknapt AZ ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |