Verwarrend he, om zelf de intelligentie nodig te moeten hebben om te kiezen tussen 2 producten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken. SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
En dan nog die prijzen van bijvoorbeeld Wi-Fi set. Of een losse HD. Holy![]()
Damn, dat wordt een DRAMA!![]()
Goede move MS!![]()
Nee hoor, je betaalt helemaal niet meer. Je betaalt minder voor de gestripte versie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken.
Square Enix was ook pissed op Sony omdat er geen HD in komt. Denk je nu dat Square de ps3 links laat liggen?quote:SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
De prijzen van de extra dingen zijn een fractie duurder dan voor de huidige generatie..quote:Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
Goede move MS!![]()
Ik zie dit voor me:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
verhaal
Of zoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik zie dit voor me:
Ouders: 'Ah een dure!' 'we nemen natuurlijk de enige die we kunnen kiezen'
Later.
'Mam ik wil een HD en nog wat zooi!'
Hoppa, Sony loopt binnen.
Bullshit. 100 euro verschil is niet niks.quote:Doelgroep twee wil een nieuwe console, staat in de winkel en ziet twee versies met 100 euro prijsverschil en denkt: voor die 100 euro krijg je er wel verdomd veel meer bij. Deze doelgroep zal met name bestaan uit ouders die het ding kado doen, of een bewuste gamer. Door alle extra's met dat prijsverschil op de markt te zetten wordt de verleiding om toch voor het duurdere pakket te gaan groot.
duh, maar er is gestripte versie, voor de gamer zonder geld, beter dan dat hij standaard aan de dure versie zit[/b]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
[quote]
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken.
durf erop te wedden dat iedereen met de normale pack gaat en niet voor de core pack, simpel omdat die het beste is voor het geld wat je erin steekt. daar komt bij dat mensen bij de launch breid zijn om er geld in te steken. kijk maar maar de ps2 met zijn 1200 guldenquote:SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen.
denk het niet, dat spel gaat goed lopen in Japan en Europaquote:Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
net als de valuepack en de standaardpack van de de PSP totaal niet begrepen werden. laat me niet lachen, verschillende packs zijn er altijd geweest, met verschillende prijzenquote:Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen.
wie speelt er nou backwards nog op zijn ps2? jij?quote:Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen?
nooi van gebruikt gemaakt, en nu ga je voor die optie betalen, daarvoor kies je tenslottequote:Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox?
beter dan bij de xbox, daarkon je helemaal niet niet gratis spelenquote:Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend?
allemaal opties waarvoor je xtra kan betalen. daarbij moet je bij elke console een extra dvd pakket kopen, maar wat heb je een zo'n dvdpakket, er zijn nu meer dvd spelers dan videospelersquote:Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
duh, nieuws shit, hoge prijzen, dat is onlosmakend aan elkaar verbondenquote:En dan nog die prijzen van bijvoorbeeld Wi-Fi set. Of een losse HD. Holy![]()
we zullen zien, als de xbox360 een goede basis heeft, heet sony het nakijkenquote:Damn, dat wordt een DRAMA!![]()
Goede move MS!![]()
Je bent een dag te laat, deze discussie is gister al geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken. SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
Goede move MS!![]()
Uh, silver abbo zit bij Xbox 360 duurste versie. Kijk, daar ga je alweer!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:32 schreef Bastard het volgende:
400 euro is een schijntje! Is cheap..
Er zit namelijk een xbox, incl harde schijf, incl gold abbo bij.. vergelijking met 10 jaar geleden dat de Ps2 uitkwam voor 1200 gulden heeft de inflatie hier dus absoluut geen grip op gekregen. Dat.. en bedenk dat we met de euro 20% hebben ingeleverd op de waarde van de gulden.
Goedkoop dus..
Niet als je een proleterige student bent die moet rondkomen van een krantenwijkje.. dat snap ik ook wel.
Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:35 schreef PandorasBox het volgende:
Ik ben het met CloudStrife eens.
MS denkt echt dat console markt hetzelfde is al de PC markt. MS zorgt me deze twee verschillende pakketten voor splitsing van de markt. Sinds wanneer moest je voor een aanschaf van een console nadenken of alle benodigdheden wel of niet in het pakket zitten? MS![]()
De massa zal voor het goedkope pakket gaan. Maar daar heb je niet echt veel aan dus moet je later dure accessoires gaan kopen.
Slim.![]()
Een analist zei het mooi. Dat goedkope pakket is voor retards!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.
Ja. Ik ga ook voor het dure pakket hoor. Die is tenminste complee.tquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.
whahahaha,.. die is best grappig !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ja. Ik ga ook voor het dure pakket hoor. Die is tenminste complee.t
[afbeelding]
Wat moet je daarmee? Sorry hoor, maar je bent echt dom als je die koopt. Je wil toch een HDD bij je X360 hebben? Als je tenminste sommige games wilt spelen...en veel wil downloaden...en van backward compatitbily wil genieten. En Online...
Hoezo is de PS3 technisch beter strax? Ze hebben meet flops en Blu-Ray. Blu-Ray boeit niet, want een game kan ook over meerdere discs gedaan worden en die flops hebben alleen betrekking op de chip. De totale bandbreedte van de 360 is zo'n 6 keer zo hoog (278 tegen 48gb per sec). Verder heeft de 360 unified memory waardoor het flexibeler is en waardoor de developers meer vrijheid hebben (512 voor CPU en GPU vs 256 voor GPU en 256 voor CPU).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Uh, silver abbo zit bij Xbox 360 duurste versie. Kijk, daar ga je alweer!![]()
En met 400 euro ben je er nog niet. Dan moet je nog een spel, extra controller, misschien Wi-Fi setje.
Sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.![]()
Die post,.... je zou het bijna een 'OWNED' kunnen noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo is de PS3 technisch beter strax? Ze hebben meet flops en Blu-Ray. Blu-Ray boeit niet, want een game kan ook over meerdere discs gedaan worden en die flops hebben alleen betrekking op de chip. De totale bandbreedte van de 360 is zo'n 6 keer zo hoog (278 tegen 48gb per sec). Verder heeft de 360 unified memory waardoor het flexibeler is en waardoor de developers meer vrijheid hebben (512 voor CPU en GPU vs 256 voor GPU en 256 voor CPU).
Ohw, en FFXI is GEEN launchtitel
© Edgequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die post,.... je zou het bijna een 'OWNED' kunnen noemen
ik weet het niet, die dingen kan je wel mooi ombouwen, ik hoef de prut niet bij een 2de xbxo360quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Een analist zei het mooi. Dat goedkope pakket is voor retards!![]()
Goh...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:35 schreef PandorasBox het volgende:
Alle benodigdheden om games te spelen zitten in het standaardpakket. Eis je meer, heb je die keuze. Zie die versie van 299 als een PS3. Bij die laatste moet je ook nog allerlei extra's kopen wil je optimaal te kunnen gamen. Microsoft levert daarbij een relatief goedkoop pakket vol met extra's waar je wanneer je ze los zou moeten kopen zoals bij Sony, je schandalig veel geld voor kwijt bent.quote:MS denkt echt dat console markt hetzelfde is al de PC markt. MS zorgt me deze twee verschillende pakketten voor splitsing van de markt. Sinds wanneer moest je voor een aanschaf van een console nadenken of alle benodigdheden wel of niet in het pakket zitten? MS![]()
Ten eerste weet je niet of de massa voor dat goedkope pakket zal gaan, die ontwikkeling moet namelijk nog komen. Ten tweede zitten irritante kut PS2 fanboys als jaren te zeuren dat Microsoft verlies maakt. Nemen ze eenkeer de strategie van Sony over om vermogens te vragen voor accessoires, is het nog niet goed?quote:De massa zal voor het goedkope pakket gaan. Maar daar heb je niet echt veel aan dus moet je later dure accessoires gaan kopen.
Slim.![]()
Silver abbo is compleet en geheel gratis, en is dus beschikbaar voor alle X360 gamers die hun console aan het internet hangenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef CloudStrife het volgende:
Met uitzondering van het Wi-Fi setje geldt dat ook voor de PS2. Bovendien game ik 90% van de tijd alleen, en wil ik met UTP kabel gamen vanwege de stabiliteit. Dus moet ik alleen een spel kopen, wat iedereen met elke console moet doen.quote:En met 400 euro ben je er nog niet. Dan moet je nog een spel, extra controller, misschien Wi-Fi setje.
Blu-ray is heel erg mooi, maar wat exact heb jij de komende 2 a 3 jaar aan Blu-ray, buiten dat de PS3 games erop worden geleverd? Of denk jij nou echt dat er binnen die periode direct een switch wordt gemaakt van DVD naar Blu-ray, omdat er een paar mensen een PS3 in huis hebben staan? Het duurt nog jaren voordat die technologie mainstream is, en daar heb je uberhaupt een HDTV voor nodig om daar echt wat van te merken. Heb jij die?quote:Sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.![]()
Staat er toch erg duidelijk bij hoor, de prenium is de core versie met HD kabels, een HDD, een headset en een internetkabel. Ik weet niet wat er daar niet aan de snappen valt?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
Ik ben ook blij dat Ati/Nintendo dat hebben gezegd. Krijgen de consoles van nu toch nog een beetje verschil.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zei Kuturagi over de PS3 trouwens? Iets van dat het te duur zou zijn voor een gewoon huishouden en dat fans maar vast moesten sparen?
Ik ben wel blij dat nu al bekend is dat de Revo minder krachtig is, hoeven we de discussie niet NOG een keer te voeren strax
LOLOLOLOLOL De Revolutionquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zei Kuturagi over de PS3 trouwens? Iets van dat het te duur zou zijn voor een gewoon huishouden en dat fans maar vast moesten sparen?
Ik ben wel blij dat nu al bekend is dat de Revo minder krachtig is, hoeven we de discussie niet NOG een keer te voeren strax
@PandorasBox:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef PandorasBox het volgende:
@Twi
Jeuk aan je vingers?
Ik durf te wedden dat de massa voor het core pakket zal gaan. Mensen willen gamen en met die versie kun je dat ook. Maar dan moet je ook nog een memorycard gaan kopen en dan ben je toch bij die ¤400 in de buurt. Kun je net zo goed de premium pack kopen. Ben je toch veel goedkoper uit en heb je alle dingen die je nodig hebt. Behalve rechargables voor je wirelsss controler die je nog apart moet kopen voor bijna ¤40
Als je een ocnsole wilt launchen...launch dan één versie. Twee versies zorgen voor verwarring en is niet acht praktisch. Core design kunnen ze van mij cancellen.
Hmmz ja 334 euro is wel bijna 399, dan word je echt genaaid. Lam0rzquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef PandorasBox het volgende:
@Twi
Jeuk aan je vingers?
Ik durf te wedden dat de massa voor het core pakket zal gaan. Mensen willen gamen en met die versie kun je dat ook. Maar dan moet je ook nog een memorycard gaan kopen en dan ben je toch bij die ¤400 in de buurt. Kun je net zo goed de premium pack kopen. Ben je toch veel goedkoper uit en heb je alle dingen die je nodig hebt. Behalve rechargables voor je wirelsss controler die je nog apart moet kopen voor bijna ¤40
Als je een ocnsole wilt launchen...launch dan één versie. Twee versies zorgen voor verwarring en is niet acht praktisch. Core design kunnen ze van mij cancellen.
The masses are asses. Die zullen wel voor het core pakket gaan. Mij boeit het niet echt. Alleen weet MS dat de massa toch voor het Core pakket zal gaan en uiteindelijk toch later accessoires ervoor moeten gaan kopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
@PandorasBox:
Denk jij nou echt dat je een oppermensch bent die als enige dit door heeft? Of zou het zo kunnen zijn dat wanneer iemand op het punt staat dat Core pakket te kopen, inclusief memorycard en alles wat ze graag willen hebben, en er 420 euro op de teller staat, dat ze niet even gaan kijken of het nou niet beter is om die andere mee te nemen?
Ik hoor je nog wel als je zometeen 3 dure xboxen en 1 goedkope kan halen voor de prijs van 1 PS3.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
En met 400 euro ben je er nog niet. Dan moet je nog een spel, extra controller, misschien Wi-Fi setje.
Sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.![]()
Maaruh dat is mijn mening. Ik denk dat MS op deze manier niet gaat slagen. Sony zal ze verpletteren, net als bij de Dreamcast het geval was. History repeats itself. De mazzel!
Denk dat je het toch echt op je eigen tv moet zien voor een goede beoordeling. De mooiste platformer is tot nu toe Conker vind ik en deze nieuwe game van Rare neemt toch wel weer afstand van dat spel wat betreft de graphics.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:47 schreef PandorasBox het volgende:
Kameo filmpje is wel oke. Ik zag die net. Hij was niet echt denderend ofzo.
Maar goed, hij is pas 5 jaar in ontwikkeling...
Euh Gold http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.html daar ga je alweerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat is een fout van nu.nl IGN, Eurogamer en Gamefront berichten allemaal over een Zilveren aboquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh Gold http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.html daar ga je alweer
Vergeet er dan niet bij te zeggen dat de RSX in de PS3 een GPU zal zijn die op vele manieren inferieur is aan de Xenos GPU in de Xbox 360. De RSX is gewoon een opgevoerde NV47 (welke fanboys zeurden er ook alweer over PC hardware in consoles mikken?). De RSX gaat veel minder efficiënt om met de beschikbare grafische kracht dan de Xenos. Er is een ZEER goede reden dat ook nVidia in navolging van ATi heeft besloten om in de toekomst kaarten te maken gebruik makende van een unified shader architecture.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo is de PS3 technisch beter strax? Ze hebben meet flops en Blu-Ray. Blu-Ray boeit niet, want een game kan ook over meerdere discs gedaan worden en die flops hebben alleen betrekking op de chip. De totale bandbreedte van de 360 is zo'n 6 keer zo hoog (278 tegen 48gb per sec). Verder heeft de 360 unified memory waardoor het flexibeler is en waardoor de developers meer vrijheid hebben (512 voor CPU en GPU vs 256 voor GPU en 256 voor CPU).
Ohw, en FFXI is GEEN launchtitel
Ok, bel ze ff.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een fout van nu.nl IGN, Eurogamer en Gamefront berichten allemaal over een Zilveren abo
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
LOLOLOLOLOL De RevolutionNintendo scheit al in hun breok voor machtige
Sony
ROFLOL
Lam0rz
Dude, dat zag er gewoon GOED uit. Die HDR, die reflecties... Het was jammer dat dat grote leger wat eentonig was, maar dat maakte daar niet uit, het was gewoon massivequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:47 schreef PandorasBox het volgende:
Kameo filmpje is wel oke. Ik zag die net. Hij was niet echt denderend ofzo.
Maar goed, hij is pas 5 jaar in ontwikkeling...
ik denk dat we pas na de launch kunnen zeggen of het nou wel of niet goed isquote:Mark Rein
VP
Epic Games
"I think it's a very good strategy given the potential competitive landscape. They get a lower priced version for people who are more cost-conscious and an everything-you-need-for-online-gaming version for those who want the full experience. Developers were always told not to expect a hard drive on every machine so nobody has developed with the assumption it will be there.
"Developers already got our big Xbox 360 gift - we got 512MB of RAM. That was a huge win for developers and customers alike and there was no way we were going to get that and a hard drive on every machine. The RAM is more important and will make a bigger difference than the hard drive would have. There will be lots of great reasons why you'd want to buy the hard drive and it will be available as an upgrade so nobody is selling themselves short if they can't afford the all-options version because they can buy those options a-la-carte (for more money mind you) if needed.
CS Weaver
Founder
Bethesda Softworks
Also Visiting Scholar at M.I.T
"The idea of selling a $299 'basic' (read crippled) version of the new Xbox may make for minor bragging rights and a little press, but it is akin to buying a Ferrari F430 only to find that while the car is beautiful and has a powerful engine, the model you bought lacks a transmission capable of getting out of first gear. You may be able to rev the deep-throated engine and impress the neighbors, but in truth, you will barely be able to get out of the garage.
"This is one of those silly market concepts dreamed up by a middle-aged, non-gamer who once worked at Proctor and Gamble. To him or her I say, 'Stick to Tide and Pringles.'
"With the original Xbox, I admired Microsoft for having the imagination to incorporate an Ethernet connector. Even though they got the initial timing wrong, it was a leap of faith by a major player who showed the industry they were willing to back a vision. The current play of $299 for a box that is inadequate in order to have bragging rights over Sony is as bad an idea as the RJ45 connector was a good one.
"So, listen up Microsoft - never disrespect your audience. We will understand if you tell us that you cannot match PS3 in price because of the different approach you have taken in order to achieve a better end result. But do NOT confuse the retail chain with a near worthless SKU and try to pull one over on your public for the right to play shell games with price when the PS3 is released next year.
"That is a recipe for more bad word of mouth than any 'under $300' price will ever achieve in the hearts and minds of your customers. It takes fourteen positive impressions to register “awareness” with a consumer. It takes but one negative impression to wipe it out. I figure with your initial leap of faith added to this latest stupid pet trick, you’re just about even…
Scott Miller
CEO
3D Realms
"One word: Blunder. Developers will almost always cater to the lowest spec'ed system when it comes to consoles, so as to maximize the customer base. So, my guess is that few games will truly make significant use of the hard drive, given that it's an option that cannot be counted on."
Je wilt het gewoon niet begrijpen he?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:35 schreef PandorasBox het volgende:
MS denkt echt dat console markt hetzelfde is al de PC markt. MS zorgt me deze twee verschillende pakketten voor splitsing van de markt. Sinds wanneer moest je voor een aanschaf van een console nadenken of alle benodigdheden wel of niet in het pakket zitten? MS![]()
De massa zal voor het goedkope pakket gaan. Maar daar heb je niet echt veel aan dus moet je later dure accessoires gaan kopen.
Slim.![]()
Tuurlijk komt sony met een technisch betere versie, de nieuwe geforce 7800 word volgend jaar ook technisch minder dan de 8900 die volgen jaar december ergens komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.![]()
Maaruh dat is mijn mening. Ik denk dat MS op deze manier niet gaat slagen. Sony zal ze verpletteren, net als bij de Dreamcast het geval was. History repeats itself. De mazzel!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:56 schreef Xrenity het volgende:
Scherpe Kameo pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een DoA'tje
[afbeelding]
Nee 3d Realms kan praten, wanneer brachten hun een game uitquote:Scott Miller
CEO
3D Realms
"One word: Blunder. Developers will almost always cater to the lowest spec'ed system when it comes to consoles, so as to maximize the customer base. So, my guess is that few games will truly make significant use of the hard drive, given that it's an option that cannot be counted on."
Zijn bang om weer allemaal dingen te moeten veranderen als ze Duke naar Xbox 360 willen porten ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee 3d Realms kan praten, wanneer brachten hun een game uit
Meeste online games krijgen wel een patch waarvoor je dus de HDD nodig hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef chibibo het volgende:
Ik snap trouwens de link tussen de hard drive en online games, die veel mensen lijken te maken, niet zo goed.Waarom zou je een hard drive nodig hebben om online te moeten spelen?
Jongen, doe nu niet of je er verstand van hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh Gold http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.html daar ga je alweer
Nee, patches hoeven niet perse op HDD. Kunnen ook op memorycard/stick whatever. (Mits ze niet te groot zijn).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Meeste online games krijgen wel een patch waarvoor je dus de HDD nodig hebt
http://www.xbox.com/nl-NL/community/leipziginterview.htmquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:22 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Jongen, doe nu niet of je er verstand van hebt.![]()
Kijk, en hoe moet de grote massa het nu begrijpen als jij nu al hier op het forum daarover een dikke vette fout over maakt? En dit is nog maar 1 onderwerp: Live. Nu de rest nog!![]()
Kan je nu weer ergens anders de fanboy uithangen?quote:Hoeveel gaat de nieuwe console kosten? Als u geen exacte prijs kunt geven, kunt u het dan bij benadering zeggen?
Het doet me veel genoegen te kunnen bevestigen dat de consumenten in Europa voor slechts ¤ 299.99 een Core console van de Xbox kunnen bemachtigen. In Noord-Amerika kan het avontuur beginnen voor $ 299.99 en in het Verenigd Koninkrijkvoor £ 209.99 Het complete Xbox 360 systeem is te koop voor ¤399.99, of $399.99 in Noord-Amerika en £279.99 in het Verenigd Koninkrijk.
Wat is er beschikbaar met alleen de standaard Xbox 360 zonder de extra’s?
Je hebt om te beginnen de keuze uit twee systemen – de complete Xbox 360 en het Core systeem.
Het complete systeem is ideaal voor gamers die dit ultieme digitale entertainment tot het uiterste willen beleven. Het wordt geheel compleet geleverd met een aparte hard drive van 20 gigabyte, een draadloze controller, een Xbox hoofdtelefoon, HD AV-component en Ethernet-kabels en, voor een beperkte periode, de Xbox 360 Media-afstandsbediening.
Voor degenen die de volledige Xbox ervaring in hun eigen tempo willen opbouwen, brengen we een Core systeem op de markt waarmee gamers stap voor stap hun systeem kunnen uitbreiden. Het biedt de volledige kracht van de Xbox 360 en wordt standaard geleverd met alles wat gamers nodig hebben om direct in de toekomst van gaming te kunnen duiken, zoals een controller met snoer en een gratis abonnement op de Xbox Live Silver.
In de States heeft bijna iedereen HD tvquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:33 schreef popolon het volgende:
Een ding snap ik niet zo goed, waarom die HDTV zo erg naar voren komt steeds.
Zijn dit Xbox screensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Xrenity het volgende:
Meer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat weet ik, heb zelf ook digitale tv maar er wordt gedaan alsof 't iets nieuws is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In de States heeft bijna iedereen HD tv
Probeer nu niet de stoere jongen uit te hangen. Een persoon op dit forum zei dat het duurdere pakket met Gold geleverd zou worden. Das bullshit! Daar reageer ik op. Lezen van quotes is ook een vak.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:29 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/nl-NL/community/leipziginterview.htm
Lees dit even CS en dan vooral dit stuk
[..]
Kan je nu weer ergens anders de fanboy uithangen?
HD tv is ook iets nieuws... althans voor ons. En digitale tv komt niet eens in de buuuuuurt van wat HD televisie kanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb zelf ook digitale tv maar er wordt gedaan alsof 't iets nieuws is.
Wat is je probleem? Je bent nogal aanvallendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Probeer nu niet de stoere jongen uit te hangen. Een persoon op dit forum zei dat het duurdere pakket met Gold geleverd zou worden. Das bullshit! Daar reageer ik op. Lezen van quotes is ook een vak.![]()
De manier waarop is nogal belachelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Probeer nu niet de stoere jongen uit te hangen. Een persoon op dit forum zei dat het duurdere pakket met Gold geleverd zou worden. Das bullshit! Daar reageer ik op. Lezen van quotes is ook een vak.![]()
zal ik zeker hebben jah.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:26 schreef PandorasBox het volgende:
@Gamedemon
Zoals je kunt zien is zelfs de media niet echt tevrenden op de manier hoe MS handelt.
Veel plezier met je X360.
Ik bedoel hdtv ipv digitale tv.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HD tv is ook iets nieuws... althans voor ons. En digitale tv komt niet eens in de buuuuuurt van wat HD televisie kan![]()
en wat probeer jij hier uit te hangen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Jalooooooersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
En dat 't een hele verbetering is hoef je me niet te vertellen, dat zie ik elke dag.
Ik dacht dat ze geen games meer voor de Xbox zaten te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Xrenity het volgende:
Meer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar je gunt het de XBoxies toch wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze geen games meer voor de Xbox zaten te maken?![]()
Yap.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar je gunt het de XBoxies toch wel?
Dalijk ga je nog beweren dat Kameo er ook uit ziet als een Xbox titelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze geen games meer voor de Xbox zaten te maken?![]()
Té laatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog beweren dat Kameo er ook uit ziet als een Xbox titel![]()
Nee, als een Gamecube titel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog beweren dat Kameo er ook uit ziet als een Xbox titel![]()
quote:
quote:Kijk, al die middelmatige uitziende games zijn
launch titel, maar das volgens jou post een middelmatig uitziende gamequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, als een Gamecube titel.![]()
![]()
By the way... Is PD0 uitgesteld ofzo? Je hoort er niets meer over.
Op de E3 viel het me wat tegen, maar heb er nog wel beetje vertrouwen in dat Rare dat spel kan oppoetsen tot een goede launchtitel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Over PD0 ben ik eigenlijk helemaal niet enthousiast... zal wel komen omdat ik het origineel helemaal niet ken.
Niet alle mensen hier willen een Xbox 360 kopen, weet niet hoe jij daar bijkomtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en wat probeer jij hier uit te hangen?
De alwetende nerd?
mensen hier willen een xbox 360 kopen en zitten niet te wachten op sony PR praat
bron?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat die game zonder HDD niet echt goed zou lopen.
Sorry, ik was het toen vergeten te vermelden.quote:
http://www.gameinformer.c(...).0817.1800.09580.htmquote:Ever since Microsoft's announcement of the Xbox 360's pricing structure, gamers everywhere have been wondering if developers will take full advantage of the hard drive since it's not a standard accessory with every system. After all, why would a developer want to risk excluding a large segment of the 360 gaming market?
Bethesda, maker of The Elder Scrolls IV: Oblivion for Xbox 360, has previously boasted considerable use of the hard drive for its massive RPG. Many gamers are wondering if they can still play Oblivion if they purchase the hard drive-free Core System. We contacted Bethesda directly to find out.
"We've known since day one that there would be versions of the 360 without a hard drive, so Oblivion will still work on every 360," assures Todd Howard, executive producer at Bethesda. "That being said, Oblivion takes full advantage of the hard drive and uses it extensively, so we'd certainly recommend that everyone gets one."
This indicates that the hard drive can be tapped for more than just MP3 and photo storage. It seems developers are not afraid to utilize the hard drive for optimizing load times and streamlining their games much like the original Xbox.
Ik denk niet dat de aanwezigheid van een hard drive en view distance veel met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:48 schreef PandorasBox het volgende:
Oblivion werkt zonder HDD, maar de prestaties zullen minder worden. Verwacht langere laadtijden en. En zonder caching zal de view distance ook aanzienlijk minder worden.
Hihi, ik kan kopen wat ik wil. Maar ik koop geen dingen die ik niet wil. Ik ben niet gek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef piet_pelle het volgende:
Arme pandora's box, die kan geen X360 betalen, na een week werken heb ik de premium pack al binnen. Geen geld voor een next gen vind ik, mooi ook dat je er een headset en tijdelijk afstandbediening bij krijgt.
En kameo dat ziet er gewoon slecht uit, op de ps3 zou het veel mooier zijn, die heeft namelijk een blu ray drive![]()
![]()
[afbeelding]
Getver wat lelijk ook![]()
Als view distance hoog is moet er meer geload worden. En zonder HDD is er geen caching, dus zal de veiw distance ingekort worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de aanwezigheid van een hard drive en view distance veel met elkaar te maken hebben.
Textures worden echt niet van de hard drive gestreamd, als ze on-the-fly beschikbaar moeten zijn, daar is zo'n apparaat veel te traag voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:56 schreef PandorasBox het volgende:
Als view distance hoog is moet er meer geload worden. En zonder HDD is er geen caching, dus zal de veiw distance ingekort worden.
Daar zit wat in. Dan zal de X360 versie zonder HDD belachelijke laaddtijden gaan krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Textures worden echt niet van de hard drive gestreamd, als ze on-the-fly beschikbaar moeten zijn, daar is zo'n apparaat veel te traag voor.
Ik neem aan dat de DVD speler in de X360 een hogere leessnelheid zal hebben dan die van de XBOX; aan de andere kant zal er ook meer data ingelezen worden, gezien het feit dat er meer RAM beschikbaar is. De vraag is dan welke factor de doorslag zal geven, maar daar valt op dit moment denk ik weinig over te zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef PandorasBox het volgende:
Daar zit wat in. Dan zal de X360 versie zonder HDD belachelijke laaddtijden gaan krijgen.
Man o man o man wat een kinderachtig geflame. Alsof de mensen bij Microsoft zo dom zijn dat ze alles compleet verneuken zoals jij het allemaal beschrijft en de ps3 vrij spel krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Dan zal de X360 versie zonder HDD belachelijke laaddtijden gaan krijgen.
Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:
Wat heeft MS met deze aktie bereikt? Meer fans?
Nee.
Het heeft zelfs mensen weggejaagd.
Ik ben een console fan, en bezit ze ook allevier. En Playstation krijgt mijn voorkeur, dat was al duidelijk, lijkt me. Wat ik zeg is gebaseerd op een mening en speculatie. Ik zit hier niets te bashen.
Mijn wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.
Maar misschien dat het voor jouw wat moeilijk te begrijpen is.
En het is niet goed omdat? Anderen zeggen dat het wel eens een minder verstandige keuze geweest is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:27 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Mijn wat?![]()
En inderdaad. Jij lijkt mij slimmer dan een analist. Heb je niet gelezen wat de media ervan vindt? Zelfs menig Xbox fora/site's zijn ontevreden over Microsofts besluit.
Alleen de hardcore Xfans willen zo een ding meteen in huis hebben. Mensen die een beetje nadenken wachten eerst of het wat wordt en gaan pas daarna iets kopen.
Hoef ik ook niet. Heb ik ook nog nooit beweerd. Ik heb alleen maar verteld waarom ik de X360 niet tijdens de launch zal kopen. De meeste spellen die ze hebben getoond kun je ook ver van indrukwekkend noemen.quote:Want op de vraag "waarom is de X360 ruk?" kan je geen antwoord geven.
Pretty much. Maar de redenen (als je ze al zo kan noemen) dat jij hem niet hoeft wordt door niemand gedeeld behalve door andere ps-bots.quote:
Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 kooptquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:44 schreef PandorasBox het volgende:
Of zien soms al mijn berichten er zo uit:
"Fuck you MS"
?
Het is ook nog eens zo dat ik next-gen nog niet eens nodig heb. Er verschijnt nog zoveel goeds voor de huidige generatie consoles. Op gameplay gebied zullen de meeste X360 launchgames niet verschillen van de huidige games. Een X360 alleen voor mooie graphics halen gaat mij te ver. Ik wil eerst interessante games, en die zijn er tijdens de launch niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En denk je echt dat de ps3 (zoveel) indrukwekkendere dingen gaat laten zien? De eerste ingame beelden vermoeden van niet. Dat ie cool wordt lijkt me zeker, maar een next gen laten liggen die een jaar eerder uitkomt en zulke dingen laat zien/mogelijkheden heeft en dergelijke games in het vooruitschiet heeft is iets wat ik me als gamer met 400 euro te spenderen niet kan veroorloven.
Serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 koopt", "M$ is nergens, de PS3 dendert er zo overheen."
en bij een mooie screenshot of ander positief nieuws: "Ziet er OK uit, maar zal wel nep zijn".
Da's zo'n beetje de strekking van al jouw posts hier.
Enige objectieve beargumentatie zal je ook geen kwaad doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Serieus? [afbeelding]
Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.
Maar...
Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:17 schreef piet_pelle het volgende:
Of argumentatie in welke vorm dan ook. Verre van indrukwekkend, laat me niet lachen. Jij meet met 2 maten. Wat voor goden graphics had je dan verwacht?
Nee niet helemaal die ene zombie game zou zo op de ps2 kunnen. Al zagen de later uitbegrachte screens er al iets beter uit, maar Kameo vond ik errug indrukwekkend. Nooit gedacht dat ik zo'n Nintendo achtige game interessant zou vinden, PGR3 ziet er ronduit fantastisch uit en een sleeper titel (jaja sega he) vind ik er ook gaaf uitzien. Zowieso veel mooier dan elke xbox game, niet het detail van PGR3 maar de chaos, destructie en de vloeiende framerate zijn zeker eye candy.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.
Of vind je ze allemaal indrukwekkend?
Het ligt trouwens niet aan de Xbox. Maar aan de devs.
Echte fans blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:
Wat heeft MS met deze aktie bereikt? Meer fans?
Nee.
Het heeft zelfs mensen weggejaagd.
Ooh, jij hebt dus een dev kit in huis, cool manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.
Of vind je ze allemaal indrukwekkend?
Het ligt trouwens niet aan de X360. Maar aan de devs.
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:07 schreef kepler het volgende:
hoeveel versies van de PS2 zijn er ook al weer verkrijgbaar?Ow jah, ook twee
hey je moet er ook nog een memory-card bij kopen voordat je uberhaupt kan gamenwat een afzetters bij Sony zeg
strekking van het verhaal: Sony en Microsoft gebruiken beide precies dezelfde marketing-technieken, maar om een of andere reden kraakt iedereen microsoft hierom af terwijl Sony heilig wordt verklaard... Als je kijkt naar de huidige consoles kijkt wordt je zelfs bij de PS2 (en de GC) het meeste genaaid, omdat je daar nog een memory-card bij moet kopen om normaal te gamen....
2 versies van de Xbox vind ik primaOp deze manier zullen veel (beginnende/casual) gamers de goedkope aanschaffen en de die-hard gamers zullen voor het andere pakket gaan. En de groep beginnende/casual gamers is veeeele malen groter dan de zogenaamde die-hard gamers
Daar valt dus voor Microsoft het meeste te winnen, vandaar de kale (maar goedkope!) versie van de Xbox 360
Tipquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Fuck MS, fuck X360!
Mijn NES heeft da über-7331 gfx!! Roxxor on my soxxorz!!!!!!!111111!!!~~~!!!!! oneoneoneone
ow, kan je bepaalde games op de 360 niet spelen zonder HD dan? Dat hij zonder HD niet BC-compatible is dat wist ik alquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
patches.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution for teh win?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 zonder echte kinder/platformgames
Playstation 3 hardstikke duur ( wel met een paar leuke franchises )
Revolution het goedkoopst, met alle toffe Nintendo platformers erbij.
---------------------------------------
Mamma ik wil een nieuwe spelcomputer!
Mamma ziet de 3 consoles, kiest voor de goedkoopste met de meest kindvriendelijke games?
Revolution for teh win?
nee die accesoires is geen afzetterij, ik heb liever een console goedkoop (lees: 400 euro) met alles wat ik wil dan een console van 600 euro waar alles bijzit en waar ik geen gebruik van maak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Serieus? [afbeelding]
Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.
Maar...
Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
Bij mmorpgs krijg je om de zoveel tijd nieuwe levels, armour , wapens en al die shit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
streaming naar de buffer? RAM mayby, zodat je als je een speel speelt de content streamed?quote:
Platformersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution het goedkoopst, met alle toffe Nintendo platformers erbij.
Wat is er dan een verschil aan dat de X360 in een pakket met, en een pakket zonder harde schijf wordt verkocht, wanneer je dit bijvoorbeeld vergelijkt met de PS2 en PS3? Beiden hebben alleen een pakket zonder harde schijf, en hebben dat uitgebreide pakket niet. Ze bieden je dus niet de mogelijkheid om een aantal extra's tegen gereduceerde prijs in een pack aan te schaffen. Dat is dus het enige verschil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
GTA SA online modquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
online kan je ook niet fietsen, voor zover ik weet...
Gaat echt weer ergens over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
kan niet op een console, toch?
quote:
Carmack: 'Ontwikkeling graphics gebeurt op Xbox 360'
John Carmack heeft in een voordracht gezegd dat hij zich in de nabije toekomst vooral bezig zal houden met de Xbox 360 voor het ontwikkelen van graphics. Ontwikkelaars gebruiken bij het ontwerpen van een game-engine vaak een specifiek test- en ontwikkelplatform - bij Carmack is dit vaak gebaseerd op nVidia-producten - om optimaal gebruik te kunnen maken van bepaalde eigenschappen en geen compromissen tussen verschillende architecturen te moeten sluiten. In een later stadium wordt de software dan geschikt gemaakt voor andere platforms. Zo werd de Doom 3-engine in eerste instantie ontwikkeld met behulp van de GeForce 256-reeks om later met een NV30-systeem uitgebreid te worden naar DirectX 8- en DirectX 9-kaarten. Hoewel Carmack benadrukte dat 'zijn' games in de toekomst minstens even snel en vaak zelfs sneller op pc zullen verschijnen dan op de consoles, is het een opvallende keuze om op basis van de Xbox 360 te gaan ontwikkelen.
Carmack heeft het vooral over 'graphics development', wat doet vermoeden dat hij in de gpu van de Xbox 360 de opvolger van huidige grafische kaarten voor pc's ziet. De videoprocessor in de Xbox 360 beschikt wel niet over volledige Shader Model 4.0-ondersteuning, maar ondersteunt wel meer mogelijkheden dan in de Shader 3.0-specificaties opgenomen zijn en maakt bovendien gebruik van een unified shader architecture. Deze laatste technologie opent deuren naar een nieuwe benadering van vertex en pixel shaders. Zowel ATi als nVidia hebben aangegeven een soortgelijke architectuur voor het pc-platform te willen lanceren.
De ondersteuning van de Windows Graphics Foundation, die in aangepaste vorm ook deels in de Xbox 360 gebruikt wordt, en DirectX 10 zullen onder Windows Vista waarschijnlijk de efficiëntste technieken blijken, wat een bijkomend voordeel biedt aan het ontwikkelen op basis van deze Microsoft-console. Een opmerkelijk probleem waar men bij het ontwikkelen voor de console tegenaan kijkt, is volgens Carmack dat men niet over echt virtueel geheugen beschikt, hoewel de Xenos, de grafische processor van de Xbox, met behulp van de Memexport-technologie wel in staat is enkele functies vergelijkbaar met virtueel-geheugenopdrachten uit te voeren.
So the console platform is going to become more important for us in the future. It’s interesting now that when we look at the xbox 360 and the PS3 and the PC platforms, we can pretty much target essentially all of them with a more or less common code base, more or less common development strategies on there, and this is I guess going to be the first public announcement of it, this will be the first development cycle for id software where we’re actually going to be internally developing on console platforms for a simultaneous, hopefully, release on there.
Op de Revolution straksquote:
Eye-toy is toch voor retards. ::Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:13 schreef rockstah het volgende:
De headset is goedkoper trouwens.
En wat is er met de webcam gebeurt eigenlijk?
omg je kraakt iets van playstation af, dat ik dit nog mag meemaken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:22 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Eye-toy is toch voor retards. ::P
jammer aleen dat het niet kan met die draadloze als ik et zo ziequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:27 schreef Xrenity het volgende:
Wel tof trouwens dat de controller op Windows werktMisschien haal ik er wel een
Console-like controllers zijn voor geen meter te vinden namelijk.
www.penny-arcade.comquote:Reactions to the Xbox 360 pricing have been all over the place, most of what I've seen is bad, but at the end of the day I doubt it really matters. People buy what they want to buy, even if it places them in mortal danger.
Gabe purchased his 3D0 for a total of four hundred dollars, and this was money he earned dodging golf balls at a driving range, so the true cost to him psychologically must have been profound - and he still managed to, for good or ill, make that shit happen. We played our Wing Commander and felt like we were on the cusp.
We were cusping.
I think the Xbox 360 is at least as cool as the 3D0 was. I also think that four hundred dollars is too Goddamn much - in any event, it's widely considered too much by those who will buy it anyway - but the three hundred dollar model isn't worth it at all. If you're ever planning to get
# a wireless controller,
# a remote control,
# a hard drive,
# hook the machine up High-Def,
# or play on Live
and you try to piece that stuff into (what they call) the Core System, the numbers don't work. I mean, look at those prices. At the very least, you're going to need their forty dollar memory card. The lower cost "sku" isn't for the "Wal-Mart" consumer, it's for fucking retards.
I'm not trying to push you into the high cost option, I'm confident that the average Penny Arcade reader has been making sound, informed console buying decisions for as many as twenty years. I'm trying to say that their low cost option doesn't actually exist.
The "hard drive: optional" scenario is unfortunate, because I believed them last generation when they said local storage was critical for a modern, Internet capable system. I also watched as even the Playstation 2, the undisputed victor of the last generation, still wasn't able to make a fixed disk work as a peripheral developers would utilize. If they want to distinguish options for the system, there are many other peripherals to do it with outside of base functionality. Of course, they would say - as they have been telling developers for a year - that the machine minus the hard drive is the base system. I'm not saying that is out and out sophistry, I think it was a pragmatic decision - the original Xbox was an expensive experiment for Microsoft. The scenario is just suboptimal.
Honestly, when this x850 I have is no longer sufficient to play the Games Of The Future (I give it a year), I had hoped to retreat into consoles altogether, a land of relative sanity. I don't think this is a step in that direction. Dave Perry said some things in this Next-Gen article on 360 pricing that made my blood run cold, saying the PC is the model consoles need to be shooting for, upgradable texture memory and physics units and God knows what else. Jesus Christ, you guys. You're going to drive me back into tabletop full time.
ik ga gewoon naar de Makro, heb nog 10% korting ook daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Chocobo het volgende:
Pre-order de mensen die hem gaan kopen of ga je op de releasdatum op goed geluk naar de winkel?
xbox controller op de pcquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:06 schreef PandorasBox het volgende:
X360 brochure met accessoires:
[afbeelding]
HDD komt met een mini-game.![]()
En dat Xboxlive een probleem gaat worden met een US machine...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe er wel rekening mee dat je TV NTSC moet ondersteunen he![]()
Core systeem werkt dus ook prima.quote:XBOX360 TITLES NO HDD REQUIRED
Posted: 14:39 on 18 Aug 2005
By: Chris Leyton
Confirmation that all Xbox360 titles will play on the basic setup with the exception of MMORPGs...
Since yesterday’s Xbox360 announcement fears over the lack of a HDD in the “Core” option and how this will affect games has today been addressed, with confirmation that ALL Xbox360 titles must play without a HDD.
It’s believed the only exception to this rule will be data-hogging MMORPGs, although titles such as Bethesda’s mighty The Elder Scrolls IV: Oblivion will benefit from the addition of the HDD extensively.
Speaking to Game Informer, Bethesda Executive Producer Todd Howard suggests that developers have known about this since day one and claims that the HDD will optimise load times and various other areas.
Dat komt omdat je pre-orderde en thuis liet bezorgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de Makro, heb nog 10% korting ook daar
pre-orderen heb ik nu 2 keer gedaan, maar elke keer had ik het spel pas een week later
met het pakket van 300 euro jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:56 schreef odebeijer het volgende:
Nee he, moet je dan je savegames weer op een memory stickje gaan opslaan? Dacht dat we daar eindelijk van verlost waren...![]()
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef kepler het volgende:
ik zie nu ook dat je de Xbox360 op je PC-monitor kan aansluiten, kunnen wij dus ook gewoon op HD-kwaliteit spelen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"
geen idee eigenlijk, misschien HD wel de moeite waard. Denk maar aan die TV's in NYquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"
Die waren 1 meter gekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, misschien HD wel de moeite waard. Denk maar aan die TV's in NY
quote:There is no question that four hundred dollars is a good chunk of money, but how wide is the gap between this console launch and the price of previous gaming hardware? What follows is a list of previous consoles with their prices adjusted for inflation according to the Consumer Price Index. NASA.org is kind enough to provide an array of inflation calculators including a separate calculator based on the Employment Cost Index which is based on employee wages and benefits.
Atari VCS launched in 1977 for $249.99 = $811.21 in 2005
Nintendo Entertainment System launched in 1985 for $199.99 = $354.91 in 2005
SEGA Genesis launched in 1989 for $249.99 = $389.67 in 2005
NeoGeo launched in 1990 for $699.99 = $1041.12 in 2005
Super Nintendo launched in 1991 for $199.99 = $282.21 in 2005
Jaguar launched in 1993 for $249.99 = $328.69 in 2005
3DO Interactive Multiplayer launched in 1993 for $699.95 = $920.30 in 2005
SEGA Saturn launched in 1995 for $399.99 = $497.66 in 2005
Nintendo 64 launched in 1996 for $199.99 = $242.75 in 2005
SEGA Dreamcast launches in 1999 for $199.99 = $228.09 in 2005
PlayStation launched in 1995 for $299.99 = $372.01 in 2005
PlayStation 2 launched in 2000 for $299.99 = $333.15 in 2005
Xbox Launched in 2001 for $299.99 = $325.34 in 2005
GameCube launched in 2001 for $199.99 = $216.89 in 2005
As usual. Pas de laatste 3 jaar gaat het eigenlijk wat beterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef H.Flick het volgende:
wtf?! daar staat dat de PS2 bij launch 299 was. Dan zijn wij in Europa echt opgelicht.
ow jahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die waren 1 meter gekTuurlijk ziet dat er dan vet uit. Maar een 17" monitor
![]()
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Dave Perry said some things in this Next-Gen article on 360 pricing that made my blood run cold, saying the PC is the model consoles need to be shooting for, upgradable texture memory and physics units and God knows what else. Jesus Christ, you guys. You're going to drive me back into tabletop full time.
Heb net even zitten kijken om m'n pc te upgraden (6 jaar oud)... wederom sta ik voor de keus 'koop ik een game-pc van 1700 euro die 5 jaar meegaat of koop ik een xbox'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.
Volgens mij was dit geen slimme opmerking van Microsoft, want ik denk dat de gemiddelde console gamer absoluut niet zit te wachten op het 'PC model'.
Vanaf nu 5 jaar gamen op een bak van 1700 euro, never gonna happenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
wederom sta ik voor de keus 'koop ik een game-pc van 1700 euro die 5 jaar meegaat
Ik speel niet zoveel FPS-en, dat rekt de tijd nog watquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vanaf nu 5 jaar gamen op een bak van 1700 euro, never gonna happen
Dat is werkelijk het domste wat ze kunnen doen, in een console moet je een game kunnen raggen en spelen zonder na te hoeven denken of er wel de juiste apparatuur inzit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.
Volgens mij was dit geen slimme opmerking van Microsoft, want ik denk dat de gemiddelde console gamer absoluut niet zit te wachten op het 'PC model'.
Maakt mij niet uit, ik houd van upgrades. Maar ja, ik ben dan ook een SEGA fan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:31 schreef Tain het volgende:
Begint dan een beetje op een Nintendo 64 te lijken waar je zo'n extra pack bij moest kopen omdat je anders Zelda: Majora's Mask niet kon spelen
Ik vind het ook niet erg, maar er moet niet teveel upgradebaar spul in komen te zitten waardoor je op een gegeven moment teveel verschillende configuraties hebt waardoor je weer rotte bugs gaat krijgen op een 'minder' modelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik houd van upgrades. Maar ja, ik ben dan ook een SEGA fan.
Echt waar, wat een gezeikl allemaal zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En dat Xboxlive een probleem gaat worden met een US machine...
Ja, maar dan heb je de retard packquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan is 299 echt een prima prijs..
Who fucking cares. Niet iedereen wil online.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je de retard pack
Jij caret, want jij neemt de core pack niet (gok ik).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Who fucking cares. Niet iedereen wil online.
En sommige mensen willen geen eens een draadloze controller.
Dan ben je dus nog duurder uit dan met de 'alles-erop-en-eraan' pack...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:03 schreef rockstah het volgende:
Ik denk dat je ook gewoon met een memorycard online kan gamen en content kan downen hoor. Kan met de PS2 ook gewoon. En anders kan je altijd nog een HDD erbij kopen later
Waarom is een pakket wat verkocht wordt zoals de huidige standaard PS2 en standaard GameCube helemaal niks als het om een Xbox 360 gaat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog duurder uit dan met de 'alles-erop-en-eraan' pack...
Die Core pack is gewoon niks.
Omdat het eigenlijk gewoon een nep pakket is. Want een HDD koop je er toch wel bij, wie gaat er nou met memory cards kutten? En dan ben je uiteindelijk net zo duur zo niet duurder uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom is een pakket wat verkocht wordt zoals de huidige standaard PS2 en standaard GameCube helemaal niks als het om een Xbox 360 gaat?
De xbox werd gehypt omdat je je eigen liedjes op de HDD kan zetten, online kunt spelen, content kunt downloaden, games die gebruik maken van de HDD (Blinx the hypesweper), Wirreless controllers & HD functies.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom is een pakket wat verkocht wordt zoals de huidige standaard PS2 en standaard GameCube helemaal niks als het om een Xbox 360 gaat?
Jepquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:20 schreef piet_pelle het volgende:
Een ding weet ik alleen nou nog niet, zit er bij het premium pack nou een live gold abbo. of niet? Dat zou wel helemaal vet zijn.
En de xbox werd net zohard afgekraakt omdat "je er mp3's op kan zetten, online mee kan gamen, wat moet je er mee?"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
De xbox werd gehypt omdat je je eigen liedjes op de HDD kan zetten, online kunt spelen, content kunt downloaden, games die gebruik maken van de HDD (Blinx the hypesweper), Wirreless controllers & HD functies.
Nu krijg je de Xbox 360 core edition... "everything you loved about the xbox... cant be done on Xbox 360's core edition!". But you can upgrade the Xbox 360 with faceplates, a Wifi adapter, a Hard drive, wirreless controllers, and even a camera, a headset, a xbox live Gold subscription, HD cables, a remote control to view movies, a memery card to exchange information and a big filled wallet to steal the money from!
Sorry, ik vergat: "kabels om je controllers mee op te laden terwijl je speelt".quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
En de xbox werd net zohard afgekraakt omdat "je er mp3's op kan zetten, online mee kan gamen, wat moet je er mee?"
Bron?quote:
Dacht het niet, MS heeft nog nooit gratis live abbo's weggegeven. En maar goed ook, zou een beetje lullig zijn voor de mensen die er wel voor betalen. Je krijgt gewoon XBL sliver en dat is nu een soort vervanging geworden voor die trial kaartjes geloof ik.quote:
Ik weet niet wie het schreef maar serieus neem ik het nietquote:
content past mischien wel op een memory kaart ? weet jij veel, je zoekt altijd wel iets om xbox voor af te kraken he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef BMH het volgende:
Waarom krijg je een silver live abonement bij een core pack?
"Met een silver xbox live abonement kun je gratis gamecontent downloaden". Jammer dat er geen hardeschijf inzit...
er word niks gestolen uit je portomonee, dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
De xbox werd gehypt omdat je je eigen liedjes op de HDD kan zetten, online kunt spelen, content kunt downloaden, games die gebruik maken van de HDD (Blinx the hypesweper), Wirreless controllers & HD functies.
Nu krijg je de Xbox 360 core edition... "everything you loved about the xbox... cant be done on Xbox 360's core edition!". But you can upgrade the Xbox 360 with faceplates, a Wifi adapter, a Hard drive, wirreless controllers, and even a camera, a headset, a xbox live Gold subscription, HD cables, a remote control to view movies, a memery card to exchange information and a big filled wallet to steal the money from!
Ik zie het als een naaistreek.. Tis net alsof je een PC verkoopt zonder CDrom speler.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het schreef maar serieus neem ik het niet
1 Halo 2 multiplayer levels die je kon downloaden zijn 50 mb per stuk. Dus ik weet niet hoeveel er op zo'n memory card past.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
content past mischien wel op een memory kaart ? weet jij veel, je zoekt altijd wel iets om xbox voor af te kraken he?
[..]
er word niks gestolen uit je portomonee, dat maak jij ervan.
zolang je zelf de keus hebt of je het geld uitgeeft is het geen diefstal, en het is al duidelijk dat je geen xbox 360 gaat kopen dus nu opflikkerren![]()
64 mbquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
1 Halo 2 multiplayer levels die je kon downloaden zijn 50 mb per stuk. Dus ik weet niet hoeveel er op zo'n memory card past.
veel.quote:
Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef rockstah het volgende:
Anders lees je gewoon ff wat Peter Moore gezegt heeft op GGC, daar legt hij namelijk precies uit waarom er twee pakketten zijn
Ik denk ook dat als Microsoft heel veel X360'ties verkoopt dat ze dan failliet gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.
waarom poste je dan hier nog? ga nintendo bashen ofzo dan doe je wat zinnigsquote:
Teentjes trappen is leeeukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom poste je dan hier nog? ga nintendo bashen ofzo dan doe je wat zinnigs![]()
The man's got a point here... Maar hey, boeiendquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
wat dat je van contect direct in de ram plaatsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef BMH het volgende:
Waarom krijg je een silver live abonement bij een core pack?
"Met een silver xbox live abonement kun je gratis gamecontent downloaden". Jammer dat er geen hardeschijf inzit...
Uiteindelijk bleek dat het de bedoeling was dat de hele game industrie zou groeien naar 1 miljard verkochte consoles/gamers. Dat dacht ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.
Heb me net laten vertellen dat het dus nog zo'n 10 uur duurtquote:For the past couple of days, I have been forwarding mail to J regarding some of the concerns the community has had with the recent announcements. Meanwhile J has been reading many of the online forums himself. Based on the some of the posts over the past few days, it’s clear there are still some questions that need to be answered (and some misinformation that needs to be cleared up.) J came to me and asked if I could help set up a direct dialogue with you, so we can get your feedback and answer your questions firsthand. Tomorrow (Sunday) you’ll have your chance.
J will do a live chat tomorrow afternoon that will be open to anyone that would like to attend. This will be a 60 minute, open forum chat where you can ask J anything. J would like to provide some perspective around the two SKU approach for Xbox 360, and answer as many questions as he can about the Xbox 360 during the hour. This will be a very candid discussion. I am expecting this will be a popular chat. We’ll try and get to as many questions as we can to make sure everyone is heard. One more thing: you’ll need to attend the chat to ask the questions…we won’t be taking questions any other way.
Basic ground rules: I’ll be moderating, and I won’t edit questions…but I will have to reject submissions that are profane, inappropriate, etc. (keep it clean please!)
Ok, on to the details:
What: Chat with J Allard about the Xbox 360
When: 12p-1p PT on Sunday August 21, 2005
Where: Join tomorrow at 12n PT through this link
Note: You will need a .NET Passport to login. If you’ve got an MSN or Hotmail account, or your already post in the Xbox forums, you’ve got a .NET Passport already and you are good to go..other wise get a free .NET passpord here.
You can find the system requirements here but the chat will work on Mac and Firefox.
It’s important to know that the Xbox execs really value your opinions and insights, as is demonstrated by J wanting to meet with everyone. As J is showing his respect for your opinion by participating in this dialog, I would hope you treat him with the same respect.
Thanks and I’ll see you tomorrow 8/ 21 at 12p PT.
P.S. If you can’t make it, I’ll be sure there is a transcript available.
Ik dacht dat IK de enige was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The man's got a point here... Maar hey, boeiendDe mensen moeten maar eens goed kijken wat ze kopen.
24 November dacht ik. Nog 3 maandjes wachten dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:05 schreef Henk-B het volgende:
Wanneer is de launch date ?
hmm, ik heb niks gekregen. Net eentje naar jouw gestuurdquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben er ook, maar je reageert niet op m'n private message's
Je moet een component aansluiting hebben op je tv anders gaat dit niet werken volgens mij. Scart niet iig, tenzij ze met aansluitkoppelingen komen. Er zijn vast wel een third party RGB cable komenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:37 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe dat gaat met de kabels?
[afbeelding]
Je krijgt dus Xbox 360 Component HDAV Cable, maar werkt die wel op een SCART tv aansluiting? En werkt dat de 60 hz optie dan ook? Of moeten we dan toch die S-Video cable gaan kopen?
*plekje reserveert in de lobbyquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:12 schreef Chocobo het volgende:
WowIk hoop dat ze ook een Rainbow Six maken. Die Ghost Recon was erg moeilijk geloof ik op Xbox !
[afbeelding]
Ik heb hier een 10 minuut durend gameplay filmpje van gevonden, en ik moet eerlijk zeggen dat dit me echt een supervette game lijkt!!quote:Saints Row is echt goed afgekeken van GTA. Niet alleen de vrijheid die je in de stad kunt beleven, maar ook de soorten missies en mogelijkheden die je krijgt om jezelf berucht te maken. Alles in deze game draait om eer en beruchtheid. Probeer dan ook representatief over te komen voor je gang en zorg voor dure kleding en een mooie auto om de ‘chickas’ om je heen te krijgen, anders ben je nergens. Je hebt heel veel keuzemogelijkheden om je karakter naar jouw smaak aan te passen. Haar en klederdracht, tatoeages en nog veel meer zaken zijn allemaal te wijzigen. Ook alle auto's die in de stad rijden, kun je natuurlijk jatten en uitgebreid modificeren. Daar is allemaal geld voor nodig, wat op allerlei manieren te bemachtigen is. Denk aan verzekeringsfraude, inbraken in winkels, of het pimpen van hoeren.
in het filmpje heeft hij ook een oude Xbox controller in zijn handen geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2005 08:44 schreef DinoPK het volgende:
Normaal ben ik helemaal geen graphicshoer, maar dit ziet er toch niet echt uit als een next gen titel moet ik zeggen. Het onderste screenshot zou zo uit midtown madness 3 kunnen komen, en dat was een 1ste generatie Xbox titel...
Maar goed, 3rd party software, zal dus ook wel voor de ps2 geplanned staan waardoor het onderste niet uit de kan gehaald zal worden.
hmmm zou je dan ook je oude controllers op de 360 kunnen aansluitenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
Tis toch echt alleen voor de Xbox 360 hoor. Ik vind het er persoonlijk wel heel vet uitzien, een wereld zonder laadtijden ( ook als je ergens naar binnen gaat geen laadtijden ). Physics voor alles in de wereld ( qua wagens en personen iig ). Graphics zien er imo best wel vet uit hoor..en hij draaide op een alpha kit volgens die gozer, niet op een beta.
Niet dat ik dat erg vindquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:11 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij hebben ze niet eens moeite gedaan om het er anders dan GTA uit te laten zien. Zelfs dat rondje kaartje onderin is identiek.
Welcome to the next generation of gaming.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Exacte kopie van GTA als je het mij vraagt, maar echt zo bijzonder zal die denk ik niet worden. Het zag er wat simpel en standaard uit. Wel aardige graphics maar ook niet echt geniaal te noemen !
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Welcome to the next generation of gaming.
Imo gaat gaming alleen maar achteruit als de gamers dit soort troep blijft kopen.
Zoals de gehele Mario cyclus op Gamecubequote:Op maandag 22 augustus 2005 13:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Welcome to the next generation of gaming.
Imo gaat gaming alleen maar achteruit als de gamers dit soort troep blijft kopen.
Ik vind die mariogames op de gamecube ook niets aan. Daarom koop ik ze ook niet (kep alleen Sunshine, Mariokart & party). Waarom denken jullie dat ik alle mario games leuk vind alleen omdat Nintendo mijn favoriete spelletjes boer is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals de gehele Mario cyclus op Gamecube
Mwa,.... er zullen altijd wel kutgames gemaakt worden. Weet natuurlijk niet of deze ook kut wordt, maar denk bv aan Driver voor Xbox, of die andere GTA kloon met die Japanse mannetje.... werd allemaal niets.
Er zullen altijd top bedrijven bestaan die top games produceren en dat is maar goed ook
Niet zo theatraal doen nu.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind die mariogames op de gamecube ook niets aan. Daarom koop ik ze ook niet (kep alleen Sunshine, Mariokart & party). Waarom denken jullie dat ik alle mario games leuk vind alleen omdat Nintendo mijn favoriete spelletjes boer is?
quote:
Tuurlijk komen er weer wereldse games uit. Maar NIETS kan de volgende generatie (zoals we het nu zien) de shock van Mario 64 en bvb Zelda oot evenaren.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar vind je ook niet dat ook de next-gen games weer fantastische game-uren op gaan leveren. Ik ben het met je eens dat (helemaal met een nieuwe console) er een aantal nieuwe developers klaar staan om hun kutgames te presenteren, maar er zullen ook zeker weten wereld games uitkomen hoor
Als die foto's strak zijn, dan wil jij vast ook mijn oma checken...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Strakke 360 hardware screens
http://media.xbox360.ign.com/articles/642/642652/imgs_1.html
[afbeelding]
is al op de standaard xbox hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Darkwatch
Schietspel. Xbox 360. Looks boring.
http://www.areaxbox.de/download.php?file=157
Helemaal mee eens maar hopelijk neem de 360 ons naar nieuwe 3D wereldenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:59 schreef BMH het volgende:
[..]
De snap van 2d naar 3d was fenominaal. Totaal nieuwe gameplay werd er geboren.
Tuurlijk gaat dat gebeuren. Met de hardware aan boord van de 360 kan er zoveel meer worden verwerkt in een spel dat nieuwe gameplay elementen er zeker wel gaan komen. Kijk, dat de stap van 2d naar 3d niet nog een keer gemaakt kan worden, dat is waar. Maar doe er niet zo zielig over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar hopelijk neem de 360 ons naar nieuwe 3D werelden
persoonlijk vind ik Xbox Live ook een zeer grote stap (althans dan in de console wereld), niet zo groot als de 2D --> 3D. Maar toch wel groot genoeg om de gehele console-wereld voorgoed te veranderen, en dat in positieve zin. Ik ben ook zeer benieuwd hoe de Xbox 360 gaat worden icm een nieuw soort Xbox Livequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat gebeuren. Met de hardware aan boord van de 360 kan er zoveel meer worden verwerkt in een spel dat nieuwe gameplay elementen er zeker wel gaan komen. Kijk, dat de stap van 2d naar 3d niet nog een keer gemaakt kan worden, dat is waar. Maar doe er niet zo zielig over.
Ik heb genoeg nieuwe games met nieuwe elementen gezien. Dat er figuren zijn die constant revoluties willen op game gebied bij de launch van een nieuwe console, tsja, laat ze maar. Ik kan wel genieten van een shooter waar straks echt alles naar de klote kan, een racegame waar ik iemand zn achterlicht in detail eraf kan rijden enzovoorts. Not to mention de multimedia mogelijkheden, die ik overigens wel echt zeer vernieuwend vind.
Kijk, dat is nou eens een reactie waar ik het helemaal mee eens benquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg nieuwe games met nieuwe elementen gezien. Dat er figuren zijn die constant revoluties willen op game gebied bij de launch van een nieuwe console, tsja, laat ze maar. Ik kan wel genieten van een shooter waar straks echt alles naar de klote kan, een racegame waar ik iemand zn achterlicht in detail eraf kan rijden enzovoorts. Not to mention de multimedia mogelijkheden, die ik overigens wel echt zeer vernieuwend vind.
Definitief voor kerst ja, ik gok zelf ergens half/eind novemberquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef GoZaHh het volgende:
en ff ter info
Xbox 360 komt definitief bij kerst uit...of moeten we nog langer wachten?
want daar heb ik egt geen zin in
24 November was toch gewoon de officiele datum? En Europa zou nog als eerste aan de beurt zijn ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef febster het volgende:
[..]
Definitief voor kerst ja, ik gok zelf ergens half/eind november
Ja maar ik woon in Nederland en daar moeten we payenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:13 schreef kepler het volgende:
PGR3 en Kameo zijn al in prijs verlaagd
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5967
nee joh, gewoon positief blijven denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in Nederland en daar moeten we payenEn flink !
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:46 schreef kepler het volgende:
[..]
nee joh, gewoon positief blijven denken
LEUGENS!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:30 schreef Magneet het volgende:
ach ieder nieuwe generatie consoles zijn de games wel duurder geworden
er is volgens mij iig altijd wel gezeik geweest over de prijzen maar ja men betaald het toch iedere keer weerquote:
mt 36 draadjes zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef BMH het volgende:
Ben benieuwd wanneer de modchips uitkomen. Als een game 65 pleurie kost zullen de chips enorm populair worden
Ja, dat zeker. Maar de N64 tijd was het duurste iig. Games waren toen 175 gulden gemiddeld...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
er is volgens mij iig altijd wel gezeik geweest over de prijzen maar ja men betaald het toch iedere keer weer
als ik intresse had in alle launch games die erbij zitten wel, maar kameo skip ik dus nee ik leg het er niet voor neerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef washandje het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
Nu ook bundels; leg jij er 600/700 dollar voor neer?
Beetje jammer dat er 4 games bij zitten, ik zou dan ook liever zelf kiezen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef washandje het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
Nu ook bundels; leg jij er 600/700 dollar voor neer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |