omg je kraakt iets van playstation af, dat ik dit nog mag meemaken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:22 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Eye-toy is toch voor retards. ::P
jammer aleen dat het niet kan met die draadloze als ik et zo ziequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:27 schreef Xrenity het volgende:
Wel tof trouwens dat de controller op Windows werktMisschien haal ik er wel een
Console-like controllers zijn voor geen meter te vinden namelijk.
www.penny-arcade.comquote:Reactions to the Xbox 360 pricing have been all over the place, most of what I've seen is bad, but at the end of the day I doubt it really matters. People buy what they want to buy, even if it places them in mortal danger.
Gabe purchased his 3D0 for a total of four hundred dollars, and this was money he earned dodging golf balls at a driving range, so the true cost to him psychologically must have been profound - and he still managed to, for good or ill, make that shit happen. We played our Wing Commander and felt like we were on the cusp.
We were cusping.
I think the Xbox 360 is at least as cool as the 3D0 was. I also think that four hundred dollars is too Goddamn much - in any event, it's widely considered too much by those who will buy it anyway - but the three hundred dollar model isn't worth it at all. If you're ever planning to get
# a wireless controller,
# a remote control,
# a hard drive,
# hook the machine up High-Def,
# or play on Live
and you try to piece that stuff into (what they call) the Core System, the numbers don't work. I mean, look at those prices. At the very least, you're going to need their forty dollar memory card. The lower cost "sku" isn't for the "Wal-Mart" consumer, it's for fucking retards.
I'm not trying to push you into the high cost option, I'm confident that the average Penny Arcade reader has been making sound, informed console buying decisions for as many as twenty years. I'm trying to say that their low cost option doesn't actually exist.
The "hard drive: optional" scenario is unfortunate, because I believed them last generation when they said local storage was critical for a modern, Internet capable system. I also watched as even the Playstation 2, the undisputed victor of the last generation, still wasn't able to make a fixed disk work as a peripheral developers would utilize. If they want to distinguish options for the system, there are many other peripherals to do it with outside of base functionality. Of course, they would say - as they have been telling developers for a year - that the machine minus the hard drive is the base system. I'm not saying that is out and out sophistry, I think it was a pragmatic decision - the original Xbox was an expensive experiment for Microsoft. The scenario is just suboptimal.
Honestly, when this x850 I have is no longer sufficient to play the Games Of The Future (I give it a year), I had hoped to retreat into consoles altogether, a land of relative sanity. I don't think this is a step in that direction. Dave Perry said some things in this Next-Gen article on 360 pricing that made my blood run cold, saying the PC is the model consoles need to be shooting for, upgradable texture memory and physics units and God knows what else. Jesus Christ, you guys. You're going to drive me back into tabletop full time.
ik ga gewoon naar de Makro, heb nog 10% korting ook daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Chocobo het volgende:
Pre-order de mensen die hem gaan kopen of ga je op de releasdatum op goed geluk naar de winkel?
xbox controller op de pcquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:06 schreef PandorasBox het volgende:
X360 brochure met accessoires:
[afbeelding]
HDD komt met een mini-game.![]()
En dat Xboxlive een probleem gaat worden met een US machine...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe er wel rekening mee dat je TV NTSC moet ondersteunen he![]()
Core systeem werkt dus ook prima.quote:XBOX360 TITLES NO HDD REQUIRED
Posted: 14:39 on 18 Aug 2005
By: Chris Leyton
Confirmation that all Xbox360 titles will play on the basic setup with the exception of MMORPGs...
Since yesterday’s Xbox360 announcement fears over the lack of a HDD in the “Core” option and how this will affect games has today been addressed, with confirmation that ALL Xbox360 titles must play without a HDD.
It’s believed the only exception to this rule will be data-hogging MMORPGs, although titles such as Bethesda’s mighty The Elder Scrolls IV: Oblivion will benefit from the addition of the HDD extensively.
Speaking to Game Informer, Bethesda Executive Producer Todd Howard suggests that developers have known about this since day one and claims that the HDD will optimise load times and various other areas.
Dat komt omdat je pre-orderde en thuis liet bezorgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de Makro, heb nog 10% korting ook daar
pre-orderen heb ik nu 2 keer gedaan, maar elke keer had ik het spel pas een week later
met het pakket van 300 euro jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:56 schreef odebeijer het volgende:
Nee he, moet je dan je savegames weer op een memory stickje gaan opslaan? Dacht dat we daar eindelijk van verlost waren...![]()
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef kepler het volgende:
ik zie nu ook dat je de Xbox360 op je PC-monitor kan aansluiten, kunnen wij dus ook gewoon op HD-kwaliteit spelen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"
geen idee eigenlijk, misschien HD wel de moeite waard. Denk maar aan die TV's in NYquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"
Die waren 1 meter gekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, misschien HD wel de moeite waard. Denk maar aan die TV's in NY
quote:There is no question that four hundred dollars is a good chunk of money, but how wide is the gap between this console launch and the price of previous gaming hardware? What follows is a list of previous consoles with their prices adjusted for inflation according to the Consumer Price Index. NASA.org is kind enough to provide an array of inflation calculators including a separate calculator based on the Employment Cost Index which is based on employee wages and benefits.
Atari VCS launched in 1977 for $249.99 = $811.21 in 2005
Nintendo Entertainment System launched in 1985 for $199.99 = $354.91 in 2005
SEGA Genesis launched in 1989 for $249.99 = $389.67 in 2005
NeoGeo launched in 1990 for $699.99 = $1041.12 in 2005
Super Nintendo launched in 1991 for $199.99 = $282.21 in 2005
Jaguar launched in 1993 for $249.99 = $328.69 in 2005
3DO Interactive Multiplayer launched in 1993 for $699.95 = $920.30 in 2005
SEGA Saturn launched in 1995 for $399.99 = $497.66 in 2005
Nintendo 64 launched in 1996 for $199.99 = $242.75 in 2005
SEGA Dreamcast launches in 1999 for $199.99 = $228.09 in 2005
PlayStation launched in 1995 for $299.99 = $372.01 in 2005
PlayStation 2 launched in 2000 for $299.99 = $333.15 in 2005
Xbox Launched in 2001 for $299.99 = $325.34 in 2005
GameCube launched in 2001 for $199.99 = $216.89 in 2005
As usual. Pas de laatste 3 jaar gaat het eigenlijk wat beterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef H.Flick het volgende:
wtf?! daar staat dat de PS2 bij launch 299 was. Dan zijn wij in Europa echt opgelicht.
ow jahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die waren 1 meter gekTuurlijk ziet dat er dan vet uit. Maar een 17" monitor
![]()
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Dave Perry said some things in this Next-Gen article on 360 pricing that made my blood run cold, saying the PC is the model consoles need to be shooting for, upgradable texture memory and physics units and God knows what else. Jesus Christ, you guys. You're going to drive me back into tabletop full time.
Heb net even zitten kijken om m'n pc te upgraden (6 jaar oud)... wederom sta ik voor de keus 'koop ik een game-pc van 1700 euro die 5 jaar meegaat of koop ik een xbox'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.
Volgens mij was dit geen slimme opmerking van Microsoft, want ik denk dat de gemiddelde console gamer absoluut niet zit te wachten op het 'PC model'.
Vanaf nu 5 jaar gamen op een bak van 1700 euro, never gonna happenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
wederom sta ik voor de keus 'koop ik een game-pc van 1700 euro die 5 jaar meegaat
Ik speel niet zoveel FPS-en, dat rekt de tijd nog watquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vanaf nu 5 jaar gamen op een bak van 1700 euro, never gonna happen
Dat is werkelijk het domste wat ze kunnen doen, in een console moet je een game kunnen raggen en spelen zonder na te hoeven denken of er wel de juiste apparatuur inzit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.
Volgens mij was dit geen slimme opmerking van Microsoft, want ik denk dat de gemiddelde console gamer absoluut niet zit te wachten op het 'PC model'.
Maakt mij niet uit, ik houd van upgrades. Maar ja, ik ben dan ook een SEGA fan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:31 schreef Tain het volgende:
Begint dan een beetje op een Nintendo 64 te lijken waar je zo'n extra pack bij moest kopen omdat je anders Zelda: Majora's Mask niet kon spelen
Ik vind het ook niet erg, maar er moet niet teveel upgradebaar spul in komen te zitten waardoor je op een gegeven moment teveel verschillende configuraties hebt waardoor je weer rotte bugs gaat krijgen op een 'minder' modelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik houd van upgrades. Maar ja, ik ben dan ook een SEGA fan.
Echt waar, wat een gezeikl allemaal zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En dat Xboxlive een probleem gaat worden met een US machine...
Ja, maar dan heb je de retard packquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan is 299 echt een prima prijs..
Who fucking cares. Niet iedereen wil online.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je de retard pack
Jij caret, want jij neemt de core pack niet (gok ik).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Who fucking cares. Niet iedereen wil online.
En sommige mensen willen geen eens een draadloze controller.
Dan ben je dus nog duurder uit dan met de 'alles-erop-en-eraan' pack...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:03 schreef rockstah het volgende:
Ik denk dat je ook gewoon met een memorycard online kan gamen en content kan downen hoor. Kan met de PS2 ook gewoon. En anders kan je altijd nog een HDD erbij kopen later
Waarom is een pakket wat verkocht wordt zoals de huidige standaard PS2 en standaard GameCube helemaal niks als het om een Xbox 360 gaat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog duurder uit dan met de 'alles-erop-en-eraan' pack...
Die Core pack is gewoon niks.
Omdat het eigenlijk gewoon een nep pakket is. Want een HDD koop je er toch wel bij, wie gaat er nou met memory cards kutten? En dan ben je uiteindelijk net zo duur zo niet duurder uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom is een pakket wat verkocht wordt zoals de huidige standaard PS2 en standaard GameCube helemaal niks als het om een Xbox 360 gaat?
De xbox werd gehypt omdat je je eigen liedjes op de HDD kan zetten, online kunt spelen, content kunt downloaden, games die gebruik maken van de HDD (Blinx the hypesweper), Wirreless controllers & HD functies.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom is een pakket wat verkocht wordt zoals de huidige standaard PS2 en standaard GameCube helemaal niks als het om een Xbox 360 gaat?
Jepquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:20 schreef piet_pelle het volgende:
Een ding weet ik alleen nou nog niet, zit er bij het premium pack nou een live gold abbo. of niet? Dat zou wel helemaal vet zijn.
En de xbox werd net zohard afgekraakt omdat "je er mp3's op kan zetten, online mee kan gamen, wat moet je er mee?"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
De xbox werd gehypt omdat je je eigen liedjes op de HDD kan zetten, online kunt spelen, content kunt downloaden, games die gebruik maken van de HDD (Blinx the hypesweper), Wirreless controllers & HD functies.
Nu krijg je de Xbox 360 core edition... "everything you loved about the xbox... cant be done on Xbox 360's core edition!". But you can upgrade the Xbox 360 with faceplates, a Wifi adapter, a Hard drive, wirreless controllers, and even a camera, a headset, a xbox live Gold subscription, HD cables, a remote control to view movies, a memery card to exchange information and a big filled wallet to steal the money from!
Sorry, ik vergat: "kabels om je controllers mee op te laden terwijl je speelt".quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
En de xbox werd net zohard afgekraakt omdat "je er mp3's op kan zetten, online mee kan gamen, wat moet je er mee?"
Bron?quote:
Dacht het niet, MS heeft nog nooit gratis live abbo's weggegeven. En maar goed ook, zou een beetje lullig zijn voor de mensen die er wel voor betalen. Je krijgt gewoon XBL sliver en dat is nu een soort vervanging geworden voor die trial kaartjes geloof ik.quote:
Ik weet niet wie het schreef maar serieus neem ik het nietquote:
content past mischien wel op een memory kaart ? weet jij veel, je zoekt altijd wel iets om xbox voor af te kraken he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef BMH het volgende:
Waarom krijg je een silver live abonement bij een core pack?
"Met een silver xbox live abonement kun je gratis gamecontent downloaden". Jammer dat er geen hardeschijf inzit...
er word niks gestolen uit je portomonee, dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
De xbox werd gehypt omdat je je eigen liedjes op de HDD kan zetten, online kunt spelen, content kunt downloaden, games die gebruik maken van de HDD (Blinx the hypesweper), Wirreless controllers & HD functies.
Nu krijg je de Xbox 360 core edition... "everything you loved about the xbox... cant be done on Xbox 360's core edition!". But you can upgrade the Xbox 360 with faceplates, a Wifi adapter, a Hard drive, wirreless controllers, and even a camera, a headset, a xbox live Gold subscription, HD cables, a remote control to view movies, a memery card to exchange information and a big filled wallet to steal the money from!
Ik zie het als een naaistreek.. Tis net alsof je een PC verkoopt zonder CDrom speler.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het schreef maar serieus neem ik het niet
1 Halo 2 multiplayer levels die je kon downloaden zijn 50 mb per stuk. Dus ik weet niet hoeveel er op zo'n memory card past.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
content past mischien wel op een memory kaart ? weet jij veel, je zoekt altijd wel iets om xbox voor af te kraken he?
[..]
er word niks gestolen uit je portomonee, dat maak jij ervan.
zolang je zelf de keus hebt of je het geld uitgeeft is het geen diefstal, en het is al duidelijk dat je geen xbox 360 gaat kopen dus nu opflikkerren![]()
64 mbquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
1 Halo 2 multiplayer levels die je kon downloaden zijn 50 mb per stuk. Dus ik weet niet hoeveel er op zo'n memory card past.
veel.quote:
Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef rockstah het volgende:
Anders lees je gewoon ff wat Peter Moore gezegt heeft op GGC, daar legt hij namelijk precies uit waarom er twee pakketten zijn
Ik denk ook dat als Microsoft heel veel X360'ties verkoopt dat ze dan failliet gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.
waarom poste je dan hier nog? ga nintendo bashen ofzo dan doe je wat zinnigsquote:
Teentjes trappen is leeeukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom poste je dan hier nog? ga nintendo bashen ofzo dan doe je wat zinnigs![]()
The man's got a point here... Maar hey, boeiendquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
wat dat je van contect direct in de ram plaatsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef BMH het volgende:
Waarom krijg je een silver live abonement bij een core pack?
"Met een silver xbox live abonement kun je gratis gamecontent downloaden". Jammer dat er geen hardeschijf inzit...
Uiteindelijk bleek dat het de bedoeling was dat de hele game industrie zou groeien naar 1 miljard verkochte consoles/gamers. Dat dacht ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.
Heb me net laten vertellen dat het dus nog zo'n 10 uur duurtquote:For the past couple of days, I have been forwarding mail to J regarding some of the concerns the community has had with the recent announcements. Meanwhile J has been reading many of the online forums himself. Based on the some of the posts over the past few days, it’s clear there are still some questions that need to be answered (and some misinformation that needs to be cleared up.) J came to me and asked if I could help set up a direct dialogue with you, so we can get your feedback and answer your questions firsthand. Tomorrow (Sunday) you’ll have your chance.
J will do a live chat tomorrow afternoon that will be open to anyone that would like to attend. This will be a 60 minute, open forum chat where you can ask J anything. J would like to provide some perspective around the two SKU approach for Xbox 360, and answer as many questions as he can about the Xbox 360 during the hour. This will be a very candid discussion. I am expecting this will be a popular chat. We’ll try and get to as many questions as we can to make sure everyone is heard. One more thing: you’ll need to attend the chat to ask the questions…we won’t be taking questions any other way.
Basic ground rules: I’ll be moderating, and I won’t edit questions…but I will have to reject submissions that are profane, inappropriate, etc. (keep it clean please!)
Ok, on to the details:
What: Chat with J Allard about the Xbox 360
When: 12p-1p PT on Sunday August 21, 2005
Where: Join tomorrow at 12n PT through this link
Note: You will need a .NET Passport to login. If you’ve got an MSN or Hotmail account, or your already post in the Xbox forums, you’ve got a .NET Passport already and you are good to go..other wise get a free .NET passpord here.
You can find the system requirements here but the chat will work on Mac and Firefox.
It’s important to know that the Xbox execs really value your opinions and insights, as is demonstrated by J wanting to meet with everyone. As J is showing his respect for your opinion by participating in this dialog, I would hope you treat him with the same respect.
Thanks and I’ll see you tomorrow 8/ 21 at 12p PT.
P.S. If you can’t make it, I’ll be sure there is a transcript available.
Ik dacht dat IK de enige was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The man's got a point here... Maar hey, boeiendDe mensen moeten maar eens goed kijken wat ze kopen.
24 November dacht ik. Nog 3 maandjes wachten dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:05 schreef Henk-B het volgende:
Wanneer is de launch date ?
hmm, ik heb niks gekregen. Net eentje naar jouw gestuurdquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben er ook, maar je reageert niet op m'n private message's
Je moet een component aansluiting hebben op je tv anders gaat dit niet werken volgens mij. Scart niet iig, tenzij ze met aansluitkoppelingen komen. Er zijn vast wel een third party RGB cable komenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:37 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe dat gaat met de kabels?
[afbeelding]
Je krijgt dus Xbox 360 Component HDAV Cable, maar werkt die wel op een SCART tv aansluiting? En werkt dat de 60 hz optie dan ook? Of moeten we dan toch die S-Video cable gaan kopen?
*plekje reserveert in de lobbyquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:12 schreef Chocobo het volgende:
WowIk hoop dat ze ook een Rainbow Six maken. Die Ghost Recon was erg moeilijk geloof ik op Xbox !
[afbeelding]
Ik heb hier een 10 minuut durend gameplay filmpje van gevonden, en ik moet eerlijk zeggen dat dit me echt een supervette game lijkt!!quote:Saints Row is echt goed afgekeken van GTA. Niet alleen de vrijheid die je in de stad kunt beleven, maar ook de soorten missies en mogelijkheden die je krijgt om jezelf berucht te maken. Alles in deze game draait om eer en beruchtheid. Probeer dan ook representatief over te komen voor je gang en zorg voor dure kleding en een mooie auto om de ‘chickas’ om je heen te krijgen, anders ben je nergens. Je hebt heel veel keuzemogelijkheden om je karakter naar jouw smaak aan te passen. Haar en klederdracht, tatoeages en nog veel meer zaken zijn allemaal te wijzigen. Ook alle auto's die in de stad rijden, kun je natuurlijk jatten en uitgebreid modificeren. Daar is allemaal geld voor nodig, wat op allerlei manieren te bemachtigen is. Denk aan verzekeringsfraude, inbraken in winkels, of het pimpen van hoeren.
in het filmpje heeft hij ook een oude Xbox controller in zijn handen geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2005 08:44 schreef DinoPK het volgende:
Normaal ben ik helemaal geen graphicshoer, maar dit ziet er toch niet echt uit als een next gen titel moet ik zeggen. Het onderste screenshot zou zo uit midtown madness 3 kunnen komen, en dat was een 1ste generatie Xbox titel...
Maar goed, 3rd party software, zal dus ook wel voor de ps2 geplanned staan waardoor het onderste niet uit de kan gehaald zal worden.
hmmm zou je dan ook je oude controllers op de 360 kunnen aansluitenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
Tis toch echt alleen voor de Xbox 360 hoor. Ik vind het er persoonlijk wel heel vet uitzien, een wereld zonder laadtijden ( ook als je ergens naar binnen gaat geen laadtijden ). Physics voor alles in de wereld ( qua wagens en personen iig ). Graphics zien er imo best wel vet uit hoor..en hij draaide op een alpha kit volgens die gozer, niet op een beta.
Niet dat ik dat erg vindquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:11 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij hebben ze niet eens moeite gedaan om het er anders dan GTA uit te laten zien. Zelfs dat rondje kaartje onderin is identiek.
Welcome to the next generation of gaming.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Exacte kopie van GTA als je het mij vraagt, maar echt zo bijzonder zal die denk ik niet worden. Het zag er wat simpel en standaard uit. Wel aardige graphics maar ook niet echt geniaal te noemen !
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Welcome to the next generation of gaming.
Imo gaat gaming alleen maar achteruit als de gamers dit soort troep blijft kopen.
Zoals de gehele Mario cyclus op Gamecubequote:Op maandag 22 augustus 2005 13:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Welcome to the next generation of gaming.
Imo gaat gaming alleen maar achteruit als de gamers dit soort troep blijft kopen.
Ik vind die mariogames op de gamecube ook niets aan. Daarom koop ik ze ook niet (kep alleen Sunshine, Mariokart & party). Waarom denken jullie dat ik alle mario games leuk vind alleen omdat Nintendo mijn favoriete spelletjes boer is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals de gehele Mario cyclus op Gamecube
Mwa,.... er zullen altijd wel kutgames gemaakt worden. Weet natuurlijk niet of deze ook kut wordt, maar denk bv aan Driver voor Xbox, of die andere GTA kloon met die Japanse mannetje.... werd allemaal niets.
Er zullen altijd top bedrijven bestaan die top games produceren en dat is maar goed ook
Niet zo theatraal doen nu.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind die mariogames op de gamecube ook niets aan. Daarom koop ik ze ook niet (kep alleen Sunshine, Mariokart & party). Waarom denken jullie dat ik alle mario games leuk vind alleen omdat Nintendo mijn favoriete spelletjes boer is?
quote:
Tuurlijk komen er weer wereldse games uit. Maar NIETS kan de volgende generatie (zoals we het nu zien) de shock van Mario 64 en bvb Zelda oot evenaren.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar vind je ook niet dat ook de next-gen games weer fantastische game-uren op gaan leveren. Ik ben het met je eens dat (helemaal met een nieuwe console) er een aantal nieuwe developers klaar staan om hun kutgames te presenteren, maar er zullen ook zeker weten wereld games uitkomen hoor
Als die foto's strak zijn, dan wil jij vast ook mijn oma checken...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Strakke 360 hardware screens
http://media.xbox360.ign.com/articles/642/642652/imgs_1.html
[afbeelding]
is al op de standaard xbox hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Darkwatch
Schietspel. Xbox 360. Looks boring.
http://www.areaxbox.de/download.php?file=157
Helemaal mee eens maar hopelijk neem de 360 ons naar nieuwe 3D wereldenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:59 schreef BMH het volgende:
[..]
De snap van 2d naar 3d was fenominaal. Totaal nieuwe gameplay werd er geboren.
Tuurlijk gaat dat gebeuren. Met de hardware aan boord van de 360 kan er zoveel meer worden verwerkt in een spel dat nieuwe gameplay elementen er zeker wel gaan komen. Kijk, dat de stap van 2d naar 3d niet nog een keer gemaakt kan worden, dat is waar. Maar doe er niet zo zielig over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar hopelijk neem de 360 ons naar nieuwe 3D werelden
persoonlijk vind ik Xbox Live ook een zeer grote stap (althans dan in de console wereld), niet zo groot als de 2D --> 3D. Maar toch wel groot genoeg om de gehele console-wereld voorgoed te veranderen, en dat in positieve zin. Ik ben ook zeer benieuwd hoe de Xbox 360 gaat worden icm een nieuw soort Xbox Livequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat gebeuren. Met de hardware aan boord van de 360 kan er zoveel meer worden verwerkt in een spel dat nieuwe gameplay elementen er zeker wel gaan komen. Kijk, dat de stap van 2d naar 3d niet nog een keer gemaakt kan worden, dat is waar. Maar doe er niet zo zielig over.
Ik heb genoeg nieuwe games met nieuwe elementen gezien. Dat er figuren zijn die constant revoluties willen op game gebied bij de launch van een nieuwe console, tsja, laat ze maar. Ik kan wel genieten van een shooter waar straks echt alles naar de klote kan, een racegame waar ik iemand zn achterlicht in detail eraf kan rijden enzovoorts. Not to mention de multimedia mogelijkheden, die ik overigens wel echt zeer vernieuwend vind.
Kijk, dat is nou eens een reactie waar ik het helemaal mee eens benquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg nieuwe games met nieuwe elementen gezien. Dat er figuren zijn die constant revoluties willen op game gebied bij de launch van een nieuwe console, tsja, laat ze maar. Ik kan wel genieten van een shooter waar straks echt alles naar de klote kan, een racegame waar ik iemand zn achterlicht in detail eraf kan rijden enzovoorts. Not to mention de multimedia mogelijkheden, die ik overigens wel echt zeer vernieuwend vind.
Definitief voor kerst ja, ik gok zelf ergens half/eind novemberquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef GoZaHh het volgende:
en ff ter info
Xbox 360 komt definitief bij kerst uit...of moeten we nog langer wachten?
want daar heb ik egt geen zin in
24 November was toch gewoon de officiele datum? En Europa zou nog als eerste aan de beurt zijn ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef febster het volgende:
[..]
Definitief voor kerst ja, ik gok zelf ergens half/eind november
Ja maar ik woon in Nederland en daar moeten we payenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:13 schreef kepler het volgende:
PGR3 en Kameo zijn al in prijs verlaagd
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5967
nee joh, gewoon positief blijven denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in Nederland en daar moeten we payenEn flink !
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:46 schreef kepler het volgende:
[..]
nee joh, gewoon positief blijven denken
LEUGENS!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:30 schreef Magneet het volgende:
ach ieder nieuwe generatie consoles zijn de games wel duurder geworden
er is volgens mij iig altijd wel gezeik geweest over de prijzen maar ja men betaald het toch iedere keer weerquote:
mt 36 draadjes zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef BMH het volgende:
Ben benieuwd wanneer de modchips uitkomen. Als een game 65 pleurie kost zullen de chips enorm populair worden
Ja, dat zeker. Maar de N64 tijd was het duurste iig. Games waren toen 175 gulden gemiddeld...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
er is volgens mij iig altijd wel gezeik geweest over de prijzen maar ja men betaald het toch iedere keer weer
als ik intresse had in alle launch games die erbij zitten wel, maar kameo skip ik dus nee ik leg het er niet voor neerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef washandje het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
Nu ook bundels; leg jij er 600/700 dollar voor neer?
Beetje jammer dat er 4 games bij zitten, ik zou dan ook liever zelf kiezen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef washandje het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
Nu ook bundels; leg jij er 600/700 dollar voor neer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |