Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:
Wat heeft MS met deze aktie bereikt? Meer fans?
Nee.
Het heeft zelfs mensen weggejaagd.
Ik ben een console fan, en bezit ze ook allevier. En Playstation krijgt mijn voorkeur, dat was al duidelijk, lijkt me. Wat ik zeg is gebaseerd op een mening en speculatie. Ik zit hier niets te bashen.
Mijn wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.
Maar misschien dat het voor jouw wat moeilijk te begrijpen is.
En het is niet goed omdat? Anderen zeggen dat het wel eens een minder verstandige keuze geweest is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:27 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Mijn wat?![]()
En inderdaad. Jij lijkt mij slimmer dan een analist. Heb je niet gelezen wat de media ervan vindt? Zelfs menig Xbox fora/site's zijn ontevreden over Microsofts besluit.
Alleen de hardcore Xfans willen zo een ding meteen in huis hebben. Mensen die een beetje nadenken wachten eerst of het wat wordt en gaan pas daarna iets kopen.
Hoef ik ook niet. Heb ik ook nog nooit beweerd. Ik heb alleen maar verteld waarom ik de X360 niet tijdens de launch zal kopen. De meeste spellen die ze hebben getoond kun je ook ver van indrukwekkend noemen.quote:Want op de vraag "waarom is de X360 ruk?" kan je geen antwoord geven.
Pretty much. Maar de redenen (als je ze al zo kan noemen) dat jij hem niet hoeft wordt door niemand gedeeld behalve door andere ps-bots.quote:
Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 kooptquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:44 schreef PandorasBox het volgende:
Of zien soms al mijn berichten er zo uit:
"Fuck you MS"
?
Het is ook nog eens zo dat ik next-gen nog niet eens nodig heb. Er verschijnt nog zoveel goeds voor de huidige generatie consoles. Op gameplay gebied zullen de meeste X360 launchgames niet verschillen van de huidige games. Een X360 alleen voor mooie graphics halen gaat mij te ver. Ik wil eerst interessante games, en die zijn er tijdens de launch niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En denk je echt dat de ps3 (zoveel) indrukwekkendere dingen gaat laten zien? De eerste ingame beelden vermoeden van niet. Dat ie cool wordt lijkt me zeker, maar een next gen laten liggen die een jaar eerder uitkomt en zulke dingen laat zien/mogelijkheden heeft en dergelijke games in het vooruitschiet heeft is iets wat ik me als gamer met 400 euro te spenderen niet kan veroorloven.
Serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 koopt", "M$ is nergens, de PS3 dendert er zo overheen."
en bij een mooie screenshot of ander positief nieuws: "Ziet er OK uit, maar zal wel nep zijn".
Da's zo'n beetje de strekking van al jouw posts hier.
Enige objectieve beargumentatie zal je ook geen kwaad doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Serieus? [afbeelding]
Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.
Maar...
Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:17 schreef piet_pelle het volgende:
Of argumentatie in welke vorm dan ook. Verre van indrukwekkend, laat me niet lachen. Jij meet met 2 maten. Wat voor goden graphics had je dan verwacht?
Nee niet helemaal die ene zombie game zou zo op de ps2 kunnen. Al zagen de later uitbegrachte screens er al iets beter uit, maar Kameo vond ik errug indrukwekkend. Nooit gedacht dat ik zo'n Nintendo achtige game interessant zou vinden, PGR3 ziet er ronduit fantastisch uit en een sleeper titel (jaja sega he) vind ik er ook gaaf uitzien. Zowieso veel mooier dan elke xbox game, niet het detail van PGR3 maar de chaos, destructie en de vloeiende framerate zijn zeker eye candy.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.
Of vind je ze allemaal indrukwekkend?
Het ligt trouwens niet aan de Xbox. Maar aan de devs.
Echte fans blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:
Wat heeft MS met deze aktie bereikt? Meer fans?
Nee.
Het heeft zelfs mensen weggejaagd.
Ooh, jij hebt dus een dev kit in huis, cool manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.
Of vind je ze allemaal indrukwekkend?
Het ligt trouwens niet aan de X360. Maar aan de devs.
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:07 schreef kepler het volgende:
hoeveel versies van de PS2 zijn er ook al weer verkrijgbaar?Ow jah, ook twee
hey je moet er ook nog een memory-card bij kopen voordat je uberhaupt kan gamenwat een afzetters bij Sony zeg
strekking van het verhaal: Sony en Microsoft gebruiken beide precies dezelfde marketing-technieken, maar om een of andere reden kraakt iedereen microsoft hierom af terwijl Sony heilig wordt verklaard... Als je kijkt naar de huidige consoles kijkt wordt je zelfs bij de PS2 (en de GC) het meeste genaaid, omdat je daar nog een memory-card bij moet kopen om normaal te gamen....
2 versies van de Xbox vind ik primaOp deze manier zullen veel (beginnende/casual) gamers de goedkope aanschaffen en de die-hard gamers zullen voor het andere pakket gaan. En de groep beginnende/casual gamers is veeeele malen groter dan de zogenaamde die-hard gamers
Daar valt dus voor Microsoft het meeste te winnen, vandaar de kale (maar goedkope!) versie van de Xbox 360
Tipquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Fuck MS, fuck X360!
Mijn NES heeft da über-7331 gfx!! Roxxor on my soxxorz!!!!!!!111111!!!~~~!!!!! oneoneoneone
ow, kan je bepaalde games op de 360 niet spelen zonder HD dan? Dat hij zonder HD niet BC-compatible is dat wist ik alquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
patches.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution for teh win?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 zonder echte kinder/platformgames
Playstation 3 hardstikke duur ( wel met een paar leuke franchises )
Revolution het goedkoopst, met alle toffe Nintendo platformers erbij.
---------------------------------------
Mamma ik wil een nieuwe spelcomputer!
Mamma ziet de 3 consoles, kiest voor de goedkoopste met de meest kindvriendelijke games?
Revolution for teh win?
nee die accesoires is geen afzetterij, ik heb liever een console goedkoop (lees: 400 euro) met alles wat ik wil dan een console van 600 euro waar alles bijzit en waar ik geen gebruik van maak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Serieus? [afbeelding]
Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.
Maar...
Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
Bij mmorpgs krijg je om de zoveel tijd nieuwe levels, armour , wapens en al die shit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
streaming naar de buffer? RAM mayby, zodat je als je een speel speelt de content streamed?quote:
Platformersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution het goedkoopst, met alle toffe Nintendo platformers erbij.
Wat is er dan een verschil aan dat de X360 in een pakket met, en een pakket zonder harde schijf wordt verkocht, wanneer je dit bijvoorbeeld vergelijkt met de PS2 en PS3? Beiden hebben alleen een pakket zonder harde schijf, en hebben dat uitgebreide pakket niet. Ze bieden je dus niet de mogelijkheid om een aantal extra's tegen gereduceerde prijs in een pack aan te schaffen. Dat is dus het enige verschil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
GTA SA online modquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
online kan je ook niet fietsen, voor zover ik weet...
Gaat echt weer ergens over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
kan niet op een console, toch?
quote:
Carmack: 'Ontwikkeling graphics gebeurt op Xbox 360'
John Carmack heeft in een voordracht gezegd dat hij zich in de nabije toekomst vooral bezig zal houden met de Xbox 360 voor het ontwikkelen van graphics. Ontwikkelaars gebruiken bij het ontwerpen van een game-engine vaak een specifiek test- en ontwikkelplatform - bij Carmack is dit vaak gebaseerd op nVidia-producten - om optimaal gebruik te kunnen maken van bepaalde eigenschappen en geen compromissen tussen verschillende architecturen te moeten sluiten. In een later stadium wordt de software dan geschikt gemaakt voor andere platforms. Zo werd de Doom 3-engine in eerste instantie ontwikkeld met behulp van de GeForce 256-reeks om later met een NV30-systeem uitgebreid te worden naar DirectX 8- en DirectX 9-kaarten. Hoewel Carmack benadrukte dat 'zijn' games in de toekomst minstens even snel en vaak zelfs sneller op pc zullen verschijnen dan op de consoles, is het een opvallende keuze om op basis van de Xbox 360 te gaan ontwikkelen.
Carmack heeft het vooral over 'graphics development', wat doet vermoeden dat hij in de gpu van de Xbox 360 de opvolger van huidige grafische kaarten voor pc's ziet. De videoprocessor in de Xbox 360 beschikt wel niet over volledige Shader Model 4.0-ondersteuning, maar ondersteunt wel meer mogelijkheden dan in de Shader 3.0-specificaties opgenomen zijn en maakt bovendien gebruik van een unified shader architecture. Deze laatste technologie opent deuren naar een nieuwe benadering van vertex en pixel shaders. Zowel ATi als nVidia hebben aangegeven een soortgelijke architectuur voor het pc-platform te willen lanceren.
De ondersteuning van de Windows Graphics Foundation, die in aangepaste vorm ook deels in de Xbox 360 gebruikt wordt, en DirectX 10 zullen onder Windows Vista waarschijnlijk de efficiëntste technieken blijken, wat een bijkomend voordeel biedt aan het ontwikkelen op basis van deze Microsoft-console. Een opmerkelijk probleem waar men bij het ontwikkelen voor de console tegenaan kijkt, is volgens Carmack dat men niet over echt virtueel geheugen beschikt, hoewel de Xenos, de grafische processor van de Xbox, met behulp van de Memexport-technologie wel in staat is enkele functies vergelijkbaar met virtueel-geheugenopdrachten uit te voeren.
So the console platform is going to become more important for us in the future. It’s interesting now that when we look at the xbox 360 and the PS3 and the PC platforms, we can pretty much target essentially all of them with a more or less common code base, more or less common development strategies on there, and this is I guess going to be the first public announcement of it, this will be the first development cycle for id software where we’re actually going to be internally developing on console platforms for a simultaneous, hopefully, release on there.
Op de Revolution straksquote:
Eye-toy is toch voor retards. ::Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:13 schreef rockstah het volgende:
De headset is goedkoper trouwens.
En wat is er met de webcam gebeurt eigenlijk?
omg je kraakt iets van playstation af, dat ik dit nog mag meemaken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:22 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Eye-toy is toch voor retards. ::P
jammer aleen dat het niet kan met die draadloze als ik et zo ziequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:27 schreef Xrenity het volgende:
Wel tof trouwens dat de controller op Windows werktMisschien haal ik er wel een
Console-like controllers zijn voor geen meter te vinden namelijk.
www.penny-arcade.comquote:Reactions to the Xbox 360 pricing have been all over the place, most of what I've seen is bad, but at the end of the day I doubt it really matters. People buy what they want to buy, even if it places them in mortal danger.
Gabe purchased his 3D0 for a total of four hundred dollars, and this was money he earned dodging golf balls at a driving range, so the true cost to him psychologically must have been profound - and he still managed to, for good or ill, make that shit happen. We played our Wing Commander and felt like we were on the cusp.
We were cusping.
I think the Xbox 360 is at least as cool as the 3D0 was. I also think that four hundred dollars is too Goddamn much - in any event, it's widely considered too much by those who will buy it anyway - but the three hundred dollar model isn't worth it at all. If you're ever planning to get
# a wireless controller,
# a remote control,
# a hard drive,
# hook the machine up High-Def,
# or play on Live
and you try to piece that stuff into (what they call) the Core System, the numbers don't work. I mean, look at those prices. At the very least, you're going to need their forty dollar memory card. The lower cost "sku" isn't for the "Wal-Mart" consumer, it's for fucking retards.
I'm not trying to push you into the high cost option, I'm confident that the average Penny Arcade reader has been making sound, informed console buying decisions for as many as twenty years. I'm trying to say that their low cost option doesn't actually exist.
The "hard drive: optional" scenario is unfortunate, because I believed them last generation when they said local storage was critical for a modern, Internet capable system. I also watched as even the Playstation 2, the undisputed victor of the last generation, still wasn't able to make a fixed disk work as a peripheral developers would utilize. If they want to distinguish options for the system, there are many other peripherals to do it with outside of base functionality. Of course, they would say - as they have been telling developers for a year - that the machine minus the hard drive is the base system. I'm not saying that is out and out sophistry, I think it was a pragmatic decision - the original Xbox was an expensive experiment for Microsoft. The scenario is just suboptimal.
Honestly, when this x850 I have is no longer sufficient to play the Games Of The Future (I give it a year), I had hoped to retreat into consoles altogether, a land of relative sanity. I don't think this is a step in that direction. Dave Perry said some things in this Next-Gen article on 360 pricing that made my blood run cold, saying the PC is the model consoles need to be shooting for, upgradable texture memory and physics units and God knows what else. Jesus Christ, you guys. You're going to drive me back into tabletop full time.
ik ga gewoon naar de Makro, heb nog 10% korting ook daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Chocobo het volgende:
Pre-order de mensen die hem gaan kopen of ga je op de releasdatum op goed geluk naar de winkel?
xbox controller op de pcquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:06 schreef PandorasBox het volgende:
X360 brochure met accessoires:
[afbeelding]
HDD komt met een mini-game.![]()
En dat Xboxlive een probleem gaat worden met een US machine...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe er wel rekening mee dat je TV NTSC moet ondersteunen he![]()
Core systeem werkt dus ook prima.quote:XBOX360 TITLES NO HDD REQUIRED
Posted: 14:39 on 18 Aug 2005
By: Chris Leyton
Confirmation that all Xbox360 titles will play on the basic setup with the exception of MMORPGs...
Since yesterday’s Xbox360 announcement fears over the lack of a HDD in the “Core” option and how this will affect games has today been addressed, with confirmation that ALL Xbox360 titles must play without a HDD.
It’s believed the only exception to this rule will be data-hogging MMORPGs, although titles such as Bethesda’s mighty The Elder Scrolls IV: Oblivion will benefit from the addition of the HDD extensively.
Speaking to Game Informer, Bethesda Executive Producer Todd Howard suggests that developers have known about this since day one and claims that the HDD will optimise load times and various other areas.
Dat komt omdat je pre-orderde en thuis liet bezorgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de Makro, heb nog 10% korting ook daar
pre-orderen heb ik nu 2 keer gedaan, maar elke keer had ik het spel pas een week later
met het pakket van 300 euro jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:56 schreef odebeijer het volgende:
Nee he, moet je dan je savegames weer op een memory stickje gaan opslaan? Dacht dat we daar eindelijk van verlost waren...![]()
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef kepler het volgende:
ik zie nu ook dat je de Xbox360 op je PC-monitor kan aansluiten, kunnen wij dus ook gewoon op HD-kwaliteit spelen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"
geen idee eigenlijk, misschien HD wel de moeite waard. Denk maar aan die TV's in NYquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever gewone kwaliteit op mn grote tv dan HD op mn 17"
Die waren 1 meter gekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, misschien HD wel de moeite waard. Denk maar aan die TV's in NY
quote:There is no question that four hundred dollars is a good chunk of money, but how wide is the gap between this console launch and the price of previous gaming hardware? What follows is a list of previous consoles with their prices adjusted for inflation according to the Consumer Price Index. NASA.org is kind enough to provide an array of inflation calculators including a separate calculator based on the Employment Cost Index which is based on employee wages and benefits.
Atari VCS launched in 1977 for $249.99 = $811.21 in 2005
Nintendo Entertainment System launched in 1985 for $199.99 = $354.91 in 2005
SEGA Genesis launched in 1989 for $249.99 = $389.67 in 2005
NeoGeo launched in 1990 for $699.99 = $1041.12 in 2005
Super Nintendo launched in 1991 for $199.99 = $282.21 in 2005
Jaguar launched in 1993 for $249.99 = $328.69 in 2005
3DO Interactive Multiplayer launched in 1993 for $699.95 = $920.30 in 2005
SEGA Saturn launched in 1995 for $399.99 = $497.66 in 2005
Nintendo 64 launched in 1996 for $199.99 = $242.75 in 2005
SEGA Dreamcast launches in 1999 for $199.99 = $228.09 in 2005
PlayStation launched in 1995 for $299.99 = $372.01 in 2005
PlayStation 2 launched in 2000 for $299.99 = $333.15 in 2005
Xbox Launched in 2001 for $299.99 = $325.34 in 2005
GameCube launched in 2001 for $199.99 = $216.89 in 2005
As usual. Pas de laatste 3 jaar gaat het eigenlijk wat beterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef H.Flick het volgende:
wtf?! daar staat dat de PS2 bij launch 299 was. Dan zijn wij in Europa echt opgelicht.
ow jahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die waren 1 meter gekTuurlijk ziet dat er dan vet uit. Maar een 17" monitor
![]()
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Dave Perry said some things in this Next-Gen article on 360 pricing that made my blood run cold, saying the PC is the model consoles need to be shooting for, upgradable texture memory and physics units and God knows what else. Jesus Christ, you guys. You're going to drive me back into tabletop full time.
Heb net even zitten kijken om m'n pc te upgraden (6 jaar oud)... wederom sta ik voor de keus 'koop ik een game-pc van 1700 euro die 5 jaar meegaat of koop ik een xbox'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.
Volgens mij was dit geen slimme opmerking van Microsoft, want ik denk dat de gemiddelde console gamer absoluut niet zit te wachten op het 'PC model'.
Vanaf nu 5 jaar gamen op een bak van 1700 euro, never gonna happenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:07 schreef Ceased2Be het volgende:
wederom sta ik voor de keus 'koop ik een game-pc van 1700 euro die 5 jaar meegaat
Ik speel niet zoveel FPS-en, dat rekt de tijd nog watquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vanaf nu 5 jaar gamen op een bak van 1700 euro, never gonna happen
Dat is werkelijk het domste wat ze kunnen doen, in een console moet je een game kunnen raggen en spelen zonder na te hoeven denken of er wel de juiste apparatuur inzit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. De PC is nou eenmaal niet het goede voorbeeld van gebruiksgemak bij het spelen van spelletjes. Ik heb geen zin om een console aan te schaffen die ik een jaar later moet gaan upgraden met extra texture memory, omdat ik anders de nieuwste spellen niet kan spelen.
Volgens mij was dit geen slimme opmerking van Microsoft, want ik denk dat de gemiddelde console gamer absoluut niet zit te wachten op het 'PC model'.
Maakt mij niet uit, ik houd van upgrades. Maar ja, ik ben dan ook een SEGA fan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:31 schreef Tain het volgende:
Begint dan een beetje op een Nintendo 64 te lijken waar je zo'n extra pack bij moest kopen omdat je anders Zelda: Majora's Mask niet kon spelen
Ik vind het ook niet erg, maar er moet niet teveel upgradebaar spul in komen te zitten waardoor je op een gegeven moment teveel verschillende configuraties hebt waardoor je weer rotte bugs gaat krijgen op een 'minder' modelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik houd van upgrades. Maar ja, ik ben dan ook een SEGA fan.
Echt waar, wat een gezeikl allemaal zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En dat Xboxlive een probleem gaat worden met een US machine...
Ja, maar dan heb je de retard packquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan is 299 echt een prima prijs..
Who fucking cares. Niet iedereen wil online.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je de retard pack
Jij caret, want jij neemt de core pack niet (gok ik).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Who fucking cares. Niet iedereen wil online.
En sommige mensen willen geen eens een draadloze controller.
Dan ben je dus nog duurder uit dan met de 'alles-erop-en-eraan' pack...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:03 schreef rockstah het volgende:
Ik denk dat je ook gewoon met een memorycard online kan gamen en content kan downen hoor. Kan met de PS2 ook gewoon. En anders kan je altijd nog een HDD erbij kopen later
Waarom is een pakket wat verkocht wordt zoals de huidige standaard PS2 en standaard GameCube helemaal niks als het om een Xbox 360 gaat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog duurder uit dan met de 'alles-erop-en-eraan' pack...
Die Core pack is gewoon niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |