Als die foto's strak zijn, dan wil jij vast ook mijn oma checken...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Strakke 360 hardware screens
http://media.xbox360.ign.com/articles/642/642652/imgs_1.html
[afbeelding]
is al op de standaard xbox hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Darkwatch
Schietspel. Xbox 360. Looks boring.
http://www.areaxbox.de/download.php?file=157
Helemaal mee eens maar hopelijk neem de 360 ons naar nieuwe 3D wereldenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:59 schreef BMH het volgende:
[..]
De snap van 2d naar 3d was fenominaal. Totaal nieuwe gameplay werd er geboren.
Tuurlijk gaat dat gebeuren. Met de hardware aan boord van de 360 kan er zoveel meer worden verwerkt in een spel dat nieuwe gameplay elementen er zeker wel gaan komen. Kijk, dat de stap van 2d naar 3d niet nog een keer gemaakt kan worden, dat is waar. Maar doe er niet zo zielig over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar hopelijk neem de 360 ons naar nieuwe 3D werelden
persoonlijk vind ik Xbox Live ook een zeer grote stap (althans dan in de console wereld), niet zo groot als de 2D --> 3D. Maar toch wel groot genoeg om de gehele console-wereld voorgoed te veranderen, en dat in positieve zin. Ik ben ook zeer benieuwd hoe de Xbox 360 gaat worden icm een nieuw soort Xbox Livequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat gebeuren. Met de hardware aan boord van de 360 kan er zoveel meer worden verwerkt in een spel dat nieuwe gameplay elementen er zeker wel gaan komen. Kijk, dat de stap van 2d naar 3d niet nog een keer gemaakt kan worden, dat is waar. Maar doe er niet zo zielig over.
Ik heb genoeg nieuwe games met nieuwe elementen gezien. Dat er figuren zijn die constant revoluties willen op game gebied bij de launch van een nieuwe console, tsja, laat ze maar. Ik kan wel genieten van een shooter waar straks echt alles naar de klote kan, een racegame waar ik iemand zn achterlicht in detail eraf kan rijden enzovoorts. Not to mention de multimedia mogelijkheden, die ik overigens wel echt zeer vernieuwend vind.
Kijk, dat is nou eens een reactie waar ik het helemaal mee eens benquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg nieuwe games met nieuwe elementen gezien. Dat er figuren zijn die constant revoluties willen op game gebied bij de launch van een nieuwe console, tsja, laat ze maar. Ik kan wel genieten van een shooter waar straks echt alles naar de klote kan, een racegame waar ik iemand zn achterlicht in detail eraf kan rijden enzovoorts. Not to mention de multimedia mogelijkheden, die ik overigens wel echt zeer vernieuwend vind.
Definitief voor kerst ja, ik gok zelf ergens half/eind novemberquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef GoZaHh het volgende:
en ff ter info
Xbox 360 komt definitief bij kerst uit...of moeten we nog langer wachten?
want daar heb ik egt geen zin in
24 November was toch gewoon de officiele datum? En Europa zou nog als eerste aan de beurt zijn ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef febster het volgende:
[..]
Definitief voor kerst ja, ik gok zelf ergens half/eind november
Ja maar ik woon in Nederland en daar moeten we payenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:13 schreef kepler het volgende:
PGR3 en Kameo zijn al in prijs verlaagd
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5967
nee joh, gewoon positief blijven denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in Nederland en daar moeten we payenEn flink !
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:46 schreef kepler het volgende:
[..]
nee joh, gewoon positief blijven denken
LEUGENS!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:30 schreef Magneet het volgende:
ach ieder nieuwe generatie consoles zijn de games wel duurder geworden
er is volgens mij iig altijd wel gezeik geweest over de prijzen maar ja men betaald het toch iedere keer weerquote:
mt 36 draadjes zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef BMH het volgende:
Ben benieuwd wanneer de modchips uitkomen. Als een game 65 pleurie kost zullen de chips enorm populair worden
Ja, dat zeker. Maar de N64 tijd was het duurste iig. Games waren toen 175 gulden gemiddeld...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
er is volgens mij iig altijd wel gezeik geweest over de prijzen maar ja men betaald het toch iedere keer weer
als ik intresse had in alle launch games die erbij zitten wel, maar kameo skip ik dus nee ik leg het er niet voor neerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef washandje het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
Nu ook bundels; leg jij er 600/700 dollar voor neer?
Beetje jammer dat er 4 games bij zitten, ik zou dan ook liever zelf kiezen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef washandje het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
Nu ook bundels; leg jij er 600/700 dollar voor neer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |