abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29755566
Versie 1: Core Package (299 euro)

Deze bundel bevat een Xbox 360 console, een Xbox 360 controller met draad en standaard AV kabels.

Versie 2: Premium Package (399 euro)

Deze bundel bevat een Xbox 360 console, een draadloze Xbox 360 controller, een Xbox 360 afstandsbediening, een HD compontenkabel, een headset, een 20 gb harde schijf en een ethernet kabel.

Links de Core versie, rechts de Premium versie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:53:25 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29755601
Lekker op-tje

Xbox 360 User Interface.... kan al gepost zijn maar ik hou het toch niet bij hier

12 minute demo:

http://www.xboxyde.com/leech_1584_en.html
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_29755893
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken. SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!

Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?

En dan nog die prijzen van bijvoorbeeld Wi-Fi set. Of een losse HD. Holy

Damn, dat wordt een DRAMA!
Goede move MS!
  Eindredactie Games donderdag 18 augustus 2005 @ 16:16:19 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29756214
je zal zien dat net als bij de valuepack en de normale editie van de PSP iedereen voor de valuepack gaat en deze waarschijnlijk de enige pack is die je in europa (zeker ind de het achtergestelde benelux) gaat krijgen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:19:58 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29756317
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken. SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!

Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?

Goede move MS!
Verwarrend he, om zelf de intelligentie nodig te moeten hebben om te kiezen tussen 2 producten?

En wat betreft die prijzen. Heel simpel, die zijn normaal. Het is prijzig, maar wat verwacht je dan? De tegenwoordige alternatieven hebben exact dezelfde prijs. Een wireless bridge of een laptop harddisk, dat zijn gewoon dure dingen. Daar kan Microsoft verder niks aan doen.
pi_29756357
quote:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken.
Nee hoor, je betaalt helemaal niet meer. Je betaalt minder voor de gestripte versie.
Kwestie van hoe je er naar kijky.
quote:
SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!
Square Enix was ook pissed op Sony omdat er geen HD in komt. Denk je nu dat Square de ps3 links laat liggen? .
Sowieso zullen de meeste wel voor het complete pakket gaan..
quote:

Goede move MS!
De prijzen van de extra dingen zijn een fractie duurder dan voor de huidige generatie..
Sowieso, de mensen die um bij de launch kopen weten wel wat ze krijgen en/of willen.
En die andere doet het ook prima hoor. Er zullen misschien een aantal spellen niet zonder HD te spelen zijn, maar dat zullen er vast geen tientallen zijn..
-
pi_29756388
quote:
verhaal
Ik zie dit voor me:
Ouders: 'Ah een dure en een goedkope!' 'we nemen natuurlijk de goedkope'

Later.

'Mam ik wil een HD en nog wat zooi!'

Hoppa, Microsoft loopt binnen.
pi_29756414
De marketing van MS wordt altijd maar weer belachelijk gemaakt. Onterecht, als je het mij vraagt. Voor 300 euro kan de mainstream gamer, die het nieuws allemaal niet zo volgt, maar wel van een spelletje op zijn tijd houd (even een ZEER simpeele doelgroep bepaling) een next gen console kopen. Een gamer die draadloos wel gelooft, of niet eens weet dat dat ook al kan. Iemand die genoegen neemt met een memorycardje, was ie toch al gewend van een van zn oudere consoles. Kabels en zooi? Niet interessant, hij speelt nog op een normale TV.

Doelgroep twee wil een nieuwe console, staat in de winkel en ziet twee versies met 100 euro prijsverschil en denkt: voor die 100 euro krijg je er wel verdomd veel meer bij. Deze doelgroep zal met name bestaan uit ouders die het ding kado doen, of een bewuste gamer. Door alle extra's met dat prijsverschil op de markt te zetten wordt de verleiding om toch voor het duurdere pakket te gaan groot.

Doelgroep drie boeit het genen aarschtulp en koopt elke nieuwe console per direct op launch of een paar dagen daarna. Die kunnen 400 euro prima missen, de launchprijs van de PS2 en xbox nog in het achterhoofd hebbend.

Met andere woorden, natuurlijk heeft MS hier over nagedacht. Next gen gamen is voor de casual gamer relatief goedkoop gehouden, de diehards en tech freaks kunnen voor een nog steeds redelijke prijs (in vergelijking met launchprijzen van voorgaande consoles) genieten van een nog geavanceerdere console.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:25:37 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29756480
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik zie dit voor me:
Ouders: 'Ah een dure!' 'we nemen natuurlijk de enige die we kunnen kiezen'

Later.

'Mam ik wil een HD en nog wat zooi!'

Hoppa, Sony loopt binnen.
Of zo
pi_29756535
Ik denk dat een groot aantal mensen die van plan is online te gaan gamen sowieso wel voor de dure versie gaat. Dit is ook het enige publiek voor FF XI dus zo erg is het nou ook weer niet voor Square.
Verder is het enige minpunt voor mij dat ik te weinig geld heb, nou ja dan wordt het een half jaartje later BOEIEND.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29756607
quote:
Doelgroep twee wil een nieuwe console, staat in de winkel en ziet twee versies met 100 euro prijsverschil en denkt: voor die 100 euro krijg je er wel verdomd veel meer bij. Deze doelgroep zal met name bestaan uit ouders die het ding kado doen, of een bewuste gamer. Door alle extra's met dat prijsverschil op de markt te zetten wordt de verleiding om toch voor het duurdere pakket te gaan groot.
Bullshit. 100 euro verschil is niet niks.
Twee versies zorgen gewoon voor verwarring. Jullie doen net of jullie het allemaal snappen, maar ik durf te wedden dat de helft van jullie niet alle verschillen / mogelijkheden tussen de twee SKU's kan noemen. Laat staan dat een n00b, non-die hard gamer dat kan. Hoe moet de winkelverkoper straks zijn verhaal gaan houden? Wat als straks van de ene SKU er ontzettend veel op de toonbank blijven liggen? Wat vinden de ontwikkelaars van deze move? (kan je vertellen dat die niet blij zijn). Etc. etc.

Xbucks 399 goodbye!
  Eindredactie Games donderdag 18 augustus 2005 @ 16:31:24 #12
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29756632
quote:
MS is heel slecht bezig.
[quote]
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken.
duh, maar er is gestripte versie, voor de gamer zonder geld, beter dan dat hij standaard aan de dure versie zit[/b]
quote:
SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen.
durf erop te wedden dat iedereen met de normale pack gaat en niet voor de core pack, simpel omdat die het beste is voor het geld wat je erin steekt. daar komt bij dat mensen bij de launch breid zijn om er geld in te steken. kijk maar maar de ps2 met zijn 1200 gulden
quote:
Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!
denk het niet, dat spel gaat goed lopen in Japan en Europa
quote:
Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen.
net als de valuepack en de standaardpack van de de PSP totaal niet begrepen werden. laat me niet lachen, verschillende packs zijn er altijd geweest, met verschillende prijzen
quote:
Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen?
wie speelt er nou backwards nog op zijn ps2? jij?
quote:
Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox?
nooi van gebruikt gemaakt, en nu ga je voor die optie betalen, daarvoor kies je tenslotte
quote:
Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend?
beter dan bij de xbox, daarkon je helemaal niet niet gratis spelen
quote:
Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
allemaal opties waarvoor je xtra kan betalen. daarbij moet je bij elke console een extra dvd pakket kopen, maar wat heb je een zo'n dvdpakket, er zijn nu meer dvd spelers dan videospelers
quote:
duh, nieuws shit, hoge prijzen, dat is onlosmakend aan elkaar verbonden
quote:
Goede move MS!
we zullen zien, als de xbox360 een goede basis heeft, heet sony het nakijken
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:32:45 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29756675
400 euro is een schijntje! Is cheap..
Er zit namelijk een xbox, incl harde schijf, incl gold abbo bij.. vergelijking met 10 jaar geleden dat de Ps2 uitkwam voor 1200 gulden heeft de inflatie hier dus absoluut geen grip op gekregen. Dat.. en bedenk dat we met de euro 20% hebben ingeleverd op de waarde van de gulden.
Goedkoop dus..
Niet als je een proleterige student bent die moet rondkomen van een krantenwijkje.. dat snap ik ook wel.
The truth was in here.
pi_29756711
quote:
MS is heel slecht bezig.

Goede move MS!
Je bent een dag te laat, deze discussie is gister al geweest
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_29756743
Ik ben het met CloudStrife eens.

MS denkt echt dat console markt hetzelfde is al de PC markt. MS zorgt me deze twee verschillende pakketten voor splitsing van de markt. Sinds wanneer moest je voor een aanschaf van een console nadenken of alle benodigdheden wel of niet in het pakket zitten? MS

De massa zal voor het goedkope pakket gaan. Maar daar heb je niet echt veel aan dus moet je later dure accessoires gaan kopen.

Slim.
...and you shall see.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:35:59 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29756759
Ik wordt echt doodmoe om die aanvallende en verdedigende posts te lezen. Kids hier ! Noem dat geen discusseren meer, maar ieder zijn mening uiteraard.
pi_29756805
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:32 schreef Bastard het volgende:
400 euro is een schijntje! Is cheap..
Er zit namelijk een xbox, incl harde schijf, incl gold abbo bij.. vergelijking met 10 jaar geleden dat de Ps2 uitkwam voor 1200 gulden heeft de inflatie hier dus absoluut geen grip op gekregen. Dat.. en bedenk dat we met de euro 20% hebben ingeleverd op de waarde van de gulden.
Goedkoop dus..
Niet als je een proleterige student bent die moet rondkomen van een krantenwijkje.. dat snap ik ook wel.
Uh, silver abbo zit bij Xbox 360 duurste versie. Kijk, daar ga je alweer!

En met 400 euro ben je er nog niet. Dan moet je nog een spel, extra controller, misschien Wi-Fi setje.

Sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.

Maaruh dat is mijn mening. Ik denk dat MS op deze manier niet gaat slagen. Sony zal ze verpletteren, net als bij de Dreamcast het geval was. History repeats itself. De mazzel!
pi_29756852
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:35 schreef PandorasBox het volgende:

MS denkt echt dat console markt hetzelfde is al de PC markt. MS zorgt me deze twee verschillende pakketten voor splitsing van de markt. Sinds wanneer moest je voor een aanschaf van een console nadenken of alle benodigdheden wel of niet in het pakket zitten? MS

De massa zal voor het goedkope pakket gaan. Maar daar heb je niet echt veel aan dus moet je later dure accessoires gaan kopen.

Slim.
Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_29756962
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:

[..]

Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.
Een analist zei het mooi. Dat goedkope pakket is voor retards!
pi_29756967
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja. Ik ga ook voor het dure pakket hoor. Die is tenminste complee.t

Wat moet je daarmee? Sorry hoor, maar je bent echt dom als je die koopt. Je wil toch een HDD bij je X360 hebben? Als je tenminste sommige games wilt spelen...en veel wil downloaden...en van backward compatitbily wil genieten. En Online...
...and you shall see.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:42:46 #21
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29756981
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Ja. Ik ga ook voor het dure pakket hoor. Die is tenminste complee.t

[afbeelding]

Wat moet je daarmee? Sorry hoor, maar je bent echt dom als je die koopt. Je wil toch een HDD bij je X360 hebben? Als je tenminste sommige games wilt spelen...en veel wil downloaden...en van backward compatitbily wil genieten. En Online...
whahahaha,.. die is best grappig !
pi_29757011
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

En met 400 euro ben je er nog niet. Dan moet je nog een spel, extra controller, misschien Wi-Fi setje.

Sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.
Hoezo is de PS3 technisch beter strax? Ze hebben meet flops en Blu-Ray. Blu-Ray boeit niet, want een game kan ook over meerdere discs gedaan worden en die flops hebben alleen betrekking op de chip. De totale bandbreedte van de 360 is zo'n 6 keer zo hoog (278 tegen 48gb per sec). Verder heeft de 360 unified memory waardoor het flexibeler is en waardoor de developers meer vrijheid hebben (512 voor CPU en GPU vs 256 voor GPU en 256 voor CPU).

Ohw, en FFXI is GEEN launchtitel
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:44:43 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29757040
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hoezo is de PS3 technisch beter strax? Ze hebben meet flops en Blu-Ray. Blu-Ray boeit niet, want een game kan ook over meerdere discs gedaan worden en die flops hebben alleen betrekking op de chip. De totale bandbreedte van de 360 is zo'n 6 keer zo hoog (278 tegen 48gb per sec). Verder heeft de 360 unified memory waardoor het flexibeler is en waardoor de developers meer vrijheid hebben (512 voor CPU en GPU vs 256 voor GPU en 256 voor CPU).

Die post,.... je zou het bijna een 'OWNED' kunnen noemen
  Eindredactie Games donderdag 18 augustus 2005 @ 16:44:59 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29757050
en wat de neuk heb je aan wireless internet op je xbox, ik heb al 2 utp kabels getrokken voor me xbox en MCE, daarnaast mot ikgeen draadloze handhelds want je zult zien dat de batterijen altijd op zijn als je wilt spelen.
dat sony een betere ding uitzet, zal me echt aan me reet roeste, beter 3 echte processors dan 8 mislukte gecombineerde krengen. we zullen zien de graphix doen , want sony kan alleen maar art directors inhuren
pi_29757073
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die post,.... je zou het bijna een 'OWNED' kunnen noemen
© Edge
  Eindredactie Games donderdag 18 augustus 2005 @ 16:46:56 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29757095
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Een analist zei het mooi. Dat goedkope pakket is voor retards!
ik weet het niet, die dingen kan je wel mooi ombouwen, ik hoef de prut niet bij een 2de xbxo360
pi_29757122
Kameo filmpje is wel oke. Ik zag die net. Hij was niet echt denderend ofzo.

Maar goed, hij is pas 5 jaar in ontwikkeling...
...and you shall see.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:48:30 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29757139
quote:
Goh...
quote:
Alle benodigdheden om games te spelen zitten in het standaardpakket. Eis je meer, heb je die keuze. Zie die versie van 299 als een PS3. Bij die laatste moet je ook nog allerlei extra's kopen wil je optimaal te kunnen gamen. Microsoft levert daarbij een relatief goedkoop pakket vol met extra's waar je wanneer je ze los zou moeten kopen zoals bij Sony, je schandalig veel geld voor kwijt bent.
quote:

Slim.
Ten eerste weet je niet of de massa voor dat goedkope pakket zal gaan, die ontwikkeling moet namelijk nog komen. Ten tweede zitten irritante kut PS2 fanboys als jaren te zeuren dat Microsoft verlies maakt. Nemen ze eenkeer de strategie van Sony over om vermogens te vragen voor accessoires, is het nog niet goed?
quote:
Silver abbo is compleet en geheel gratis, en is dus beschikbaar voor alle X360 gamers die hun console aan het internet hangen
quote:
Met uitzondering van het Wi-Fi setje geldt dat ook voor de PS2. Bovendien game ik 90% van de tijd alleen, en wil ik met UTP kabel gamen vanwege de stabiliteit. Dus moet ik alleen een spel kopen, wat iedereen met elke console moet doen.
quote:
Blu-ray is heel erg mooi, maar wat exact heb jij de komende 2 a 3 jaar aan Blu-ray, buiten dat de PS3 games erop worden geleverd? Of denk jij nou echt dat er binnen die periode direct een switch wordt gemaakt van DVD naar Blu-ray, omdat er een paar mensen een PS3 in huis hebben staan? Het duurt nog jaren voordat die technologie mainstream is, en daar heb je uberhaupt een HDTV voor nodig om daar echt wat van te merken. Heb jij die?

Aan die reserveringen hebben de verkopers zeker wat, ze moeten nu alleen zorgen dat die klanten hun keuze gaan maken voor welke versie ze willen. Gezien de doelgroep zal dat waarschijnlijk voor bijna allemaal een dure versie worden.
pi_29757200
Wat zei Kuturagi over de PS3 trouwens? Iets van dat het te duur zou zijn voor een gewoon huishouden en dat fans maar vast moesten sparen?

Ik ben wel blij dat nu al bekend is dat de Revo minder krachtig is, hoeven we de discussie niet NOG een keer te voeren strax
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:51:38 #30
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29757212
quote:
Staat er toch erg duidelijk bij hoor, de prenium is de core versie met HD kabels, een HDD, een headset en een internetkabel. Ik weet niet wat er daar niet aan de snappen valt?

En dat gelul over mp3 playback en backward compatebility is ook grootse onzin. Er zit geen enkel verschil qua software tussen de twee versies, enkel de hardware. Voor de core versie kan je tenslotte ook nog een HDD los kopen en dan heb je ook de opties van de prenium.
Ik ga d'r vanuit dat dat allemaal op de doos vermeld staat en als je zo'n groot iets koopt word je echt wel goed voorgelicht door de verkoper.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:52:57 #31
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29757251
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zei Kuturagi over de PS3 trouwens? Iets van dat het te duur zou zijn voor een gewoon huishouden en dat fans maar vast moesten sparen?

Ik ben wel blij dat nu al bekend is dat de Revo minder krachtig is, hoeven we de discussie niet NOG een keer te voeren strax
Ik ben ook blij dat Ati/Nintendo dat hebben gezegd. Krijgen de consoles van nu toch nog een beetje verschil.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:53:38 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29757270
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

LOLOLOLOLOL De Revolution Nintendo scheit al in hun breok voor machtige Sony ROFLOL
Lam0rz
pi_29757320
@Twi

Jeuk aan je vingers?

Ik durf te wedden dat de massa voor het core pakket zal gaan. Mensen willen gamen en met die versie kun je dat ook. Maar dan moet je ook nog een memorycard gaan kopen en dan ben je toch bij die ¤400 in de buurt. Kun je net zo goed de premium pack kopen. Ben je toch veel goedkoper uit en heb je alle dingen die je nodig hebt. Behalve rechargables voor je wirelsss controler die je nog apart moet kopen voor bijna ¤40

Als je een ocnsole wilt launchen...launch dan één versie. Twee versies zorgen voor verwarring en is niet acht praktisch. Core design kunnen ze van mij cancellen.
...and you shall see.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:57:31 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29757380
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef PandorasBox het volgende:
@Twi

Jeuk aan je vingers?

Ik durf te wedden dat de massa voor het core pakket zal gaan. Mensen willen gamen en met die versie kun je dat ook. Maar dan moet je ook nog een memorycard gaan kopen en dan ben je toch bij die ¤400 in de buurt. Kun je net zo goed de premium pack kopen. Ben je toch veel goedkoper uit en heb je alle dingen die je nodig hebt. Behalve rechargables voor je wirelsss controler die je nog apart moet kopen voor bijna ¤40

Als je een ocnsole wilt launchen...launch dan één versie. Twee versies zorgen voor verwarring en is niet acht praktisch. Core design kunnen ze van mij cancellen.
@PandorasBox:

Denk jij nou echt dat je een oppermensch bent die als enige dit door heeft? Of zou het zo kunnen zijn dat wanneer iemand op het punt staat dat Core pakket te kopen, inclusief memorycard en alles wat ze graag willen hebben, en er 420 euro op de teller staat, dat ze niet even gaan kijken of het nou niet beter is om die andere mee te nemen?
pi_29757428
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef PandorasBox het volgende:
@Twi

Jeuk aan je vingers?

Hmmz ja 334 euro is wel bijna 399, dan word je echt genaaid. Lam0rz
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:59:46 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29757446
Waarom maak je je uberhaupt druk over andere mensen die een console kopen?
pi_29757490
Het gaat allemaal om klantvriendelijkheid natuurlijk.
pi_29757509
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef twi het volgende:

[..]

@PandorasBox:

Denk jij nou echt dat je een oppermensch bent die als enige dit door heeft? Of zou het zo kunnen zijn dat wanneer iemand op het punt staat dat Core pakket te kopen, inclusief memorycard en alles wat ze graag willen hebben, en er 420 euro op de teller staat, dat ze niet even gaan kijken of het nou niet beter is om die andere mee te nemen?
The masses are asses. Die zullen wel voor het core pakket gaan. Mij boeit het niet echt. Alleen weet MS dat de massa toch voor het Core pakket zal gaan en uiteindelijk toch later accessoires ervoor moeten gaan kopen.

Niet mijn probleem. Ik neem premium pack. Wel wacht ik op een pricedrop naar ¤299.
...and you shall see.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 17:03:08 #39
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29757541
*Xbox360 afkraakt.

Ook weer gedaan
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29757606
quote:

[..]

Maaruh dat is mijn mening. Ik denk dat MS op deze manier niet gaat slagen. Sony zal ze verpletteren, net als bij de Dreamcast het geval was. History repeats itself. De mazzel!
Ik hoor je nog wel als je zometeen 3 dure xboxen en 1 goedkope kan halen voor de prijs van 1 PS3.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 17:06:59 #41
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29757627
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:47 schreef PandorasBox het volgende:

Denk dat je het toch echt op je eigen tv moet zien voor een goede beoordeling. De mooiste platformer is tot nu toe Conker vind ik en deze nieuwe game van Rare neemt toch wel weer afstand van dat spel wat betreft de graphics.

Vond het er erg mooi en vloeiend uit zien
pi_29757694
En vooral véééél tegelijk. Dat is vet.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:08:43 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29758136
quote:

[..]

Euh Gold http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.html daar ga je alweer
The truth was in here.
pi_29758266
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is een fout van nu.nl IGN, Eurogamer en Gamefront berichten allemaal over een Zilveren abo
pi_29758306
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vergeet er dan niet bij te zeggen dat de RSX in de PS3 een GPU zal zijn die op vele manieren inferieur is aan de Xenos GPU in de Xbox 360. De RSX is gewoon een opgevoerde NV47 (welke fanboys zeurden er ook alweer over PC hardware in consoles mikken?). De RSX gaat veel minder efficiënt om met de beschikbare grafische kracht dan de Xenos. Er is een ZEER goede reden dat ook nVidia in navolging van ATi heeft besloten om in de toekomst kaarten te maken gebruik makende van een unified shader architecture.

En dan kan die cell chip nog zo vaak krachtig zijn, maar zoals we al heel vaak gezien hebben: geheugen(bandbreedte) en vooral de kracht van de grafische kaart zeggen een stuk meer dan de kracht van de processor.

pi_29758338
Zo grappig dit.

Volgens mij denken sommigen dat Microsoft de beslissing om twee verschillende packs uit te brengen na een kwartiertje vergaderen heeft genomen? Ik ga er ten eerste van uit dat ze hier een marktonderzoek voor hebben laten uitvoeren, en ten tweede, dat dat onderzoek is gedaan door mensen met iets meer inzicht in het koopgedrag van de doelgroep dan dat van de gemiddelde FOK!ker, die niet verder lijkt te kijken dan zijn eigen straatje.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:20:59 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29758413
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is een fout van nu.nl IGN, Eurogamer en Gamefront berichten allemaal over een Zilveren abo
Ok, bel ze ff.
The truth was in here.
pi_29759044
Dat zilveren abo heb je toch altijd aangezien het gratis is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29760145
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef twi het volgende:

[..]

LOLOLOLOLOL De Revolution Nintendo scheit al in hun breok voor machtige Sony ROFLOL
Lam0rz
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:47 schreef PandorasBox het volgende:

Dude, dat zag er gewoon GOED uit. Die HDR, die reflecties... Het was jammer dat dat grote leger wat eentonig was, maar dat maakte daar niet uit, het was gewoon massive
De meningen in de industrie zijn trouwens verdeeld:
quote:
Mark Rein
VP
Epic Games

"I think it's a very good strategy given the potential competitive landscape. They get a lower priced version for people who are more cost-conscious and an everything-you-need-for-online-gaming version for those who want the full experience. Developers were always told not to expect a hard drive on every machine so nobody has developed with the assumption it will be there.

"Developers already got our big Xbox 360 gift - we got 512MB of RAM. That was a huge win for developers and customers alike and there was no way we were going to get that and a hard drive on every machine. The RAM is more important and will make a bigger difference than the hard drive would have. There will be lots of great reasons why you'd want to buy the hard drive and it will be available as an upgrade so nobody is selling themselves short if they can't afford the all-options version because they can buy those options a-la-carte (for more money mind you) if needed.

CS Weaver
Founder
Bethesda Softworks
Also Visiting Scholar at M.I.T

"The idea of selling a $299 'basic' (read crippled) version of the new Xbox may make for minor bragging rights and a little press, but it is akin to buying a Ferrari F430 only to find that while the car is beautiful and has a powerful engine, the model you bought lacks a transmission capable of getting out of first gear. You may be able to rev the deep-throated engine and impress the neighbors, but in truth, you will barely be able to get out of the garage.

"This is one of those silly market concepts dreamed up by a middle-aged, non-gamer who once worked at Proctor and Gamble. To him or her I say, 'Stick to Tide and Pringles.'

"With the original Xbox, I admired Microsoft for having the imagination to incorporate an Ethernet connector. Even though they got the initial timing wrong, it was a leap of faith by a major player who showed the industry they were willing to back a vision. The current play of $299 for a box that is inadequate in order to have bragging rights over Sony is as bad an idea as the RJ45 connector was a good one.

"So, listen up Microsoft - never disrespect your audience. We will understand if you tell us that you cannot match PS3 in price because of the different approach you have taken in order to achieve a better end result. But do NOT confuse the retail chain with a near worthless SKU and try to pull one over on your public for the right to play shell games with price when the PS3 is released next year.

"That is a recipe for more bad word of mouth than any 'under $300' price will ever achieve in the hearts and minds of your customers. It takes fourteen positive impressions to register “awareness” with a consumer. It takes but one negative impression to wipe it out. I figure with your initial leap of faith added to this latest stupid pet trick, you’re just about even…

Scott Miller
CEO
3D Realms

"One word: Blunder. Developers will almost always cater to the lowest spec'ed system when it comes to consoles, so as to maximize the customer base. So, my guess is that few games will truly make significant use of the hard drive, given that it's an option that cannot be counted on."
ik denk dat we pas na de launch kunnen zeggen of het nou wel of niet goed is
bron

Leuk artikel trouwens Die reacties zijn wel aardig om te lezen. Lees maar!

[ Bericht 24% gewijzigd door Xrenity op 18-08-2005 19:42:17 ]
pi_29760258
quote:

Slim.
Je wilt het gewoon niet begrijpen he?
waarom denk je dat microsoft met 2 versies komt en geld vraagt voor sommige dingen?
Omdat kneusjes zoals jij 400 euro al veel vinden voor een console, als ze alles erin zouden stoppen kost het microsoft teveel geld en houden ze al helemaal niks meer over aan een console.
er word nergens gezegd dat je die wireless adapter en al die zooi erbij moet kopen.
maar op die manier houden ze wel de console goedkoop, je betaalt alleen waar je gebruik van maakt en dat is prima, ik had geen 600 euro willen betalen voor een console met wifi adapter en andere meuk waar ik toch geen gebruik van maak.
400 euro is voor mij de ideaale versie, als ik meer met mijn console wil dan ben ik bereid er voor te betalen, zolang ik maar nergens toe verplicht word en dat word ik niet
quote:

[..]

sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.

Tuurlijk komt sony met een technisch betere versie, de nieuwe geforce 7800 word volgend jaar ook technisch minder dan de 8900 die volgen jaar december ergens komt.
Dat is logica en niet pwnage of hoe je het noemen wilt.
en dat gezeik over blu ray, lekker belangrijk er zijn nu nog ps2 games die uitkomen op CD, voorbeeldje is Oni.
ze hebben blu ray voorlopig echt nog niet nodig, een dual layerd dvd is 9gig, ga jij maar eens naar een willekeurige warezsite en kijk even naar de grote van een aantal nieuwe games, die blijven rond de 4 a 5 hangen.
tis echt niet zo dat nu elke game 20 gig gaat gebruiken, xbox krijgt ook over een jaar ofzo hd-dvd en aan die ruimte hebben ze dus echt wel genoeg.
en Dreamcast en sony vergelijken is 1 van de domste dingen die je kan doen.
de marketing van sega was het gene dat fout ging, en europa zien als niet belangrijk daar zijn ze de fout in mee gegaan.
kheb liever 1 dreamcast met games dan 2 playstation 2's met games.
Vind het nog steeds jammer dat sega er mee gestopt is, vind de dreamcast eigenlijk 1 van de beste console die eris, grootte variatie aan games en veel ondergewaardeerde games
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29760776
Scherpe Kameo pics

En nog een DoA'tje
pi_29760956
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:56 schreef Xrenity het volgende:
Scherpe Kameo pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een DoA'tje
[afbeelding]

Kan het gezeik trouwens over de prijs door de fanboys is stoppen, want je komt er toch niet uit. De 1 vind het te duur en de ander niet, prima toch alleen iedereen wordt een beetje moe van de zinloze discussies hierover heb ik het idee
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29761010
Meer

donderdag 18 augustus 2005 @ 20:04:17 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29761011
quote:
Scott Miller
CEO
3D Realms

"One word: Blunder. Developers will almost always cater to the lowest spec'ed system when it comes to consoles, so as to maximize the customer base. So, my guess is that few games will truly make significant use of the hard drive, given that it's an option that cannot be counted on."
Nee 3d Realms kan praten, wanneer brachten hun een game uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29761042
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee 3d Realms kan praten, wanneer brachten hun een game uit
Zijn bang om weer allemaal dingen te moeten veranderen als ze Duke naar Xbox 360 willen porten ofzo
pi_29761201
Ik snap trouwens de link tussen de hard drive en online games, die veel mensen lijken te maken, niet zo goed. Waarom zou je een hard drive nodig hebben om online te moeten spelen?
pi_29761571
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef chibibo het volgende:
Ik snap trouwens de link tussen de hard drive en online games, die veel mensen lijken te maken, niet zo goed. Waarom zou je een hard drive nodig hebben om online te moeten spelen?
Meeste online games krijgen wel een patch waarvoor je dus de HDD nodig hebt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29761603
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jongen, doe nu niet of je er verstand van hebt.
Kijk, en hoe moet de grote massa het nu begrijpen als jij nu al hier op het forum daarover een dikke vette fout over maakt? En dit is nog maar 1 onderwerp: Live. Nu de rest nog!
pi_29761634
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:21 schreef Tain het volgende:

[..]

Meeste online games krijgen wel een patch waarvoor je dus de HDD nodig hebt
Nee, patches hoeven niet perse op HDD. Kunnen ook op memorycard/stick whatever. (Mits ze niet te groot zijn).
pi_29761749
@Gamedemon

Zoals je kunt zien is zelfs de media niet echt tevrenden op de manier hoe MS handelt.

Veel plezier met je X360.
...and you shall see.
pi_29761868
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:22 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Jongen, doe nu niet of je er verstand van hebt.
Kijk, en hoe moet de grote massa het nu begrijpen als jij nu al hier op het forum daarover een dikke vette fout over maakt? En dit is nog maar 1 onderwerp: Live. Nu de rest nog!
http://www.xbox.com/nl-NL/community/leipziginterview.htm
Lees dit even CS en dan vooral dit stuk
quote:
Hoeveel gaat de nieuwe console kosten? Als u geen exacte prijs kunt geven, kunt u het dan bij benadering zeggen?
Het doet me veel genoegen te kunnen bevestigen dat de consumenten in Europa voor slechts ¤ 299.99 een Core console van de Xbox kunnen bemachtigen. In Noord-Amerika kan het avontuur beginnen voor $ 299.99 en in het Verenigd Koninkrijkvoor £ 209.99 Het complete Xbox 360 systeem is te koop voor ¤399.99, of $399.99 in Noord-Amerika en £279.99 in het Verenigd Koninkrijk.

Wat is er beschikbaar met alleen de standaard Xbox 360 zonder de extra’s?
Je hebt om te beginnen de keuze uit twee systemen – de complete Xbox 360 en het Core systeem.

Het complete systeem is ideaal voor gamers die dit ultieme digitale entertainment tot het uiterste willen beleven. Het wordt geheel compleet geleverd met een aparte hard drive van 20 gigabyte, een draadloze controller, een Xbox hoofdtelefoon, HD AV-component en Ethernet-kabels en, voor een beperkte periode, de Xbox 360 Media-afstandsbediening.

Voor degenen die de volledige Xbox ervaring in hun eigen tempo willen opbouwen, brengen we een Core systeem op de markt waarmee gamers stap voor stap hun systeem kunnen uitbreiden. Het biedt de volledige kracht van de Xbox 360 en wordt standaard geleverd met alles wat gamers nodig hebben om direct in de toekomst van gaming te kunnen duiken, zoals een controller met snoer en een gratis abonnement op de Xbox Live Silver.
Kan je nu weer ergens anders de fanboy uithangen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:33:49 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29761973
Een ding snap ik niet zo goed, waarom die HDTV zo erg naar voren komt steeds.

Die zit nu ook al op de XBOX, moet wel toegeven dat 't spelen met een HDTV (+kabel) er erg lekker uitziet vergeleken met 'normale' tv.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:50:09 #63
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29762483
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:33 schreef popolon het volgende:
Een ding snap ik niet zo goed, waarom die HDTV zo erg naar voren komt steeds.
In de States heeft bijna iedereen HD tv
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:50:24 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29762491
quote:
Zijn dit Xbox screens
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:53:26 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29762595
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

In de States heeft bijna iedereen HD tv
Ja dat weet ik, heb zelf ook digitale tv maar er wordt gedaan alsof 't iets nieuws is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29762642
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:29 schreef Tain het volgende:

[..]

http://www.xbox.com/nl-NL/community/leipziginterview.htm
Lees dit even CS en dan vooral dit stuk
[..]

Kan je nu weer ergens anders de fanboy uithangen?
Probeer nu niet de stoere jongen uit te hangen. Een persoon op dit forum zei dat het duurdere pakket met Gold geleverd zou worden. Das bullshit! Daar reageer ik op. Lezen van quotes is ook een vak.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:57:02 #67
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29762722
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:53 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, heb zelf ook digitale tv maar er wordt gedaan alsof 't iets nieuws is.
HD tv is ook iets nieuws... althans voor ons. En digitale tv komt niet eens in de buuuuuurt van wat HD televisie kan

Maar terug naar dat rondje !
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:57:43 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29762750
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Probeer nu niet de stoere jongen uit te hangen. Een persoon op dit forum zei dat het duurdere pakket met Gold geleverd zou worden. Das bullshit! Daar reageer ik op. Lezen van quotes is ook een vak.
Wat is je probleem? Je bent nogal aanvallend
pi_29762845
quote:

[..]

De manier waarop is nogal belachelijk Deze user had het gelezen op Nu.nl wat als een redelijk betrouwbare bron gezien kan worden. Je kan ook gewoon vriendelijk zeggen "Nee Bastard, Nu.nl heeft het fout, kijk maar eens op IGN of Eurogamer"
pi_29762932
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:26 schreef PandorasBox het volgende:
@Gamedemon

Zoals je kunt zien is zelfs de media niet echt tevrenden op de manier hoe MS handelt.

Veel plezier met je X360.
zal ik zeker hebben jah.
vanaf de dag dat die uitkomt.
PS3 word mij te duur daar wacht ik even op tot ik em gratis krijg bij 2 pakjes boter
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:07:13 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29763143
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

HD tv is ook iets nieuws... althans voor ons. En digitale tv komt niet eens in de buuuuuurt van wat HD televisie kan
Ik bedoel hdtv ipv digitale tv.

En dat 't een hele verbetering is hoef je me niet te vertellen, dat zie ik elke dag.

Maar goed, vreemd genoeg gaat 't mij voornamelijk om Top Spin 2.

Duur potje tennis...
pi_29763166
quote:

[..]

en wat probeer jij hier uit te hangen?
De alwetende nerd?
mensen hier willen een xbox 360 kopen en zitten niet te wachten op sony PR praat
pi_29763450
Ik heb een Xbox gekocht voor Topspin en koop een Xbox360 voor Topspin2!

En dan heb ik ook nog voor een paar honderd euro aan echte tennisspullen liggen hier

[ Bericht 22% gewijzigd door H.Flick op 19-08-2005 12:27:14 ]
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:21:49 #74
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29763635
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:07 schreef popolon het volgende:

[..]

En dat 't een hele verbetering is hoef je me niet te vertellen, dat zie ik elke dag.
Jalooooooers HD tv Prachtig !
pi_29763708
quote:
Ik dacht dat ze geen games meer voor de Xbox zaten te maken?
...and you shall see.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:59:11 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29764857
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Maar je gunt het de XBoxies toch wel?
pi_29765086
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:59 schreef popolon het volgende:

[..]

Maar je gunt het de XBoxies toch wel?
Yap.

Kijk, al die middelmatige uitziende games zijn een van de redenen waarom ik geen X360 @ launch wil halen. Ik wacht wel totdat Gears Of War uitkomt.

Eerst zat ik Oblivion ook te overwegen voor de X360. Maar het schijnt dat die game zonder HDD niet echt goed zou lopen. En ¤400 alleen voor die game...? Nope.
...and you shall see.
pi_29765093
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Dalijk ga je nog beweren dat Kameo er ook uit ziet als een Xbox titel
pi_29765149
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Té laat
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29765189
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Nee, als een Gamecube titel.

By the way... Is PD0 uitgesteld ofzo? Je hoort er niets meer over.
...and you shall see.
pi_29765196
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:07 schreef febster het volgende:

[..]

Té laat
waar?
pi_29765304
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef H.Flick het volgende:

[..]

waar?
quote:
Kijk, al die middelmatige uitziende games zijn
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29765321
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Nee, als een Gamecube titel.

By the way... Is PD0 uitgesteld ofzo? Je hoort er niets meer over.
launch titel, maar das volgens jou post een middelmatig uitziende game
pi_29765368
Over PD0 ben ik eigenlijk helemaal niet enthousiast... zal wel komen omdat ik het origineel helemaal niet ken.
pi_29765397
@gamedemon

Oogverblindend is ook iets anders...
...and you shall see.
pi_29765420
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Over PD0 ben ik eigenlijk helemaal niet enthousiast... zal wel komen omdat ik het origineel helemaal niet ken.
Op de E3 viel het me wat tegen, maar heb er nog wel beetje vertrouwen in dat Rare dat spel kan oppoetsen tot een goede launchtitel.
pi_29765523
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en wat probeer jij hier uit te hangen?
De alwetende nerd?
mensen hier willen een xbox 360 kopen en zitten niet te wachten op sony PR praat
Niet alle mensen hier willen een Xbox 360 kopen, weet niet hoe jij daar bijkomt
Kijk, ik vind het irritant dat er zo;n Xbox fanboy even denkt het te weten en mij een oor aan probeert te naaien (terwijl deze fanboy het totaal bij het verkeerde eind heeft). Dat moet je niet mij niet flikken Even goede vrienden hoor
pi_29765561
CS: jij moet echt het woord fanboy eens op gaan zoeken hoor
pi_29765648
Ik vind dat hele fanboy gebeuren zo triest eigenlijk . Als je een bepaald wasmiddel gebruikt ga je toch ook de 'vernieuwde' variant niet verdedigen tegenover gebruikers van andere wasmiddelen.
pi_29769908
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef PandorasBox het volgende:

[..]
Maar het schijnt dat die game zonder HDD niet echt goed zou lopen.
bron?
-
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:30:40 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29770176
Xbox 360 = Dreamcast
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29770528
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

bron?
Sorry, ik was het toen vergeten te vermelden.

Hier:
quote:
Ever since Microsoft's announcement of the Xbox 360's pricing structure, gamers everywhere have been wondering if developers will take full advantage of the hard drive since it's not a standard accessory with every system. After all, why would a developer want to risk excluding a large segment of the 360 gaming market?

Bethesda, maker of The Elder Scrolls IV: Oblivion for Xbox 360, has previously boasted considerable use of the hard drive for its massive RPG. Many gamers are wondering if they can still play Oblivion if they purchase the hard drive-free Core System. We contacted Bethesda directly to find out.

"We've known since day one that there would be versions of the 360 without a hard drive, so Oblivion will still work on every 360," assures Todd Howard, executive producer at Bethesda. "That being said, Oblivion takes full advantage of the hard drive and uses it extensively, so we'd certainly recommend that everyone gets one."

This indicates that the hard drive can be tapped for more than just MP3 and photo storage. It seems developers are not afraid to utilize the hard drive for optimizing load times and streamlining their games much like the original Xbox.
http://www.gameinformer.c(...).0817.1800.09580.htm

Oblivion werkt zonder HDD, maar de prestaties zullen minder worden. Verwacht langere laadtijden en. En zonder caching zal de view distance ook aanzienlijk minder worden.

---------------------------------------------------------------

Hier meer over Media & Xbox 360:

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=796&Itemid=2

Ik vraag me af of dit allemaal goed voor MS zal uitpakken. Weinigen zijn over het besluit van MS tevreden.

----------------------------------------------------------------

KLIK

Als dat waar is...

...and you shall see.
pi_29770995
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:48 schreef PandorasBox het volgende:
Oblivion werkt zonder HDD, maar de prestaties zullen minder worden. Verwacht langere laadtijden en. En zonder caching zal de view distance ook aanzienlijk minder worden.
Ik denk niet dat de aanwezigheid van een hard drive en view distance veel met elkaar te maken hebben.
pi_29771365
Arme pandora's box, die kan geen X360 betalen, na een week werken heb ik de premium pack al binnen. Geen geld voor een next gen vind ik, mooi ook dat je er een headset en tijdelijk afstandbediening bij krijgt.

En kameo dat ziet er gewoon slecht uit, op de ps3 zou het veel mooier zijn, die heeft namelijk een blu ray drive

Getver wat lelijk ook

[ Bericht 17% gewijzigd door piet_pelle op 19-08-2005 01:45:05 ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29771752
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef piet_pelle het volgende:
Arme pandora's box, die kan geen X360 betalen, na een week werken heb ik de premium pack al binnen. Geen geld voor een next gen vind ik, mooi ook dat je er een headset en tijdelijk afstandbediening bij krijgt.

En kameo dat ziet er gewoon slecht uit, op de ps3 zou het veel mooier zijn, die heeft namelijk een blu ray drive
[afbeelding]
Getver wat lelijk ook
Hihi, ik kan kopen wat ik wil. Maar ik koop geen dingen die ik niet wil. Ik ben niet gek.

Wel leuk om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een X360 @ launch zullen kopen.
...and you shall see.
pi_29771811
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de aanwezigheid van een hard drive en view distance veel met elkaar te maken hebben.
Als view distance hoog is moet er meer geload worden. En zonder HDD is er geen caching, dus zal de veiw distance ingekort worden.

Oblivion zonder HDD krijgt fog. !!! !!!
...and you shall see.
pi_29771835
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:56 schreef PandorasBox het volgende:
Als view distance hoog is moet er meer geload worden. En zonder HDD is er geen caching, dus zal de veiw distance ingekort worden.
Textures worden echt niet van de hard drive gestreamd, als ze on-the-fly beschikbaar moeten zijn, daar is zo'n apparaat veel te traag voor.
pi_29771892
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:58 schreef chibibo het volgende:

[..]

Textures worden echt niet van de hard drive gestreamd, als ze on-the-fly beschikbaar moeten zijn, daar is zo'n apparaat veel te traag voor.
Daar zit wat in. Dan zal de X360 versie zonder HDD belachelijke laaddtijden gaan krijgen.
...and you shall see.
pi_29771965
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef PandorasBox het volgende:
Daar zit wat in. Dan zal de X360 versie zonder HDD belachelijke laaddtijden gaan krijgen.
Ik neem aan dat de DVD speler in de X360 een hogere leessnelheid zal hebben dan die van de XBOX; aan de andere kant zal er ook meer data ingelezen worden, gezien het feit dat er meer RAM beschikbaar is. De vraag is dan welke factor de doorslag zal geven, maar daar valt op dit moment denk ik weinig over te zeggen.
pi_29771966
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Man o man o man wat een kinderachtig geflame. Alsof de mensen bij Microsoft zo dom zijn dat ze alles compleet verneuken zoals jij het allemaal beschrijft en de ps3 vrij spel krijgt.
Ook zeg je steeds dat de X360 niks heeft te bieden, dat alles op de ps3 zoveel beter is.
Ik kan me heel goed voorstellen dat een bepaalde console je overal voorkeur heeft en je favo games heeft maar de X360 krijgt echt wel vette games hoor.

Wat probeer je ons hier nu allemaal wijs te maken? Dat het echt de miskoop van ons leven zal worden? Wat is precies je probleem dat de X360 niets goeds kan doen bij je? Das toch echt jouw probleem, kan je ons (en daarmee bedoel ik, xbox fanboys, gewoon xbox geinteresserden en mensen die consoles in het algemeen inteerssant vinden) dan gewoon met rust laten?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')