abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:59:11 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29764857
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze geen games meer voor de Xbox zaten te maken?
Maar je gunt het de XBoxies toch wel?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29765086
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:59 schreef popolon het volgende:

[..]

Maar je gunt het de XBoxies toch wel?
Yap.

Kijk, al die middelmatige uitziende games zijn een van de redenen waarom ik geen X360 @ launch wil halen. Ik wacht wel totdat Gears Of War uitkomt.

Eerst zat ik Oblivion ook te overwegen voor de X360. Maar het schijnt dat die game zonder HDD niet echt goed zou lopen. En ¤400 alleen voor die game...? Nope.
...and you shall see.
pi_29765093
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze geen games meer voor de Xbox zaten te maken?
Dalijk ga je nog beweren dat Kameo er ook uit ziet als een Xbox titel
pi_29765149
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Té laat
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29765189
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Nee, als een Gamecube titel.

By the way... Is PD0 uitgesteld ofzo? Je hoort er niets meer over.
...and you shall see.
pi_29765196
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:07 schreef febster het volgende:

[..]

Té laat
waar?
pi_29765304
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef H.Flick het volgende:

[..]

waar?
quote:
Kijk, al die middelmatige uitziende games zijn
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29765321
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Nee, als een Gamecube titel.

By the way... Is PD0 uitgesteld ofzo? Je hoort er niets meer over.
launch titel, maar das volgens jou post een middelmatig uitziende game
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29765368
Over PD0 ben ik eigenlijk helemaal niet enthousiast... zal wel komen omdat ik het origineel helemaal niet ken.
pi_29765397
@gamedemon

Oogverblindend is ook iets anders...
...and you shall see.
pi_29765420
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Over PD0 ben ik eigenlijk helemaal niet enthousiast... zal wel komen omdat ik het origineel helemaal niet ken.
Op de E3 viel het me wat tegen, maar heb er nog wel beetje vertrouwen in dat Rare dat spel kan oppoetsen tot een goede launchtitel.
pi_29765523
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en wat probeer jij hier uit te hangen?
De alwetende nerd?
mensen hier willen een xbox 360 kopen en zitten niet te wachten op sony PR praat
Niet alle mensen hier willen een Xbox 360 kopen, weet niet hoe jij daar bijkomt
Kijk, ik vind het irritant dat er zo;n Xbox fanboy even denkt het te weten en mij een oor aan probeert te naaien (terwijl deze fanboy het totaal bij het verkeerde eind heeft). Dat moet je niet mij niet flikken Even goede vrienden hoor
pi_29765561
CS: jij moet echt het woord fanboy eens op gaan zoeken hoor
pi_29765648
Ik vind dat hele fanboy gebeuren zo triest eigenlijk . Als je een bepaald wasmiddel gebruikt ga je toch ook de 'vernieuwde' variant niet verdedigen tegenover gebruikers van andere wasmiddelen.
pi_29769908
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef PandorasBox het volgende:

[..]
Maar het schijnt dat die game zonder HDD niet echt goed zou lopen.
bron?
-
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:30:40 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29770176
Xbox 360 = Dreamcast
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29770528
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

bron?
Sorry, ik was het toen vergeten te vermelden.

Hier:
quote:
Ever since Microsoft's announcement of the Xbox 360's pricing structure, gamers everywhere have been wondering if developers will take full advantage of the hard drive since it's not a standard accessory with every system. After all, why would a developer want to risk excluding a large segment of the 360 gaming market?

Bethesda, maker of The Elder Scrolls IV: Oblivion for Xbox 360, has previously boasted considerable use of the hard drive for its massive RPG. Many gamers are wondering if they can still play Oblivion if they purchase the hard drive-free Core System. We contacted Bethesda directly to find out.

"We've known since day one that there would be versions of the 360 without a hard drive, so Oblivion will still work on every 360," assures Todd Howard, executive producer at Bethesda. "That being said, Oblivion takes full advantage of the hard drive and uses it extensively, so we'd certainly recommend that everyone gets one."

This indicates that the hard drive can be tapped for more than just MP3 and photo storage. It seems developers are not afraid to utilize the hard drive for optimizing load times and streamlining their games much like the original Xbox.
http://www.gameinformer.c(...).0817.1800.09580.htm

Oblivion werkt zonder HDD, maar de prestaties zullen minder worden. Verwacht langere laadtijden en. En zonder caching zal de view distance ook aanzienlijk minder worden.

---------------------------------------------------------------

Hier meer over Media & Xbox 360:

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=796&Itemid=2

Ik vraag me af of dit allemaal goed voor MS zal uitpakken. Weinigen zijn over het besluit van MS tevreden.

----------------------------------------------------------------

KLIK

Als dat waar is...

...and you shall see.
pi_29770995
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:48 schreef PandorasBox het volgende:
Oblivion werkt zonder HDD, maar de prestaties zullen minder worden. Verwacht langere laadtijden en. En zonder caching zal de view distance ook aanzienlijk minder worden.
Ik denk niet dat de aanwezigheid van een hard drive en view distance veel met elkaar te maken hebben.
pi_29771365
Arme pandora's box, die kan geen X360 betalen, na een week werken heb ik de premium pack al binnen. Geen geld voor een next gen vind ik, mooi ook dat je er een headset en tijdelijk afstandbediening bij krijgt.

En kameo dat ziet er gewoon slecht uit, op de ps3 zou het veel mooier zijn, die heeft namelijk een blu ray drive

Getver wat lelijk ook

[ Bericht 17% gewijzigd door piet_pelle op 19-08-2005 01:45:05 ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29771752
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef piet_pelle het volgende:
Arme pandora's box, die kan geen X360 betalen, na een week werken heb ik de premium pack al binnen. Geen geld voor een next gen vind ik, mooi ook dat je er een headset en tijdelijk afstandbediening bij krijgt.

En kameo dat ziet er gewoon slecht uit, op de ps3 zou het veel mooier zijn, die heeft namelijk een blu ray drive
[afbeelding]
Getver wat lelijk ook
Hihi, ik kan kopen wat ik wil. Maar ik koop geen dingen die ik niet wil. Ik ben niet gek.

Wel leuk om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een X360 @ launch zullen kopen.
...and you shall see.
pi_29771811
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de aanwezigheid van een hard drive en view distance veel met elkaar te maken hebben.
Als view distance hoog is moet er meer geload worden. En zonder HDD is er geen caching, dus zal de veiw distance ingekort worden.

Oblivion zonder HDD krijgt fog. !!! !!!
...and you shall see.
pi_29771835
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:56 schreef PandorasBox het volgende:
Als view distance hoog is moet er meer geload worden. En zonder HDD is er geen caching, dus zal de veiw distance ingekort worden.
Textures worden echt niet van de hard drive gestreamd, als ze on-the-fly beschikbaar moeten zijn, daar is zo'n apparaat veel te traag voor.
pi_29771892
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:58 schreef chibibo het volgende:

[..]

Textures worden echt niet van de hard drive gestreamd, als ze on-the-fly beschikbaar moeten zijn, daar is zo'n apparaat veel te traag voor.
Daar zit wat in. Dan zal de X360 versie zonder HDD belachelijke laaddtijden gaan krijgen.
...and you shall see.
pi_29771965
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef PandorasBox het volgende:
Daar zit wat in. Dan zal de X360 versie zonder HDD belachelijke laaddtijden gaan krijgen.
Ik neem aan dat de DVD speler in de X360 een hogere leessnelheid zal hebben dan die van de XBOX; aan de andere kant zal er ook meer data ingelezen worden, gezien het feit dat er meer RAM beschikbaar is. De vraag is dan welke factor de doorslag zal geven, maar daar valt op dit moment denk ik weinig over te zeggen.
pi_29771966
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Man o man o man wat een kinderachtig geflame. Alsof de mensen bij Microsoft zo dom zijn dat ze alles compleet verneuken zoals jij het allemaal beschrijft en de ps3 vrij spel krijgt.
Ook zeg je steeds dat de X360 niks heeft te bieden, dat alles op de ps3 zoveel beter is.
Ik kan me heel goed voorstellen dat een bepaalde console je overal voorkeur heeft en je favo games heeft maar de X360 krijgt echt wel vette games hoor.

Wat probeer je ons hier nu allemaal wijs te maken? Dat het echt de miskoop van ons leven zal worden? Wat is precies je probleem dat de X360 niets goeds kan doen bij je? Das toch echt jouw probleem, kan je ons (en daarmee bedoel ik, xbox fanboys, gewoon xbox geinteresserden en mensen die consoles in het algemeen inteerssant vinden) dan gewoon met rust laten?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')