Ontroerend die foto van die moeder die haar dochter wastquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:23 schreef mien-moeke het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:11 schreef Locusta het volgende:
Ook deze vind ik erg indrukwekkend:
Second Atomic Bomb Test at Bikini Lagoon, Baker Day, 24 July 1946 "Sweeping out in all directions, this haze of water, steam, spray and radio active substances obscured all but wxtreme outer fronges of the Crossroads target fleet a few minutes after the Baker Day blast. This photograph was taken by an automatic camera mounted in one of the photograhic towers on a nearby island. This is the fifth atomic bomb to be exploded."
(Atomic Bomb Collection, Box 8, Photo #218712-023-12)
en
Baker Day at Bikini Atoll, 25 July 1946 (Atomic Bomb Collection, Box 8, Photo #34318 A.C.)
Er is ook nog een foto van een atoombom waarbij je de bomen helemaal ziet wegwaaien van de klap, maar die kon ik zo snel niet vinden.
Voor het eerst dat ik iemand zie excuseren voor kwaliteit.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:42 schreef yok het volgende:
[afbeelding]
mijn nichtje, foto die ik heb gemaakt toen ze in de fatboy lag.
sorry voor de grote kwaliteit
Nou ok, dan heb ik mijn geplaatste foto niet zelf gemaakt en vind ik het de mooiste foto die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ff voor de duidelijkheid.
Dit topic is voor de mooiste foto die je al zag. Het is erg egocentrisch te denken dat jou foto, de mooiste foto is die je al ooit zag. Hoe leuk die foto van dat huisdier/persoon/landschap ook is, ik kan me moeilijk voorstellen dat dat de mooiste foto is die je zag.
Voor je eigen mooiste foto zijn er voldoende topics, post hier dan ook geen eigen foto's, maar gebruik daar de andere voor:
Foto's van vogels deeltje 3
Macrofotografie deeltje 4
[Centraal] Beoordeel mijn foto, deel 22!
Onweer
Portretfotografie #4
Post hier je meest indrukwekkende vakantiefoto!
Nachtfotografie
enz...
Vanmiddag dus gewesest. Heel mooie tentoonstelling. Honderen foto's gezien. Degene die de meeste indruk maakte was die van een 'paddestoel' na het ontploffen van een atoombom. Ding was ook gewoon 3 bij 3 meter ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga komende week naar de 'Family Of Man', een van de grootste fototentoonstelling die er zou zijn. Misschien zit daar de mooiste ooit wel tussen.
Dan heb je volgens mij niet veel foto's gezien in je leven.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:53 schreef juiced het volgende:
[..]
Nou ok, dan heb ik mijn geplaatste foto niet zelf gemaakt en vind ik het de mooiste foto die ik ooit heb gezien.
Staat er al eerder in..., maar het blijft een indrukwekkende foto idd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:10 schreef portier het volgende:
Geen mooie foto, maar wel een hele indrukwekkende vind ik;
[afbeelding]
Says who? Ik vind bijvoorbeeld alle foto's waarquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ff voor de duidelijkheid.
Dit topic is voor de mooiste foto die je al zag. Het is erg egocentrisch te denken dat jou foto, de mooiste foto is die je al ooit zag. Hoe leuk die foto van dat huisdier/persoon/landschap ook is, ik kan me moeilijk voorstellen dat dat de mooiste foto is die je zag.
Eens langs de slegte gaan dan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor mensen die graag de verhalen achter al deze foto's beter willen leren kennen: ik vond laatst bij de Slegte dit boek (ook te koop bij amazon)
[afbeelding]
Van bijna alle wereldberoemde foto's die ik hier tegenkom staan de namen en achtergrondverhalen er in en ook hoe het later verlopen is met de personen op de foto's
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef Parabola het volgende:
[..]
Says who? Ik vind bijvoorbeeld alle foto's waarbaby-Bola
op staat de mooiste. Wie ben jij om te bepalen welke foto iemand anders het mooiste vindt?
vreest niet, ik zal niet alle foto's vanbaby-Bola
hier dumpen. Zelfs niet eens eentje.
![]()
Lijkt wel een schilderij....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[afbeelding]
blijft een heel indrukwekkende foto!![]()
Late reactie, Verhaal klopt wel hoor, ondanks wat de foto voor beeld geeft. De man wordt nu (en toen) ook als held gezien. Is overleden aan kanker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
yeah...das echt logisch, iedereen die in het leger zit, neemt namelijk altijd zn hele familie mee naar de frontlinie
[..]
Ja, waarschijnlijk heeftie wat GI's vermoord... en krijgt ie gewoon een kogel .
wow....quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Bijltje het volgende:
Bleef zelf trouwens erg lang kijken naar deze foto:
[afbeelding]
Van James Nachtwey
Maar hou toch gewoon het meest van reportage's. Echt een mooiste foto heb ik niet.
Heerlijk om die foto's door te bladeren.
Mooie sites met reportage's:
http://www.carldekeyzer.com/
http://www.jamesnachtwey.com/
http://www.stephanvanfleteren.com/portfolio.htm
Wat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[afbeelding]
blijft een heel indrukwekkende foto!![]()
De fotograaf, Winston Link, had opdracht gekregen om ter gelegenheid van de afschaffing van de stoomlocomotieven een serie foto`s te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's inderdaad een mooie ( -surrealistische- ) foto...
Onheilspellend en vrolijk tegelijk...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:32 schreef Nory het volgende:
Deze foto gemaakt door Howard Schatz vind ik ook erg mooi. Ze staan ook in de nieuwe Quest.
[afbeelding]
Het zijn dus allemaal mensen.
En ik moest bijna huilen toen ik naar deze foto keek met Yanni chariots of fire op!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
ik ben er geweest.. en nog als ik een foto ervan zie ervaar ik het zelfde gevoel... onwerkelijk en onbeschrijfbaar...
a.k.a. onweerswolkquote:Op maandag 5 september 2005 17:04 schreef -XX- het volgende:
Wow echt mooi!Lijkt net een vloedgolf in de lucht ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |