was dit niet worldpressfoto van vorig jaar ofzo? ( desalniettemin, supermooie foto )quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik ook een mooie foto. Een Iraakse gevangene met z'n zoontje.
Ja, van 2004quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was dit niet worldpressfoto van vorig jaar ofzo? ( desalniettemin, supermooie foto )
quote:World Press Photo 2004
Winnende foto is van Jean-Marc Bouju, Frankrijk. Een Iraakse man troost zijn zoon in een kamp voor krijgsgevangenen. Foto genomen in Najaf, Irak, op
31 maart 2003 voor The Associated Press.
quote:World Press Photo 2005
Winnende foto is van Arko Datta uit India, gemaakt voor Reuters.
Een vrouw treurt om een familielid, die omgekomen is tijdens de tsunami. Gefotografeerd in Cuddalore, India, Tamil Nadu, 28 december 2004.
Die is idd mooi. Onwerkelijk bijna, haar gezicht.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:34 schreef TrenTs het volgende:
Oeh, hier kan ik wel iets vragen wat ik allang wil weten.
Tijdens een oorlog in Azië (ik weet niet exact welke, heb wel een idee maar daar heb je weinig aan) is er een foto geschoten van een man die een pistool tegen het hoofd van iemand anders aanzet, in zwart/wit. Er is ook een filmopname van, daar zie je dat de man gewoon een headshot krijgt en dood in elkaar zakt. Vrij gruwelijk, maar de foto is -zoals ik 'm in gedachten heb- vrij 'sfeervol', in de ruimste zin des woords dus.
Iemand een idee?
yeah...das echt logisch, iedereen die in het leger zit, neemt namelijk altijd zn hele familie mee naar de frontliniequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Salvador, die foto heeft wel een verhaal.
Die man die die man doodschiet heeft net te horen gekregen dat die kerel ik geloof zijn familie had vermoord. Dus daarom schiet hij dus.
Ja, waarschijnlijk heeftie wat GI's vermoord... en krijgt ie gewoon een kogel .quote:Het is in Vietnam. Ik geloof dat de kerel die wordt neergeschoten van de Vietconq was.
Ik kan alleen evenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
een foto van het leidse stadhuis, na d egrote brand van 1929. maar kan er geen foto van vinden op het internet.
neen, die bedoel ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan alleen even
http://odin.let.rug.nl/CB/pics/lei_sta1.jpg
vinden, maar die bedoel je denk ik niet?
dan nog, het gaat er bij mij echt niet in dat die vietnamees "de familie" van de shooter heeft vermoord... hoogstens een paar collega's ofzo .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan alleen even
http://odin.let.rug.nl/CB/pics/lei_sta1.jpg
vinden, maar die bedoel je denk ik niet?
En Sal, best lastig als de frontlinie een heel land kan zijn
Heb ik een tijdje terug eens gelezen. Ik ga het opzoeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dan nog, het gaat er bij mij echt niet in dat die vietnamees "de familie" van de shooter heeft vermoord... hoogstens een paar collega's ofzo .
bedoel je de foto op het midden van deze pagina ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neen, die bedoel ik niet
het is een foto van de voorgevel, met wat spuitgasten. het vroor die dag verschrikkelijk, dus het stadhuis is tot 1 groot ijspaleis verworden.
prachtige foto
nee, maar het komt wel in de buurt..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef xXx-Fenneke-xXx het volgende:
[..]
bedoel je de foto op het midden van deze pagina ?
http://members.fortunecity.com/genealogie/nawoord.html
weet je goddomme wel waar je over lult idiootquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:06 schreef Salvad0R het volgende:
ziet er niet echt hygienisch uit voor een douche
Ja .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
weet je goddomme wel waar je over lult idioot![]()
over auschwitz mak je geen grapjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja .
Ik herken een hygienische douche altijd in 1 oogopslag, en die op de foto van jou ziet er gewoon niet echt fris uit ..
damn, ik maak maar een grapje joh.
Lezen is ook een vak dat niet aan jouw besteed was op schoolquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Salvad0R het volgende:.
[[url=http://img382.imageshack.us/img382/1921/vietnamshooting1at.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |