Wat meer info:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef Simulacrum het volgende:
[afbeelding]
Zou in scene gezet zijn. Maar maakt niet uit,het blijft een mooie foto.
Raising the 2nd flag on Mt. Suribachi, Iwo Jima
2 februari 1945
Iwo Jima is een eilandje van Japan...
Stalen zenuwen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:31 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
Ik meende trouwens ergens gehoord te hebben dat dit een trucagefoto was, maar na wat gegoogled te hebben kom ik tot de conclusie dat dit (gelukkig) toch een originele foto isDoor Charles Ebbet in 1932 gemaakt, bij de bouw van het Rockefeller Center.
http://www.nytimes.com/ny(...)struction/index.htmlquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:31 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
Ik meende trouwens ergens gehoord te hebben dat dit een trucagefoto was, maar na wat gegoogled te hebben kom ik tot de conclusie dat dit (gelukkig) toch een originele foto isDoor Charles Ebbet in 1932 gemaakt, bij de bouw van het Rockefeller Center.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef Even het volgende:
Foto
ik zag net deze en vind em ook behoorlijk indrukwekkend
grappig, was onlangs by walibi world. daar hangt deze foto aan de muur bij een american cafe vlak bij de ingang.... maar hij is dd wel mooi heb hem daar ook zitten bewonderen op echtheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:31 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
Die foto hangt ongeveer overal aan de muurquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef Annelientje het volgende:
grappig, was onlangs by walibi world. daar hangt deze foto aan de muur bij een american cafe vlak bij de ingang.... maar hij is dd wel mooi heb hem daar ook zitten bewonderen op echtheid
Het beste uit Lifequote:Met een minachtende zwaai van haar arm identificeerd een vrouw een verklikster aan de Gestapo, die probeerde onder gevangenen te mengen en zo bijna een ontslagbewijs had ontvangen
Bron: Het beste uit Lifequote:Teder baat een japanse moeder haar 17-jarige dochter. Het meisje is blind en misvormd geboren als gevolg van het kwik-afval van een chemische fabriek dat het water rond het dorp Minamata had vergiftigd.
The humanityquote:
Geweldige foto idd... ook één van mijn favorieten..quote:
'slechts' 90MB maar toch.. Thnx.. heb nu weer een aardige verzameling wallpapers.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Geweldige foto idd... ook één van mijn favorieten..
Hier staan nog veel meer geweldige foto's van National Geographic... pas op, het is meteen wel zo'n 133 MB...
Dat klopt. Ik heb eens een boek over wolkenkrabbersbouwers gelezen, en die bouwvakkers lopen fluitend met de handen in de zakken over die stalen profielen... Het schijnt dat fotografen bagger schijten als ze een reportage moeten maken op dergelijke werkplekken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:31 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef Auticia het volgende:
Ik heb ooit op een tentoonstelling een machtig mooie foto gezien van Koos Breukel. Ik kan het betreffende plaatje op internet niet vinden helaas, maar ik meen dat het een vrouw met brandwonden (?) was die een sigaret rookte.
Weet iemand welke ik bedoel?.
Heeft iemand deze toevallig in een hogere res?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef Salvad0R het volgende:
[[url=http://img292.imageshack.us/img292/4287/brandje6mm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |