jaaaa, mijn excuses..... beat mequote:
Ik heb het nog niet veel meegemaakt dat het wel er over ging eik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
dus het gaat niet specifiek over truth dingetjes?
En ik maar werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:07 schreef Metro2005 het volgende:
okee dan
Ben wel blij, vanmiddag vrij en het is gewoon mooi weer
Ja, ik werk full-time.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
werk? alweer
hmmm wat te doen met dit weer
Klinkt wel heel gezellig! Afrikaanse outfit kan ook heel mooi zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie jullie over een paar uurtjes wel weer.
Ben nu Afrikaans uitgedost om op een school een Afrikaanse dansworkshop te gaan geven. Vrijwilligers iets, dus rijk worden doe ik er niet van. Maar het is wel heel leuk![]()
fulltime modquote:
Ik zit financieel momenteel niet in een positie dat dat er in zit, dus voorlopig blijft het even zo vrees ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:16 schreef Enyalius het volgende:
hehe daar gaat het om. als je het maar naar je zin hebt
full-time wat een eng woord. gelukkig hoef ik maar tussen de 12-32 uur per week te werken. flexibel/part timer. maarja ik studeer nog
Dat ken ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat doe ik dan nog tussen mijn andere activiteiten door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |