quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:22 schreef Rabrynil het volgende:
HET LEEFT!!! OMG!!!!!11111oneone:D:D:D:D:!!!!ONE
::D:D:!!!1#:
:D: !!! one!!111:D
Ik vind het behoorlijk engquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:22 schreef Eix het volgende:
Knoekie, wat n timing. 37 minuten word er niet gepost en dan posten we allebei tegelijk.
Hoeft niet, kga toch slapen nu. Hopelijk zijn er geen monsters onder mn bed of in mn kast.quote:
Wees maar niet bang. Die slapen al.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoeft niet, kga toch slapen nu. Hopelijk zijn er geen monsters onder mn bed of in mn kast.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Die slapen al.
Gelukkig, en anders jaag ik ze wel weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:34 schreef Knoekie het volgende:
Monsters moeten ook slapen.
Weltrustenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Gelukkig, en anders jaag ik ze wel weg.
[afbeelding]
Zie ze rennen.
Maar ik ga nu slapen, byebye.
Ik fiets ook altijd aan de andere kant van de wegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
hey !
Ik ga zo wel naar bed
Ik ga naar bed. Dan kruipt iedereen weer uit zn schuilhol.quote:
Treinreizen is leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef saaw het volgende:
ik zat niet in een hol maar in een cafe
en daarvoor wel in een soort hol, genaamd trein
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Dan kruipt iedereen weer uit zn schuilhol.![]()
![]()
![]()
Dus je zat in de trein, en toen in een cafe?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef saaw het volgende:
ik zat niet in een hol maar in een cafe
en daarvoor wel in een soort hol, genaamd trein
Je hebt de monsters wakkergemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Dan kruipt iedereen weer uit zn schuilhol.![]()
![]()
![]()
Exclusief terugreis.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:45 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nu naar Parijs voor maar 48 eurotjes
jupquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Dus je zat in de trein, en toen in een cafe?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik fiets ook altijd aan de andere kant van de weg![]()
Hoe n grote stad toch klein kan zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
ik was vandaag weg [met de trein dus] en kwam terug en kwam in de metro mensen tegen met wie ik naar het cafe ging
en vervolgens naar huis
Anders moet ik namelijk wachten voor het verkeerslicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
saaw is tof
Ben slapen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
saaw is tof
Ben slapen
T is dan wel exclusief reis naar t opstap station wat waarschijnlijk Breda is à ¤25 met de trein ofzo.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog nooit in n metro gezeten.![]()
Je kan vanaf Rotterdam & Amsterdam volgens mij. Het lijkt mij wel wat. Ik weet alleen niet wat ik nou moet kopen in Parijsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:48 schreef Eix het volgende:
[..]
T is dan wel exclusief reis naar t opstap station wat waarschijnlijk Breda is à ¤25 met de trein ofzo.![]()
Rotterdamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef saaw het volgende:
[..]
die heb je toch in wel meer steden dan amsterdam?
Heb ff gecheckt, en als ik met m'n vriendinnetje naar Parijs ga betaal ik 248 euro voor ons tweeen retour.quote:
In de randstad ja, in Limburg nergens. We hebben niet eens trams hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef saaw het volgende:
[..]
die heb je toch in wel meer steden dan amsterdam?
quote:
Ehm, closet papier voor de zekerheid mss?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef saaw het volgende:
[..]wat een complimenten zo laat op de avond
iemand nog briljante ideeen wat ik nog mee moet naar lowlands?
Direct internationaal boeken Retourtje Parijs al vanaf 48 euro!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb ff gecheckt, en als ik met m'n vriendinnetje naar Parijs ga betaal ik 248 euro voor ons tweeen retour..
Staat wel een topic op Fok! Ideaal dacht ik zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef saaw het volgende:
[..]
wat een complimenten zo laat op de avond
iemand nog briljante ideeen wat ik nog mee moet naar lowlands?
coolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
In de randstad ja, in Limburg nergens. We hebben niet eens trams hier.
Ach...vliegtuig is sneller en leuker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Direct internationaal boeken Retourtje Parijs al vanaf 48 euro!
heb ik al gechecktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Staat wel een topic op Fok! Ideaal dacht ik zo.
We hebben hier wel een groot bagger bus netwerk waar je nooit op kunt vertrouwen. WIl ik verdomme zaterdag naar Nederweert gaan om Racoon te zien (zij beginnen om 11 uur), vertrekt de laatste fucking bus naar Station Weert al om 11 uur. En lopen is geen optie, dan moet ik ook om 11 uur vertrekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:51 schreef saaw het volgende:
[..]
cool
ik vind metro's en trammen wel handig
maar meestal pak ik binnen de stad lekker de fietsveel sneller en makkelijker
Ik moet sowieso met de tram, en meestal dan ook nog met de metro. Als het heel lekker weer is wil ik nog weleens op de fiets gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:51 schreef saaw het volgende:
[..]
cool
ik vind metro's en trammen wel handig
maar meestal pak ik binnen de stad lekker de fietsveel sneller en makkelijker
Kost veel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach...vliegtuig is sneller en leuker..
Ik lees ook altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:55 schreef saaw het volgende:
ik ga ook zo denk ik
ben niet echt moe maar ga nog wel ff lezen
dit weekend wordt zwaar qua hoeveelheid slaap
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd.
Maar na goed Amsterdams gebruik hebben ze de laatste keer dat ik naar de bieb ging een poging gedaan om mn fiets te 'lenen'. Nu is de halve behuizing van mn slot gemold.![]()
ghehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd.
Maar naar goed Amsterdams gebruik hebben ze de laatste keer dat ik naar de bieb ging een poging gedaan om mn fiets te 'lenen'. Nu is de halve behuizing van mn slot gemold.![]()
Hier kost t 20 cent, afzetters dat t zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:57 schreef pekel het volgende:
In Emmen (:o!) hebben we gratis beveiligde fietsenstallingen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe
dat lenen ken ik ja
mijn fiets wordt de afgelpen tijd minstens 3 keer per maand geleend
maar ik leen er vrolijk een terug![]()
Lopen is ook wel gezond hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:59 schreef saaw het volgende:
je hebt in amsterdam ook wle beveiligde fietsenstallingen maar niet op plekken waar ik mn fiets neer wil zetten
en met het frame en voorwiel vast aan een hekje is kennelijk niet genoeg hier
Die van mij had ik ook met n ketting vastgelegd, volgens mij had dat votloak dat niet eens gezien.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:59 schreef saaw het volgende:
je hebt in amsterdam ook wle beveiligde fietsenstallingen maar niet op plekken waar ik mn fiets neer wil zetten
en met het frame en voorwiel vast aan een hekje is kennelijk niet genoeg hier
ik had ook pas een echt nieuwe fiets, hadden mn ouders gekochtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb nu een hele dure fiets van mn oma gekregen dus die mag absoluut niet geleend worden.![]()
en waarom ga je ook alweer lopen als je ook gewoon kan fietsen tot waar je zijn wiltquote:
je achterwiel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik had mijn fiets 4 jaar lang op dezelfde plaats gezet. Alleen maar een slot voor het achterwiel. Je mag raden wat er op de laatste dag van die 4 jaar er niet meer was
Mn vorige fiets was ook een cadeau van mn oma, die had ik twee jaar en ook superduur enzo. Is ie gestolen toen ik 2 minuten op t postkantoor was.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:01 schreef saaw het volgende:
[..]
ik had ook pas een echt nieuwe fiets, hadden mn ouders gekocht
ik heb eigenlijk nooit een nieuwe fiets, altijd minstens 3ehands ofzo
ik heel zuinig ermee doen en echt dubbelgoed vastzetten
ha dik hem 3 dagen aan mn vriendje [inmiddels exniet hierdoor!
] geleend omdat ik weg ging.
heeft iemand hem gestolen![]()
maar hij heeft me toen wel een hele mooie groene nieuwe fiets gegeven
![]()
Weet ik het.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:02 schreef saaw het volgende:
[..]
en waarom ga je ook alweer lopen als je ook gewoon kan fietsen tot waar je zijn wilt
Ja, in Ridderkerk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:03 schreef saaw het volgende:
[..]
je achterwiel?![]()
ik heb momenteel zo'n krotte fiets dat ik hem gewoon in de stad kan neerzetten en een paar dagen laten staan en zelfs zonder slot neemt niemand hem
Vraag ik me ook af. Er rijdt hier wel een nachtbus, maar daar heb ik niks aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:06 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom rijdt er geen OV midden in de nacht, dan heb ik het het hardst nodig
in amsterdam rijdt e rnog vanallesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Er rijdt hier wel een nachtbus, maar daar heb ik niks aan.
Niet iedereen woont in Amsterdamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:08 schreef saaw het volgende:
[..]
in amsterdam rijdt e rnog vanalles
Tja Rotterdam héquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:08 schreef saaw het volgende:
[..]
in amsterdam rijdt e rnog vanalles
Stoerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:13 schreef pekel het volgende:
In Emmen hebben we computergestuurde metro's.
Je bent een bot?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik doe aan computergestuurd FOK!ken
er zit echt wel iemand in hoor die de noodrem kan doen enzoquote:
Ik ook. Ik vind t echt superiritant. Kan nooit n kant op.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:06 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom rijdt er geen OV midden in de nacht, dan heb ik het het hardst nodig
8.925253028411quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Heeft uw gevogelte een keurmerk? Typ in het tekstvak het nummer.
Wow, een bot die me gedag zegt. Vooruitgang! nu nog echte mensen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Tot de volgende keer, meneer Eix.
Ok.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Wow, een bot die me gedag zegt. Vooruitgang! nu nog echte mensen.![]()
Behalve als je in Emmen woont.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:28 schreef Darke_Angelus het volgende:
Treinen naar Paris best te doen
doegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:45 schreef saaw het volgende:
dooie boel hier, ik kruip mn bedje in
dag![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:52 schreef Brechtje het volgende:
Pff wat waren Cyst en blup ofzo irritant net, heel de tijd baggeren.
Ban voor hun 2 !
Wow, goed geregeldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:52 schreef Brechtje het volgende:
Pff wat waren Cyst en blup ofzo irritant net, heel de tijd baggeren.
Ban voor hun 2 !
Me vervelen en jij?quote:
Vervelen. Wat doe jij nog op?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:58 schreef Chanandler het volgende:
Wat doen jullie nog op?
Boterkoek bakkenquote:
Lekker hoor. Stukje?quote:
Chanandler checkt de boterkoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:02 schreef Chanandler het volgende:
*Gaat even de boterkoek checken.
Wat een misdaad !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:53 schreef Chanandler het volgende:
Nou nou wat een genachtbraak hier![]()
Tell me about itquote:
ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:54 schreef Chanandler het volgende:
Mijn boterkoek is overheerlijk geworden
Wie wil een stukje?
krijg je lekker niet
Kreeg je toch niet Ptttffhghquote:
geloof dat die defect is vraagt wel aan alice :quote:
Alice zegt:quote:- B.0.b.! Kiwi ! . zegt:
weer rotterdam
quote:Nederland, Rotterdam
donderdag, 18-08: min. 13°C, max. 28°C
ochtend: overwegend zonnig
middag: overwegend zonnig
vrijdag, 19-08: min. 16°C, max. 22°C
ochtend: half bewolkt, een beetje regen
middag: bewolkt, regen
zaterdag, 20-08: min. 12°C, max. 21°C
ochtend: half bewolkt
Moet naar de kittens, en daarna de piercingstudio.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nog een vroege vogelmoest naar de tandarts
![]()
ja waar kwam jouw piersing nou ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Moet naar de kittens, en daarna de piercingstudio.
Ey you stole my jobquote:
Lieeef doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*aai*
Af! Zit! Lig! Blijf! Enzo!
Die hebben we hier nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:59 schreef Darke_Angelus het volgende:
[..]
Lieeef doen
Tis gewoon lekker weer voor het strand!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:06 schreef Darke_Angelus het volgende:
[..]
Ohjeee!
* legt personal strandje aan bij jou * Njoy
Navel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja waar kwam jouw piersing nou ?![]()
loop een beetje achter
ja en groot gelijk eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iedereen ligt vast nog met hun luie reet in bed.
Lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef saaw het volgende:
brb, ff een restje lasagna van gisteravond eten
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Die lasagna in 1 hap naar binnen
nja eigenlijk moet je het juist rustig eten en de tijd nemen om er van te genieten maar khad niet ontbeten en superveel honger dus heb het beetje te snel naar binnen gegooidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]veel te lekker om rustig te eten.
Ging ik maar een 's middags lasagna etenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:22 schreef saaw het volgende:
[..]
nja eigenlijk moet je het juist rustig eten en de tijd nemen om er van te genieten maar khad niet ontbeten en superveel honger dus heb het beetje te snel naar binnen gegooid
maar t was wel lekker hoor
mijne ook maar boeiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ging ik maar een 's middags lasagna eten![]()
Mijn ouders verklaren me wel voor gek dan
en ze wrijven hun neuzen lief tegen elkaar in plaats van zoenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:23 schreef -Mo- het volgende:
Eskimo's zijn ook mensen.
Wat sweetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:24 schreef saaw het volgende:
[..]
en ze wrijven hun neuzen lief tegen elkaar in plaats van zoenen
Net als kaboutersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:24 schreef saaw het volgende:
[..]
en ze wrijven hun neuzen lief tegen elkaar in plaats van zoenen
Oh, wat lief. Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:32 schreef saaw het volgende:
[..]
lief he
net als kabouter inderdaad, david de kabouter
dude,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, wat lief. Ik word helemaal warm van binnen.![]()
heb je het leuk gehad op vakantie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo leuk dat iedereen nu vraagt hoe ik het had op vakantie
weet niet eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey saaw wanneer houden we die bier meet met j ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef saaw het volgende:
[..]
heb je het leuk gehad op vakantie?
Niet donderdag ofzo ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
[..]
weet niet eigenlijk
ik geloof volgende week vrijdag
ik ben iig vanmiddag t/m maandagavond pleite, dus zowiezo volgende week
vraag maar of hij donderdag kan dan, voor mij maakt het eigenlijk niet zoveel uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet donderdag ofzo ?
Want ik moet vrijdag mijn boeken halen en dan kan ik niet.
Is goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:53 schreef saaw het volgende:
[..]
vraag maar of hij donderdag kan dan, voor mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit
Een datequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:53 schreef saaw het volgende:
[..]
vraag maar of hij donderdag kan dan, voor mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit
Nee een bier meetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een date![]()
Ik ben volgende week donderdag vrij![]()
ghehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een date![]()
Ik ben volgende week donderdag vrij![]()
shhhtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
biertje drinken ?
Zat worden
ik ben niet engquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil geen meet met Fokkers die zijn namelijk eng![]()
dat is waarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die kunnen niet vroeg genoeg beginnen met drinken
hier geloof ik 28 gradenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:04 schreef Boeman het volgende:
hier schijnt de zon nu ook eindelijk
Whehehe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:56 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe
fok mini-meet in amsterdam, ff biertje drinken
kom gerust ook
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil geen meet met Fokkers die zijn namelijk eng![]()
wie is saartje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik ben helemaaaaaal niet zo tiephus tof als De legende killer of saartje![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:08 schreef saaw het volgende:
eindelijk weer eens lekker weer met lowlands
je mag wel meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]* jaloers is !
Met pinkpop hadden we het niet zo warm.
Ik en saw zijn tofquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik ben helemaaaaaal niet zo tiephus tof als De legende killer of saartje![]()
ik voel iets bloeienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
je mag wel meeik heb nog een plekje over in mn tent
Liefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
je mag wel meeik heb nog een plekje over in mn tent
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lief
Maar ik moet werken
De baas was al kwaad op me opdat ik 2maal plots op vakantie was
Volgend jaar gaan we naar pinkpop en lowlands samen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Er zit een bij op de bloem!
* TLK molt de bij
Urgquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
met de auto nie, afsluitdijk over en tadaaa
niet te hard gooien hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lief he.
Ik gooide mijn leven voor je.
Sigaretten kan je wel thuis latenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:23 schreef saaw het volgende:
wat moet ik nog kopen voor lowlands buiten he volgende:
sigaretten, krentebollen, bier, tequilla, koekjes, nootjes, cola, pindakaas brood scoor ik daar wel
Prutser!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
geloof dat die defect is vraagt wel aan alice :
[..]
Alice zegt:
[..]
Alice is offlinequote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Prutser!'
Nederland, Emmen
donderdag, 18-08: min. 11°C, max. 28°C
vrijdag, 19-08: min. 13°C, max. 27°C
middag: half bewolkt, onweersbuien
zaterdag, 20-08: min. 14°C, max. 19°C
ochtend: half bewolkt
middag: bewolkt
Men, ben pas net begonnen met Fokken. En net n smsje van Imberr gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo dus voor vandaag alweer 200 post
En de dag is nog jong.
Doe haar de groeten van TLKquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Men, ben pas net begonnen met Fokken. En net n smsje van Imberr gekregen.![]()
En vergeet haar niet de groeten te doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:28 schreef Eix het volgende:
Gvd, wis ik mn smsje weer. Kan ik opnieuw gaan typen.![]()
Kut telefoon.
tot straksquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:30 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat douchen, of iets dergelijks
Done.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe haar de groeten van TLK
Verzuip jezelf niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:30 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat douchen, of iets dergelijks
De vraag is nu of ze de afkorting TLK begrijpt.quote:
Ik ga maar voor t after3 tarief, lijkt me toch t goedkoopste voor mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef Eix het volgende:
http://www.t-mobile.nl/pe(...)rieven/ps1.43.11.asp
Mên, op welk tarfief zou ik nu t goedkoopste uit zijn? Volgens mij zit ik standaard op standaard tarief namelijk.![]()
Ik had weer bereik op de gang gelukkig, dus t was niet nodig.quote:
iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik had weer bereik op de gang gelukkig, dus t was niet nodig.
Tis me wat met die moderne techniek tegenwoordig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |