Ik fiets ook altijd aan de andere kant van de wegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
hey !
Ik ga zo wel naar bed
Ik ga naar bed. Dan kruipt iedereen weer uit zn schuilhol.quote:
Treinreizen is leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef saaw het volgende:
ik zat niet in een hol maar in een cafe
en daarvoor wel in een soort hol, genaamd trein
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Dan kruipt iedereen weer uit zn schuilhol.![]()
![]()
![]()
Dus je zat in de trein, en toen in een cafe?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef saaw het volgende:
ik zat niet in een hol maar in een cafe
en daarvoor wel in een soort hol, genaamd trein
Je hebt de monsters wakkergemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Dan kruipt iedereen weer uit zn schuilhol.![]()
![]()
![]()
Exclusief terugreis.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:45 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nu naar Parijs voor maar 48 eurotjes
jupquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Dus je zat in de trein, en toen in een cafe?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik fiets ook altijd aan de andere kant van de weg![]()
Hoe n grote stad toch klein kan zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
ik was vandaag weg [met de trein dus] en kwam terug en kwam in de metro mensen tegen met wie ik naar het cafe ging
en vervolgens naar huis
Anders moet ik namelijk wachten voor het verkeerslicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
saaw is tof
Ben slapen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
saaw is tof
Ben slapen
T is dan wel exclusief reis naar t opstap station wat waarschijnlijk Breda is à ¤25 met de trein ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |