Wat is dat godverdomme nou weer voor een instellingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen trouwens 1-2 voor Vitesse, maar dat terzijde.
Maar het verhaal over Van Raay vind ik dan weer dubieus. Tijdens de onderhandelingen met Chelsea moest hij dus én de belangen van PSV behartigen, én de belangen van die investeringsmaatschappij, waar hij voorzitter van was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
En over al die ophef: wat SCH zegt: oud nieuws.
Inderdaad, die siemerink lult echt ontzettend slap uit zijn nekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:14 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Daarom was Brabant een paar jaar geleden op de olympische spelen meit afstand hofleverancier van alle medailles?
En daarom heeft Brabant de meeste Eredivisieclubs?
Zo zie je maar dat gemoedelijkheid en presteren goed bij elkaar passen ^_^
Ik hoop het.....maar het wordt heel zwaar en ik ben er zeker niet gerust opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat is dat godverdomme nou weer voor een instelling
PSV gaat gewoon winnen.
boeren hebben ook niet zoveel geld te bestedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:56 schreef PirE het volgende:
Dat investeringsgedoe is allemaal al oud nieuws en was allang bekend. Er zijn in het verleden keuzes gemaakt en dat heeft PSV behoorlijk veel geld gekost, maar het is allemaal weer rechtgezet. Het was allemaal al bekend. Die onder de grachtengordel krant moet nog even een statement maken zodat ze weer wat extra kranten verkopen.
En wat die VI-poll betreft. Misschien lezen veel PSV-supporters VI niet, ik lees het in ieder geval niet. Wat moet je immers met dat flutblad.
En voetbal is geen populariteitswedstrijd. Het gaat om het winnen van prijzen.
ze hebben beide ook een grotere supportersschare dus zo gek is dat nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:44 schreef Doc het volgende:
[..]
"Ajax en Feyenoord zijn waanzinnig populair bij onze lezers, maar als derde club moet PSV al concurreren met Manchester United, Arsenal en Chelsea," volgens Johan Derksen (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830 ). Ik denk dat-ie daarvan redelijk op de hoogte is.
Alleen ontbreken de vorm en de juiste instelling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef Siemerink het volgende:
Agree. PSV heeft écht nog wel het sterkste team van Nederland hoor.
Is wel gebleken tijdens de supercupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef Siemerink het volgende:
Agree. PSV heeft écht nog wel het sterkste team van Nederland hoor.
Vette humor, geweldigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef Kaap het volgende:
Morgen wordt het 2-0 voor pi$vlek.de, Park en van Bommel gaan scoren....oh nee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef Kaap het volgende:
Zegt dus meer over jouw vaardigheid in begrijpend lezen. Intelligent....grappig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja voor intelligente opmerkingen moet je in rotterdam-zuid zijn
Aan het einde van het seizoen staat de Coolsingel weer vol met Feyenoord als kampioen.... oh neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef Kaap het volgende:
Dat is praktisch mogelijk, van Bommel en Park bij pi$vlek scoren echter niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen staat de Coolsingel weer vol met Feyenoord als kampioen.... oh nee
Ben ik dus bijna net zo grappig als jouquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
Lachen man. Bijna net zo lollig als mensen die Microsoft als M$ of Micro$oft schrijven.
Dus in de Nederlandse taal ben je ook al niet zo geweldig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef Kaap het volgende:
Ben ik dus bijna net zo grappig als jou![]()
Ik pretendeer niet dat ik grappig ben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ben ik dus bijna net zo grappig als jou![]()
Zo gek is dat ook niet en dat zeg ik ook niet - de enige die je daarvan moet overtuigen is echter cultheldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze hebben beide ook een grotere supportersschare dus zo gek is dat niet
In Brazilië en Zuid-Korea lezen ze nou eenmaal geen Voetbal International.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook niet en dat zeg ik ook niet - de enige die je daarvan moet overtuigen is echter cultheld
Die opmerking gaat nergens over omdat ik het specifiek over IN NEDERLAND had (nu maar vet en in hoofdletters...)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Brazilië en Zuid-Korea lezen ze nou eenmaal geen Voetbal International.
PSV is in Nederland idd niet groter dan Feyenoord en Ajax qua supportersschare en dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Doc het volgende:
Welk deel van IN NEDERLAND snap je niet?
Of ben je er volledig van overtuigd dat in NL PSV inderdaad niet groter is dan F'noord qua supportersschare? Zeg dan dan in plaats van over Azie en ZuidAmerika te beginnen, want daar had ik het niet over.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom noem je dan hier toch mijn naam?
Ik herinnerde me een zichzelf overschattende PSV-er en kwam bij jou uit, maar het was die anderequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:07 schreef Doc het volgende:
Het was trouwens TLK die het in twijfel trok, maar cultheld kan simpelweg niet lezen - da's ook goed
Nu is er nog meer reden dat we moeten winnenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, laat ze nou verliezen. Ben ik ¤50 rijker.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
En goed dat je geen ballen om je oren kreeg Bos!
Nee, het is niemand gelukt om op het veld te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:36 schreef LuNaTiC het volgende:
maar verder dus ook geen noemenswaardige incidenten met mensen op het veld ofzo?
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Was nog billenknijpen jongens, 't laatste kwartiertje. Jullie hebben geluk dat de spelers van Vitesse liever zelf van onmogelijke posities willen schieten, in plaats van afleggen naar hun teammaatje die 'm vrij kon intikken
Je had gelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef LuNaTiC het volgende:
En straks natuurlijk eerst nog even die hoerenreclame tussendoor
Ja ik zat ook al van wtfquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar de neuk is Talpa mee bezig? ZIt ik al een uur op de wedstrijd van PSV te wachten, laten ze vrolijk eerst alle andere wedstrijden zien, denk ik eindelijk: nou komt het dan, gaan ze eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag laten zien!
PSV moet dus dwingender gaan spelen. Er moet niet alleen een extra aanvaller bij komen, maar ook een middenvelder die de tegenpartij 90 minuten lang onder druk kan zetten met creativiteit en dieptepasses, zodat de tegenstander niet kan opbouwen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Was nog billenknijpen jongens, 't laatste kwartiertje. Jullie hebben geluk dat de spelers van Vitesse liever zelf van onmogelijke posities willen schieten, in plaats van afleggen naar hun teammaatje die 'm vrij kon intikken
Dat is een illusie.quote:maar ook een middenvelder die de tegenpartij 90 minuten lang onder druk kan zetten met creativiteit en dieptepasses, zodat de tegenstander niet kan opbouwen.
Ze willen uiteraard dat de kijkers het volledige programma kijken. Dus verdelen ze alles en doen ze een topper als laatst. Geen abnormale gedachte, want adverteerders zijn sneller geinteresseerd. Maar dus wel hoogst irritantquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar de neuk is Talpa mee bezig? ZIt ik al een uur op de wedstrijd van PSV te wachten, laten ze vrolijk eerst alle andere wedstrijden zien, denk ik eindelijk: nou komt het dan, gaan ze eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag laten zien!
Ja ik vind dat hij erg goed bezig is.. lekker op agressief enzo ... dat wordt nog wel wat denk ik..quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Het viel me niet eens tegen. Aardig gespeeld, het is al veel beter dan hiervoor.
En Afellay !!!
Scan en plaatsen die hap!quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:
Dude, ik sta op de voorpagina van het ED, het moet niet gekker worden
Ik denk toch bij nader inzien dat het wel heel belangrijk is om Kone te halen. Het is natuurlijk van het allergrootste belang om dit jaar kampioen te worden en zo de playoffs te ontlopen en direct CL te spelenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:35 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vond Guus nog wel even grappig trouwens. Over dat doelpunt van Alex zei hij, zo die hoeft dus niet weer dit seizoen.
Het is wel jammer dat PSV dit jaar geen schim is van vorig jaar. Het is bijna 1 september, dus de tijd begint wel te dringen. Kone wordt ook niets en wat moet je met een speler die toch niet in de CL mag spelen.
Als er geen versterking komt, zie ik het erg somber in dit jaar.
Lekker agressief ja. Toch knap om al 3 gele kaarten te krijgen in drie wedstrijden. Zal wel veel wedstrijden gaan missen op deze manier.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat hij erg goed bezig is.. lekker op agressief enzo ... dat wordt nog wel wat denk ik..
Probeert op van Bommel te lijken, laat die jongen tochquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker agressief ja. Toch knap om al 3 gele kaarten te krijgen in drie wedstrijden. Zal wel veel wedstrijden gaan missen op deze manier.
Koné speelde erg sterk tegen Heerenveen. Ik vind ook dat we hem moeten halen!quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:43 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik denk toch bij nader inzien dat het wel heel belangrijk is om Kone te halen. Het is natuurlijk van het allergrootste belang om dit jaar kampioen te worden en zo de playoffs te ontlopen en direct CL te spelen![]()
Bovendien mag Kone in de 2e ronde van de CL meedoen dus hebben we zeker wat aan hem![]()
Alex denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:52 schreef Zapper het volgende:
Het tweede elftal van PSV speelt vanavond in Almelo tegen het tweede van Heracles Almelo.
Iemand enig idee wie er van PSV-kant meedoen?
Begrijp ik de grap niet?quote:
Alex moet nog wat extra oefenen op het vooruit koppen van een balquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Begrijp ik de grap niet?
Zal Zoetebier meespelen? Of gaat ie wederom niet op zijn "Kutgras!" kunnen spelen?
Wel beetje ver gezocht lijkt mequote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Alex moet nog wat extra oefenen op het vooruit koppen van een bal![]()
Dat is al de tweede keer dat je er melding van doet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Alex scoorde anders wel fantastisch, aanvallend koppen is in orde.
Ik heb mijn eigen soort humorquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wel beetje ver gezocht lijkt me
of wij snappen het niet, of jij hebt je eigen soort humor
Vraag dat maar aan Harry van Raaij, die heeft het bedacht...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:23 schreef cultheld het volgende:
Is er iemand die begrijpt waarom PSV al die clausules aan contracten toevoegt?
Ik was zowiezo in het begin al niet zo'n fan van die Koreanenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Zapper het volgende:
Als dat doorgaat, never meer een Koreaan bij PSV
Alle Koreanen moeten gestenigd worden!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Zapper het volgende:
Als dat doorgaat, never meer een Koreaan bij PSV
Jammer dat hij onbetaalbaar is...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koné speelde erg sterk tegen Heerenveen. Ik vind ook dat we hem moeten halen!
quote:Roda JC stelt PSV deadline omtrent Arouna Koné
22/8/2005 21:55
Roda JC heeft PSV tot woesndag aanstaande de tijd gegeven om met een definitief bod op Arouna Koné te komen. De Limburgse club wil tegen elke prijs 'Ajax-toestanden', zoals technisch leider Nol Hendriks het noemt, voorkomen.
Nol Hendriks is over de mogelijke overgang van de Ivoriaan naar Eindhoven meer dan duidelijk: als er woensdag geen overeenstemming wordt bereikt tussen de partijen, 'dan gaat de deal honderd procent zeker niet door'.
Roda JC zit met het probleem dat het onmiddellijk een plaatsvervanger voor Koné wil hebben. PSV stelde mede daarom huur voor, met inbegrip van spelersruil. Robert zou voor Roda een optie zijn, maar Hendriks vreest dat de Braziliaan zelf daar weinig trek in zal hebben.
Hendriks en Roda kunnen weliswaar wel wat geld gebruiken, maar als het aan het bestuurslid technische zaken ligt, blijft Koné dit seizoen gewoon in Kerkrade voetballen. 'Een overgang komt wat ons betreft te vroeg.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |