Ben ik dus bijna net zo grappig als jouquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
Lachen man. Bijna net zo lollig als mensen die Microsoft als M$ of Micro$oft schrijven.
Dus in de Nederlandse taal ben je ook al niet zo geweldig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef Kaap het volgende:
Ben ik dus bijna net zo grappig als jou![]()
Ik pretendeer niet dat ik grappig ben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ben ik dus bijna net zo grappig als jou![]()
Zo gek is dat ook niet en dat zeg ik ook niet - de enige die je daarvan moet overtuigen is echter cultheldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze hebben beide ook een grotere supportersschare dus zo gek is dat niet
In Brazilië en Zuid-Korea lezen ze nou eenmaal geen Voetbal International.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook niet en dat zeg ik ook niet - de enige die je daarvan moet overtuigen is echter cultheld
Die opmerking gaat nergens over omdat ik het specifiek over IN NEDERLAND had (nu maar vet en in hoofdletters...)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Brazilië en Zuid-Korea lezen ze nou eenmaal geen Voetbal International.
PSV is in Nederland idd niet groter dan Feyenoord en Ajax qua supportersschare en dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Doc het volgende:
Welk deel van IN NEDERLAND snap je niet?
Of ben je er volledig van overtuigd dat in NL PSV inderdaad niet groter is dan F'noord qua supportersschare? Zeg dan dan in plaats van over Azie en ZuidAmerika te beginnen, want daar had ik het niet over.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom noem je dan hier toch mijn naam?
Ik herinnerde me een zichzelf overschattende PSV-er en kwam bij jou uit, maar het was die anderequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:07 schreef Doc het volgende:
Het was trouwens TLK die het in twijfel trok, maar cultheld kan simpelweg niet lezen - da's ook goed
Nu is er nog meer reden dat we moeten winnenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, laat ze nou verliezen. Ben ik ¤50 rijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |