Wat is dat godverdomme nou weer voor een instellingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen trouwens 1-2 voor Vitesse, maar dat terzijde.
Maar het verhaal over Van Raay vind ik dan weer dubieus. Tijdens de onderhandelingen met Chelsea moest hij dus én de belangen van PSV behartigen, én de belangen van die investeringsmaatschappij, waar hij voorzitter van was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
En over al die ophef: wat SCH zegt: oud nieuws.
Inderdaad, die siemerink lult echt ontzettend slap uit zijn nekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:14 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Daarom was Brabant een paar jaar geleden op de olympische spelen meit afstand hofleverancier van alle medailles?
En daarom heeft Brabant de meeste Eredivisieclubs?
Zo zie je maar dat gemoedelijkheid en presteren goed bij elkaar passen ^_^
Ik hoop het.....maar het wordt heel zwaar en ik ben er zeker niet gerust opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat is dat godverdomme nou weer voor een instelling
PSV gaat gewoon winnen.
boeren hebben ook niet zoveel geld te bestedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:56 schreef PirE het volgende:
Dat investeringsgedoe is allemaal al oud nieuws en was allang bekend. Er zijn in het verleden keuzes gemaakt en dat heeft PSV behoorlijk veel geld gekost, maar het is allemaal weer rechtgezet. Het was allemaal al bekend. Die onder de grachtengordel krant moet nog even een statement maken zodat ze weer wat extra kranten verkopen.
En wat die VI-poll betreft. Misschien lezen veel PSV-supporters VI niet, ik lees het in ieder geval niet. Wat moet je immers met dat flutblad.
En voetbal is geen populariteitswedstrijd. Het gaat om het winnen van prijzen.
ze hebben beide ook een grotere supportersschare dus zo gek is dat nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:44 schreef Doc het volgende:
[..]
"Ajax en Feyenoord zijn waanzinnig populair bij onze lezers, maar als derde club moet PSV al concurreren met Manchester United, Arsenal en Chelsea," volgens Johan Derksen (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830 ). Ik denk dat-ie daarvan redelijk op de hoogte is.
Alleen ontbreken de vorm en de juiste instelling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef Siemerink het volgende:
Agree. PSV heeft écht nog wel het sterkste team van Nederland hoor.
Is wel gebleken tijdens de supercupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef Siemerink het volgende:
Agree. PSV heeft écht nog wel het sterkste team van Nederland hoor.
Vette humor, geweldigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef Kaap het volgende:
Morgen wordt het 2-0 voor pi$vlek.de, Park en van Bommel gaan scoren....oh nee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef Kaap het volgende:
Zegt dus meer over jouw vaardigheid in begrijpend lezen. Intelligent....grappig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja voor intelligente opmerkingen moet je in rotterdam-zuid zijn
Aan het einde van het seizoen staat de Coolsingel weer vol met Feyenoord als kampioen.... oh neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef Kaap het volgende:
Dat is praktisch mogelijk, van Bommel en Park bij pi$vlek scoren echter niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen staat de Coolsingel weer vol met Feyenoord als kampioen.... oh nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |