Inderdaad en er nu opeens ophef overquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:17 schreef SCH het volgende:
Oud nieuws
Niet qua (passieve) populariteit in NL.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV is Feyenoord gewoon voorbijgestreven.
mwha daar twijfel ik nog wel om.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet qua (passieve) populariteit in NL.
Feyenoord straalt inderdaad meer topclub uit dan PSV.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef JeroenV het volgende:
Kwa niveau wel, maar niet met uitstraling.
Qua aanzien in de wereld denk ik nog niet...Maar in de wereld heeft Ajax het meeste aanzien denk ik, PSV is wat meer in opkomst de laatste jaren....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV is Feyenoord gewoon voorbijgestreven.
In Nl. klopt dat wel denk ik, internationaal zeker niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet qua (passieve) populariteit in NL.
Dat met Ajax klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef The_M het volgende:
[..]
Qua aanzien in de wereld denk ik nog niet...Maar in de wereld heeft Ajax het meeste aanzien denk ik, PSV is wat meer in opkomst de laatste jaren....
iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:35 schreef Siemerink het volgende:
tja... als we over geluk gaan beginnen... topvoetbal wordt geregeerd door de waan van de dag & geluk (& geld[helaas] & de media[helaasx2] )
Feijenoord is internationaal berucht.quote:Op zaterdag 20 augustus 200513:26 schreef SCH het volgende:
[..]
In Nl. klopt dat wel denk ik, internationaal zeker niet meer.
Jullie zijn wel liever geworden de laatste jarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord is internationaal berucht.
Niet voetballend gezien overigens.![]()
"Ajax en Feyenoord zijn waanzinnig populair bij onze lezers, maar als derde club moet PSV al concurreren met Manchester United, Arsenal en Chelsea," volgens Johan Derksen (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830 ). Ik denk dat-ie daarvan redelijk op de hoogte is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mwha daar twijfel ik nog wel om.
Chelsea,hoe nepquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:44 schreef Doc het volgende:
[..]
"Ajax en Feyenoord zijn waanzinnig populair bij onze lezers, maar als derde club moet PSV al concurreren met Manchester United, Arsenal en Chelsea," volgens Johan Derksen (http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830 ). Ik denk dat-ie daarvan redelijk op de hoogte is.
Bepaalde supporters zeker ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord is internationaal berucht.
Niet voetballend gezien overigens.![]()
Daarom was Brabant een paar jaar geleden op de olympische spelen meit afstand hofleverancier van alle medailles?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:50 schreef Siemerink het volgende:
Hoevaak ze nog kampioen worden, bekers winnen... Het is en blijft de brabantse gemoedelijkheid én gezelligheid. Niet echt steekwoorden die ik associeer met topsport.
Wat is dat godverdomme nou weer voor een instellingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen trouwens 1-2 voor Vitesse, maar dat terzijde.
Maar het verhaal over Van Raay vind ik dan weer dubieus. Tijdens de onderhandelingen met Chelsea moest hij dus én de belangen van PSV behartigen, én de belangen van die investeringsmaatschappij, waar hij voorzitter van was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
En over al die ophef: wat SCH zegt: oud nieuws.
Inderdaad, die siemerink lult echt ontzettend slap uit zijn nekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:14 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Daarom was Brabant een paar jaar geleden op de olympische spelen meit afstand hofleverancier van alle medailles?
En daarom heeft Brabant de meeste Eredivisieclubs?
Zo zie je maar dat gemoedelijkheid en presteren goed bij elkaar passen ^_^
Ik hoop het.....maar het wordt heel zwaar en ik ben er zeker niet gerust opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat is dat godverdomme nou weer voor een instelling
PSV gaat gewoon winnen.
boeren hebben ook niet zoveel geld te bestedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:56 schreef PirE het volgende:
Dat investeringsgedoe is allemaal al oud nieuws en was allang bekend. Er zijn in het verleden keuzes gemaakt en dat heeft PSV behoorlijk veel geld gekost, maar het is allemaal weer rechtgezet. Het was allemaal al bekend. Die onder de grachtengordel krant moet nog even een statement maken zodat ze weer wat extra kranten verkopen.
En wat die VI-poll betreft. Misschien lezen veel PSV-supporters VI niet, ik lees het in ieder geval niet. Wat moet je immers met dat flutblad.
En voetbal is geen populariteitswedstrijd. Het gaat om het winnen van prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |