Probeert op van Bommel te lijken, laat die jongen tochquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker agressief ja. Toch knap om al 3 gele kaarten te krijgen in drie wedstrijden. Zal wel veel wedstrijden gaan missen op deze manier.
Koné speelde erg sterk tegen Heerenveen. Ik vind ook dat we hem moeten halen!quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:43 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik denk toch bij nader inzien dat het wel heel belangrijk is om Kone te halen. Het is natuurlijk van het allergrootste belang om dit jaar kampioen te worden en zo de playoffs te ontlopen en direct CL te spelen![]()
Bovendien mag Kone in de 2e ronde van de CL meedoen dus hebben we zeker wat aan hem![]()
Alex denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:52 schreef Zapper het volgende:
Het tweede elftal van PSV speelt vanavond in Almelo tegen het tweede van Heracles Almelo.
Iemand enig idee wie er van PSV-kant meedoen?
Begrijp ik de grap niet?quote:
Alex moet nog wat extra oefenen op het vooruit koppen van een balquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Begrijp ik de grap niet?
Zal Zoetebier meespelen? Of gaat ie wederom niet op zijn "Kutgras!" kunnen spelen?
Wel beetje ver gezocht lijkt mequote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Alex moet nog wat extra oefenen op het vooruit koppen van een bal![]()
Dat is al de tweede keer dat je er melding van doet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Alex scoorde anders wel fantastisch, aanvallend koppen is in orde.
Ik heb mijn eigen soort humorquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wel beetje ver gezocht lijkt me
of wij snappen het niet, of jij hebt je eigen soort humor
Vraag dat maar aan Harry van Raaij, die heeft het bedacht...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:23 schreef cultheld het volgende:
Is er iemand die begrijpt waarom PSV al die clausules aan contracten toevoegt?
Ik was zowiezo in het begin al niet zo'n fan van die Koreanenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Zapper het volgende:
Als dat doorgaat, never meer een Koreaan bij PSV
Alle Koreanen moeten gestenigd worden!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:22 schreef Zapper het volgende:
Als dat doorgaat, never meer een Koreaan bij PSV
Jammer dat hij onbetaalbaar is...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Koné speelde erg sterk tegen Heerenveen. Ik vind ook dat we hem moeten halen!
quote:Roda JC stelt PSV deadline omtrent Arouna Koné
22/8/2005 21:55
Roda JC heeft PSV tot woesndag aanstaande de tijd gegeven om met een definitief bod op Arouna Koné te komen. De Limburgse club wil tegen elke prijs 'Ajax-toestanden', zoals technisch leider Nol Hendriks het noemt, voorkomen.
Nol Hendriks is over de mogelijke overgang van de Ivoriaan naar Eindhoven meer dan duidelijk: als er woensdag geen overeenstemming wordt bereikt tussen de partijen, 'dan gaat de deal honderd procent zeker niet door'.
Roda JC zit met het probleem dat het onmiddellijk een plaatsvervanger voor Koné wil hebben. PSV stelde mede daarom huur voor, met inbegrip van spelersruil. Robert zou voor Roda een optie zijn, maar Hendriks vreest dat de Braziliaan zelf daar weinig trek in zal hebben.
Hendriks en Roda kunnen weliswaar wel wat geld gebruiken, maar als het aan het bestuurslid technische zaken ligt, blijft Koné dit seizoen gewoon in Kerkrade voetballen. 'Een overgang komt wat ons betreft te vroeg.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |