quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
En goed dat je geen ballen om je oren kreeg Bos!
Nee, het is niemand gelukt om op het veld te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:36 schreef LuNaTiC het volgende:
maar verder dus ook geen noemenswaardige incidenten met mensen op het veld ofzo?
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Was nog billenknijpen jongens, 't laatste kwartiertje. Jullie hebben geluk dat de spelers van Vitesse liever zelf van onmogelijke posities willen schieten, in plaats van afleggen naar hun teammaatje die 'm vrij kon intikken
Je had gelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef LuNaTiC het volgende:
En straks natuurlijk eerst nog even die hoerenreclame tussendoor
Ja ik zat ook al van wtfquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar de neuk is Talpa mee bezig? ZIt ik al een uur op de wedstrijd van PSV te wachten, laten ze vrolijk eerst alle andere wedstrijden zien, denk ik eindelijk: nou komt het dan, gaan ze eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag laten zien!
PSV moet dus dwingender gaan spelen. Er moet niet alleen een extra aanvaller bij komen, maar ook een middenvelder die de tegenpartij 90 minuten lang onder druk kan zetten met creativiteit en dieptepasses, zodat de tegenstander niet kan opbouwen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Was nog billenknijpen jongens, 't laatste kwartiertje. Jullie hebben geluk dat de spelers van Vitesse liever zelf van onmogelijke posities willen schieten, in plaats van afleggen naar hun teammaatje die 'm vrij kon intikken
Dat is een illusie.quote:maar ook een middenvelder die de tegenpartij 90 minuten lang onder druk kan zetten met creativiteit en dieptepasses, zodat de tegenstander niet kan opbouwen.
Ze willen uiteraard dat de kijkers het volledige programma kijken. Dus verdelen ze alles en doen ze een topper als laatst. Geen abnormale gedachte, want adverteerders zijn sneller geinteresseerd. Maar dus wel hoogst irritantquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar de neuk is Talpa mee bezig? ZIt ik al een uur op de wedstrijd van PSV te wachten, laten ze vrolijk eerst alle andere wedstrijden zien, denk ik eindelijk: nou komt het dan, gaan ze eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag laten zien!
Ja ik vind dat hij erg goed bezig is.. lekker op agressief enzo ... dat wordt nog wel wat denk ik..quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Het viel me niet eens tegen. Aardig gespeeld, het is al veel beter dan hiervoor.
En Afellay !!!
Scan en plaatsen die hap!quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:
Dude, ik sta op de voorpagina van het ED, het moet niet gekker worden
Ik denk toch bij nader inzien dat het wel heel belangrijk is om Kone te halen. Het is natuurlijk van het allergrootste belang om dit jaar kampioen te worden en zo de playoffs te ontlopen en direct CL te spelenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:35 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vond Guus nog wel even grappig trouwens. Over dat doelpunt van Alex zei hij, zo die hoeft dus niet weer dit seizoen.
Het is wel jammer dat PSV dit jaar geen schim is van vorig jaar. Het is bijna 1 september, dus de tijd begint wel te dringen. Kone wordt ook niets en wat moet je met een speler die toch niet in de CL mag spelen.
Als er geen versterking komt, zie ik het erg somber in dit jaar.
Lekker agressief ja. Toch knap om al 3 gele kaarten te krijgen in drie wedstrijden. Zal wel veel wedstrijden gaan missen op deze manier.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat hij erg goed bezig is.. lekker op agressief enzo ... dat wordt nog wel wat denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |