abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29843617
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
En goed dat je geen ballen om je oren kreeg Bos!

Dat gebeurt misschien nog wel, moet ik maar niet achter de goal gaan zitten.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29843793
maar verder dus ook geen noemenswaardige incidenten met mensen op het veld ofzo?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29843875
Heb nog niets van de wedstrijd gezien, maar ben blij met de uitslag. Drie goals voor PSV (helaas één in het verkeerde doel). Vanaaf lekker de samenvatting kijken op Talpa. Nu hopen dat we het kunnen herhalen tegen Roda...
We sure are cute for two ugly people.
pi_29843931
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:36 schreef LuNaTiC het volgende:
maar verder dus ook geen noemenswaardige incidenten met mensen op het veld ofzo?
Nee, het is niemand gelukt om op het veld te komen.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:43:11 #255
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29844002
Gelukkig, 3 punten zijn binnen Geeft wel weer een beetje moed dat ze na die 0-1 niet in paniek zijn geraakt en gewoon zijn blijven voetballen Hoop dat er deze week nog versterkingen bijkomen, dan heb ik er weer vertrouwen in
pi_29844011
Mooi zo

nouja eerste helft van mn voorspelling uitgekomen, volgende week Ajax - Feyenoord gelijkspelletje en dan beginnen we weer opnieuw Rest haakt sowieso wel vroeger of later af, en dan kunnen we gewoon weer langzaam op gang komen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29844409
Ik heb dus op een haar na een bal in m'n gezicht gehad, tijdens 't inspelen

zo ziet 't der nu uit

Foto is niet ingezoomd, en genomen vanaf rij 2
pi_29845660
3 punten binnen, redelijke wedstrijd van PSV op de laatste kwartier na
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:50:34 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29846082
Was nog billenknijpen jongens, 't laatste kwartiertje. Jullie hebben geluk dat de spelers van Vitesse liever zelf van onmogelijke posities willen schieten, in plaats van afleggen naar hun teammaatje die 'm vrij kon intikken
pi_29846139
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Was nog billenknijpen jongens, 't laatste kwartiertje. Jullie hebben geluk dat de spelers van Vitesse liever zelf van onmogelijke posities willen schieten, in plaats van afleggen naar hun teammaatje die 'm vrij kon intikken
Dat klopt helemaal.

Als Benson die bal naar Glusevic speelt is het (normaal gesproken) 2-2.

Daarnaat telde ik het laatste schot op doel eigenlijk al. Totdat Gomes tot mijn grote verbazing die bal nog corner kon tikken.
pi_29848458
Waar de neuk is Talpa mee bezig? ZIt ik al een uur op de wedstrijd van PSV te wachten, laten ze vrolijk eerst alle andere wedstrijden zien, denk ik eindelijk: nou komt het dan, gaan ze eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag laten zien!

En straks natuurlijk eerst nog even die hoerenreclame tussendoor
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:34:37 #262
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29849819
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Je had gelijk

Inderdaad zeer slecht en zéér frustrerend.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29850010
quote:
Waar de neuk is Talpa mee bezig? ZIt ik al een uur op de wedstrijd van PSV te wachten, laten ze vrolijk eerst alle andere wedstrijden zien, denk ik eindelijk: nou komt het dan, gaan ze eerst de wedstrijden van vrijdag en zaterdag laten zien!

Ja ik zat ook al van wtf

En die commentator van de eerste wedstrijd, az geloof ik, had meer een 'ter land, ter zee en in de lucht - stem'
pi_29850046
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef twi het volgende:
PSV moet dus dwingender gaan spelen. Er moet niet alleen een extra aanvaller bij komen, maar ook een middenvelder die de tegenpartij 90 minuten lang onder druk kan zetten met creativiteit en dieptepasses, zodat de tegenstander niet kan opbouwen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29852821
Beetje geluk op het eind, dat geeft in ieder geval wat extra vertrouwen (hoop ik )..
quote:
maar ook een middenvelder die de tegenpartij 90 minuten lang onder druk kan zetten met creativiteit en dieptepasses, zodat de tegenstander niet kan opbouwen.
Dat is een illusie.
pi_29855011
quote:

Ze willen uiteraard dat de kijkers het volledige programma kijken. Dus verdelen ze alles en doen ze een topper als laatst. Geen abnormale gedachte, want adverteerders zijn sneller geinteresseerd. Maar dus wel hoogst irritant
We sure are cute for two ugly people.
pi_29856032
Mooi eertse 3 punten binnen
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:30:05 #268
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29860412
Ach het was een terechte overwinning.. gewoon dom dat ze niet 3 - 1 maken..
Maar ach de punten zijn binnen.. kunnen weer vooruit kijken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29860894
Het viel me niet eens tegen. Aardig gespeeld, het is al veel beter dan hiervoor.

En Afellay !!!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:07:12 #270
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29860934
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Het viel me niet eens tegen. Aardig gespeeld, het is al veel beter dan hiervoor.

En Afellay !!!
Ja ik vind dat hij erg goed bezig is.. lekker op agressief enzo ... dat wordt nog wel wat denk ik..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29862319
Ik vond Guus nog wel even grappig trouwens. Over dat doelpunt van Alex zei hij, zo die hoeft dus niet weer dit seizoen.

Het is wel jammer dat PSV dit jaar geen schim is van vorig jaar. Het is bijna 1 september, dus de tijd begint wel te dringen. Kone wordt ook niets en wat moet je met een speler die toch niet in de CL mag spelen.
Als er geen versterking komt, zie ik het erg somber in dit jaar.
Keep the faith!!
pi_29862333
Dude, ik sta op de voorpagina van het ED, het moet niet gekker worden
pi_29862376
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:36 schreef WooZ het volgende:
Dude, ik sta op de voorpagina van het ED, het moet niet gekker worden
Scan en plaatsen die hap!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:43:15 #274
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29862463
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:35 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vond Guus nog wel even grappig trouwens. Over dat doelpunt van Alex zei hij, zo die hoeft dus niet weer dit seizoen.

Het is wel jammer dat PSV dit jaar geen schim is van vorig jaar. Het is bijna 1 september, dus de tijd begint wel te dringen. Kone wordt ook niets en wat moet je met een speler die toch niet in de CL mag spelen.
Als er geen versterking komt, zie ik het erg somber in dit jaar.
Ik denk toch bij nader inzien dat het wel heel belangrijk is om Kone te halen. Het is natuurlijk van het allergrootste belang om dit jaar kampioen te worden en zo de playoffs te ontlopen en direct CL te spelen

Bovendien mag Kone in de 2e ronde van de CL meedoen dus hebben we zeker wat aan hem
pi_29862549
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja ik vind dat hij erg goed bezig is.. lekker op agressief enzo ... dat wordt nog wel wat denk ik..
Lekker agressief ja. Toch knap om al 3 gele kaarten te krijgen in drie wedstrijden. Zal wel veel wedstrijden gaan missen op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')