Het wordt ook niet gewaardeerd als mensen de OP wijzigen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:06 schreef Gabry het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd als mensen chips eten tijdens het Fokken.
Hebk niet gedaan maar ik zag wel dat iemand een user icon erin had probere te zettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt ook niet gewaardeerd als mensen de OP wijzigen.![]()
Dan heeft het slijmen bij de mods weer zinquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef Casparovvv het volgende:
zenuwachtige boel hier.
Bang dat we een 2e vrouwelijke mod krijgen?
Slijmen bij mods is sowieso not done.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan heeft het slijmen bij de mods weer zin
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Slijmen bij mods mannelijke mods en Brechtje is sowieso not done.
Bij dames wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Slijmen bij mods is sowieso not done.
Dat werkt alleen maar averechts.quote:
NEE!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Brechtje het volgende:
Elk moment kan de nieuwe moderator binnen stormen.
Binnen stormen is asociaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Brechtje het volgende:
Zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Renesite het volgende:
Ik ben het
Ja,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef Gabry het volgende:
Komt er ook een "nieuwe mod ceremonie"?
Nee hoor. Ik lurk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef Jaguarized het volgende:
Wat een sensatie overigens. Valt het jullie niet op dat ijsmeis alweer een tijdje niet gepost heeft? Volgens mij is ze in onderhandeling met Danny en co.
Heb je uiteindelijk nou wel of niet die open sollicitatie gedaan? Aangezien cynix het topic op een gegeven moment gesloten had.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lurk.
Ik heb niet zoveel te zeggen.
IJsmeis zegt: Hoi Dann en Brecht!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lurk.
Ik heb niet zoveel te zeggen.
Wel gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nou wel of niet die open sollicitatie gedaan? Aangezien cynix het topic op een gegeven moment gesloten had.
Je hoort hier thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel gedaan.
Maar wie zegt dat dat voor dit subforum was?.
Tsja, PTA zou ook kunnen. Maar je geeft al openlijk toe dat je dus wel voor een subforum hebt gesolliciteerd. Dat zal dan dus PUB of PTA zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel gedaan.
Maar wie zegt dat dat voor dit subforum was?.
Hij is wel (het, de mod) is net wel binnengelopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, PTA zou ook kunnen. Maar je geeft al openlijk toe dat je dus wel voor een subforum hebt gesolliciteerd. Dat zal dan dus PUB of PTA zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is wel (het, de mod) is net wel binnengelopen![]()
Wat een twists allemaal hierroquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is wel (het, de mod) is net wel binnengelopen![]()
ik ben er alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Brechtje het volgende:
^quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
IJsmeis zegt: Hoi Dann en Brecht!
Brechtje zegt: Fawaka!
Danny zegt: Hoi!
Ijsmeis zegt: Goet mênnn!
Danny zegt: Alles kits achter de rits.
Ijsmeis zegt: Ik wil best modden
Danny zegt: Okay
Brechtje zegt: S goet!!!
Lag voor de hand,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wist het dat het ijsmeis zou zijn !
IED!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Een 3de mod zou ook wel extra fijn zijn
Dan kunnen we het beter SLC (als in slowchat) noemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
IED!
Iedereen in PUB mod.
De hele slowchat gang mâng
Je voelt je opeens wel goed he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kunnen we het beter SLC (als in slowchat) noemen.
Nee, ik voel me eigenlijk nog hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je voelt je opeens wel goed he?
En tegelijkertijd sterkte met jaloerse modgeile pubertjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ah, feli ijsmeis ^_^ .
Maar nu hou ik ook van jouquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik voel me eigenlijk nog hetzelfde.
Thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En tegelijkertijd sterkte met jaloerse mobgeile pubertjes.
Voor mij is het nog te vroeg als mod.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En tegelijkertijd sterkte met jaloerse modgeile pubertjes.
Zoek óf een leven, óf een hobby.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor mij is het nog te vroeg als mod.
Eerst naar de 30 000 a 50 000 post voor naam te maken
En dan mod op Sport ofzo
Mijn fok doel
Dat doen ze toch altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef Gabry het volgende:
Fleur die Ijsmeis is een nieuw modje van PUB! topic is op..
ze zijn daar flink aan et zeiken
ik ga 32 a 40 uur per week naar school.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zoek óf een leven, óf een hobby.
bedankt voor je slotjequote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bedankt voor je slotje![]()
![]()
Veel succes met modderen ijsmeis! Op dit forum met puberend uitschot.
ijsmeis is oke.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef Gabry het volgende:
Fleur die Ijsmeis is een nieuw modje van PUB! topic is op..
ze zijn daar flink aan et zeiken
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Graag gedaanEn jij ook bedankt
.
Maar je hebt wel tijd om in elk mogelijk topic op Fok! te verkondigen dat je mod gaat worden op PUB?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ga 32 a 40 uur per week naar school.
En speel gitaar + ik zit bij een dartteam die competitie speelt.
Daabij heb ik met voetbal moeten stoppen omdat ik het te druk heb en niks viel te combineren.
Ik ben hier aan het fokkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar je hebt wel tijd om in elk mogelijk topic op Fok! te verkondigen dat je mod gaat worden op PUB?Wat doe je hier nog (als je het zo druk hebt)?
nouhou!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben hier aan het fokken
En dat is geen misdaad
In het geheim ben ik een geheim agant aka James Bondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
nouhou!!!
Dat weet ik nog niet zo helemaal
Art. 239 WvSrquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dat is geen misdaad
Geen misdaad, maar wel soms ontzettend irritantquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dat is geen misdaad
Zo sta ik hier ook bekendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Geen misdaad, maar wel soms ontzettend irritant.
welkomquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
*poke* Ben je zacht?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
Is die baard niet irritant als je kust?quote:
De vrouwen in mijn harem vinden het wel sexy en hebben er geen problemen meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Is die baard niet irritant als je kust?
Of ben je dat niet op je avatar![]()
Ze was leuker toen ze nog minderjarig was...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef Ayaxola het volgende:
Nee, hoerige kutzooi, waarom nou ijsmeisZe zal nooit meer zo zijn als ze was
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze was leuker toen ze nog minderjarig was...
Brechtjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Er zijn nog genoeg minderjarigen hier op het forum.
Ey ijsmeis, nog gefeliciteerd met het mod zijn enzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Dankjewelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ey ijsmeis, nog gefeliciteerd met het mod zijn enzo![]()
![]()
Maar ik wil knappe, minderjarige meisjesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Die zijn er ook genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar ik wil knappe, minderjarige meisjes!
Minderjarig is op dit subforum 16-quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die zijn er ook genoeg!
Maryse was toch ook -18 ?
Daar heb ik behoorlijk schijt aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zou er niet blij mee zijn als je mod bentAltijd wordt je gepest enz
![]()
Maar die is een tikkeltje megalomaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die zijn er ook genoeg!
Maryse was toch ook -18 ?
Maar nu krijg je een kutlevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar heb ik behoorlijk schijt aan.
hee ben jij dat in je avatar?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga ff lekker douchen ( ja ben net wakker)
ssstttquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet over 2,5 week alweer naar school.
Kwam jij trouwens ook uit Limburg?quote:
Dus du bis waal léév veur mich hè?quote:
ditoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet over 2,5 week alweer naar school.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:24 schreef Boeman het volgende:
Tlk, jou ken ik ook nog uit een grijs verleden in de Onz midnightslowchats
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Met AMD en hallo_mensen etc
Ik moet 6 september, woon ook in het Noordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:33 schreef Boeman het volgende:
ik heb trouwens geen idee wanneer ik weer moet. Ik woon in het noorden, iemand een idee??
Wie niet lief is tegen ijsmeis heeft een groot probleemquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zou er niet blij mee zijn als je mod bentAltijd wordt je gepest enz
![]()
Tuurlek.quote:
ja en zit je hier, dag en nacht slowchatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geweldige tijd was dat.
Even op een avondje 300 post doen
preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja en zit je hier, dag en nacht slowchat![]()
join the club ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:39 schreef Boeman het volgende:
wel een erg groot limbo limburg-gehalte hier
Internet kameraad ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
precies
En ondertussen word je met iedereen kameraad
ik ben niet helemaal limburger, maar wel half brabander, is dat ook goed?quote:
Dat is gewoon sneuquote:
Je moet dan 100% Limburger worden en de taal leren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal limburger, maar wel half brabander, is dat ook goed?![]()
en hoe te werk te gaan met spinnen en lieveheersbeestjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:32 schreef Renesite het volgende:
Als je je verveelt.
Een mug half dood maken, een plastic vierkantje weet ik veel (ik gebruikte mijn badge van de appie) en dan de mug steeds er (rustig!!) mee slaan.
Whehehehe
Hij sputtert steeds tegen, en weer *ploink* net zo lang dat hij kalm is en dan naar buiten tiefen![]()
Leuk voor 40 seconden![]()
ja, die ben ik vandaag niet tegengekomenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
en hoe te werk te gaan met spinnen en lieveheersbeestjes?
Eensch! Maar wel 10x beter dan die verrekte regenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:05 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer.![]()
Maar tis fucking focking heet buiten vandaag zeg.![]()
26 en een halve graad hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef Boeman het volgende:
heet? buiten? whahaha
hier is het grijs en een graad of 22
maar kun je wel terugkijken op een geslaagde vakantie? Zo nu je alles achter de rug hebt enzo en de draad weer op kunt pakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef Mattt het volgende:
Fuckers.
Ik moet maandag al weer naar school.
Heb je ook al een smsje gehadquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:45 schreef Eix het volgende:
Ik heb net n brief van school gekregen waar alles nog s in staat.
Ik pas weer 6 sebtemberquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef Mattt het volgende:
Fuckers.
Ik moet maandag al weer naar school.
Ik ga nog ff een krat bier kopen, tot later.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:56 schreef Eix het volgende:
Ik ga nog ff een telefoonkaart kopen, tot later.
Je moet vanavond gaan, dan is er vuurwerkquote:
Valt me nog meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:54 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer, en tis me zelfs gelukt om mn telefoon op te waarderen met maar 5x opnieuw het nummer intypen.![]()
Zieligquote:
Laatst lukte t na 50 pogingen nog niet om de computer duidelijk te maken wat mn code is, dus toen maar de klantenservice gebeld. En daar heeft een leuk lief Hollands meisje wat mn Limburgs nauwelijks begreep me geholpen.quote:
lekker hèquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zielig![]()
zegt de man die iederen dag tot mijn zijn knieën in de lamsbouten staat
Weten welk vlees je in de kuip hebt, aapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Weet ik niet ik verwerk ze alleen
Tsjah maar ik kan niet zomaar een stukje vlees jatten want alles is precies geteld voor de klantquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Weten welk vlees je in de kuip hebt, aap![]()
Ik weet toch ook of de druiven en meloenen op mijn afdeling lekker zijn deze week
Kheb net gegeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Rabrynil het volgende:
Rustigheid ende.
Dag Mo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Gabry plaatsen ranzig plaatje. 48 uur weg.
Aldus MED.
Wel scheisse.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Aldus MED.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Aldus MED.
Zo leert hij het welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem gisteren uitgelegd waarom je gebant wordt voor tubgirl of goatse
Hardleerse idioot
Wtf is dat dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem gisteren uitgelegd waarom je gebant wordt voor tubgirl of goatse
Hardleerse idioot
Voer die woorden eens in in Google.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Wtf is dat dan?
(gelieve tekstueele uitleg te geven...).
![]()
Dan merken we t dus wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef Rabrynil het volgende:
Als Mo een kloon van hem is krijgt ie een permban
Ehm, nee... ik ben bang dat mn tere kinderzieltje dat niet aan kan dus leg maar ff uit wat t precies is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Voer die woorden eens in in Google.
Alleen FA's en hoger kunnen bannen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan merken we t dus wel.
Maar dan zou er toch wel wat te bemiddelen zijn, of denk je dat Ijsmeis echt zo ijzig is en hem laat verrekken?
Ja, maar modjes kunnen FA's overhalen om iemand te unbannen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Alleen FA's en hoger kunnen bannen.
Hoi.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
'Avond.
*baalt* Morgen dus nog steeds geen piercing!
Waarschijnlijk bij een 2¤ malafide louche piercerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoi.
Waar laat je je piercing zetten?
Zeg, ik hoefde niet te weten hoeveel jouw piercing kostte.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij een 2¤ malafide louche piercer
Normaal heeft iedereen altijd zoveel interesse in mijn eikelpiercingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik hoefde niet te weten hoeveel jouw piercing kostte.
Sorry schat, ben geen homo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Normaal heeft iedereen altijd zoveel interesse in mijn eikelpiercing![]()
Op msn zeg je hele andere dingenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Sorry schat, ben geen homo.Je eikel boeit me dus niet echt.
![]()
Zeg, volgens mij verwar je me met Gabry.quote:
Hoe kan ik jou nu weer met mijzelf verwarren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij verwar je me met Gabry.
Bovendien heb ik het op msn nooit met mijzelf over mijn eikel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu weer met mijzelf verwarren?
Nou, daar zie ik je best voor aan hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bovendien heb ik het op msn nooit met mijzelf over mijn eikel.![]()
Dan ken je me beter dan ik ingeschat had.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik je best voor aan hoor.
Dat was ik toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hardleerse idioot
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan ken je me beter dan ik ingeschat had.![]()
ow, lolquote:
Ow verrek, t voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef -Mo- het volgende:
Ik moet trouwens weg...voetbal kijken bij mensen enzo
Spreek jullie pubertjes van me later weer wel![]()
Rings of Pleasure Haarlem. Toch nog iemand kunnen vinden die bereid was mee te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoi.
Waar laat je je piercing zetten?
Ah, ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Rings of Pleasure Haarlem. Toch nog iemand kunnen vinden die bereid was mee te gaan.
Als je 'waar' anders bedoelt: in mijn navel, bovenin, niet reversed.
Ik ga pas later kijken denk ik, ich habe keine lust in fußball!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef Casparovvv het volgende:
Ick gehe Füßball ziehen
tot lator.
IJmeis een beetje door!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Hooooollland! Hollllaaannd!!
En Cas, howwot dat dan!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:18 schreef Casparovvv het volgende:
En dat was ijsmeis met haar live verslag vanuit de Kuip damens en heren, we schakelen nu over naar Jan Joost van Gangelen, live bij de catacombe!
Excuus dames en heren, we hebben wat problemen met de verbinding, mijn ehm.. krullenbos zit voor de microfoon.quote:
krullen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Excuus dames en heren, we hebben wat problemen met de verbinding, mijn ehm.. krullenbos zit voor de microfoon.
quote:
Jewelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij kent Jan Joost niet ofwel?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Hooooollland! Hollllaaannd!!
Dagdag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga slapen, er staat een lange dag te wachten
IJsmeis is er.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Het mocht niet baten of was ik te laat?.
Ha! Hoi.quote:
Ik moet het allemaal nog lerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef Eix het volgende:
Als de lieve schat nu ook haar moderator werkzaamheden ff laat en gezellig gaat chatten met me in de SC zou t helemaal perfect zijn.
Ze moeten altijd jou hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens altijd pech.![]()
Ik wil naar nederweertliveopenair ( www.nederweertliveopenair.nl )maar de laatste bus vertrekt volgens 9292ov.nl rond 11 uur, en dan komt Racoon pas.![]()
En lopen is geen optie, dan ben ik drie kwartier ben ik bang aan het lopen naar Station Weert dus dan kan ik net zo goed de bus nemen.
Ja, idd. Of ik moet mn fiets gaan meenemen met de trein, maar dat is ook weer onhandig.quote:
Ik duik ook zo mijn bed in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
Jezus, wat mis ik Imberr nu. Tis veels te rustig.
Kheb hier geen tv op mn kamer/quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik duik ook zo mijn bed in.
Met de afstandsbediening van de tv![]()
Slapen lukt toch niet,
Luidruchtige visite
mini-fok-meet? Wie wat hoe?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef saaw het volgende:
ja ben naar purmerend gweest
mini-fok-meet
met tranceptorquote:
Ah zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef saaw het volgende:
[..]
met tranceptorhij woont ergens en aangezien het treinverkeer rond amsterdam stil lag hebben we maar in het midden afgesproken "D
jup het was gezelligquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah zo.![]()
Ken m niet echt maar hopelijk was t leuk.![]()
met n nat doekje er afpoetsenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens een heus probleem. De restanten van een geplette mug blijven op mn mooie flatscreen achter. Wat nu?
Dalijk krijg ik dan nog kortsluiting ofsow, tis zon flatscreen scherm dus dat probeer ik liever niet.quote:
van 1 drupje water gaat het echt niet kapot hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Dalijk krijg ik dan nog kortsluiting ofsow, tis zon flatscreen scherm dus dat probeer ik liever niet.![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef saaw het volgende:
[..]
kan je mss in jouw reply op mijn bercht ff die plaatsnaam weghalen? wete niet of het de bedoeling is dat dat hier staat
Ja, maar bij mij draaien zo'n schoonmaakpogingen altijd op n kleine overstroming uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef saaw het volgende:
[..]
van 1 drupje water gaat het echt niet kapot hoor
Edit, al gelukt met n natte vinger. Ik ben ook lomp.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij draaien zo'n schoonmaakpogingen altijd op n kleine overstroming uit.
Ehm nog ff de stad in geweest om nieuw beltegoed te kopen en nieuwe gymschoenen.quote:
Weet ik het. Omdat zij rijk zijn en ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef mrkanarie het volgende:
waarom is iedereen op vakantie?
ik heb vanochtend mijn abo verlengquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm nog ff de stad in geweest om nieuw beltegoed te kopen en nieuwe gymschoenen.
En toen ik daar toch was meteen een ijsje gekocht.En ben nog iemand daar tegengekomen, maar niks speciaals.
Omdat het in Nederland *** weer was.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef mrkanarie het volgende:
waarom is iedereen op vakantie?
Ghehe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met vakantie
ik ben net een weekje terug, nu naar lowlands en dan een week naar de vinkeveense-plassen op een woonboot rondhangen
en ik heb helemaal niet zoveel geld hoor
Ey IJsmeis. Volgens mij ben ik trouwens de enigste die je foto's niet gezien heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland *** weer was.
Dat interesseert me om eerlijk te zijn geen holquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Ey IJsmeis. Volgens mij ben ik trouwens de enigste die je foto's niet gezien heeft.![]()
Mail ze me s dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat interesseert me om eerlijk te zijn geen hol![]()
![]()
!
Haihai.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:21 schreef Boeman het volgende:
heeey mensen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |