Mijn slaapkamerdeurquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
Stond er nog iets open ?
Zakdoek geeft.quote:
'k zie je daar wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef peaceman het volgende:
ik ga naar bed... hopelijk morgen een beetje goed mijn bed uit en dan werken.... i sure hope so....
Lowlands komt namelijk akelig snel dichterbij....![]()
de kerkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
Stond er nog iets open ?
Kan er mooi een kogel doorheen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef peaceman het volgende:
de kerk
Ai. iets te vlug getikt!quote:
Sneller dan verwacht.quote:
Tell me.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je had ook deze kunnen posten:
[afbeelding]
We missen er nog wel een paar. Zo op het eerste gezicht: Tokay, Oblivion en DH.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Berkery het volgende:
Ik zal de OP even aanpassen, met logo erin
Maar ze hoort wel in de OP.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Oblivion heeft zoals meer van ons problemen om een mod en is anders als wij koppig en wenst voorlopig niet te posten. Ze komt wel terug.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef Berkery het volgende:
...en al gedaan zien ik
Ook nie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
Sandra Reemer, Noraly Beyer en Oprah Winfrey ?
sandra reemer lijkt me niet goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
Sandra Reemer, Noraly Beyer en Oprah Winfrey ?
quote:
Ruben van der Meer en Horace Cohenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Ruben en Horace
Slobodan Milosevic?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
Wouter Bos ?
Ozzy'squote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Berkery het volgende:
Nederlanders?
Hun hit ging ook over waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:42 schreef Berkery het volgende:
Hmmm. Mental As Anything?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
Men at work.
Working....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We missen er nog wel een paar. Zo op het eerste gezicht: Tokay, Oblivion en DH.
Modus, Sooty en Bullpit ook.
Take youre time.quote:
down underquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
Men at work.
Het verbaast me ook niets dat jij die weet.... maar goed dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Tess Gerritsen?
Ciao Diaan weltrusten en tot morgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
geen idee......
en ik ga, morgen weer werken
tot morgen!
quote:
Trusten Fotoquote:
Trusten Tongquote:
Still workingquote:
ah okay. Ik wacht het nieuwe plaatje dan nog even af.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Still working
Was een reactie op een mede rjpvd' er
Hey Wycquote:
lol echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef fotoloog het volgende:
LOVE SHACK !
Tot morgen Fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef fotoloog het volgende:
Nou kan ik ook naar m'n graf...
Trustuh
Alles kits?quote:
Tot later mr-aquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:27 schreef wyccie het volgende:
Gaat lekker zo, de een na de ander vertrekt als ik er ben.
Maar goed, eigenlijk was het ook wel mijn bedoeling om vroeg te slapen.
Truste! Ik ook![]()
jaquote:
ow neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:38 schreef Re het volgende:
[..]
ja
heb het een en ander gemist door vakantie enzo...
biertje>?
2 graagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:38 schreef Re het volgende:
[..]
ja
heb het een en ander gemist door vakantie enzo...
biertje>?
Gooi maar naar binnen..quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:02 schreef tong80 het volgende:
De partner van Franky die naar Holywood ging ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:03 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmmm.............Diaan is op de Piazza Venezia in Rome geweest, zo te zien.![]()
De officiële naam zal het niet zijn, maar het is het - potsierlijke - monument voor - die potsierlijke eikel van een - Victor Emanuel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
maar hoe heet dit gebouw?
quote:geweldige stad trouwens Rome..![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:19 schreef pyl het volgende:
[..]
De officiële naam zal het niet zijn, maar het is het - potsierlijke - monument voor - die potsierlijke eikel van een - Victor Emanuel.
[..]
En jij plaatst het lelijkste gebouw in die geweldige stad...........
![]()
Uhm Diaan........dat is niet het Capitool......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Vind je het Capitool echt het lelijkste gebouw? Ik vond het wel mooi.
Ach, da's moeilijk te zeggen, maar elke kerk is al mooier dan die suikertaart van Victor Emanuel.quote:Mooier dan de potsierlijke St. Pieter...niet dat die heeeeel lelijk was, maar een beetje teveel van het goede wat mij betreft Wat vind jij het mooiste gebouw?
Het capitoolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:03 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmmm.............Diaan is op de Piazza Venezia in Rome geweest, zo te zien.![]()
O ja, jullie horen bij elkaar, hè? Samen naar Rome geweest, zeker?quote:
Dit is de andere kant toch..... die zuilengalerij hoort toch ook bij het Capitool?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja, jullie horen bij elkaar, hè? Samen naar Rome geweest, zeker?
![]()
Dat is ook waar en het is allemaal ook erg divers. Er is niet iets wat er echt uitspringt en je kunt veel dingen ook niet met elkaar vergelijken. Wat me wel tegenviel waren de Spaanse Trappen... dat vond ik niet bijzonder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef pyl het volgende:
Ach, da's moeilijk te zeggen, maar elke kerk is al mooier dan die suikertaart van Victor Emanuel.
![]()
verliefd op elkaar waren we namelijk alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
en beiden verliefd geworden op die stad.....
Ow jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
verliefd op elkaar waren we namelijk al![]()
De een noemt hem een militair de ander een terrorist.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry mr_ano... we vergeten helemaal je plaatje. Deze militair komt mij niet bekend voor....
quote:De Capitolijn (Latijn: Capitolinus, Italiaans: Campidoglio) is de belangrijkste van de zeven heuvels van Rome. Hierop bevond zich het belangrijkste heiligdom van de stad: het Capitool (daarom wordt de heuvel ook vaak zo genoemd). Het Capitool was de tempel van Jupiter (bijgenaamd Capitolinus), Juno en Minerva. De heuvel is ongeveer 50 m hoog en meet circa 200 bij 400 meter.
De eerste tempel dateert uit de zesde eeuw voor Christus, brandde drie keer af en werd door Domitianus (81-96) mooier en groter dan ooit tevoren hersteld.
De godin Juno waakte in haar tempel op de Capitolijn over de Romeinse rijksmunt onder de bijnaam Moneta (misschien Waarschuwster). Ons woord munt is hiervan afgeleid.
Het Capitool te Washington DC is naar deze tempel genoemd.
Midden op de Capitolijn bevindt zich nu een plein, het piazza del Campidoglio, te bereiken via een grote trap (Cordonata). Het plein is ontworpen door Michelangelo. Midden op het plein staat een kopie van een beeld van Marcus Aurelius te paard. Het echte beeld staat in een van de Capitolijnse musea, die aan het plein grenzen. Verder staat ook het stadhuis van Rome op de heuvel. Aan de noordkant van de Capitolijn bevindt zich het grote witte monument voor Victor Emanuel II. In het oosten begint het Forum Romanum. Tegen de Capitolijnse heuvel bevindt zich het Tabularium.
Dank u Pyl duidelijk... dat krijg je he als je met zn tweetjes met alleen een reisgidsje de stad onderzoekt. Dan is alles niet even duidelijk.... we dachten dat alles bij elkaar hoordequote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:27 schreef pyl het volgende:
Da's Michael Collins.
En voor Diaan en Peaceman:
[..]
![]()
Of course he isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Paul Young
Ja daar kan ik inkomen..... maar ik vind het toch wel een mooi gebouwquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef pyl het volgende:
O ja: het monument ter ere van Victor Emanuel II dateert van 1911 (Victor Emanuel II was de eerste koning van Italië sinds de eenwording in 1871). Zowel de plaats van het monument als de omvang ervan is - goed beschouwd - grotesk en komt neer op heiligschennis.............![]()
Och, jullie waren met hele andere dingen bezig, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dank u Pyl duidelijk... dat krijg je he als je met zn tweetjes met alleen een reisgidsje de stad onderzoekt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Och, jullie waren met hele andere dingen bezig, natuurlijk.Niets om je voor te schamen, hoor. Integendeel, Rome is er de perfecte stad voor!
![]()
en natuurlijk ook gesext... wat dat denken de heren hier....toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar niet echt. We hebben echt een heel schema "afgewerkt" om goed de stad te verkennen. en we hebben voorgekropen in de rij voor de Sixtijnse kapel
Verder ook nog naar een concert van REM geweest in Stadio Olympico en daar snachts rondgezworven omdat er geen metro's meer reden na afloop. Uiteindelijk goedgekomen....
![]()
Hmmm.......ik krijg nú al zin om er weer heen te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
maar niet echt. We hebben echt een heel schema "afgewerkt" om goed de stad te verkennen. en we hebben voorgekropen in de rij voor de Sixtijnse kapel
![]()
Goh, dat moet vreselijk zijn geweest............quote:Verder ook nog naar een concert van REM geweest in Stadio Olympico en daar snachts rondgezworven omdat er geen metro's meer reden na afloop.
Ik zei niks. Wat jullie in de slaapkamer uitspoken is jullie business.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
en natuurlijk ook gesext... wat dat denken de heren hier....toch?
Maar we kwamen er voor de stad, sexen kan overal![]()
Loekie komt terug las ik!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:43 schreef peaceman het volgende:
en natuurlijk ook gesext... want dat denken de heren hier....toch?
Maar we kwamen er voor de stad, sexen kan overal![]()
slaapkamerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zei niks. Wat jullie in de slaapkamer uitspoken is jullie business.
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmm.......ik krijg nú al zin om er weer heen te gaan.![]()
[..]
Het concert van REM of het rondzwerven...? Het concert was het mooiste concert van ze wat we het afgelopen jaar hebben gezien en we hebben ze 4x gezien en het rondzwerven in het donker snachts had wel iets. Vond het niet heel erg, behalve dat we wel moe waren na een hele dag vertoeven in de stad.quote:Goh, dat moet vreselijk zijn geweest............![]()
Ik bedoel gewoon dat ik mij niet met dingen bemoei die mij niet aangaan.quote:
Peaceman bedoelt wat anders denk ik.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ik mij niet met dingen bemoei die mij niet aangaan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman bedoelt wat anders denk ik.....![]()
Ik hoef niet te weten wat hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman bedoelt wat anders denk ik.....![]()
Dat is zo'n japansachtige serie en voor oudere kinderen... daar ben ik dan weer niet zo thuis in. Ik zit meer in de series tot 5 jaar ofzoquote:
Werkelijk? Is langs mij heen gegaan dan. Is het een typische jongensserie dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Serie stamt uit 1967. Was in de jaren 70 hier ook op de buis.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Is langs mij heen gegaan dan. Is het een typische jongensserie dan?
Tja ik als meisje zijnde heb daar niet naar gekeken ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ging over een autocoureur.
Dat keek ik vroeger wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:32 schreef peaceman het volgende:
top cat!
Ik was tot ik aan dit spelletje mee deed altijd in de veronderstelling dat het Gladys Knight and the Pimps wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Gladdis Night and the pips oid
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
even de stad in... ben zo terug!!!
Ben ik wel de K vergeten, maar ik had het wel goed....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was tot ik aan dit spelletje mee deed altijd in de veronderstelling dat het Gladys Knight and the Pimps was![]()
Of een iets specifiekere locatie is ook goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:06 schreef Smirnov het volgende:
Je wil zeker ook nog de naam van het gebouw?
Valt zo'n bouwwerk van ijzer en glas onder cultuur dan?quote:
Ik heb wel andere steden gezien met veel cultuur.... * noteert Berlijn op lijstje te bezoeken stedenquote:
Want? We hebben m nu toch al gezien? Zo bijzonder ziet het er nu ook weer niet uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel andere steden gezien met veel cultuur.... * noteert Berlijn op lijstje te bezoeken steden
Hoi BBquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:28 schreef BwennieBren het volgende:middag allen!
Is het het Rijksdaggebouw?
Tis wat he? Heb ik eindelijk een naamtopic met TH, heb ik er geen één x erin gepost!!
Ben wel nieuwsgierig naar Berlijn. Dit is natuurlijk nog maar een gebouw...... er zijn er vast meer in Berlijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want? We hebben m nu toch al gezien? Zo bijzonder ziet het er nu ook weer niet uit![]()
hmm wie zijn dat? ben nu al fan...quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm wie zijn dat? ben nu al fan...![]()
Was ik ook van plan, maar dacht eventjes een online adventure game te gaan spelen. Eventjes werd de hele avond want ik kwam maar niet uit die kamer en dan MOET het me lukken, ken je dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi BB
Vroeger kwam je s'avonds ook nog wel eens online.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ziet een stelletje vrouwen en ligt meteen in het katzwijm..... geen idee wie het zijn trouwens.
Ook al World of Warcraft verslaafd? Ik ken het idd wel. Soms met Halflife 2 wil ik ook perse een level halen al kost het mij de hele avond.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar dacht eventjes een online adventure games te gaan spelen. Eventjes werd de hele avond want ik kwam maar niet uit die kamer en dan MOET het me lukken, ken je dat?
schrijft stiekem op.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Berkery het volgende:
The Runaways?
Nee gewoon zo'n escape the room thingy....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook al World of Warcraft verslaafd?
Kaufman is goed. Excuses voor de late reactie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Andy Kauffman
Vriend van mij speelt het. Kost wel veel geld hoor. Je moet het spel aanschaffen en dan ook nog geloof ik 12, 99 per maand lappen om op de server te mogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n escape the room thingy....
Maar ehhh, WoW? Ga meteen ff kijken vanaaf! Oh nee, dan ga ik al terrasje pakken...![]()
Geeft niet hoor....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:48 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Kaufman is goed. Excuses voor de late reactie.
oh, nou ga me wel eerst ff inlezen wat het pcies inhoud dat spel. Zo te horen kan je online met anderen spelen, is het niet? Ik zie wel dan....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vriend van mij speelt het. Kost wel veel geld hoor. Je moet het spel aanschaffen en dan ook nog geloof ik 12, 99 per maand lappen om op de server te mogen.
Linkje naar de officiële site: http://www.worldofwarcraft.com/quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
oh, nou ga me wel eerst ff inlezen wat het pcies inhoud dat spel. Zo te horen kan je online met anderen spelen, is het niet? Ik zie wel dan....
Je bent in de goede richting, mr_a.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Oostblokvoetballer?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Belanov gok ik dan maar.
Uiteraard! Mooi moment inderdaad. Alleen jammer dat het na mooie momenten altijd uitloopt op knokken in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Van Hooijdonk in de Uefa-Cup finale tegen Borussia Dortmund.
A finest hour voor een Rotterdammer, natuurlijk.![]()
Ook 1 van de weinige hoogtepunten uit de historie natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Van Hooijdonk in de Uefa-Cup finale tegen Borussia Dortmund.
A finest hour voor een Rotterdammer, natuurlijk.![]()
Na de UC finale viel het toch mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uiteraard! Mooi moment inderdaad. Alleen jammer dat het na mooie momenten altijd uitloopt op knokken in Rotterdam.![]()
Tsja wat doe je er tegen. Ligt gewoon aan het klotebeleid wat gevoerd wordt. Matige Jeugdopleiding, slechte scouting en nog dramatischer aankoopbeleid. En dat al dik 30 jaar. Dan verdien je geen prijzen. Dat vind ik zelfs als Feyenoordsupporter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook 1 van de weinige hoogtepunten uit de historie natuurlijk![]()
![]()
Nee! Halve stad weer afgebroken, alleen de bloemen voor Fortuyn lieten ze met rust. Mr_A schaamt zich heel heel erg voor zijn dronken stadsgenoten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Na de UC finale viel het toch mee?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee! Halve stad weer afgebroken, alleen de bloemen voor Fortuyn lieten ze met rust. Mr_A schaamt zich heel heel erg voor zijn dronken stadsgenoten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Eddy Zoey? Of mijn favoriet John Terry met geblondeerd haar?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:42 schreef peaceman het volgende:
Die kroaat? Boban?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Peter Timofeeff
Das fijn om te horen. Je raad ook veel plaatjes vandaag zeg.quote:
Eennalaatste dag vandaag.... en dan 3,5 week vakantiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Das fijn om te horen. Je raad ook veel plaatjes vandaag zeg.![]()
Waar ga je op vakantie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eennalaatste dag vandaag.... en dan 3,5 week vakantie![]()
. dat bedoelde ik ook eigenlijk...
![]()
Ohhhhhhhh.... heerlijk! Geniet er maar van!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eennalaatste dag vandaag.... en dan 3,5 week vakantie![]()
. dat bedoelde ik ook eigenlijk...
![]()
Jake van Jake and the fatman idd. Joe Penny heet hij.quote:
We gaan eerst dit weekend naar Lowlands... dinsdag komt Twan terug van zn vader en dan gaan we vrijdag voor een weekje naar Zeeland...quote:
Oh ja naar Lowlands gingen jullie. Zeeland is wel leuk. Ging vroeger wel naar Renesse.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan eerst dit weekend naar Lowlands... dinsdag komt Twan terug van zn vader en dan gaan we vrijdag voor een weekje naar Zeeland...
Gaan we ook zeker doen....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh.... heerlijk! Geniet er maar van!
Ik ben nog nooit In Zeeland geweest. Wij gaan naar Scharrendijke... heb eigenlijk geen idee waar het ligt ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja naar Lowlands gingen jullie. Zeeland is wel leuk. Ging vroeger wel naar Renesse.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Blanke klonen van The Wu lijkt me. Met een zwarte frontman.
Die ken ik idd niet dat heb je je goed voorgesteld. Het zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:22 schreef peaceman het volgende:
Ik zat te denken aan Gotcha, maar ik kan me niet voorstellen dat Diaan die kent... (heb ik overigens ooit geinterviewd...)
Je zult wel moeten, je bent onze enige hoop.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
Ken ik ze?
Dit soort opmerkingen maakt me altijd erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef BwennieBren het volgende:
Nee laatmaar
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
Ken ik ze?
Het gewicht van RJP in mijn handen.... als ik maar niet bezwijk onder de druk...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, je bent onze enige hoop.![]()
Dat is de ellende van specialisaties. Op BB en mijn schouders rust altijd de loodzware last van acteergepeupel raden. Gelukkig helpt Twentemeisje wel eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gewicht van RJP in mijn handen.... als ik maar niet bezwijk onder de druk...![]()
Daarom ben ik ook blij dat ik van alles een beetje weet...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is de ellende van specialisaties. Op BB en mijn schouders rust altijd de loodzware last van acteergepeupel raden. Gelukkig helpt Twentemeisje wel eens.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef peaceman het volgende:
Seeed ?
Iets beter, maar nog niet super... ben wel weer aan t werk en begin behoorlijk in te kakken nu....thanx for asking!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
How is the health by the way Peaceman?
Owquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik van alles een beetje weet...
Yeps anderhalf keer ongeveerquote:gaan we vrijdag zien
![]()
al geluisterd?
Vanavond vroeg naar bed en vlak daarvoor 2 johnny blacks achterover slaan. Hielp altijd bij mijn opa.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iets beter, maar nog niet super... ben wel weer aan t werk en begin behoorlijk in te kakken nu....thanx for asking!
tja helpt dat ook tegen iets wat grotendeels in je spieren zit? maar het proberen waard!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanavond vroeg naar bed en vlak daarvoor 2 johnny blacks achterover slaan. Hielp altijd bij mijn opa.
Je insmeren met tijgerbalsem en dan een nachtje goed slapen. Hielp altijd als ik wedstrijden had gehad. Geen rode tijgerbalsem nemen als je witte lakens hebt! Gaat er nooit meer uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja helpt dat ook tegen iets wat grotendeels in je spieren zit? maar het proberen waard!
mwah kwam door de hint en Berkery is de echte muziekexpert hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
And Peaceman did it again! Hij maakt zijn status als de muziekexpert van RJPVD weer waar.
Wel aardig, een hele cd vind ik teveel, maar een half uurtje is leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
En hoe vind je het?
Muziek is breedgedragen hier. Scrut, TH, Tokay, Z en Wyccie weten er ook veel van. Maar Berk is idd erg goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah kwam door de hint en Berkery is de echte muziekexpert hoor!
Tsssquote:
Voer jij de lijst aan in Fok Music Trivia Berk?quote:
kan ik niet doen. ben niet blauw.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tssshaal dat compliment van mij dan maar weer weg...
![]()
Weet wat je bedoelt... ook niet alles is even mooi, maar die echte reggaenummers klinken erg goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel aardig, een hele cd vind ik teveel, maar een half uurtje is leuk.![]()
De laatste stand is van 2 maanden geleden ofzo, maar GLO of Daisyduke zal wel op 1 staan, Berkery staat wel in de top 10 en ik STOND 13e, waar ik nu sta? Geen idee...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voer jij de lijst aan in Fok Music Trivia Berk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |