hmm wie zijn dat? ben nu al fan...quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm wie zijn dat? ben nu al fan...![]()
Was ik ook van plan, maar dacht eventjes een online adventure game te gaan spelen. Eventjes werd de hele avond want ik kwam maar niet uit die kamer en dan MOET het me lukken, ken je dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi BB
Vroeger kwam je s'avonds ook nog wel eens online.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ziet een stelletje vrouwen en ligt meteen in het katzwijm..... geen idee wie het zijn trouwens.
Ook al World of Warcraft verslaafd? Ik ken het idd wel. Soms met Halflife 2 wil ik ook perse een level halen al kost het mij de hele avond.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar dacht eventjes een online adventure games te gaan spelen. Eventjes werd de hele avond want ik kwam maar niet uit die kamer en dan MOET het me lukken, ken je dat?
schrijft stiekem op.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Berkery het volgende:
The Runaways?
Nee gewoon zo'n escape the room thingy....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook al World of Warcraft verslaafd?
Kaufman is goed. Excuses voor de late reactie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Andy Kauffman
Vriend van mij speelt het. Kost wel veel geld hoor. Je moet het spel aanschaffen en dan ook nog geloof ik 12, 99 per maand lappen om op de server te mogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n escape the room thingy....
Maar ehhh, WoW? Ga meteen ff kijken vanaaf! Oh nee, dan ga ik al terrasje pakken...![]()
Geeft niet hoor....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:48 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Kaufman is goed. Excuses voor de late reactie.
oh, nou ga me wel eerst ff inlezen wat het pcies inhoud dat spel. Zo te horen kan je online met anderen spelen, is het niet? Ik zie wel dan....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vriend van mij speelt het. Kost wel veel geld hoor. Je moet het spel aanschaffen en dan ook nog geloof ik 12, 99 per maand lappen om op de server te mogen.
Linkje naar de officiële site: http://www.worldofwarcraft.com/quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
oh, nou ga me wel eerst ff inlezen wat het pcies inhoud dat spel. Zo te horen kan je online met anderen spelen, is het niet? Ik zie wel dan....
Je bent in de goede richting, mr_a.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Oostblokvoetballer?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Belanov gok ik dan maar.
Uiteraard! Mooi moment inderdaad. Alleen jammer dat het na mooie momenten altijd uitloopt op knokken in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Van Hooijdonk in de Uefa-Cup finale tegen Borussia Dortmund.
A finest hour voor een Rotterdammer, natuurlijk.![]()
Ook 1 van de weinige hoogtepunten uit de historie natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Van Hooijdonk in de Uefa-Cup finale tegen Borussia Dortmund.
A finest hour voor een Rotterdammer, natuurlijk.![]()
Na de UC finale viel het toch mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uiteraard! Mooi moment inderdaad. Alleen jammer dat het na mooie momenten altijd uitloopt op knokken in Rotterdam.![]()
Tsja wat doe je er tegen. Ligt gewoon aan het klotebeleid wat gevoerd wordt. Matige Jeugdopleiding, slechte scouting en nog dramatischer aankoopbeleid. En dat al dik 30 jaar. Dan verdien je geen prijzen. Dat vind ik zelfs als Feyenoordsupporter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook 1 van de weinige hoogtepunten uit de historie natuurlijk![]()
![]()
Nee! Halve stad weer afgebroken, alleen de bloemen voor Fortuyn lieten ze met rust. Mr_A schaamt zich heel heel erg voor zijn dronken stadsgenoten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Na de UC finale viel het toch mee?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee! Halve stad weer afgebroken, alleen de bloemen voor Fortuyn lieten ze met rust. Mr_A schaamt zich heel heel erg voor zijn dronken stadsgenoten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Eddy Zoey? Of mijn favoriet John Terry met geblondeerd haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |