slaapkamerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zei niks. Wat jullie in de slaapkamer uitspoken is jullie business.
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmm.......ik krijg nú al zin om er weer heen te gaan.![]()
[..]
Het concert van REM of het rondzwerven...? Het concert was het mooiste concert van ze wat we het afgelopen jaar hebben gezien en we hebben ze 4x gezien en het rondzwerven in het donker snachts had wel iets. Vond het niet heel erg, behalve dat we wel moe waren na een hele dag vertoeven in de stad.quote:Goh, dat moet vreselijk zijn geweest............![]()
Ik bedoel gewoon dat ik mij niet met dingen bemoei die mij niet aangaan.quote:
Peaceman bedoelt wat anders denk ik.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ik mij niet met dingen bemoei die mij niet aangaan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman bedoelt wat anders denk ik.....![]()
Ik hoef niet te weten wat hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman bedoelt wat anders denk ik.....![]()
Dat is zo'n japansachtige serie en voor oudere kinderen... daar ben ik dan weer niet zo thuis in. Ik zit meer in de series tot 5 jaar ofzoquote:
Werkelijk? Is langs mij heen gegaan dan. Is het een typische jongensserie dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Serie stamt uit 1967. Was in de jaren 70 hier ook op de buis.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Is langs mij heen gegaan dan. Is het een typische jongensserie dan?
Tja ik als meisje zijnde heb daar niet naar gekeken ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ging over een autocoureur.
Dat keek ik vroeger wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:32 schreef peaceman het volgende:
top cat!
Ik was tot ik aan dit spelletje mee deed altijd in de veronderstelling dat het Gladys Knight and the Pimps wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Gladdis Night and the pips oid
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
even de stad in... ben zo terug!!!
Ben ik wel de K vergeten, maar ik had het wel goed....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was tot ik aan dit spelletje mee deed altijd in de veronderstelling dat het Gladys Knight and the Pimps was![]()
Of een iets specifiekere locatie is ook goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:06 schreef Smirnov het volgende:
Je wil zeker ook nog de naam van het gebouw?
Valt zo'n bouwwerk van ijzer en glas onder cultuur dan?quote:
Ik heb wel andere steden gezien met veel cultuur.... * noteert Berlijn op lijstje te bezoeken stedenquote:
Want? We hebben m nu toch al gezien? Zo bijzonder ziet het er nu ook weer niet uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel andere steden gezien met veel cultuur.... * noteert Berlijn op lijstje te bezoeken steden
Hoi BBquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:28 schreef BwennieBren het volgende:middag allen!
Is het het Rijksdaggebouw?
Tis wat he? Heb ik eindelijk een naamtopic met TH, heb ik er geen één x erin gepost!!
Ben wel nieuwsgierig naar Berlijn. Dit is natuurlijk nog maar een gebouw...... er zijn er vast meer in Berlijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want? We hebben m nu toch al gezien? Zo bijzonder ziet het er nu ook weer niet uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |