Ik was tot ik aan dit spelletje mee deed altijd in de veronderstelling dat het Gladys Knight and the Pimps wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Gladdis Night and the pips oid
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
even de stad in... ben zo terug!!!
Ben ik wel de K vergeten, maar ik had het wel goed....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was tot ik aan dit spelletje mee deed altijd in de veronderstelling dat het Gladys Knight and the Pimps was![]()
Of een iets specifiekere locatie is ook goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:06 schreef Smirnov het volgende:
Je wil zeker ook nog de naam van het gebouw?
Valt zo'n bouwwerk van ijzer en glas onder cultuur dan?quote:
Ik heb wel andere steden gezien met veel cultuur.... * noteert Berlijn op lijstje te bezoeken stedenquote:
Want? We hebben m nu toch al gezien? Zo bijzonder ziet het er nu ook weer niet uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel andere steden gezien met veel cultuur.... * noteert Berlijn op lijstje te bezoeken steden
Hoi BBquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:28 schreef BwennieBren het volgende:middag allen!
Is het het Rijksdaggebouw?
Tis wat he? Heb ik eindelijk een naamtopic met TH, heb ik er geen één x erin gepost!!
Ben wel nieuwsgierig naar Berlijn. Dit is natuurlijk nog maar een gebouw...... er zijn er vast meer in Berlijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want? We hebben m nu toch al gezien? Zo bijzonder ziet het er nu ook weer niet uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |