nou klik maar eens op mijn fotoboekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef TehRockstar het volgende:
Hoezo dat?
Maar 't is Songfestival!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef creno het volgende:
@ vlarp : ik weet nog niet of ik naar de eftleing ga
Geweldig fotoboek!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
nou klik maar eens op mijn fotoboek
ja maar re-union zingt niet mee en glennis vond ik nou niet zooo geweldigKP weer wel trouwensquote:
ik citeer: het zuigtquote:
Maar, maar.. euhm.. dinges.. en euhm..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef creno het volgende:
[..]
ja maar re-union zingt niet mee en glennis vond ik nou niet zooo geweldigKP weer wel trouwens
agossie....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar, maar.. euhm.. dinges.. en euhm..
pfff zijn vlarp en ik weer niet goed genoegquote:
*snif*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef creno het volgende:
[..]
agossie....
het zou best kunnen hoor dat we toch gaan, maar ik kan nu niets beloven![]()
hij is een van de weinige die biologisch gezien niet je vader had kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, heel lief.
Denk ik zo, jammer dattie zo oud is. (in verhouding)
de andere nieuwe komt ook weer eens kijken !quote:
Alles kan tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef creno het volgende:
[..]
hij is een van de weinige die biologisch gezien niet je vader had kunnen zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef anne1982 het volgende:
*heb een rothumeur*
was da.....quote:
kolonisten van Catan online, een spel waar je toch al wel snel een uur mee zoet bent, maar het is aan te raden dat je al wel het spel kent in de echte versie, anders is het denk ik onmogelijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef anne1982 het volgende:
[..]
was da.....
help, ben verslaafd aan een spelletje op pc
Niks voor mij dus...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
kolonisten van Catan online, een spel waar je toch al wel snel een uur mee zoet bent, maar het is aan te raden dat je al wel het spel kent in de echte versie, anders is het denk ik onmogelijk...
1 meter 86quote:
ach... alles in verhouding hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
Wat?! Langerd!
Wiz is net ietsjes groter dan ik.. en ik ben 1m70.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
Is wizarddragon echt zon klein mannetje als hij vertelt?
dus je bent top ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Dan neem ik liever een klein ventje.
quote:
Camoth, Anne en ik zijn de andere drie uitzonderingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef creno het volgende:
[..]
hij is een van de weinige die biologisch gezien niet je vader had kunnen zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef TehRockstar het volgende:
Goeiemorgen
Voel me al mijn hele leven een uitzondering...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Camoth, Anne en ik zijn de andere drie uitzonderingen
ja okay, nog effe dan... harry potter 6 is toch al uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
Creno blijft nog gezellig?
Uit????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef creno het volgende:
[..]
ja okay, nog effe dan... harry potter 6 is toch al uit![]()
Nieuw verhaal van Arthur lezen?quote:
Zie ik daar hartjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
Ik hoop dat wizarddragon nog komt.
creno liep achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je de meeste dingen al wilt en weet rond die leeftijd
lijkt mij ook, of i.i.g. experimenteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je de meeste dingen al wilt en weet rond die leeftijd
tss dat zei vlarp hoorquote:
geeft niet... ik was ook inderdaad een laatbloeierquote:
Arthur niet in ieder gevalquote:
In welke opzichten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
[..]
geeft niet... ik was ook inderdaad een laatbloeier
eerste keer sex met een vrouw had ik toen ik 19 was, eerste keer met een man toen ik 22 wasquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat ze voor de lol maar eens geen Harry Potter 7 schrijft.
Hoe laat is laat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
[..]
geeft niet... ik was ook inderdaad een laatbloeier
Of Snape homo is, onder anderequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef creno het volgende:
[..]
DAT MAG NIET !
ik moet nog dingen weten
of harry en ron gaan experimenterenquote:
19? Da's laat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
eerste keer sex met een vrouw had ik toen ik 19 was, eerste keer met een man toen ik 22 was
Twinkies, bleh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[..]
of harry en ron gaan experimenteren![]()
Huuuuuquote:
jij hebt hem ook uit ?quote:
Echt? Ik niet. Alleen 3 vond ik beter. Deze was lekker duister en spannend. Phoenix vond ik het einde erg tegenvallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb hem in 2 dagen op vakantie uitgelezen. Ik vond 4 en 5 leuker.
En wie ben jou nou weer. Toch niet nog zo'n 13 jarig ukkie erbij hè, want daar hebben we nou wel genoeg van.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef woutabest het volgende:
Zeggehm stop eens met over mij te praten. Ik weet dat jullie mij missen maar jullie moeten er maar overheen stappen.
Uhuh.. in 3 dagenquote:
14.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wie ben jou nou weer. Toch niet nog zo'n 13 jarig ukkie erbij hè, want daar hebben we nou wel genoeg van..
Ik wil gewoon weer jongens van een jaar of 24, die ook niet al te moeilijk doen over een foto..
maar hoe denken jullie hierover ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef creno het volgende:
weet je wat ik denk over harry potter deel 7
hier volgt nu mijn voorspelling:
J.K. Rowling word/werd toch beschuldigt dat ze inspiratie opdoet uit boeken als Lord of the rings.
Ik denk dus dat boek 7 een beetje in de stijl van de "da vinci code" word...
Ik hoop dat ze in haar eigen stijl doorgaat en geen boeken overhaast gaat schrijven.quote:
Ik ben degene die JOU lijstje gehost had.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wie ben jou nou weer. Toch niet nog zo'n 13 jarig ukkie erbij hè, want daar hebben we nou wel genoeg van..
Ik wil gewoon weer jongens van een jaar of 24, die ook niet al te moeilijk doen over een foto..
Oh ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ben degene die JOUW lijstje gehost had.
De grote lijnen liggen al jaren vast. Dus ik denk niet dat er opeens een heel andere draai aan gegeven gaat worden. Misschien dat ze hier en daar wat kleinere dingen verandert maar daar blijft het volgens mij wel bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
maar hoe denken jullie hierover ?
Dan ben JIJ dus ook degene die ervoor heeft gezorgd dat de nieuwe het lijstje niet meer kunnen vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ben degene die JOU lijstje gehost had.
Ow ja, en wat zij zegt dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in haar eigen stijl doorgaat en geen boeken overhaast gaat schrijven.
ja dat heb ik ook gehoord, maar toch dan kan ze in deel 7 wel net zo'n speurtocht uit gaan zetten zoals bij Da Vinci Code ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De grote lijnen liggen al jaren vast. Dus ik denk niet dat er opeens een heel andere draai aan gegeven gaat worden. Misschien dat ze hier en daar wat kleinere dingen verandert maar daar blijft het volgens mij wel bij.
Tadaaa...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
14.
Zoveel fotos van jou heb ik anders ook niet gezien
edit: ik heb trouwens een fotoboek
das al meer gezicht dan we van rocky zienquote:
Mm. Je moet de eerste 400 pagina's ook overslaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vond deze oersaai. Steeds hetzelfde: feestje slughorn, pensieve, feestje slughorn, ruzie malfoy, feestje slughorn, halfblood prince, feestje slughorn, pensieve enz enz
Even though the sound of it is something quite atrociousquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef anne1982 het volgende:
supercallifragilisticexpialidocious
![]()
Dat zien jullie nog wel :pquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
das al meer gezicht dan we van rocky zien![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Even though the sound of it is something quite atrocious
If you say it loud enough you'll always sound precocious.
Ja en waarmee je een goed gesprek over een kinderboek kunt hebben!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
I said it to my girl en now my girl is mij wife.......quote:
Dan smelten we weg.. of knappen we af....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Wat als jullie me helemaal zien>
Het zou kunnen maar toch lijkt me dat niet echt in de stijl van mevrouw Rowling passen. En het is ondertussen vrij duidelijk dat ze de boeken schrijft zoals ze zelf wilt en wanneer ze zelf wilt. Zonder zich iets aan te trekken van commentaar van critici, fans etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:16 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gehoord, maar toch dan kan ze in deel 7 wel net zo'n speurtocht uit gaan zetten zoals bij Da Vinci Code ?
Ik bedoel in IRL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dan smelten we weg.. of knappen we af....![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef creno het volgende:
[..]
Dan ben JIJ dus ook degene die ervoor heeft gezorgd dat de nieuwe het lijstje niet meer kunnen vinden![]()
Niet naar luisteren, het is ze alleen maar te doen om Nieuw Vers Vlees. En daar ben je nog veel te kleinvoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Wat als jullie me helemaal zien>
The biggest word you've ever heard and this is how it goesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef anne1982 het volgende:
[..]
I said it to my girl en now my girl is mij wife.......![]()
Wat is ASL?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoel in IRL.
Wat een sneu woord eigenlijk. Net als ASL
Ik heb de Da Vinci code niet gelezen. Maar ik denk niet dat ze zich erg door de media laat beinvloeden.quote:
Ik heb anders het idee dat JIJ een kleintje bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, het is ze alleen maar te doen om Nieuw Vers Vlees. En daar ben je nog veel te kleinvoor..
supercallifragilisticexpialidociousquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The biggest word you've ever heard and this is how it goes.
Wat doen die Harry Potter boeken dan in jouw Billy?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Harry Potter..
. Full Metal Alchemist.
.
niet waar !quote:
En nu allemaal!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef anne1982 het volgende:
[..]
supercallifragilisticexpialidocious
quote:
Egnie!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat JIJ een kleintje bent.
Die zijn uit, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat doen die Harry Potter boeken dan in jouw Billy?.
Echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!
Ik ben 1.85..
Age Sex Location.quote:
Omdat jij me een kleintje noemde wat dus waar blijkt te zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer..
hij oogt kleinerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echt?.
Ik dacht altijd dat je meer van mijn lengte was..
ben jij een lengte-fetisjist ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
Hoelang moge jij dan zijn
Euhm... het duurde even maar ik ben er. Denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die zijn uit, dat zeg ik toch..
Full Metal Alchemist is in..
Snap je 'm? Snap je 'm?![]()
Nutch, nutch, wink, wink
Mjah nogal.quote:
dat great slaat uiteraard ergens anders opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah nogal.
En ik al die tijd maar denken dat dat Great_Expectations nogal overdreven was..
Ah, dan zat ik dus toch goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef error het volgende:
[..]
dat great slaat uiteraard ergens anders op
Was dat tegen mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
Hoelang moge jij dan zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, kabouterfout..
Doetus lief, Harry.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, kabouterfout..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef error het volgende:
[..]
dat great slaat uiteraard ergens anders op
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef error het volgende:
[..]
![]()
ik oog groter, want ik ben maar 21 cm
Ik ben 1.74quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ja
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh ja..
Maar goed. HAD dus. En als we nuvole niet hadden, dan had Rockydinges dat lijstje nog steeds niet in kunnen vullen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef TehRockstar het volgende:
Dank aan Nuvole!
oh het is een boek!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar doe ik eigenlijk al die moeite voor..
Wat een goed idee. En zet de penislengte er dan ook maar gewoon bij, want dan hebben we dat ook maar alvast gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Kunnen we er niet een lijstje van maken? Ik begin een beetje in de war te raken.
Ah! Wat ben ik eigenlijk groot hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben 1.74.
En het is handig als je deze [afbeelding] knop eens gebruikt. Dan weten mensen op welke post je reageert..
close your mouth dear, you look like you're missing a chromosome.quote:
en de diktequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee. En zet de penislengte er dan ook maar gewoon bij, want dan hebben we dat ook maar alvast gehad..
welnee joh ze had het gewoon tegen mij. iedereen heeft het tegen mijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben 1.74.
En het is handig als je deze [afbeelding] knop eens gebruikt. Dan weten mensen op welke post je reageert..
Is die ook van J.K. Rowling?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar doe ik eigenlijk al die moeite voor..
Alsof dat zo boeiend is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee. En zet de penislengte er dan ook maar gewoon bij, want dan hebben we dat ook maar alvast gehad..
ow... was dat niet de "kom maar binnen in mijn mondje" smileyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
close your mouth dear, you look like you're missing a chromosome..
Ja maar jij groeit nog. Althans dat hoop ik voor je.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ah! Wat ben ik eigenlijk groot hier.
Nouja, een centimeter kleiner dan jij..
Ik spreek je over een paar jaar nog eens.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef creno het volgende:
[..]
ow... was dat niet de "kom maar binnen in mijn mondje" smiley
Word je nou langer naarmate je wijzer wordt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!
Ik ben 1.85..
Gaat het er niet om wat je ermee doet/kan blablabla?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik spreek je over een paar jaar nog eens..
buik+ruk+homoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn buikomvang gaat je geen ene ruk aan, vieze homo!.
Buikfetisj?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef creno het volgende:
[..]
buik+ruk+homo
wat maak jij geile zinnetjes![]()
zou het?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef creno het volgende:
[..]
ow... was dat niet de "kom maar binnen in mijn mondje" smiley
Dickens toch? Of ben ik nou heel erg in de war?quote:
je vergeet vies/viezequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef creno het volgende:
[..]
buik+ruk+homo
wat maak jij geile zinnetjes![]()
quote:
en jonger. Vergeet jonger niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Word je nou langer naarmate je wijzer wordt?
ja tis precies mijn gezicht hoor... vraag maar aan Rquote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dickens toch? Of ben ik nou heel erg in de war?
quote:
Ja daar trappen we niet in. Bewijs willen we. Feauteau!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:39 schreef creno het volgende:
[..]
ja tis precies mijn gezicht hoor... vraag maar aan R![]()
Euhm... Nee, wat dat suggereert dat langere mensen wijzer zijn. En ik kan zo al een paar lange en vrij domme jongens opnoemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Word je nou langer naarmate je wijzer wordt?
Ikke ook nog?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ben 186, weeg 72 kilo, heb een vetpercentage van rond de 25 (), schoenmaat 42/43, cup 80E
Nou blij, Rocky?
Heb je het vetpercentage van je eigen lijf wel eens gemeten???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef TehRockstar het volgende:
Een kwart van je lichaam is vet?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ben 186, weeg 72 kilo, heb een vetpercentage van rond de 25 (), schoenmaat 42/43, cup 80E
Nou blij, Rocky?
gebruik de quote knop nou eensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:42 schreef TehRockstar het volgende:
Neen
is al een keer gepost, maar omdat je zo staat te juichenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja daar trappen we niet in. Bewijs willen we. Feauteau!.
Ik weeg meer.... 27% vetpersentage.... cupmaat 80E en schoenmaat 40quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben 173, weeg 56 kilo, schoenmaat 43 en nog iets
Dat ziet er toch heel anders uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef creno het volgende:
[..]
is al een keer gepost, maar omdat je zo staat te juichen
Ik dacht dat je net zo lang was als ik, maar blijkbaar ben je nu dus net iets langer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... Nee, wat dat suggereert dat langere mensen wijzer zijn. En ik kan zo al een paar lange en vrij domme jongens opnoemen..
Yep. Cup E he, da's al gauw een kilo of vier vetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef TehRockstar het volgende:
Een kwart van je lichaam is vet?
En ik dacht dat jij juist heul erg lang was.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net zo lang was als ik, maar blijkbaar ben je nu dus net iets langer.
Maakt ook niet uit.![]()
dat is omdat niet iedereen zomaar in mijn mondje magquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ziet er toch heel anders uit..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik euhm.. Nou, 1.83 dus en weeg iets van 60 kg ofzo. En schoenmaat 43.
Maar ik heb wel een kei-grote auto..
Ach, ik heb me laten vertellen dat tussen de 20 en 30% normaal is... dus niks ernstigs....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Cup E he, da's al gauw een kilo of vier vetHet kan intussen wat lager liggen, ik heb al een tijdje niet gemeten en ik geloof dat ik ben afgevallen.
Ik hoor toch hele andere verhalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef creno het volgende:
[..]
dat is omdat niet iedereen zomaar in mijn mondje mag
Hoe kom jij aan je kleine pik???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef TehRockstar het volgende:
Cup E? Hoe kom je daaraan?
Nou, volgens mijn paspoort ben ik 1.85, maar ik zelf hou het op 1.83.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net zo lang was als ik, maar blijkbaar ben je nu dus net iets langer.
Maakt ook niet uit.![]()
Niet zo schreeuwen, was tegen wonderer. Aangezien ze niet veel weegt voor iemand van 186.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:47 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je kleine pik???
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen, was tegen wonderer. Aangezien ze niet veel weegt voor iemand van 186.
Hormonen en hard trainen. Sinds ik aan krachttraining doe en de pil slik, ben ik twee cups gegroeidquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef TehRockstar het volgende:
Cup E? Hoe kom je daaraan?
Heb je ook een grotere mond?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:46 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ach, ik heb me laten vertellen dat tussen de 20 en 30% normaal is... dus niks ernstigs....
iK BEN GEWOON GESPIERD EN VEEL STERKER ALS CRENO
Woah. Als ik zo denk is E eigenlijk niet zo heel groot.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hormonen en hard trainen. Sinds ik aan krachttraining doe en de pil slik, ben ik twee cups gegroeid
een grote auto is toch ter compensatie van iets wat klein isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik euhm.. Nou, 1.83 dus en weeg iets van 60 kg ofzo. En schoenmaat 43..
Maar ik heb wel een kei-grote auto..
NOu, creno krijgt meer in zijn mond... hebben we wel een geprobeerd met een flesje smirnoff ice...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ook een grotere mond?
Zei ik dat?.
Bad Beav! Af!.
Hij is toch nog in de groe-hoei.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:47 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je kleine pik???
And thats just what they doquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Theeese boots are made for walking...
Ik ben al 173 sinds november vorig jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is toch nog in de groe-hoei..
Dan zou ik wel buschauffeur zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:50 schreef creno het volgende:
[..]
een grote auto is toch ter compensatie van iets wat klein is![]()
Voornamelijk spieren, en hoewel die zwaarder wegen dan vet, helpt afvallen nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen, was tegen wonderer. Aangezien ze niet veel weegt voor iemand van 186.
one of these days these boots are gonna walk all over you.quote:
Ah, ik dacht dat je in de tussentijd je schoenen had uitgedaan ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn paspoort ben ik 1.85, maar ik zelf hou het op 1.83..
Maar wat maakt het uit, inderdaad..
Waarom train je zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voornamelijk spieren, en hoewel die zwaarder wegen dan vet, helpt afvallen nietMaar de laatste paar maanden heb ik het nogal laten versloffen. Met dit resultaat
Als je zegt dat je de Jessica Simpson versie luistert ga ik je meppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Theeese boots are made for walking...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je in de tussentijd je schoenen had uitgedaan ofzo.
En met die grote auto, neem je ons een keer mee op fok!-tour door Nederland? Bij Beav in het Limburgse hote-pensionl, de nieuwe optrekjes van Waxxer en DM bekijken, XMN8R stalken tijdens het examineren, aan de balie van de computerklantenservice gaan klagen, filmpje pakken bij de Arena en ter afsluiting met z'n allen in de Piranha?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan zou ik wel buschauffeur zijn..
Nancy Sinatra.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
one of these days these boots are gonna walk all over you.Jessica Simpson.
Is het niet een ouder lied van Frank Sinatra ofzo?
Ben jij ook musclebound?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:53 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Veel spieren hebben voelt goed hoor!!!!![]()
JAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:54 schreef anne1982 het volgende:
ging ik niet al een tijdje geleden slapen...???
Is leuk!quote:
I'll take that as a yes.quote:
Dan moet ik naar Den Haag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
I'll take that as a yes.![]()
Volgende week vrijdag ? Dan is het vast lekker weer.
Ach de remixen zijn leukquote:
een bepaalde fok!ker stalken?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan moet ik naar Den Haag..
Ik heb geen auto.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik maar tevergeefs wachten op Die Lenge Informatie, maar niemand durft..
?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:01 schreef TehRockstar het volgende:
Lenge informatie?
er zal wel een T tussen moetenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:01 schreef TehRockstar het volgende:
Lenge informatie?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
Wat?
Nu ga ik denk ik maar echt slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:02 schreef creno het volgende:
[..]
maar G_E begin jij dan: is de jouwe partyknak, knakworst, bockworst of Salami ?
en tegen wie je het hebt... de quote knopquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
Wat?
Prima!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan moet ik naar Den Haag..
Slapen kreng!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:04 schreef anne1982 het volgende:
[..]
en tegen wie je het hebt... de quote knop
Bifi XXL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:02 schreef creno het volgende:
[..]
er zal wel een T tussen moeten
maar G_E begin jij dan: is de jouwe partyknak, knakworst, bockworst of Salami ?
Ons?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Prima!
Dan zet je ons af in Scheveningen en als je uitgestropdast bent, dan gooi je 'm af en dan kom je ook pootjebaden.
lang en dunquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
issie zo dun?
Daarmee bedoel ik de [homo]'s die meegaan op "Excursie met G_E".quote:
heb je het dan over jou of over G_E ? en als het G_E betreft... hoe weet je dat ?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
issie zo dun?
Vergeet hard niet!quote:
'tuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik de [homo]'s die meegaan op "Excursie met G_E".
Maak je even eenlijstje
?
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'tuurlijk..
Wie gaan er mee?
1/1. G_E.
[einde lijst]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Jeetje. Jullie moeten Nuvole niet geloven, jullie weten toch hoe hij is..
Beep, beep, back up that truck!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:10 schreef creno het volgende:
[..]
heb je het dan over jou of over G_E ? en als het G_E betreft... hoe weet je dat ?
en jij mag niet komen want er is geen ranjaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:11 schreef TehRockstar het volgende:
Feest!
[..]
'tuurlijk..
Wie gaan er mee?
1/1. G_E.
[einde lijst]
dus dan wordt het dus:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Beep, beep, back up that truck!
Ik had het hier niet over de vleeschwaren van de heer Verwachtingen.
Ik wilde slechts een extra categorie aan je opsomming toevoegen.
vast wel en anders drink je maar een Glas Helder Bronwaterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:13 schreef TehRockstar het volgende:
Godver, is er wel kindercola?
BifiXXL [ spreek uit als : beavie-iks-iks-el ].quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:13 schreef creno het volgende:
[..]
dus dan wordt het dus:
is de jouwe partyknak, knakworst, biffiXXL, bockworst of Salami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |