I said it to my girl en now my girl is mij wife.......quote:
Dan smelten we weg.. of knappen we af....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Wat als jullie me helemaal zien>
Het zou kunnen maar toch lijkt me dat niet echt in de stijl van mevrouw Rowling passen. En het is ondertussen vrij duidelijk dat ze de boeken schrijft zoals ze zelf wilt en wanneer ze zelf wilt. Zonder zich iets aan te trekken van commentaar van critici, fans etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:16 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gehoord, maar toch dan kan ze in deel 7 wel net zo'n speurtocht uit gaan zetten zoals bij Da Vinci Code ?
Ik bedoel in IRL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dan smelten we weg.. of knappen we af....![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef creno het volgende:
[..]
Dan ben JIJ dus ook degene die ervoor heeft gezorgd dat de nieuwe het lijstje niet meer kunnen vinden![]()
Niet naar luisteren, het is ze alleen maar te doen om Nieuw Vers Vlees. En daar ben je nog veel te kleinvoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Wat als jullie me helemaal zien>
The biggest word you've ever heard and this is how it goesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef anne1982 het volgende:
[..]
I said it to my girl en now my girl is mij wife.......![]()
Wat is ASL?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoel in IRL.
Wat een sneu woord eigenlijk. Net als ASL
Ik heb de Da Vinci code niet gelezen. Maar ik denk niet dat ze zich erg door de media laat beinvloeden.quote:
Ik heb anders het idee dat JIJ een kleintje bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, het is ze alleen maar te doen om Nieuw Vers Vlees. En daar ben je nog veel te kleinvoor..
supercallifragilisticexpialidociousquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The biggest word you've ever heard and this is how it goes.
Wat doen die Harry Potter boeken dan in jouw Billy?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Harry Potter..
. Full Metal Alchemist.
.
niet waar !quote:
En nu allemaal!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef anne1982 het volgende:
[..]
supercallifragilisticexpialidocious
quote:
Egnie!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat JIJ een kleintje bent.
Die zijn uit, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat doen die Harry Potter boeken dan in jouw Billy?.
Echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!
Ik ben 1.85..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |