14.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wie ben jou nou weer. Toch niet nog zo'n 13 jarig ukkie erbij hè, want daar hebben we nou wel genoeg van..
Ik wil gewoon weer jongens van een jaar of 24, die ook niet al te moeilijk doen over een foto..
maar hoe denken jullie hierover ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef creno het volgende:
weet je wat ik denk over harry potter deel 7
hier volgt nu mijn voorspelling:
J.K. Rowling word/werd toch beschuldigt dat ze inspiratie opdoet uit boeken als Lord of the rings.
Ik denk dus dat boek 7 een beetje in de stijl van de "da vinci code" word...
Ik hoop dat ze in haar eigen stijl doorgaat en geen boeken overhaast gaat schrijven.quote:
Ik ben degene die JOU lijstje gehost had.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wie ben jou nou weer. Toch niet nog zo'n 13 jarig ukkie erbij hè, want daar hebben we nou wel genoeg van..
Ik wil gewoon weer jongens van een jaar of 24, die ook niet al te moeilijk doen over een foto..
Oh ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ben degene die JOUW lijstje gehost had.
De grote lijnen liggen al jaren vast. Dus ik denk niet dat er opeens een heel andere draai aan gegeven gaat worden. Misschien dat ze hier en daar wat kleinere dingen verandert maar daar blijft het volgens mij wel bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
maar hoe denken jullie hierover ?
Dan ben JIJ dus ook degene die ervoor heeft gezorgd dat de nieuwe het lijstje niet meer kunnen vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ben degene die JOU lijstje gehost had.
Ow ja, en wat zij zegt dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in haar eigen stijl doorgaat en geen boeken overhaast gaat schrijven.
ja dat heb ik ook gehoord, maar toch dan kan ze in deel 7 wel net zo'n speurtocht uit gaan zetten zoals bij Da Vinci Code ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De grote lijnen liggen al jaren vast. Dus ik denk niet dat er opeens een heel andere draai aan gegeven gaat worden. Misschien dat ze hier en daar wat kleinere dingen verandert maar daar blijft het volgens mij wel bij.
Tadaaa...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
14.
Zoveel fotos van jou heb ik anders ook niet gezien
edit: ik heb trouwens een fotoboek
das al meer gezicht dan we van rocky zienquote:
Mm. Je moet de eerste 400 pagina's ook overslaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vond deze oersaai. Steeds hetzelfde: feestje slughorn, pensieve, feestje slughorn, ruzie malfoy, feestje slughorn, halfblood prince, feestje slughorn, pensieve enz enz
Even though the sound of it is something quite atrociousquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef anne1982 het volgende:
supercallifragilisticexpialidocious
![]()
Dat zien jullie nog wel :pquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
das al meer gezicht dan we van rocky zien![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Even though the sound of it is something quite atrocious
If you say it loud enough you'll always sound precocious.
Ja en waarmee je een goed gesprek over een kinderboek kunt hebben!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
I said it to my girl en now my girl is mij wife.......quote:
Dan smelten we weg.. of knappen we af....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Wat als jullie me helemaal zien>
Het zou kunnen maar toch lijkt me dat niet echt in de stijl van mevrouw Rowling passen. En het is ondertussen vrij duidelijk dat ze de boeken schrijft zoals ze zelf wilt en wanneer ze zelf wilt. Zonder zich iets aan te trekken van commentaar van critici, fans etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:16 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gehoord, maar toch dan kan ze in deel 7 wel net zo'n speurtocht uit gaan zetten zoals bij Da Vinci Code ?
Ik bedoel in IRL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dan smelten we weg.. of knappen we af....![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef creno het volgende:
[..]
Dan ben JIJ dus ook degene die ervoor heeft gezorgd dat de nieuwe het lijstje niet meer kunnen vinden![]()
Niet naar luisteren, het is ze alleen maar te doen om Nieuw Vers Vlees. En daar ben je nog veel te kleinvoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
Wat als jullie me helemaal zien>
The biggest word you've ever heard and this is how it goesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef anne1982 het volgende:
[..]
I said it to my girl en now my girl is mij wife.......![]()
Wat is ASL?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoel in IRL.
Wat een sneu woord eigenlijk. Net als ASL
Ik heb de Da Vinci code niet gelezen. Maar ik denk niet dat ze zich erg door de media laat beinvloeden.quote:
Ik heb anders het idee dat JIJ een kleintje bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, het is ze alleen maar te doen om Nieuw Vers Vlees. En daar ben je nog veel te kleinvoor..
supercallifragilisticexpialidociousquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The biggest word you've ever heard and this is how it goes.
Wat doen die Harry Potter boeken dan in jouw Billy?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Harry Potter..
. Full Metal Alchemist.
.
niet waar !quote:
En nu allemaal!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef anne1982 het volgende:
[..]
supercallifragilisticexpialidocious
quote:
Egnie!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat JIJ een kleintje bent.
Die zijn uit, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat doen die Harry Potter boeken dan in jouw Billy?.
Echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!
Ik ben 1.85..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |