quote:
Camoth, Anne en ik zijn de andere drie uitzonderingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef creno het volgende:
[..]
hij is een van de weinige die biologisch gezien niet je vader had kunnen zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef TehRockstar het volgende:
Goeiemorgen
Voel me al mijn hele leven een uitzondering...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Camoth, Anne en ik zijn de andere drie uitzonderingen
ja okay, nog effe dan... harry potter 6 is toch al uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
Creno blijft nog gezellig?
Uit????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef creno het volgende:
[..]
ja okay, nog effe dan... harry potter 6 is toch al uit![]()
Nieuw verhaal van Arthur lezen?quote:
Zie ik daar hartjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
Ik hoop dat wizarddragon nog komt.
creno liep achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je de meeste dingen al wilt en weet rond die leeftijd
lijkt mij ook, of i.i.g. experimenteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je de meeste dingen al wilt en weet rond die leeftijd
tss dat zei vlarp hoorquote:
geeft niet... ik was ook inderdaad een laatbloeierquote:
Arthur niet in ieder gevalquote:
In welke opzichten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
[..]
geeft niet... ik was ook inderdaad een laatbloeier
eerste keer sex met een vrouw had ik toen ik 19 was, eerste keer met een man toen ik 22 wasquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat ze voor de lol maar eens geen Harry Potter 7 schrijft.
Hoe laat is laat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
[..]
geeft niet... ik was ook inderdaad een laatbloeier
Of Snape homo is, onder anderequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:44 schreef creno het volgende:
[..]
DAT MAG NIET !
ik moet nog dingen weten
of harry en ron gaan experimenterenquote:
19? Da's laat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
eerste keer sex met een vrouw had ik toen ik 19 was, eerste keer met een man toen ik 22 was
Twinkies, bleh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[..]
of harry en ron gaan experimenteren![]()
Huuuuuquote:
jij hebt hem ook uit ?quote:
Echt? Ik niet. Alleen 3 vond ik beter. Deze was lekker duister en spannend. Phoenix vond ik het einde erg tegenvallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb hem in 2 dagen op vakantie uitgelezen. Ik vond 4 en 5 leuker.
En wie ben jou nou weer. Toch niet nog zo'n 13 jarig ukkie erbij hè, want daar hebben we nou wel genoeg van.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef woutabest het volgende:
Zeggehm stop eens met over mij te praten. Ik weet dat jullie mij missen maar jullie moeten er maar overheen stappen.
Uhuh.. in 3 dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |