nou klik maar eens op mijn fotoboekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef TehRockstar het volgende:
Hoezo dat?
Maar 't is Songfestival!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef creno het volgende:
@ vlarp : ik weet nog niet of ik naar de eftleing ga
Geweldig fotoboek!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
nou klik maar eens op mijn fotoboek
ja maar re-union zingt niet mee en glennis vond ik nou niet zooo geweldigKP weer wel trouwensquote:
ik citeer: het zuigtquote:
Maar, maar.. euhm.. dinges.. en euhm..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef creno het volgende:
[..]
ja maar re-union zingt niet mee en glennis vond ik nou niet zooo geweldigKP weer wel trouwens
agossie....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar, maar.. euhm.. dinges.. en euhm..
pfff zijn vlarp en ik weer niet goed genoegquote:
*snif*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef creno het volgende:
[..]
agossie....
het zou best kunnen hoor dat we toch gaan, maar ik kan nu niets beloven![]()
hij is een van de weinige die biologisch gezien niet je vader had kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, heel lief.
Denk ik zo, jammer dattie zo oud is. (in verhouding)
de andere nieuwe komt ook weer eens kijken !quote:
Alles kan tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef creno het volgende:
[..]
hij is een van de weinige die biologisch gezien niet je vader had kunnen zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef anne1982 het volgende:
*heb een rothumeur*
was da.....quote:
kolonisten van Catan online, een spel waar je toch al wel snel een uur mee zoet bent, maar het is aan te raden dat je al wel het spel kent in de echte versie, anders is het denk ik onmogelijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef anne1982 het volgende:
[..]
was da.....
help, ben verslaafd aan een spelletje op pc
Niks voor mij dus...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
kolonisten van Catan online, een spel waar je toch al wel snel een uur mee zoet bent, maar het is aan te raden dat je al wel het spel kent in de echte versie, anders is het denk ik onmogelijk...
1 meter 86quote:
ach... alles in verhouding hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
Wat?! Langerd!
Wiz is net ietsjes groter dan ik.. en ik ben 1m70.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
Is wizarddragon echt zon klein mannetje als hij vertelt?
dus je bent top ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Dan neem ik liever een klein ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |