Omdat jij me een kleintje noemde wat dus waar blijkt te zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer..
hij oogt kleinerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echt?.
Ik dacht altijd dat je meer van mijn lengte was..
ben jij een lengte-fetisjist ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
Hoelang moge jij dan zijn
Euhm... het duurde even maar ik ben er. Denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die zijn uit, dat zeg ik toch..
Full Metal Alchemist is in..
Snap je 'm? Snap je 'm?![]()
Nutch, nutch, wink, wink
Mjah nogal.quote:
dat great slaat uiteraard ergens anders opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah nogal.
En ik al die tijd maar denken dat dat Great_Expectations nogal overdreven was..
Ah, dan zat ik dus toch goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef error het volgende:
[..]
dat great slaat uiteraard ergens anders op
Was dat tegen mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
Hoelang moge jij dan zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, kabouterfout..
Doetus lief, Harry.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, kabouterfout..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef error het volgende:
[..]
dat great slaat uiteraard ergens anders op
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef error het volgende:
[..]
![]()
ik oog groter, want ik ben maar 21 cm
Ik ben 1.74quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ja
knop eens gebruikt. Dan weten mensen op welke post je reageert.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh ja..
Maar goed. HAD dus. En als we nuvole niet hadden, dan had Rockydinges dat lijstje nog steeds niet in kunnen vullen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef TehRockstar het volgende:
Dank aan Nuvole!
oh het is een boek!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar doe ik eigenlijk al die moeite voor..
Wat een goed idee. En zet de penislengte er dan ook maar gewoon bij, want dan hebben we dat ook maar alvast gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Kunnen we er niet een lijstje van maken? Ik begin een beetje in de war te raken.
Ah! Wat ben ik eigenlijk groot hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben 1.74.
En het is handig als je deze [afbeelding] knop eens gebruikt. Dan weten mensen op welke post je reageert..
close your mouth dear, you look like you're missing a chromosome.quote:
en de diktequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee. En zet de penislengte er dan ook maar gewoon bij, want dan hebben we dat ook maar alvast gehad..
welnee joh ze had het gewoon tegen mij. iedereen heeft het tegen mijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben 1.74.
En het is handig als je deze [afbeelding] knop eens gebruikt. Dan weten mensen op welke post je reageert..
Is die ook van J.K. Rowling?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar doe ik eigenlijk al die moeite voor..
Alsof dat zo boeiend is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee. En zet de penislengte er dan ook maar gewoon bij, want dan hebben we dat ook maar alvast gehad..
ow... was dat niet de "kom maar binnen in mijn mondje" smileyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
close your mouth dear, you look like you're missing a chromosome..
Ja maar jij groeit nog. Althans dat hoop ik voor je.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ah! Wat ben ik eigenlijk groot hier.
Nouja, een centimeter kleiner dan jij..
Ik spreek je over een paar jaar nog eens.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef creno het volgende:
[..]
ow... was dat niet de "kom maar binnen in mijn mondje" smiley
Word je nou langer naarmate je wijzer wordt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!
Ik ben 1.85..
Gaat het er niet om wat je ermee doet/kan blablabla?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik spreek je over een paar jaar nog eens..
buik+ruk+homoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn buikomvang gaat je geen ene ruk aan, vieze homo!.
Buikfetisj?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef creno het volgende:
[..]
buik+ruk+homo
wat maak jij geile zinnetjes![]()
zou het?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef creno het volgende:
[..]
ow... was dat niet de "kom maar binnen in mijn mondje" smiley
Dickens toch? Of ben ik nou heel erg in de war?quote:
je vergeet vies/viezequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef creno het volgende:
[..]
buik+ruk+homo
wat maak jij geile zinnetjes![]()
quote:
en jonger. Vergeet jonger niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Word je nou langer naarmate je wijzer wordt?
ja tis precies mijn gezicht hoor... vraag maar aan Rquote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dickens toch? Of ben ik nou heel erg in de war?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |