Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schrijven? Ik?
Dat je me nog zo hoog inschatte met zo'n rubriekje?
hij kan iig wel typen, das al heel watquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.
Kut... we hebben de beste jaren al weer achter ons liggenquote:we zijn ook alweer "ruim" boven de 20, en dan ben je afgeschreven als homo zijnde..
fuck, ik ben nog steeds student en werkeloos, en zonder uitzicht op een baan waar ik carriere mee kan maken. Ik zal me moeten storten op de sportschool en de mode, waar ik dan mijn uiterste best zal doen om als een elitaire snob over te komen, als een man van de wereld en de goede smaak...quote:dan moet je ook niet meer in je hitkrantfase willen leven, dan moet je jezelf goed en stylish in de markt gaan zetten. net doen alsof je carriere maakt enzo...
pff life's hard
U'd be surprisedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.
Oh do dazzel me darling.quote:
Alleen maar hangen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Semisane het volgende:
Ohw...kan ik al naar huihuis...vanaaf lekker tegen m'n mannetje gaan aanhangen...hoop dat tie zin heeft om te koken eigenlijk...ik nie namelijk.
ik ken het gevoel, ik ging gisteren met angst en beven terug naar de super, bang dat het een puinhoop zou zijn van hier tot timboektoe, maar het viel mee, zag er allemaal netjes uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Vlarp het volgende:
@Creno: ik heb gisteren 1 dag vrijgehad, en had het idee dat ik vandaag werk voor een week moest inhalen
Ik vrees het ergste als ik straks 2 weken met vakantie ben
Goh meneer "De wereld is verneukt en ik ben de enige die nog een beetje normaal is" denkt ook weer even mee te bashenquote:
all downhill from herequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Kut... we hebben de beste jaren al weer achter ons liggen
je wordt gewoon een nieuw icoon!quote:fuck, ik ben nog steeds student en werkeloos, en zonder uitzicht op een baan waar ik carriere mee kan maken. Ik zal me moeten storten op de sportschool en de mode, waar ik dan mijn uiterste best zal doen om als een elitaire snob over te komen, als een man van de wereld en de goede smaak...
of ik switch gewoon over op vrouwen... die vallen wel op een "rijpe" man.
janksmoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
wanneer wordt dit topic es opgedoekt?.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
goh meneer "oeh je bent op tv geweest dus mag ik over je kwijlen" probeert ook even stoer over te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh meneer "De wereld is verneukt en ik ben de enige die nog een beetje normaal is" denkt ook weer even mee te bashen![]()
Ach...eerst wel ff hoor...moet ff bijkomen van de dag.quote:
Nou, ik ben bang dat het tijdens mijn vakantie helemaal fout gaat.. maar goed.. ik ga fijn op vakantie, de teringzooi opruimen komt wel als ik terug benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, ik ging gisteren met angst en beven terug naar de super, bang dat het een puinhoop zou zijn van hier tot timboektoe, maar het viel mee, zag er allemaal netjes uit.
*klopt zichzelf op de schouder*
de jongens zijn goed ingewerkt blijkbaar
dat hadden ze moeten doen toen Nathan er de brui aan gafquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
Goh, flikker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
goh meneer "oeh je bent op tv geweest dus mag ik over je kwijlen" probeert ook even stoer over te komen
Goh... nog geen nieuw makkelijk geintje over me gevonden want dit grapje is niet origineel meer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
goh meneer "oeh je bent op tv geweest dus mag ik over je kwijlen" probeert ook even stoer over te komen
Je bent niet verplicht hier te postenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hadden ze moeten doen toen Nathan er de brui aan gaf
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ik ben het voor 1 keer wel helemaal met je eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh... nog geen nieuw makkelijk geintje over me gevonden want dit grapje is niet origineel meer...
ga je mond spoelen NU!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
hahaha jah!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hadden ze moeten doen toen Nathan er de brui aan gaf
en weet je, over drie jaar, krijg je ineens haar op je balzak, zomaar, dat noemen ze "De Pubertijd"quote:
Jo Jerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha jah!
sindsdien komen er alleen maar neprelnichten en die zijn zo boring!.
vlarp!!!!
. hoe ist?
Goh, als je dat brein nou zou gebruiken ipv klagen over je huidige situatie..quote:
Zelfs niet verplicht om te lezen....maar goed ik vind het eigenlijk wel grappig dat degene die eigenlijk dit topic kwijt willen hebben, toch steeds maar weer posten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier te posten
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef TehRockstar het volgende:
Gaan we weer gezellig doen?
wat dan meteen wat zegt over de afgelopen periode....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het voor 1 keer wel helemaal met je eens
Idd.. als het zo kut is, wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zelfs niet verplicht om te lezen....maar goed ik vind het eigenlijk wel grappig dat degene die eigenlijk dit topic kwijt willen hebben, toch steeds maar weer posten.
Ach het zal wel komen omdat IK zo leuk ben....uiteraard.
Gek...en ik maar denken dat vooral jullie twee nu de hele tijd aan het klagen waren.....na ja...ligt vast aan mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh, als je dat brein nou zou gebruiken ipv klagen over je huidige situatie..![]()
Och.. het topic heeft z'n glans verloren..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dan meteen wat zegt over de afgelopen periode....
een topic waar ik zoveel uren heb ingestoken mag niet naar de klote gaan door ja wat hier boven al eens genoemd isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier te posten
Gelukkig ben jij dan al dood.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en weet je, over drie jaar, krijg je ineens haar op je balzak, zomaar, dat noemen ze "De Pubertijd"
als CDP onderdeel uitmaakt van de vaste garde, onderdeel is van het aandeel van mensen die ingeburgerd zijn, dan weet je gewoon dat je afgezakt bent naar een plek die vrij warm is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dan meteen wat zegt over de afgelopen periode....
Jah.. het ligt aan jou ja..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gek...en ik maar denken dat vooral jullie twee nu de hele tijd aan het klagen waren.....na ja...ligt vast aan mij.
Welnee....je bent hier nog omdat IK zo leuk ben....dat zei ik toch al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd.. als het zo kut is, wat doe je hier dan?
Waarschijnlijk is het gewoon gewoonte...(net als bij mij)
ja hoor, lekker druk met werk, maar donderdag naar lowlands en maandag naar barcelona, vrijdag met jona naar six flags en zaterdag mysteryland!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jo Jer
Gaat best hoor.. probeer bij te komen van de drukte op m'n werk vandaag![]()
Met jou alles goed?
*me er bij aan sluit*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och.. het topic heeft z'n glans verloren..
maar het is nog steeds goed tijdverdrijf..
Benidorm?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als CDP onderdeel uitmaakt van de vaste garde, onderdeel is van het aandeel van mensen die ingeburgerd zijn, dan weet je gewoon dat je afgezakt bent naar een plek die vrij warm is.
Je kunt gewoon niet omgaan met nieuwkomers..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als CDP onderdeel uitmaakt van de vaste garde, onderdeel is van het aandeel van mensen die ingeburgerd zijn, dan weet je gewoon dat je afgezakt bent naar een plek die vrij warm is.
goh, ..... zou hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
pfff, gezeur over vroeger, dat werkt echt motiverend hoor naar de nieuwe toe
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
Dé Jona? Kewl!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja hoor, lekker druk met werk, maar donderdag naar lowlands en maandag naar barcelona, vrijdag met jona naar six flags en zaterdag mysteryland!!!!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet omgaan met nieuwkomers.. mensen die andere intresses en meningen hebben.
Beetje problemen met het ouder worden Kug?
Zeuren over vroeger is iets voor watjes die bang zijn voor het nieuwe.....ofzow.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
"de nieuwe" zoals jij het omschrijft, is nog geen 15 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
denk dat er nu mensen tussen zitten (no offense, of toch wel, dat weet je niet), waar je minder mee hebt... net ff andere levenspatronen en intressesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet omgaan met nieuwkomers..
Wat let je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook, alleen is er eigenlijk leuker tijdverdrijf...
neuken.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup haha, hij is wel een goeie maat van me geworden zo door de tijden heenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dé Jona? Kewl!
Lekker druk, en veel leuke dingen
Zeg omdat het zo bij jou en je kenniskring is gegaan, betekent niet dat de hele wereld zo opgroeitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
"de nieuwe" zoals jij het omschrijft, is nog geen 15 jaar ofzo.
je kunt pas een beetje fatsoenlijk homo worden na je 18'de ofzo, pas na je pubertijd, alles dat daarvoor zit is gewoon een hormonale stuiptrekking.
Dan moet je vooral dat gaan doen en niet hier blijven hangen.....op zich lijkt me dat logisch....maar verhip...ik denk dat dat ook aan mij ligt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat zijn we wel vaker geweest..... toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist dat we het op een bepaald punt toch eens zouden zijn
Idd.. dat zijn de nieuwe mensen met name.. mja, boeiendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
denk dat er nu mensen tussen zitten (no offense, of toch wel, dat weet je niet), waar je minder mee hebt... net ff andere levenspatronen en intresses
Imageshack werkt niet mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
whhooeeehahhaha die kan zich voorlopig niet laten neuken!![]()
Kug is gewoon een aardige jongen die erg zijn best doet om niet aardig te doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef TehRockstar het volgende:Kugari-Ken heeft de sfeer weereens goed gedaan.
oeh lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuken.....
(nu is dus meteen duidelijk waarom ik hier nog steeds kom)
Stoer..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup haha, hij is wel een goeie maat van me geworden zo door de tijden heen.
je zit dus achter stroekie,rocky of chip aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuken.....
(nu is dus meteen duidelijk waarom ik hier nog steeds kom)
Ach je moet een beetje leren Kug te kunnen negeren...of in ieder geval z'n uitspraken met een doosje zout te nemen.....hij is best een goeie gozer.....hoe erg hij ook zou wensen dat niet te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef TehRockstar het volgende:Kugari-Ken heeft de sfeer weereens goed gedaan.
Jawel.. maar ook wel erg vaak oneens..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zijn we wel vaker geweest..... toch?
sarcastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan moet je vooral dat gaan doen en niet hier blijven hangen.....op zich lijkt me dat logisch....maar verhip...ik denk dat dat ook aan mij ligt.![]()
Dat bevestigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef error het volgende:
[..]
Kug is gewoon een aardige jongen die erg zijn best doet om niet aardig te doen
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef error het volgende:
[..]
Kug is gewoon een aardige jongen die erg zijn best doet om niet aardig te doen
quote:
haha zal ik doen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stoer..
doe hem de groeten maar.... als ie nog weet wie ik ben
Z'n verhalen kunnen heerlijk verfrissend werken heh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sarcast.
.
ik mis waxxer nu gewoon!.
ik weet niet eens meer wat het is om iemand aan te raken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh lekker.
waarom worden de rellende lurkers es niet wakker, mensen die van een goed ediscussie houden.
????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef creno het volgende:
[..]
je zit dus achter stroekie,rocky of chip aan
Had ook wel naar Mysteryland gewild.. gaat Jona ook? Of moet ie weer werken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha zal ik doen!
ik heb er zin in!
Misschien moet je eens met Waxxer gaan praten.. die kan ook van die hele verhalen uit z'n mouw schuddenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kan niet omgaan met van die wazige puber-homootjes, van die gupperige relnichtjes die zichzelf helemaal de wereld vinden, en die de diepte van een mens beoordelen naar de kleding die gedragen wordt, of de hoeveelheid Kylie cd's die er in een kast gevonden kunnen worden.
Van het slag dat het nieuws nog te moeilijk vind en Talpa omarmt omdat ze dan eindelijk een mening kunnen krijgen voorgekauwd en omdat Gordon en Joling dat ene programma met die hoer Hilton nadoen.
Hilton die overigens helemaal geweldig wordt gevonden door het nieuwe soort homo-puber.
Meid, ik heb de sex-and-the-city shoebox EN alle afleveringen van Charmed op dvd!
Prada! Gucci!
Kus kus
Ach gossiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sarcast.
.
ik mis waxxer nu gewoon!.
Lang leve de stereotypen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kan niet omgaan met van die wazige puber-homootjes, van die gupperige relnichtjes die zichzelf helemaal de wereld vinden, en die de diepte van een mens beoordelen naar de kleding die gedragen wordt, of de hoeveelheid Kylie cd's die er in een kast gevonden kunnen worden.
Van het slag dat het nieuws nog te moeilijk vind en Talpa omarmt omdat ze dan eindelijk een mening kunnen krijgen voorgekauwd en omdat Gordon en Joling dat ene programma met die hoer Hilton nadoen.
Hilton die overigens helemaal geweldig wordt gevonden door het nieuwe soort homo-puber.
Meid, ik heb de sex-and-the-city shoebox EN alle afleveringen van Charmed op dvd!
Prada! Gucci!
Kus kus
at least waren er vroeger wat spannenderde chatsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef keizerpinguin het volgende:
leef in het heden en niet in het verleden jullie lijken wel een stelletje bejaarde![]()
VROEGER WAS ALLES ANDERS EN BETER blablabla![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer wat het is om iemand aan te raken...
laat staan...
nouja laat maar
you know what i just heard bla bla bla bla bla bla blaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Prada! Gucci!
Kus kus
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach gossieKomt wel goed hoor...Waxje heeft voor je het weet weer internet...en dan kunnen we allemaal weer wat rustiger aan posten....dan neemt tie het allemaal weer van ons over.
Hello!!! Gicci, Prada or Nada!!! Dat weet je toch.quote:
ik wordt al gezocht voor 4 verkrachtingen.... ik doe het rustig aan....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms moet je naar andere middelen grijpen...
Je reageert wel alsof je aan het stereotype beeld voldoet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lang leve de stereotypen...
Maar als je ook maar enkele moeite had gedaan om dit topic te lezen..had je misschien nog een beetje een idee gekregen dat ik in ieder geval niet zo ben.
En al zijn er wel dingen uit jouw berichtje die ik heb/doe/vind, dan is dat met een normale beredenering te onderbouwen...
Wordt straks dus weer tijd foor foto's...dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow dat is het! en ik maar denken dat het aan mijn virusmail lag.
oeh en sinds ik fitness staat mouwloos me echt beter![]()
.
Foto?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow dat is het! en ik maar denken dat het aan mijn virusmail lag.
oeh en sinds ik fitness staat mouwloos me echt beter![]()
.
dat zijn de laatste nieuwe aanwinsten hier, stroekie is nu op vakantie, rocky is kampioen in posten en chip is twijfelendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
????
wie de neuk zijn stroekie, rocky, chip????
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik wordt al gezocht voor 4 verkrachtingen.... ik doe het rustig aan....
LOVE IS THE MESSAGE
we bouwen het op errorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:09 schreef error het volgende:
Het startte een beetje flauwtjes maar het is toch nog wat geworden, terwijl ik niet eens echt heb meegedaan. Of is het alweer over?
Ah Dus 't was TOCH jouw foto op die posters hier in 't dorpquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik wordt al gezocht voor 4 verkrachtingen.... ik doe het rustig aan....
LOVE IS THE MESSAGE
you did it againquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
at least waren er vroeger wat spannenderde chats.
dave was cool, zelfs nathan had een grappige werking op het topic,
en nu zal het ook vast doorspekt zin met leuke users, creno en jij zijn leuke welkomen, alleen ik vind het maar...ehm.... 14 in een dozijngebeuren geworden...
T stereotype reageert volgens mij toch echt anders...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je reageert wel alsof je aan het stereotype beeld voldoet..
Het geeft niet, dat komt nog wel als je ouder bent
ok, ok....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef creno het volgende:
[..]
dat zijn de laatste nieuwe aanwinsten hier, stroekie is nu op vakantie, rocky is kampioen in posten en chip is twijfelend
Zoeken ze'm zo ver weg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah Dus 't was TOCH jouw foto op die posters hier in 't dorp
dan wacht ik nog ff afquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we bouwen het op error. komt goed!
dit keer geen neprel!
ofzo.
Kug gooit graag met stempeltjes.. zo is Kug..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T stereotype reageert volgens mij toch echt anders...
En ik word pissig omdat KK niet eens de moeite neemt om te kijken wie ik ben maar gelijk generaliseert en met stempeltjes gooit. Alleen maar omdat we niet intresses en meningen delen...en niet dezelfde levensstijl hebben..
sssjtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah Dus 't was TOCH jouw foto op die posters hier in 't dorp
Hmm.. toch fijn zo iemand in ons midden te hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heel brabant zoekt em zover ik me connecties heb gehoord
stoeptegels zijn veel leukerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kug gooit graag met stempeltjes.. zo is Kug..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok, ok....
die heb ik niet meegekregen ....
is ryan nu ook hiken ofzo???
blah blah blah..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef Jerruh het volgende:
foto's doe ik niet aan. en check maar sexy en egwaagd egbeuren ofzo, staat er eentje om die a-hoer-a ff te ontmoedigen
.
Maar ohwee als je een stempeltje terug gooit...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kug gooit graag met stempeltjes.. zo is Kug..
heeft ie zn michael jackson cd's bij????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef creno het volgende:
[..]
ja die zit in het bos met jonge jongens
Thanks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
sssjt
Caz, lang niet gezien!!!! (nouja, hier dan... irl al wat langer)
profi !!!
Ik zou er trots op zijn..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar ohwee als je een stempeltje terug gooit...
Nou van mij krijgt ie er een:
Hypocriet
arm kind kun je het niet bijhoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:15 schreef TehRockstar het volgende:
Jezus, posten jullie altijd zo snel.
Veel plezier allemaal. (Als ik dit gepost heb zijn we waarschijnlijk alweer 4 topics verder)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:15 schreef Semisane het volgende:
Nou...dit dom blondje gaat er vandoor....even eennaar mijn mede blondjes CDP, rocky en Wizzard ok Wizzard is dan een undercovver blonde...uiteraard.
![]()
Eenvoor kug...opdat tie nog heel veel mag zeiken.
En dan stooi ik nog wat![]()
![]()
naar de rest van jullie...pak maar wat je kan gebruiken.
en Versacequote:
Als jij dat wil , dan mag dat VLarpjequote:
oeps... ik geloof dat ik nu de indruk aan het wekken ben dat KP en ik twee relnichtenbroers zijnquote:
straks in september/oktober weer eens gaan zuipen met "die groep van toen ofzo"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Thanks.
Klopt, Ik blijf een beetje op de achtergrond op FoK.
irl, jah wat zal ik zeggen....de afstand is groot?
Alles goed met Bart buiten het tekort aan real life gayporn?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jerruh het volgende:
wie kijkt er americas next top modle?
O MY GOD!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jerruh het volgende:
Welkom in de samenleving..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
straks in september/oktober weer eens gaan zuipen met "die groep van toen ofzo"
zorgen dat er genoeg prullenbakken in de buurt zijn
opzich gaat ie wel lekker, maar ik doe niets anders dan werken tegenwoordig...
dus ik gewoon no social life meer over....
nog 2 weken en dan eens kijken of mensen me nog willen kennen...
verder ook alles goed met jou?
ik ben hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef creno het volgende:
[..]
oeps... ik geloof dat ik nu de indruk aan het wekken ben dat KP en ik twee relnichtenbroers zijn
en dat is hij alleen
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als jij dat wil , dan mag dat VLarpje
*kuch* Soms.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jerruh het volgende:
quote:
dus keizerpinguin, Ryan_r en ik mogen niet meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
Sterkte..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga even eten maken..moet zo weer werken..
Jullie zijn heaumeau..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef creno het volgende:
[..]
dus keizerpinguin, Ryan_r en ik mogen niet mee![]()
Met werken?quote:
Klinkt goed. (ik zie net dat ik het weekend van 24 en 25 september vrij benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ik ken 't gevoel. Maar daar is een zomervakantie voor vind ik. 7/8 weken lammen is niksquote:opzich gaat ie wel lekker, maar ik doe niets anders dan werken tegenwoordig...
dus ik gewoon no social life meer over....
nog 2 weken en dan eens kijken of mensen me nog willen kennen...
Kan niet meer stuk. Zeker nu ik me motorrijbewijs heb. Verder ook veel aan 't werk. (op lowlands na dan). En tjah, over een week of 2 zal school wel weer beginnenquote:verder ook alles goed met jou?
net of ik voor de gezelligheid met een groepje bejaarden wat wil drinken ga liever op de zonnebloem boot werken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef creno het volgende:
[..]
theoretisch gezien ben ik biquote:
haha, jij hebt er ook al helemaal geen idee van waneer dat allemaal weer gaat beginnen???quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
Klinkt goed. (ik zie net dat ik het weekend van 24 en 25 september vrij ben)
[..]
Ik ken 't gevoel. Maar daar is een zomervakantie voor vind ik. 7/8 weken lammen is niks. Vrienden dagen vanzelf wel weer op
Maar je hebt toch wel wat vrije tijd over?
[..]
Kan niet meer stuk. Zeker nu ik me motorrijbewijs heb. Verder ook veel aan 't werk. (op lowlands na dan). En tjah, over een week of 2 zal school wel weer beginnen
KP wil niet meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef creno het volgende:
[..]
als ik moet gaan afwachten of ik aub mee mag no way! graag of niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
KP wil niet mee
Jer dan weer wel...
we nemen het in overweging![]()
quote:
er is gewoon een rede waarom ik niet op massale meets verschijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als ik moet gaan afwachten of ik aub mee mag no way! graag of niet!![]()
Sociaal leven? Wa's dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaah, dus iedereen heeft er last van
ik ben brandschoon, pikkie, en ik ben BI! vraag G_E maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent een viesssse homow!
ik ga morgen mexicaansquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. ik wil nog steeds bier drinken met je, tis al veel te lang geleden! en iets van lekkker eten!
.
Niet echt. School is wat noncharlant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, jij hebt er ook al helemaal geen idee van waneer dat allemaal weer gaat beginnen???
heeft joost ook z'n motorrijbewijs?
Lieg nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben brandschoon, pikkie, en ik ben BI! vraag G_E maar.
ja he, ik ben iig steeds vaker beschikbaar! en ik ga in De Rechter werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga morgen mexicaans
zodra studie weer begint gaan we het regelen (en nu echt)
As am I.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@KP: wat deed ik again?
dat is dan niet de enige school...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Niet echt. School is wat noncharlant.
Nee Joost heeft geen motorrijbewijs anders kreeg hij die motor wel van z'n pa in plaats van ik.
Heb jij verder geen plannen meer buiten dat je moet werken of moet je echt 7 dagen in de week werken?
nou, eh, ik had op plensvalley een meisje versierd enzo en dat voelde toch best goed! en ik volhard nog steeds, tegen al dat bruuske geweld van geile homo's en koterige knaapjesquote:
Met jouw charmes krijg je zelfs nog een geit of Minister Zalm t bed inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, eh, ik had op plensvalley een meisje versierd enzo en dat voelde toch best goed! en ik volhard nog steeds, tegen al dat bruuske geweld van geile homo's en koterige knaapjes.
![]()
.
Jah, erg vet zelfs. Alleen d'r nog zeker wat onderhoud aan gebeurenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is dan niet de enige school...
heb jij die motor van zn pa gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veeeeeeeet!
ik doe het nu ff iets rustiger aan, plan nu wat leuke dingen in, maar er waren weken bij dat ik inderdaad geen dag vrij had
je gay.nl profiel zegt anders dat je homo bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
er is gewoon een rede waarom ik niet op massale meets verschijn
en dit soort dingen zijn geen officiele meets...
en ach, waarom hap ik hier op....
sinda dat heb ik opeens alleen maar leuke berichtjes in plaats van neo-conserv-gays!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
je gay.nl profiel zegt anders dat je homo bent
dat miste ik dus deze zomer.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jah, erg vet zelfs. Alleen d'r nog zeker wat onderhoud aan gebeuren
Altijd een dagje vrij houden kerel, had ik vorig jaar ook en kon ik bijna niet van me vakantie genieten.
Ga maar weer eens naar de efteling. Dat maakt mensen altijd blij op 1 of andere manier
een bejaarde opmerking plaatsenquote:
is al een mini meet geweest creno, anne1982, ryan_r en ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat miste ik dus deze zomer.....
de efteling
vb was van heeeeeeeeel vroegerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De bi-sexuelen zijn bijna in de meerderheid. CB is het bijna weer aan het overwegen.
Ah kijk. erg slim aangepakt. Net zoals opschrijven dat je geen vriendje hebt terwijl dat wel zoals. Krijg je opeens STAPELS met berichtjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinda dat heb ik opeens alleen maar leuke berichtjes in plaats van neo-conserv-gays!.
Zie je wel!!!. De efteling is een belangrijk onderdeel in een Cybart jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat miste ik dus deze zomer.....
de efteling
ja omdat het zo saai werdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een bejaarde opmerking plaatsen
de oude forumers van vroeger zijn niet voor niks weg gegaan![]()
ok, dan is dat dus iets voor de herfst!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah kijk. erg slim aangepakt. Net zoals opschrijven dat je geen vriendje hebt terwijl dat wel zoals. Krijg je opeens STAPELS met berichtjes.
[..]
Zie je wel!!!. De efteling is een belangrijk onderdeel in een Cybart jaar
Dit is de eerste zomer in lange tijd dat ik oo kniet naar de efteling ben geweest.
Kan me niet voorstellen dat je zelfs van mij houd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja omdat het zo saai werd.
ach ik ha dgeowon weer zin in een aantal azijnerige opmerkingen, after all hou ik van iedereen.
hehe als ik een vriend heb dan zet ik er expres ja... dan zit ik alleen te wachten op de mensen die de moeite waard vinden om geowon goede chats te hebben ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah kijk. erg slim aangepakt. Net zoals opschrijven dat je geen vriendje hebt terwijl dat wel zoals. Krijg je opeens STAPELS met berichtjes.
[..]
Zie je wel!!!. De efteling is een belangrijk onderdeel in een Cybart jaar
Dit is de eerste zomer in lange tijd dat ik ook niet naar de efteling ben geweest. Erg raar. Natuurlijk kan ik dat park wel dromen maar 't blijft wel iets hebben
ja, daar zeg je me watquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je zelfs van mij houd...![]()
azijnpisserquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:45 schreef keizerpinguin het volgende:
ben er weer weg voor het is hier saai met al die oudjes!!![]()
Agenda wordt weer volgekalktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok, dan is dat dus iets voor de herfst!
Klopt, maar 't blijft gewoon grappig. IEDEREEN wilt vrienden of effe chatten. Maar reageren.....Alleen maar op mannen die nog geen vriendjes hebben. WAAROM denk je dan. Je wilt toch alleen maar vrienden en chatten en zo. Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. PORNO dat willen ze!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe als ik een vriend heb dan zet ik er expres ja... dan zit ik alleen te wachten op de mensen die de moeite waard vinden om geowon goede chats te hebben ofzo.
porno willen ze en porno kunnen ze krijgen... op een ander profielquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
Agenda wordt weer volgekalkt
[..]
Klopt, maar 't blijft gewoon grappig. IEDEREEN wilt vrienden of effe chatten. Maar reageren.....Alleen maar op mannen die nog geen vriendjes hebben. WAAROM denk je dan. Je wilt toch alleen maar vrienden en chatten en zo. Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. PORNO dat willen ze!!![]()
quote:
ha dje het tegen mij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat mag je best vaker doen.
Val je niet van de trap?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ trekt schoentjes aan en gaat werken
Jerruh...stiekum hou k ook van jou hoor
en de andere heren:Prettige Avond
Net zo hartelijk als altijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Val je niet van de trap?
zelf gemaakt? knap hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat riep ik 1334 delen geleden al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
Je gaat er bijna net zulke lange verhalen door schrijven..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef petre86 het volgende:
gnaaf
damn.. die waxxer is zelfs in de vakantie druk zeg.. was ik vandaag helemaal in Z. voor een afspraak, toen nog naar de kapper en ff de stad in.. zie ik daat ineens een huisje.. van waxxer.. dus ik denk, ik bel eens aan, kan ik spieken oftie zijn vaat wel goed afwast ( moet wàt te roddelen hebben he) istie niet thuis!! tsssk
volgens mij heb ik wel mama-waxx gezien, die zat voor de deur iets eerder, toen ik opweg naar de kapper was
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef petre86 het volgende:
gnaaf
damn.. die waxxer is zelfs in de vakantie druk zeg.. was ik vandaag helemaal in Z. voor een afspraak, toen nog naar de kapper en ff de stad in.. zie ik daat ineens een huisje.. van waxxer.. dus ik denk, ik bel eens aan, kan ik spieken oftie zijn vaat wel goed afwast ( moet wàt te roddelen hebben he) istie niet thuis!! tsssk
volgens mij heb ik wel mama-waxx gezien, die zat voor de deur iets eerder, toen ik opweg naar de kapper was
Ik heb dat een keer meegemaakt toen ik uit bed kwam op zondagmorgen en m'n moeder gezellig met mijn logé zat te kletsen over mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou me echt het kutleplazerus schrikken als ik thuiskom, en mijn moeder zit hier opeens met een [homo] aan de keukentafel de kletsen over mijn kleuterjaren..
En wat vond je gênanter, dat wat je logé of dat wat je moeder over jou vertelde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer meegemaakt toen ik uit bed kwam op zondagmorgen en m'n moeder gezellig met mijn logé zat te kletsen over mij
neej, ze zat met een tas in de hand te wachten tot er zo'n franse wagen ( waar waxx het wel eens over had?) haar op kwam pikkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Het je hebt toen niet heel hard Mamawax! Mamawax! Mamawax! gegild om haar helemaal uit te vragen over Waxxer en hoe hij was alsklein waxje
en allemaal van dat soort dingen?
.
Beiden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wat vond je gênanter, dat wat je logé of dat wat je moeder over jou vertelde..
was het een logé of een one-night-stand?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer meegemaakt toen ik uit bed kwam op zondagmorgen en m'n moeder gezellig met mijn logé zat te kletsen over mij
Zeg... áls ik al aan one-night-stands zou doen dan zou ik het zegmaar niet hier thuis doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
was het een logé of een one-night-stand?
( hoe leg je dat aan mama uit?)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Moeder: "Ja, ik weet nog, vroeger had hij een enorme."
Logé: "Nou, hij heeft tegenwoordig wel een enorme."
Moeder: "Oh ja? HahahaJa, dat heeft zijn vader ook.
."
.
Ohwquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was meer een algemene situatieschets hè, niet specifiek jou bedoeld..
Ik ben verkoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je scharrel zich niet geschoren?.
Heel evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool! een new-bi hier! mag ik je even aanraken?
Nou nou, niet meteen zo boos kijken.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo boos kijken..
Ik dacht gewoon, die zal wel de hele nacht met haar neus over zijn stoppelige borstkas zijn gegaan ofzo.
Veel drinken, een paracetamol en vroeg onder de wol, en dan is het gauw over..
stoppelige borstkas?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo boos kijken..
Ik dacht gewoon, die zal wel de hele nacht met haar neus over zijn stoppelige borstkas zijn gegaan ofzo.
Veel drinken, een paracetamol en vroeg onder de wol, en dan is het gauw over..
Ik denk dat ik blij ben dat ik dat niet kan zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef wonderer het volgende:
Gordon en Gerard Joling op een varkensfokkerij
Vond het wel leuk eigenlijk. Stelletje verwende, kinderachtige zielepoten, echt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:10 schreef error het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik dat niet kan zien.
Kans is klein dat het BVN komt, denk ik
Ik vond het ook leuk. Dat Lieve Lust wat nu is vind ik dan weer een stuk minder...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond het wel leuk eigenlijk. Stelletje verwende, kinderachtige zielepoten, echt.
Mij kijkt nu CSI Miamiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk. Dat Lieve Lust wat nu is vind ik dan weer een stuk minder...
Respectquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik was om 21:15 thuis.. 40 km met gemiddeld 29 km/h.. ik ben trots op mezelf..
Ik ga douchen..
En ik ben zaterdagavond in de Efteling bij het euhm.. Songfestival-thema-avond-ding![]()
Zoiets ga je toch niet tegen. Het uit de weg gaan omdat een paar mensen misschien bang zijn voor vooroordelen en beeldvorming vind ik erger. Dat ruikt naar censuur namelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef error het volgende:
Denken jullie dat het de beeldvorming rond homowsten goede komt of niet?
nee ik ben alleen maar homowquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoiets ga je toch niet tegen. Het uit de weg gaan omdat een paar mensen misschien bang zijn voor vooroordelen en beeldvorming vind ik erger. Dat ruikt naar censuur namelijk.
Als een hetero, vrouw, blondje, weet ik veel wat uitvreet, voel ik me ook niet aangesproken of ben ik bang voor beeldvorming... Je bent toch wel meer dan alleen homo?
Oh, er zullen vast wel mensen zijn die denken dat alle nichten zo overdreven zijn. Maar er zijn ook mensen die Bin Laden een held vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef error het volgende:
[..]
nee ik ben alleen maar homow
maar de vraag was eenvoudiger dan dit: ik heb het niet gezien en vroeg me af wat jullie inschatting zou zijn: goed of slecht voor de beeldvorming.
Maar impliciet heb je het antwoord al gegeven![]()
Ja en? Ook die mensen moet ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, er zullen vast wel mensen zijn die denken dat alle nichten zo overdreven zijn. Maar er zijn ook mensen die Bin Laden een held vinden.
oops sorry, I did it again, but I couldn't help myselfquote:
Ik denk dat je je beter ergens anders druk om kan maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef error het volgende:
[..]
Ja en? Ook die mensen moet ik niet.
Ik verweer me sterk tegen jouw argument dat je je daar dus maar niet druk om moet maken!
(al denk ik dat er meer topicusers jouw idee volgen dan de mijne)
Je hebt gelijk, laat ik me maar druk gaan maken om mijn volgende nieuwe shirtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter ergens anders druk om kan maken.
Je ziet er jong uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef TehRockstar het volgende:
*aandachttrek
Heeft iemand m'n fotoboek nog aanschouwd?
D'r is niks veranderd sinds vanmiddag hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef TehRockstar het volgende:
*aandachttrek
Heeft iemand m'n fotoboek nog aanschouwd?
[kinderachtig] Ben wel langer dan jijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee hee hee! Dat heb ik al eerder gemeld. Ik moet alleen even een afspraak maken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[kinderachtig] Ben wel langer dan jij[/kinderachtig]
Hm, sorry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat is 97% van de Nederlanders denk ik zo.. boeiend
Ik snap je heus wel. Leuk is het niet. Maar ze zijn gewoon zichzelf op TV en het is niet een Will & Grace actig geacteerd iets, dus het is niet EXPRES. Dus om je je daar druk om te gaan maken... kun je beter je energie steken in het beeld dat jij naar je omgeving uitdraagt, dat is tenslotte veel belangrijker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef error het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laat ik me maar druk gaan maken om mijn volgende nieuwe shirtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |