ja hoor, lekker druk met werk, maar donderdag naar lowlands en maandag naar barcelona, vrijdag met jona naar six flags en zaterdag mysteryland!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jo Jer
Gaat best hoor.. probeer bij te komen van de drukte op m'n werk vandaag![]()
Met jou alles goed?
*me er bij aan sluit*quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och.. het topic heeft z'n glans verloren..
maar het is nog steeds goed tijdverdrijf..
Benidorm?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als CDP onderdeel uitmaakt van de vaste garde, onderdeel is van het aandeel van mensen die ingeburgerd zijn, dan weet je gewoon dat je afgezakt bent naar een plek die vrij warm is.
Je kunt gewoon niet omgaan met nieuwkomers..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als CDP onderdeel uitmaakt van de vaste garde, onderdeel is van het aandeel van mensen die ingeburgerd zijn, dan weet je gewoon dat je afgezakt bent naar een plek die vrij warm is.
goh, ..... zou hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
pfff, gezeur over vroeger, dat werkt echt motiverend hoor naar de nieuwe toe
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
Dé Jona? Kewl!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja hoor, lekker druk met werk, maar donderdag naar lowlands en maandag naar barcelona, vrijdag met jona naar six flags en zaterdag mysteryland!!!!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet omgaan met nieuwkomers.. mensen die andere intresses en meningen hebben.
Beetje problemen met het ouder worden Kug?
Zeuren over vroeger is iets voor watjes die bang zijn voor het nieuwe.....ofzow.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
"de nieuwe" zoals jij het omschrijft, is nog geen 15 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef creno het volgende:
denk dat er nu mensen tussen zitten (no offense, of toch wel, dat weet je niet), waar je minder mee hebt... net ff andere levenspatronen en intressesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet omgaan met nieuwkomers..
Wat let je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook, alleen is er eigenlijk leuker tijdverdrijf...
neuken.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup haha, hij is wel een goeie maat van me geworden zo door de tijden heenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dé Jona? Kewl!
Lekker druk, en veel leuke dingen
Zeg omdat het zo bij jou en je kenniskring is gegaan, betekent niet dat de hele wereld zo opgroeitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
"de nieuwe" zoals jij het omschrijft, is nog geen 15 jaar ofzo.
je kunt pas een beetje fatsoenlijk homo worden na je 18'de ofzo, pas na je pubertijd, alles dat daarvoor zit is gewoon een hormonale stuiptrekking.
Dan moet je vooral dat gaan doen en niet hier blijven hangen.....op zich lijkt me dat logisch....maar verhip...ik denk dat dat ook aan mij ligt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat zijn we wel vaker geweest..... toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist dat we het op een bepaald punt toch eens zouden zijn
Idd.. dat zijn de nieuwe mensen met name.. mja, boeiendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
denk dat er nu mensen tussen zitten (no offense, of toch wel, dat weet je niet), waar je minder mee hebt... net ff andere levenspatronen en intresses
Imageshack werkt niet mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
whhooeeehahhaha die kan zich voorlopig niet laten neuken!![]()
Kug is gewoon een aardige jongen die erg zijn best doet om niet aardig te doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef TehRockstar het volgende:Kugari-Ken heeft de sfeer weereens goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |