Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schrijven? Ik?
Dat je me nog zo hoog inschatte met zo'n rubriekje?
hij kan iig wel typen, das al heel watquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.
Kut... we hebben de beste jaren al weer achter ons liggenquote:we zijn ook alweer "ruim" boven de 20, en dan ben je afgeschreven als homo zijnde..
fuck, ik ben nog steeds student en werkeloos, en zonder uitzicht op een baan waar ik carriere mee kan maken. Ik zal me moeten storten op de sportschool en de mode, waar ik dan mijn uiterste best zal doen om als een elitaire snob over te komen, als een man van de wereld en de goede smaak...quote:dan moet je ook niet meer in je hitkrantfase willen leven, dan moet je jezelf goed en stylish in de markt gaan zetten. net doen alsof je carriere maakt enzo...
pff life's hard
U'd be surprisedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.
Oh do dazzel me darling.quote:
Alleen maar hangen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Semisane het volgende:
Ohw...kan ik al naar huihuis...vanaaf lekker tegen m'n mannetje gaan aanhangen...hoop dat tie zin heeft om te koken eigenlijk...ik nie namelijk.
ik ken het gevoel, ik ging gisteren met angst en beven terug naar de super, bang dat het een puinhoop zou zijn van hier tot timboektoe, maar het viel mee, zag er allemaal netjes uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Vlarp het volgende:
@Creno: ik heb gisteren 1 dag vrijgehad, en had het idee dat ik vandaag werk voor een week moest inhalen
Ik vrees het ergste als ik straks 2 weken met vakantie ben
Goh meneer "De wereld is verneukt en ik ben de enige die nog een beetje normaal is" denkt ook weer even mee te bashenquote:
all downhill from herequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Kut... we hebben de beste jaren al weer achter ons liggen
je wordt gewoon een nieuw icoon!quote:fuck, ik ben nog steeds student en werkeloos, en zonder uitzicht op een baan waar ik carriere mee kan maken. Ik zal me moeten storten op de sportschool en de mode, waar ik dan mijn uiterste best zal doen om als een elitaire snob over te komen, als een man van de wereld en de goede smaak...
of ik switch gewoon over op vrouwen... die vallen wel op een "rijpe" man.
janksmoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
wanneer wordt dit topic es opgedoekt?.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
goh meneer "oeh je bent op tv geweest dus mag ik over je kwijlen" probeert ook even stoer over te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh meneer "De wereld is verneukt en ik ben de enige die nog een beetje normaal is" denkt ook weer even mee te bashen![]()
Ach...eerst wel ff hoor...moet ff bijkomen van de dag.quote:
Nou, ik ben bang dat het tijdens mijn vakantie helemaal fout gaat.. maar goed.. ik ga fijn op vakantie, de teringzooi opruimen komt wel als ik terug benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, ik ging gisteren met angst en beven terug naar de super, bang dat het een puinhoop zou zijn van hier tot timboektoe, maar het viel mee, zag er allemaal netjes uit.
*klopt zichzelf op de schouder*
de jongens zijn goed ingewerkt blijkbaar
dat hadden ze moeten doen toen Nathan er de brui aan gafquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
Goh, flikker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
goh meneer "oeh je bent op tv geweest dus mag ik over je kwijlen" probeert ook even stoer over te komen
Goh... nog geen nieuw makkelijk geintje over me gevonden want dit grapje is niet origineel meer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
goh meneer "oeh je bent op tv geweest dus mag ik over je kwijlen" probeert ook even stoer over te komen
Je bent niet verplicht hier te postenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hadden ze moeten doen toen Nathan er de brui aan gaf
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ik ben het voor 1 keer wel helemaal met je eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh... nog geen nieuw makkelijk geintje over me gevonden want dit grapje is niet origineel meer...
ga je mond spoelen NU!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
hahaha jah!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hadden ze moeten doen toen Nathan er de brui aan gaf
en weet je, over drie jaar, krijg je ineens haar op je balzak, zomaar, dat noemen ze "De Pubertijd"quote:
Jo Jerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha jah!
sindsdien komen er alleen maar neprelnichten en die zijn zo boring!.
vlarp!!!!
. hoe ist?
Goh, als je dat brein nou zou gebruiken ipv klagen over je huidige situatie..quote:
Zelfs niet verplicht om te lezen....maar goed ik vind het eigenlijk wel grappig dat degene die eigenlijk dit topic kwijt willen hebben, toch steeds maar weer posten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier te posten
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef TehRockstar het volgende:
Gaan we weer gezellig doen?
wat dan meteen wat zegt over de afgelopen periode....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het voor 1 keer wel helemaal met je eens
Idd.. als het zo kut is, wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zelfs niet verplicht om te lezen....maar goed ik vind het eigenlijk wel grappig dat degene die eigenlijk dit topic kwijt willen hebben, toch steeds maar weer posten.
Ach het zal wel komen omdat IK zo leuk ben....uiteraard.
Gek...en ik maar denken dat vooral jullie twee nu de hele tijd aan het klagen waren.....na ja...ligt vast aan mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh, als je dat brein nou zou gebruiken ipv klagen over je huidige situatie..![]()
Och.. het topic heeft z'n glans verloren..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dan meteen wat zegt over de afgelopen periode....
een topic waar ik zoveel uren heb ingestoken mag niet naar de klote gaan door ja wat hier boven al eens genoemd isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier te posten
Gelukkig ben jij dan al dood.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en weet je, over drie jaar, krijg je ineens haar op je balzak, zomaar, dat noemen ze "De Pubertijd"
als CDP onderdeel uitmaakt van de vaste garde, onderdeel is van het aandeel van mensen die ingeburgerd zijn, dan weet je gewoon dat je afgezakt bent naar een plek die vrij warm is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dan meteen wat zegt over de afgelopen periode....
Jah.. het ligt aan jou ja..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gek...en ik maar denken dat vooral jullie twee nu de hele tijd aan het klagen waren.....na ja...ligt vast aan mij.
Welnee....je bent hier nog omdat IK zo leuk ben....dat zei ik toch al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd.. als het zo kut is, wat doe je hier dan?
Waarschijnlijk is het gewoon gewoonte...(net als bij mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |