ik ben hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef creno het volgende:
[..]
oeps... ik geloof dat ik nu de indruk aan het wekken ben dat KP en ik twee relnichtenbroers zijn
en dat is hij alleen
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als jij dat wil , dan mag dat VLarpje
*kuch* Soms.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jerruh het volgende:
wie kijkt er americas next top modle?
quote:
dus keizerpinguin, Ryan_r en ik mogen niet meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
straks in september/oktober weer eens gaan zuipen met "die groep van toen ofzo"
zorgen dat er genoeg prullenbakken in de buurt zijn
Sterkte..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga even eten maken..moet zo weer werken..
Jullie zijn heaumeau..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef creno het volgende:
[..]
dus keizerpinguin, Ryan_r en ik mogen niet mee![]()
Met werken?quote:
Klinkt goed. (ik zie net dat ik het weekend van 24 en 25 september vrij benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
straks in september/oktober weer eens gaan zuipen met "die groep van toen ofzo"
zorgen dat er genoeg prullenbakken in de buurt zijn
Ik ken 't gevoel. Maar daar is een zomervakantie voor vind ik. 7/8 weken lammen is niksquote:opzich gaat ie wel lekker, maar ik doe niets anders dan werken tegenwoordig...
dus ik gewoon no social life meer over....
nog 2 weken en dan eens kijken of mensen me nog willen kennen...
Kan niet meer stuk. Zeker nu ik me motorrijbewijs heb. Verder ook veel aan 't werk. (op lowlands na dan). En tjah, over een week of 2 zal school wel weer beginnenquote:verder ook alles goed met jou?
net of ik voor de gezelligheid met een groepje bejaarden wat wil drinken ga liever op de zonnebloem boot werken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef creno het volgende:
[..]
theoretisch gezien ben ik biquote:
haha, jij hebt er ook al helemaal geen idee van waneer dat allemaal weer gaat beginnen???quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
Klinkt goed. (ik zie net dat ik het weekend van 24 en 25 september vrij ben)
[..]
Ik ken 't gevoel. Maar daar is een zomervakantie voor vind ik. 7/8 weken lammen is niks. Vrienden dagen vanzelf wel weer op
Maar je hebt toch wel wat vrije tijd over?
[..]
Kan niet meer stuk. Zeker nu ik me motorrijbewijs heb. Verder ook veel aan 't werk. (op lowlands na dan). En tjah, over een week of 2 zal school wel weer beginnen
KP wil niet meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef creno het volgende:
[..]
als ik moet gaan afwachten of ik aub mee mag no way! graag of niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
KP wil niet mee
Jer dan weer wel...
we nemen het in overweging![]()
quote:
er is gewoon een rede waarom ik niet op massale meets verschijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als ik moet gaan afwachten of ik aub mee mag no way! graag of niet!![]()
Sociaal leven? Wa's dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaah, dus iedereen heeft er last van
ik ben brandschoon, pikkie, en ik ben BI! vraag G_E maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent een viesssse homow!
ik ga morgen mexicaansquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]. ik wil nog steeds bier drinken met je, tis al veel te lang geleden! en iets van lekkker eten!
.
Niet echt. School is wat noncharlant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, jij hebt er ook al helemaal geen idee van waneer dat allemaal weer gaat beginnen???
heeft joost ook z'n motorrijbewijs?
Lieg nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben brandschoon, pikkie, en ik ben BI! vraag G_E maar.
ja he, ik ben iig steeds vaker beschikbaar! en ik ga in De Rechter werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga morgen mexicaans
zodra studie weer begint gaan we het regelen (en nu echt)
As am I.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@KP: wat deed ik again?
dat is dan niet de enige school...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Niet echt. School is wat noncharlant.
Nee Joost heeft geen motorrijbewijs anders kreeg hij die motor wel van z'n pa in plaats van ik.
Heb jij verder geen plannen meer buiten dat je moet werken of moet je echt 7 dagen in de week werken?
nou, eh, ik had op plensvalley een meisje versierd enzo en dat voelde toch best goed! en ik volhard nog steeds, tegen al dat bruuske geweld van geile homo's en koterige knaapjesquote:
Met jouw charmes krijg je zelfs nog een geit of Minister Zalm t bed inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, eh, ik had op plensvalley een meisje versierd enzo en dat voelde toch best goed! en ik volhard nog steeds, tegen al dat bruuske geweld van geile homo's en koterige knaapjes.
![]()
.
Jah, erg vet zelfs. Alleen d'r nog zeker wat onderhoud aan gebeurenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is dan niet de enige school...
heb jij die motor van zn pa gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veeeeeeeet!
ik doe het nu ff iets rustiger aan, plan nu wat leuke dingen in, maar er waren weken bij dat ik inderdaad geen dag vrij had
je gay.nl profiel zegt anders dat je homo bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |