oeh lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuken.....
(nu is dus meteen duidelijk waarom ik hier nog steeds kom)
Stoer..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup haha, hij is wel een goeie maat van me geworden zo door de tijden heen.
je zit dus achter stroekie,rocky of chip aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuken.....
(nu is dus meteen duidelijk waarom ik hier nog steeds kom)
Ach je moet een beetje leren Kug te kunnen negeren...of in ieder geval z'n uitspraken met een doosje zout te nemen.....hij is best een goeie gozer.....hoe erg hij ook zou wensen dat niet te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef TehRockstar het volgende:Kugari-Ken heeft de sfeer weereens goed gedaan.
Jawel.. maar ook wel erg vaak oneens..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zijn we wel vaker geweest..... toch?
sarcastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan moet je vooral dat gaan doen en niet hier blijven hangen.....op zich lijkt me dat logisch....maar verhip...ik denk dat dat ook aan mij ligt.![]()
Dat bevestigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef error het volgende:
[..]
Kug is gewoon een aardige jongen die erg zijn best doet om niet aardig te doen
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef error het volgende:
[..]
Kug is gewoon een aardige jongen die erg zijn best doet om niet aardig te doen
quote:
haha zal ik doen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stoer..
doe hem de groeten maar.... als ie nog weet wie ik ben
Z'n verhalen kunnen heerlijk verfrissend werken heh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sarcast.
.
ik mis waxxer nu gewoon!.
ik weet niet eens meer wat het is om iemand aan te raken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh lekker.
waarom worden de rellende lurkers es niet wakker, mensen die van een goed ediscussie houden.
????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef creno het volgende:
[..]
je zit dus achter stroekie,rocky of chip aan
Had ook wel naar Mysteryland gewild.. gaat Jona ook? Of moet ie weer werken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha zal ik doen!
ik heb er zin in!
Misschien moet je eens met Waxxer gaan praten.. die kan ook van die hele verhalen uit z'n mouw schuddenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kan niet omgaan met van die wazige puber-homootjes, van die gupperige relnichtjes die zichzelf helemaal de wereld vinden, en die de diepte van een mens beoordelen naar de kleding die gedragen wordt, of de hoeveelheid Kylie cd's die er in een kast gevonden kunnen worden.
Van het slag dat het nieuws nog te moeilijk vind en Talpa omarmt omdat ze dan eindelijk een mening kunnen krijgen voorgekauwd en omdat Gordon en Joling dat ene programma met die hoer Hilton nadoen.
Hilton die overigens helemaal geweldig wordt gevonden door het nieuwe soort homo-puber.
Meid, ik heb de sex-and-the-city shoebox EN alle afleveringen van Charmed op dvd!
Prada! Gucci!
Kus kus
Ach gossiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sarcast.
.
ik mis waxxer nu gewoon!.
Lang leve de stereotypen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kan niet omgaan met van die wazige puber-homootjes, van die gupperige relnichtjes die zichzelf helemaal de wereld vinden, en die de diepte van een mens beoordelen naar de kleding die gedragen wordt, of de hoeveelheid Kylie cd's die er in een kast gevonden kunnen worden.
Van het slag dat het nieuws nog te moeilijk vind en Talpa omarmt omdat ze dan eindelijk een mening kunnen krijgen voorgekauwd en omdat Gordon en Joling dat ene programma met die hoer Hilton nadoen.
Hilton die overigens helemaal geweldig wordt gevonden door het nieuwe soort homo-puber.
Meid, ik heb de sex-and-the-city shoebox EN alle afleveringen van Charmed op dvd!
Prada! Gucci!
Kus kus
at least waren er vroeger wat spannenderde chatsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef keizerpinguin het volgende:
leef in het heden en niet in het verleden jullie lijken wel een stelletje bejaarde![]()
VROEGER WAS ALLES ANDERS EN BETER blablabla![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |