Heel evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool! een new-bi hier! mag ik je even aanraken?
Nou nou, niet meteen zo boos kijken.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo boos kijken..
Ik dacht gewoon, die zal wel de hele nacht met haar neus over zijn stoppelige borstkas zijn gegaan ofzo.
Veel drinken, een paracetamol en vroeg onder de wol, en dan is het gauw over..
stoppelige borstkas?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo boos kijken..
Ik dacht gewoon, die zal wel de hele nacht met haar neus over zijn stoppelige borstkas zijn gegaan ofzo.
Veel drinken, een paracetamol en vroeg onder de wol, en dan is het gauw over..
Ik denk dat ik blij ben dat ik dat niet kan zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef wonderer het volgende:
Gordon en Gerard Joling op een varkensfokkerij
Vond het wel leuk eigenlijk. Stelletje verwende, kinderachtige zielepoten, echt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:10 schreef error het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik dat niet kan zien.
Kans is klein dat het BVN komt, denk ik
Ik vond het ook leuk. Dat Lieve Lust wat nu is vind ik dan weer een stuk minder...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond het wel leuk eigenlijk. Stelletje verwende, kinderachtige zielepoten, echt.
Mij kijkt nu CSI Miamiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk. Dat Lieve Lust wat nu is vind ik dan weer een stuk minder...
Respectquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik was om 21:15 thuis.. 40 km met gemiddeld 29 km/h.. ik ben trots op mezelf..
Ik ga douchen..
En ik ben zaterdagavond in de Efteling bij het euhm.. Songfestival-thema-avond-ding![]()
Zoiets ga je toch niet tegen. Het uit de weg gaan omdat een paar mensen misschien bang zijn voor vooroordelen en beeldvorming vind ik erger. Dat ruikt naar censuur namelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef error het volgende:
Denken jullie dat het de beeldvorming rond homowsten goede komt of niet?
nee ik ben alleen maar homowquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoiets ga je toch niet tegen. Het uit de weg gaan omdat een paar mensen misschien bang zijn voor vooroordelen en beeldvorming vind ik erger. Dat ruikt naar censuur namelijk.
Als een hetero, vrouw, blondje, weet ik veel wat uitvreet, voel ik me ook niet aangesproken of ben ik bang voor beeldvorming... Je bent toch wel meer dan alleen homo?
Oh, er zullen vast wel mensen zijn die denken dat alle nichten zo overdreven zijn. Maar er zijn ook mensen die Bin Laden een held vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef error het volgende:
[..]
nee ik ben alleen maar homow
maar de vraag was eenvoudiger dan dit: ik heb het niet gezien en vroeg me af wat jullie inschatting zou zijn: goed of slecht voor de beeldvorming.
Maar impliciet heb je het antwoord al gegeven![]()
Ja en? Ook die mensen moet ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, er zullen vast wel mensen zijn die denken dat alle nichten zo overdreven zijn. Maar er zijn ook mensen die Bin Laden een held vinden.
oops sorry, I did it again, but I couldn't help myselfquote:
Ik denk dat je je beter ergens anders druk om kan maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef error het volgende:
[..]
Ja en? Ook die mensen moet ik niet.
Ik verweer me sterk tegen jouw argument dat je je daar dus maar niet druk om moet maken!
(al denk ik dat er meer topicusers jouw idee volgen dan de mijne)
Je hebt gelijk, laat ik me maar druk gaan maken om mijn volgende nieuwe shirtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter ergens anders druk om kan maken.
Je ziet er jong uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef TehRockstar het volgende:
*aandachttrek
Heeft iemand m'n fotoboek nog aanschouwd?
D'r is niks veranderd sinds vanmiddag hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef TehRockstar het volgende:
*aandachttrek
Heeft iemand m'n fotoboek nog aanschouwd?
[kinderachtig] Ben wel langer dan jijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee hee hee! Dat heb ik al eerder gemeld. Ik moet alleen even een afspraak maken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[kinderachtig] Ben wel langer dan jij[/kinderachtig]
Hm, sorry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat is 97% van de Nederlanders denk ik zo.. boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |