quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Hoi T_T!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk, en daar reageren ze wel op![]()
Op mijn welkom reageren ho maar, maar zodra je iets slechts zegt dan is de hel los...
quote:
Als je met FF browsed kan dat wel via FOK!tools...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Wat waardeloos dat je uit een gesloten topic niet meer kan quoten
ja ik ken een forum waar dat wel goed geregeld isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Heb er niet eens aan gedacht, als ik er eentje wil maken dat staat hij er meestal meteen. Komt doordat ik dan al een venster met het topic open, en het post zodra de voorgaande vol isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:13 schreef Janetje het volgende:
Dan deed ik het toch maar..
Iets in mij zei dat T_T niet zo'n zin had om er eentje te maken...
Heb ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je met FF browsed kan dat wel via FOK!tools...
Ik hoop dat je het zelf wel snapt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb er niet eens aan gedacht, als ik er eentje wil maken dat staat hij er meestal meteen. Komt doordat ik dan al een venster met het topic open, en het post zodra de voorgaande vol is![]()
Firefox op die andere?quote:
Joh, goed forum is dat danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja ik ken een forum waar dat wel goed geregeld is
Huhquote:
Huhquote:
Weer eentje aan het huilen...quote:
Moet inderdaad kunnen, ik vind het ook echt een mankementquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Dat is lastig als je al zit te F5-en...quote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het zelf wel snapt...
Alweer dubbele tong he?quote:
ligt overigens aan mijn pc, niet aan dit geweldige forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:17 schreef Parvus het volgende:
Godverdomme het is weer eens raak. De Fok! frontpage van het forum opent ie wel, maar geen enkel subforum. Ook zoekresultaten van Google kan ik zien, maar zodra ik naar 1 van de sites ga..."Pagina kan niet worden weergegeven"![]()
*F5 knopje afpakt..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is lastig als je al zit te F5-en...
Breuls heeft ooit ergens ergens gezegd dat het wel weer zou kunnen, maar ja, ooitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet inderdaad kunnen, ik vind het ook echt een mankement
Als je firefox gebruikt, heb ik nog wel een Foktools liggen die dat doet... (QuickQuote, QuickPI's en Quoten uit gesloten topics... )quote:
Kreng!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weer eentje aan het huilen...![]()
*weer streepje zet..
Jij bent er dan ook weerquote:
Jij bent er dan ook weerquote:
Geen FF dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je firefox gebruikt, heb ik nog wel een Foktools liggen die dat doet... (QuickQuote, QuickPI's en Quoten uit gesloten topics... )
Lol, als ik hetzelfde effect op je heb als alcohol is er iets niet goed...quote:
Ah oke... Dan kunnen die mooie extraatjes niet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen FF dus
Slimbrowser is het hier
Dat laten we maar in het middenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Lol, als ik hetzelfde effect op je heb als alcohol is er iets niet goed...
Of wel...
Heel boy, heel!quote:
Nou ja, ik moet maar roeien met de riemen die ik hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Ah oke... Dan kunnen die mooie extraatjes niet...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n bitch hé![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeer zeker, is ook nooit down enzo
Ik ben liev...quote:
Ach, tijdens al je andere posts heb je het ook niet gemist dus euh....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet maar roeien met de riemen die ik heb
Je doet 't er om he?quote:
mail staat in men profielquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je firefox gebruikt, heb ik nog wel een Foktools liggen die dat doet... (QuickQuote, QuickPI's en Quoten uit gesloten topics... )
Bij mij ook...quote:
Weet je nog dat er een tijd was dat je wel kon quoten uit een gesloten topic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Ach, tijdens al je andere posts heb je het ook niet gemist dus euh....
Hehe omdat het topic veel te snel voor me ging, heb geen idee waar jullie het over hebben maar ik ga er gewoon lekker doorheen lullenquote:
quote:
Voor mij is die tijd nu nogsteeds enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je nog dat er een tijd was dat je wel kon quoten uit een gesloten topic?
Dus ik mis het best WEL
Wat doe ik waarom?quote:
Ach dat hoort erbij he..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En toch ook wel een beetje een bitch![]()
Dubbel posten?quote:
Gewoon stom lullen kom je hier altijd een heel eind meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe omdat het topic veel te snel voor me ging, heb geen idee waar jullie het over hebben maar ik ga er gewoon lekker doorheen lullen![]()
zijn die er ook voor paupere windows gebruikers?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor mij is die tijd nu nogsteeds enzo...
Dat is dan weer positief...quote:
Lukt niet echt momenteelquote:
[inkopper van de week]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gewoon stom lullen kom je hier altijd een heel eind mee
[inkopper van de dag]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
[inkopper van de week]
en jij kan het weten
[inkopper van de week]
dubbele ontkenning dus ik doe altijd anders?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[inkopper van de dag]
ks doet nooit nooit anders
[/inkopper van de dag]
edit enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
dubbele ontkenning dus ik doe altijd anders?
-1 Quote verkloten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
dubbele ontkenning dus ik doe altijd anders?
quote:
Oke laat maar...quote:
trut, beetje editen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[inkopper van de dag]
ks doet nooit anders
[/inkopper van de dag]
Werkt dat ding al?quote:
Zo ja, dan kan je veel sneller posten!!quote:
+1 Kut...quote:
Mogguh whoopsquote:
Wat in jouw geval best als positief gezien kan wordenquote:
Wat in jouw geval best als positief gezien kan wordenquote:
Hey, ik dacht dat jij nooit typo's maakte...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat in jouw geval best als positief gezien kan worden
Je moet niet dachten, je moet zeker wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat jij nooit typo's maakte...
Ik heb hier geen Ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo ja, dan kan je veel sneller posten!!
Ik wist het zeker... Tot... tot... Ja, tot net dan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moet niet dachten, je moet zeker weten
Nu wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb hier geen Ff
Het is voor thuis enzo
Vreselijke teleurstelling maakt zich nu van whoops meester........quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wist het zeker... Tot... tot... Ja, tot net dan...
U riep?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wist het zeker... Tot... tot... Ja, tot net dan...
quote:
Het is geen teleurstelling... Dit is puur verdriet... Een wereld die instort...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vreselijke teleurstelling maakt zich nu van whoops meester........
Sterkte knul
Ik welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
+2 Scherp!quote:
Die combinatie spot ik er meestal wel uit...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Damn, wat ben jij nog wakker
Hebben mod's ook standaard FOK!tools dan?quote:
Kennelijk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Hebben mod's ook standaard FOK!tools dan?
Ik ben een vrouw..quote:
* Scheermesjes voor whoops klaar legtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is geen teleurstelling... Dit is puur verdriet... Een wereld die instort...
* Naar R&P gaat...
Net zoals ik elke ps die ik zie mij aangesproken voelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die combinatie spot ik er meestal wel uit...
Ja... net... gebeurde er iets.. enzo
Trusten JD, sweet dreamsquote:
Straks zie ik er zo uit...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Scheermesjes voor whoops klaar legt
Dan zal je moe zijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net zoals ik elke ps die ik zie mij aangesproken voel
Welterusten JDquote:
Ook al ging die van mij om zeven uur, ik zou hem toch niet horen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
Het gaat echt veel te snel voor mij
Ik ga maar slapen, want m'n wekker gaat over zeven uur
Das niet echt groot geschapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Straks zie ik er zo uit...
[afbeelding]
Als ik nog 7 uur te slapen heb.. denk ik normaal gesproken.. aww.. nog een uurtje..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
4 keerquote:
Hey eindelijk iemand die het gelooft..quote:
trusten dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
Dat is ook maar een vooroordeel over negers...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das niet echt groot geschapen
* Scheermesjes weer opbergt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
Hehehehequote:
je mist het sarcasme in die post geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey eindelijk iemand die het gelooft..
Des te kleiner des te kan ie kietelen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is ook maar een vooroordeel over negers...
En het gaat niet om de kwantiteit, maar de kwaliteit...
Enzo...
quote:
Tja, vrouw he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
je mist het sarcasme in die post geloof ik
Das niet om te lachenquote:
Ach er zijn mensen die wel meer missen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
je mist het sarcasme in die post geloof ik
Ja, dat weet ik niet hoor...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Des te kleiner des te kan ie kietelen toch?
Enzo...
Het spijt me ook echt voor je....quote:
ja andere vrouwen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die wel meer missen...![]()
En waar zouden jullie zijn zonder vrouwen?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten rpp, slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
{HK}
Je hebt nog nooit een huigje gekieteld?quote:
Thanks.......quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het spijt me ook echt voor je....
Nou dat wil ik niet zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een huigje gekieteld?
Ik heb er geen ervaring mee hoor.. maar het lijkt me werkelijk verschrikkelijk....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks.......
Eindelijk iemand de hel waarin ik leef begrijpt![]()
Als je naar R&P gaat even roepen he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks.......
Eindelijk iemand de hel waarin ik leef begrijpt![]()
in het paradijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En waar zouden jullie zijn zonder vrouwen?
Ik hoorde laatst van iemand dat de vrouw alleen op de aarde was om mannen te baren...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En waar zouden jullie zijn zonder vrouwen?
liep er toevallig een tent naast hemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat de vrouw alleen op de aarde was om mannen te baren...
quote:
En om de man lastig te vallen.. enzo..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat de vrouw alleen op de aarde was om mannen te baren...
Denk je echt dat de man voor zichzelf een keuken had uitgevonden? Die hebben ze bedacht om vrouwlief bezig te houden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik denk eerder zelf in de keuken...
-1 quote verneukenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
En om de man lastig te vallen.. enzo..
Volgens mij doen ze dat alleen maar om de tijd te doden ofzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
En om de man lastig te vallen.. enzo..
Gheheheehe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet zeggen
Maar of een kleine beter kietelt vraag ik me af...
Geloof me.......quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee hoor.. maar het lijkt me werkelijk verschrikkelijk....![]()
![]()
ja die ketting moest toch ergens aan vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Denk je echt dat de man voor zichzelf een keuken had uitgevonden? Die hebben ze bedacht om vrouwlief bezig te houden...
Persoonlijk vind ik vooral lieve vrouwen lief enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
-1 quote verneuken
en ja vrouwen zijn echt lastig![]()
soms ook wel lief trouwens
ik bedoelde natuurlijk in de friettentquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Denk je echt dat de man voor zichzelf een keuken had uitgevonden? Die hebben ze bedacht om vrouwlief bezig te houden...
Ik weet wel dat een baard/snor van een week kriebelt trouwens...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gheheheehe.
Je voelt het iig minder lijkt me
[..]
Geloof me.......
dat is het ook![]()
Nog niet gezien, maar ik vind Jim Carrey wel een held...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
Wat is Eternal Sunshine of the Spotless Mind een f-u-c-k-i-n-g goede film.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
-1 quote verneuken
en ja vrouwen zijn echt lastig![]()
soms ook wel lief trouwens
Pfff.. zie je ze terugkrabbelen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vooral lieve vrouwen lief enzo...![]()
Die film is 1 van de weinige films die me echt raakte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar ik vind Jim Carrey wel een held...
Zo zijn ze dan ook wel weer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Pfff.. zie je ze terugkrabbelen...
Kriebelen kan op bepaalde manieren best lekker zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een baard/snor van een week kriebelt trouwens...
En dat is dan wel weer een van de heerlijcke voordelen van de man.. ze geven het altijd toe als ze het fout hebben...quote:
En grif ook he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer een van de heerlijcke voordelen van de man.. ze geven het altijd toe als ze het fout hebben...![]()
Raken zoals Schindlers List?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Die film is 1 van de weinige films die me echt raakte.
Dat heb ik gemerkt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kriebelen kan op bepaalde manieren best lekker zijn
Fout? Fout? Wie had het over fout?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer een van de heerlijcke voordelen van de man.. ze geven het altijd toe als ze het fout hebben...![]()
Mannen.. ophangen die handel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Fout? Fout? Wie had het over fout?
Nuanceren heet zoiets...
-1 Generalisatie...quote:
+2 opmerkzaam..quote:
Ik herkende er gewoon veel van wat ik ook heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Raken zoals Schindlers List?
De rating op IMDB is ook goed trouwens...
Ik huur 'm wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik herkende er gewoon veel van wat ik ook heb.
Gewoon downloaden en kijken dus.
Je snapt dat er zonder mannen ook geen bier is he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
+2 opmerkzaam..
Ophangen.. die hele rotzooi.. (mannen)
Dat nemen we maar voor lief..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Je snapt dat er zonder mannen ook geen bier is he?
Niet is zo overrated als alle mannen ophangen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat nemen we maar voor lief..
Net als dat hele uitsterven gedoe.. zo overrated dat leven...
Url?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
Was ff teruglezen op essel en las daar mijn allereerste post
wou net zeggen, alsof een vrouw ooit bier had kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Je snapt dat er zonder mannen ook geen bier is he?
Alleen het idee al...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
wou net zeggen, alsof een vrouw ooit bier had kunnen bedenken
Boeiend.. catfights enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Niet is zo overrated als alle mannen ophangen...
Alsof die vrouwen het me z'n alleen een dag zouden uithouden zonder oorlog...
Ja, en een stuk minder aandacht... Het vrouwelijk ras zal zich binnen een maand of vier totaal afgeslacht hebben...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boeiend.. catfights enzo...
Mjah.. wel een stuk rustiger...
meest verstandige opmerking van vanavond!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:09 schreef cerror het volgende:
Mensen mogen dood enzo.
En ik ben niet eens wakker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
meest verstandige opmerking van vanavond!
ik vind dat niets bijzonders in jou gevalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik ben niet eens wakker.
Hoe vind je die!
Volgens mij is daar niet zoiets als 'mogen' in, meer 'moeten' en 'gaan'...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:09 schreef cerror het volgende:
Mensen mogen dood enzo.
Oh ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik vind dat niets bijzonders in jou geval
Lekker rustig..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, en een stuk minder aandacht... Het vrouwelijk ras zal zich binnen een maand of vier totaal afgeslacht hebben...
die had ik ook al gevonden maar ik dacht van neh das toch niet je eerste postquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
http://forum.essel.nl/showthread.php?s=&postid=439#post439
En toen kwam ik erachter dat ik bij het oude essel ook al had gepost
Nice...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
http://forum.essel.nl/showthread.php?s=&postid=439#post439
En toen kwam ik erachter dat ik bij het oude essel ook al had gepost
Wat is dat nou voor een associatie woord.. vangstquote:
Die was 2 dagen eerder ofzo, kan die alleen niet vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden maar ik dacht van neh das toch niet je eerste post
Waar jij je direct tussen thuis zult voelenquote:
Kut, 't is alweer kwart over drie...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat lijkt me enigsinds overduidelijk ja
haha jah ik probeer altijd zo moeilijk mogelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een associatie woord.. vangstAlsof je daar een woord mee kan verzinnen man
ja hey ik heb dus geen bed, dus ik zit hier nog wel even..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar jij je direct tussen thuis zult voelen
komt ie nu meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:18 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
haha jah ik probeer altijd zo moeilijk mogelijk
vangstverbod, vangstbeperking
ach dan zou het nog niet de eerste zijn aangezien je al op het oude essel had gepost en de posts van het oude essel zijn toch niet over gezet naar de nieuwe toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die was 2 dagen eerder ofzo, kan die alleen niet vinden
hoekje van de kamer kan ook lekker liggen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ja hey ik heb dus geen bed, dus ik zit hier nog wel even..
Ik heb werkelijk geen idee, ik ben niet vanaf dag 1 bij essel geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach dan zou het nog niet de eerste zijn aangezien je al op het oude essel had gepost en de posts van het oude essel zijn toch niet over gezet naar de nieuwe toch?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
hoekje van de kamer kan ook lekker liggen hoor
stouterdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik ben niet vanaf dag 1 bij essel geweest
Tof...quote:
* Lu_uK jaloers isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
Hoekje van de kamer?
Da's luxe!
Ik ga zo op de bank maffen!
Je hebt internet, dus niets te klagenquote:
Is dit een conterminatie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:22 schreef Lu_uK het volgende:
Hey ze zijn bij the box wel echt goed aan het draaien
wat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:22 schreef whoops het volgende:
Ik vrees dat ik helemaal niet meer ga slapen als het zo doorgaat...
waars je bed danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
Hoekje van de kamer?
Da's luxe!
Ik ga zo op de bank maffen!
1e levensbehoefte hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt internet, dus niets te klagen
quote:
quote:U hebt gezocht op conterminatie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Te ver weg, dat is het probleem noujuist!quote:
Slapen is overrated...quote:
lui!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Te ver weg, dat is het probleem noujuist!
Jij wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:25 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
lui!
Mijn bed is in utrecht. Ik ben nu in friesland.
kijk daar heb je het hele probleem al, je had gewoon nooit naar friesland moeten gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:25 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
lui!
Mijn bed is in utrecht. Ik ben nu in friesland.
pfoe je zal maar zo'n leven hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Slapen is overrated...
En ik ben m'n bioritme kwijt...
Hoe ver moet jij dan? 1 trapquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij wint.
Friesland, can't beat that.
als je hem weervind vraag hem dan ff of ie mijn bioritme gezien heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Slapen is overrated...
En ik ben m'n bioritme kwijt...
Ik heb tenminste een leven...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
pfoe je zal maar zo'n leven hebben![]()
of de mijne...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je hem weervind vraag hem dan ff of ie mijn bioritme gezien heeft
lekker fierljeppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk daar heb je het hele probleem al, je had gewoon nooit naar friesland moeten gaan
Wellicht zijn die twee elkaar al lang geleden tegen gekomen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je hem weervind vraag hem dan ff of ie mijn bioritme gezien heeft
nou dat hoop ik dan maar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een leven...
Als ik jou moet geloven...
Hoop doet leven toch?quote:
Die zijn samen de kroeg inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Wellicht zijn die twee elkaar al lang geleden tegen gekomen...
Het ging me meer over het feit dat je nu in Friesland zit.quote:
Het zal mij niets verbazen als mijn bioritme zichzelf doodgedronken heeft...quote:
Die hebben wél een sociaal leven..quote:
haha ah zo, ja ik heb ook medelijde met mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Het ging me meer over het feit dat je nu in Friesland zit.
das wel het toppunt van zielig he, als je bioritme een beter sociaal leven heeft dan jezelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die hebben wél een sociaal leven..
In mijn beschaafde wereld hebben ze niet eens van die gekke sloten maar gewoon een grachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja in de beschaafde wereld hebben ze dus gewoon bruggen
Helemaal als hij ook nog meer zuipt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel het toppunt van zielig he, als je bioritme een beter sociaal leven heeft dan jezelf
Precies..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel het toppunt van zielig he, als je bioritme een beter sociaal leven heeft dan jezelf
Nu klink je bijna als een Amsterdammer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
In mijn beschaafde wereld hebben ze niet eens van die gekke sloten maar gewoon een gracht
doen jullie nog aan water danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
In mijn beschaafde wereld hebben ze niet eens van die gekke sloten maar gewoon een gracht
Nu klink je bijna als een marsmannetje...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
doen jullie nog aan water dan
water, pff
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Nu klink je bijna als een Amsterdammer...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Helemaal als hij ook nog meer zuipt...
hoezo bijnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Nu klink je bijna als een marsmannetje...
Ik zeg toch bijna...quote:
Hehehehehehequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Nu klink je bijna als een marsmannetje...
pff, geen drinkwater is zo middeleeuwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
doen jullie nog aan water dan
water, pff
Nou, het kwam er nogal 'earthling' uit, in het Nederlands enzo...quote:
quote:
dat je uberhoubt nog drinkwater nodig hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:34 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
pff, geen drinkwater is zo middeleeuwen
Volgens mij vinden de meeste het overrated...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof dat dat een redelijk onbekent begrip is onder de gemiddelde fokker
Ik vond het een raar woord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben in staat om van planeet naar planeet te reizen, dan kan ik ook wel ff een taaltje bijleren hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou, het kwam er nogal 'earthling' uit, in het Nederlands enzo...
Een soort van utopia?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
zo kun je het ook bekijken jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste het overrated...
Nu doe je net of je op Mars geen internet hebt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben in staat om van planeet naar planeet te reizen, dan kan ik ook wel ff een taaltje bijleren hoor
ja beetje net zoals jullie hier die breezer topic hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Nu doe je net of je op Mars geen internet hebt...
Jij zit daar gewoon op je slaapkamertje earthlings te bedotten...
Ik zie het al voor me, dat iemand in de kroeg vraagt of ik mijn bifi wil 'posten'...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een soort van utopia?
Ik denk dat de gemiddelde fokker bang is voor een sociaal leven..
Bang dat ze eerst gevraagd worden in de kroeg hun tieten of bifi te posten...
Voor kutn00b uitgescholden te worden...
allemaal in het echte leven
Dat jij uberhaubt nog drinken nodig hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je uberhoubt nog drinkwater nodig hebt
Tegenwoordig heet dat PUB...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja beetje net zoals jullie hier die breezer topic hebben
yvonnen nog nooit tegen gekomen zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat iemand in de kroeg vraagt of ik mijn bifi wil 'posten'...![]()
Zul je net zien ja.. zit je in een kroeg waar yvonne zit..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat iemand in de kroeg vraagt of ik mijn bifi wil 'posten'...![]()
Thank god no.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
yvonnen nog nooit tegen gekomen zeker
dat je uberhoubt nog wat nodig hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:37 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat jij uberhaubt nog drinken nodig hebt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Thank god no.
Het zou zo een vriendin van m'n ma kunnen zijn
Het zou wel een giller zijn als je er achter kwam dat dat echt zo is...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Thank god no.
Het zou zo een vriendin van m'n ma kunnen zijn
Als yvonne een zweefteef is natuurlijk.quote:
en cerror gillend als een wijf de kamer uitrennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Het zou wel een giller zijn als je er achter kwam dat dat echt zo is...
Je moeder: Kijk, dit is mijn zoon cerror.
Yvonne: Volgens mij ken ik die wel...
Een van de weinige zekerheden in dit aardse bestaan...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Het zou wel een giller zijn als je er achter kwam dat dat echt zo is...
Je moeder: Kijk, dit is mijn zoon cerror.
Yvonne: Volgens mij ken ik die wel...
Richting station ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
en cerror gillend als een wijf de kamer uitrennen
ze zal best zweven maar niet op de manier die jij bedoelt gok ik zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Als yvonne een zweefteef is natuurlijk.
Voordat ze je echt 'owned'...quote:
Liever een intercity in mijn gelaatquote:
nou vertelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:40 schreef Lu_uK het volgende:
hey ik weet een vies woord..:D maar dan ook echt vies he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou vertelvraagt ie tegen beter weten in
Is 't besmettelijk?quote:
Die gaat in mijn SIGquote:
Daar woont yvonne, had ik uit betrouwbare bronquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar woont yvonne, had ik uit betrouwbare bron
Wat is er nou vies aan een grabbeldoos?quote:
ja letterlijk wel ja. Maar als je even verder denkt aan doosquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
is dat net zoiets als zo'n grabbelton op de kermis of
quote:
Met recht! Als jij het niet had gedaan deed ik het...quote:
Smeerlap...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:46 schreef Lu_uK het volgende:
typ eens in bij google: doos en dan het tweede plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |