Ach, tijdens al je andere posts heb je het ook niet gemist dus euh....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet maar roeien met de riemen die ik heb
Je doet 't er om he?quote:
mail staat in men profielquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je firefox gebruikt, heb ik nog wel een Foktools liggen die dat doet... (QuickQuote, QuickPI's en Quoten uit gesloten topics... )
Bij mij ook...quote:
Weet je nog dat er een tijd was dat je wel kon quoten uit een gesloten topic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Ach, tijdens al je andere posts heb je het ook niet gemist dus euh....
Hehe omdat het topic veel te snel voor me ging, heb geen idee waar jullie het over hebben maar ik ga er gewoon lekker doorheen lullenquote:
quote:
Voor mij is die tijd nu nogsteeds enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je nog dat er een tijd was dat je wel kon quoten uit een gesloten topic?
Dus ik mis het best WEL
Wat doe ik waarom?quote:
Ach dat hoort erbij he..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En toch ook wel een beetje een bitch![]()
Dubbel posten?quote:
Gewoon stom lullen kom je hier altijd een heel eind meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe omdat het topic veel te snel voor me ging, heb geen idee waar jullie het over hebben maar ik ga er gewoon lekker doorheen lullen![]()
zijn die er ook voor paupere windows gebruikers?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor mij is die tijd nu nogsteeds enzo...
Dat is dan weer positief...quote:
Lukt niet echt momenteelquote:
[inkopper van de week]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gewoon stom lullen kom je hier altijd een heel eind mee
[inkopper van de dag]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
[inkopper van de week]
en jij kan het weten
[inkopper van de week]
dubbele ontkenning dus ik doe altijd anders?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[inkopper van de dag]
ks doet nooit nooit anders
[/inkopper van de dag]
edit enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
dubbele ontkenning dus ik doe altijd anders?
-1 Quote verkloten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
dubbele ontkenning dus ik doe altijd anders?
quote:
Oke laat maar...quote:
trut, beetje editen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[inkopper van de dag]
ks doet nooit anders
[/inkopper van de dag]
Werkt dat ding al?quote:
Zo ja, dan kan je veel sneller posten!!quote:
+1 Kut...quote:
Mogguh whoopsquote:
Wat in jouw geval best als positief gezien kan wordenquote:
Wat in jouw geval best als positief gezien kan wordenquote:
Hey, ik dacht dat jij nooit typo's maakte...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat in jouw geval best als positief gezien kan worden
Je moet niet dachten, je moet zeker wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat jij nooit typo's maakte...
Ik heb hier geen Ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo ja, dan kan je veel sneller posten!!
Ik wist het zeker... Tot... tot... Ja, tot net dan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moet niet dachten, je moet zeker weten
Nu wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb hier geen Ff
Het is voor thuis enzo
Vreselijke teleurstelling maakt zich nu van whoops meester........quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wist het zeker... Tot... tot... Ja, tot net dan...
U riep?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wist het zeker... Tot... tot... Ja, tot net dan...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |