haha jah ik probeer altijd zo moeilijk mogelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een associatie woord.. vangstAlsof je daar een woord mee kan verzinnen man
ja hey ik heb dus geen bed, dus ik zit hier nog wel even..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar jij je direct tussen thuis zult voelen
komt ie nu meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:18 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
haha jah ik probeer altijd zo moeilijk mogelijk
vangstverbod, vangstbeperking
ach dan zou het nog niet de eerste zijn aangezien je al op het oude essel had gepost en de posts van het oude essel zijn toch niet over gezet naar de nieuwe toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die was 2 dagen eerder ofzo, kan die alleen niet vinden
hoekje van de kamer kan ook lekker liggen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ja hey ik heb dus geen bed, dus ik zit hier nog wel even..
Ik heb werkelijk geen idee, ik ben niet vanaf dag 1 bij essel geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach dan zou het nog niet de eerste zijn aangezien je al op het oude essel had gepost en de posts van het oude essel zijn toch niet over gezet naar de nieuwe toch?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
hoekje van de kamer kan ook lekker liggen hoor
stouterdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik ben niet vanaf dag 1 bij essel geweest
Tof...quote:
* Lu_uK jaloers isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
Hoekje van de kamer?
Da's luxe!
Ik ga zo op de bank maffen!
Je hebt internet, dus niets te klagenquote:
Is dit een conterminatie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:22 schreef Lu_uK het volgende:
Hey ze zijn bij the box wel echt goed aan het draaien
wat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:22 schreef whoops het volgende:
Ik vrees dat ik helemaal niet meer ga slapen als het zo doorgaat...
waars je bed danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
Hoekje van de kamer?
Da's luxe!
Ik ga zo op de bank maffen!
1e levensbehoefte hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt internet, dus niets te klagen
quote:
quote:U hebt gezocht op conterminatie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Te ver weg, dat is het probleem noujuist!quote:
Slapen is overrated...quote:
lui!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Te ver weg, dat is het probleem noujuist!
Jij wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:25 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
lui!
Mijn bed is in utrecht. Ik ben nu in friesland.
kijk daar heb je het hele probleem al, je had gewoon nooit naar friesland moeten gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:25 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
lui!
Mijn bed is in utrecht. Ik ben nu in friesland.
pfoe je zal maar zo'n leven hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Slapen is overrated...
En ik ben m'n bioritme kwijt...
Hoe ver moet jij dan? 1 trapquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij wint.
Friesland, can't beat that.
als je hem weervind vraag hem dan ff of ie mijn bioritme gezien heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Slapen is overrated...
En ik ben m'n bioritme kwijt...
Ik heb tenminste een leven...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
pfoe je zal maar zo'n leven hebben![]()
of de mijne...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je hem weervind vraag hem dan ff of ie mijn bioritme gezien heeft
lekker fierljeppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk daar heb je het hele probleem al, je had gewoon nooit naar friesland moeten gaan
Wellicht zijn die twee elkaar al lang geleden tegen gekomen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je hem weervind vraag hem dan ff of ie mijn bioritme gezien heeft
nou dat hoop ik dan maar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een leven...
Als ik jou moet geloven...
Hoop doet leven toch?quote:
Die zijn samen de kroeg inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Wellicht zijn die twee elkaar al lang geleden tegen gekomen...
Het ging me meer over het feit dat je nu in Friesland zit.quote:
Het zal mij niets verbazen als mijn bioritme zichzelf doodgedronken heeft...quote:
Die hebben wél een sociaal leven..quote:
haha ah zo, ja ik heb ook medelijde met mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Het ging me meer over het feit dat je nu in Friesland zit.
das wel het toppunt van zielig he, als je bioritme een beter sociaal leven heeft dan jezelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die hebben wél een sociaal leven..
In mijn beschaafde wereld hebben ze niet eens van die gekke sloten maar gewoon een grachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja in de beschaafde wereld hebben ze dus gewoon bruggen
Helemaal als hij ook nog meer zuipt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel het toppunt van zielig he, als je bioritme een beter sociaal leven heeft dan jezelf
Precies..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel het toppunt van zielig he, als je bioritme een beter sociaal leven heeft dan jezelf
Nu klink je bijna als een Amsterdammer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
In mijn beschaafde wereld hebben ze niet eens van die gekke sloten maar gewoon een gracht
doen jullie nog aan water danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
In mijn beschaafde wereld hebben ze niet eens van die gekke sloten maar gewoon een gracht
Nu klink je bijna als een marsmannetje...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
doen jullie nog aan water dan
water, pff
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Nu klink je bijna als een Amsterdammer...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Helemaal als hij ook nog meer zuipt...
hoezo bijnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Nu klink je bijna als een marsmannetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |