Denk je echt dat de man voor zichzelf een keuken had uitgevonden? Die hebben ze bedacht om vrouwlief bezig te houden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik denk eerder zelf in de keuken...
-1 quote verneukenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
En om de man lastig te vallen.. enzo..
Volgens mij doen ze dat alleen maar om de tijd te doden ofzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
En om de man lastig te vallen.. enzo..
Gheheheehe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet zeggen
Maar of een kleine beter kietelt vraag ik me af...
Geloof me.......quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee hoor.. maar het lijkt me werkelijk verschrikkelijk....![]()
![]()
ja die ketting moest toch ergens aan vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Denk je echt dat de man voor zichzelf een keuken had uitgevonden? Die hebben ze bedacht om vrouwlief bezig te houden...
Persoonlijk vind ik vooral lieve vrouwen lief enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
-1 quote verneuken
en ja vrouwen zijn echt lastig![]()
soms ook wel lief trouwens
ik bedoelde natuurlijk in de friettentquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Denk je echt dat de man voor zichzelf een keuken had uitgevonden? Die hebben ze bedacht om vrouwlief bezig te houden...
Ik weet wel dat een baard/snor van een week kriebelt trouwens...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gheheheehe.
Je voelt het iig minder lijkt me
[..]
Geloof me.......
dat is het ook![]()
Nog niet gezien, maar ik vind Jim Carrey wel een held...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
Wat is Eternal Sunshine of the Spotless Mind een f-u-c-k-i-n-g goede film.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
-1 quote verneuken
en ja vrouwen zijn echt lastig![]()
soms ook wel lief trouwens
Pfff.. zie je ze terugkrabbelen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vooral lieve vrouwen lief enzo...![]()
Die film is 1 van de weinige films die me echt raakte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar ik vind Jim Carrey wel een held...
Zo zijn ze dan ook wel weer...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Pfff.. zie je ze terugkrabbelen...
Kriebelen kan op bepaalde manieren best lekker zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een baard/snor van een week kriebelt trouwens...
En dat is dan wel weer een van de heerlijcke voordelen van de man.. ze geven het altijd toe als ze het fout hebben...quote:
En grif ook he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer een van de heerlijcke voordelen van de man.. ze geven het altijd toe als ze het fout hebben...![]()
Raken zoals Schindlers List?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Die film is 1 van de weinige films die me echt raakte.
Dat heb ik gemerkt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kriebelen kan op bepaalde manieren best lekker zijn
Fout? Fout? Wie had het over fout?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat is dan wel weer een van de heerlijcke voordelen van de man.. ze geven het altijd toe als ze het fout hebben...![]()
Mannen.. ophangen die handel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Fout? Fout? Wie had het over fout?
Nuanceren heet zoiets...
-1 Generalisatie...quote:
+2 opmerkzaam..quote:
Ik herkende er gewoon veel van wat ik ook heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Raken zoals Schindlers List?
De rating op IMDB is ook goed trouwens...
Ik huur 'm wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik herkende er gewoon veel van wat ik ook heb.
Gewoon downloaden en kijken dus.
Je snapt dat er zonder mannen ook geen bier is he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
+2 opmerkzaam..
Ophangen.. die hele rotzooi.. (mannen)
Dat nemen we maar voor lief..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Je snapt dat er zonder mannen ook geen bier is he?
Niet is zo overrated als alle mannen ophangen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat nemen we maar voor lief..
Net als dat hele uitsterven gedoe.. zo overrated dat leven...
Url?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
Was ff teruglezen op essel en las daar mijn allereerste post
wou net zeggen, alsof een vrouw ooit bier had kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Je snapt dat er zonder mannen ook geen bier is he?
Alleen het idee al...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
wou net zeggen, alsof een vrouw ooit bier had kunnen bedenken
Boeiend.. catfights enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Niet is zo overrated als alle mannen ophangen...
Alsof die vrouwen het me z'n alleen een dag zouden uithouden zonder oorlog...
Ja, en een stuk minder aandacht... Het vrouwelijk ras zal zich binnen een maand of vier totaal afgeslacht hebben...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boeiend.. catfights enzo...
Mjah.. wel een stuk rustiger...
meest verstandige opmerking van vanavond!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:09 schreef cerror het volgende:
Mensen mogen dood enzo.
En ik ben niet eens wakker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
meest verstandige opmerking van vanavond!
ik vind dat niets bijzonders in jou gevalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik ben niet eens wakker.
Hoe vind je die!
Volgens mij is daar niet zoiets als 'mogen' in, meer 'moeten' en 'gaan'...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:09 schreef cerror het volgende:
Mensen mogen dood enzo.
Oh ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik vind dat niets bijzonders in jou geval
Lekker rustig..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, en een stuk minder aandacht... Het vrouwelijk ras zal zich binnen een maand of vier totaal afgeslacht hebben...
die had ik ook al gevonden maar ik dacht van neh das toch niet je eerste postquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
http://forum.essel.nl/showthread.php?s=&postid=439#post439
En toen kwam ik erachter dat ik bij het oude essel ook al had gepost
Nice...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
http://forum.essel.nl/showthread.php?s=&postid=439#post439
En toen kwam ik erachter dat ik bij het oude essel ook al had gepost
Wat is dat nou voor een associatie woord.. vangstquote:
Die was 2 dagen eerder ofzo, kan die alleen niet vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden maar ik dacht van neh das toch niet je eerste post
Waar jij je direct tussen thuis zult voelenquote:
Kut, 't is alweer kwart over drie...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat lijkt me enigsinds overduidelijk ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |