Het is geen teleurstelling... Dit is puur verdriet... Een wereld die instort...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vreselijke teleurstelling maakt zich nu van whoops meester........
Sterkte knul
Ik welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Wat waardeloos dat je uit een gesloten topic niet meer kan quoten
+2 Scherp!quote:
Die combinatie spot ik er meestal wel uit...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Damn, wat ben jij nog wakker
Hebben mod's ook standaard FOK!tools dan?quote:
Kennelijk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Hebben mod's ook standaard FOK!tools dan?
Ik ben een vrouw..quote:
* Scheermesjes voor whoops klaar legtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is geen teleurstelling... Dit is puur verdriet... Een wereld die instort...
* Naar R&P gaat...
Net zoals ik elke ps die ik zie mij aangesproken voelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die combinatie spot ik er meestal wel uit...
Ja... net... gebeurde er iets.. enzo
Trusten JD, sweet dreamsquote:
Straks zie ik er zo uit...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Scheermesjes voor whoops klaar legt
Dan zal je moe zijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net zoals ik elke ps die ik zie mij aangesproken voel
Welterusten JDquote:
Ook al ging die van mij om zeven uur, ik zou hem toch niet horen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
Het gaat echt veel te snel voor mij
Ik ga maar slapen, want m'n wekker gaat over zeven uur
Das niet echt groot geschapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Straks zie ik er zo uit...
[afbeelding]
Als ik nog 7 uur te slapen heb.. denk ik normaal gesproken.. aww.. nog een uurtje..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
4 keerquote:
Hey eindelijk iemand die het gelooft..quote:
trusten dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
Dat is ook maar een vooroordeel over negers...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das niet echt groot geschapen
* Scheermesjes weer opbergt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
Hehehehequote:
je mist het sarcasme in die post geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey eindelijk iemand die het gelooft..
Des te kleiner des te kan ie kietelen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is ook maar een vooroordeel over negers...
En het gaat niet om de kwantiteit, maar de kwaliteit...
Enzo...
quote:
Tja, vrouw he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
je mist het sarcasme in die post geloof ik
Das niet om te lachenquote:
Ach er zijn mensen die wel meer missen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
je mist het sarcasme in die post geloof ik
Ja, dat weet ik niet hoor...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Des te kleiner des te kan ie kietelen toch?
Enzo...
Het spijt me ook echt voor je....quote:
ja andere vrouwen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die wel meer missen...![]()
En waar zouden jullie zijn zonder vrouwen?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten rpp, slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
{HK}
Je hebt nog nooit een huigje gekieteld?quote:
Thanks.......quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het spijt me ook echt voor je....
Nou dat wil ik niet zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een huigje gekieteld?
Ik heb er geen ervaring mee hoor.. maar het lijkt me werkelijk verschrikkelijk....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks.......
Eindelijk iemand de hel waarin ik leef begrijpt![]()
Als je naar R&P gaat even roepen he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks.......
Eindelijk iemand de hel waarin ik leef begrijpt![]()
in het paradijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En waar zouden jullie zijn zonder vrouwen?
Ik hoorde laatst van iemand dat de vrouw alleen op de aarde was om mannen te baren...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En waar zouden jullie zijn zonder vrouwen?
liep er toevallig een tent naast hemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat de vrouw alleen op de aarde was om mannen te baren...
quote:
En om de man lastig te vallen.. enzo..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat de vrouw alleen op de aarde was om mannen te baren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |