quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Denk het wel jaquote:
En maar zeiken...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef rompompom het volgende:
Laten we het anders wéér over auto's hebben
Die snelheden die ik ermee gereden heb ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef B.Honderd het volgende:
S4=Zeer puikend.
Mooie bakken hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef jackson het volgende:
Foto van volvo: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/P1010022.JPG
Foto van Audi S4: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/106_0623.JPG
Bier en Frituur maar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef jackson het volgende:
Maargoed... even centraal... waar gaan we et over hebben?
Die S4 was ergggg dik! Zeker het geluidquote:
Wij doen het hier met een Seat Cordoba Vario.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Die S4 was ergggg dik! Zeker het geluid
En die volvo kan ik elke dag pakken... maar blijft machtig... ook van binnen issie erg goed te doen
Ik weet er niet veel over te melden... maar ik wacht afquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet er niet veel over te melden... maar ik wacht af
Ach... ik rij zelf een volvo 440 en mijn moeder een peugeot 206quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij doen het hier met een Seat Cordoba Vario.![]()
Het rijdt, klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik rij zelf een volvo 440 en mijn moeder een peugeot 206
Ik moet hier een verhaaltje bij gaan verzinnen ?quote:
Doe es.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet hier een verhaaltje bij gaan verzinnen ?
Nahhh.. laat ik het niet doenquote:
Jah.... dat is zoquote:
Op een dag.....quote:
*weinig zin heeft hierinquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op een dag.....
(volgende drie woorden)
![]()
Neequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie dat [BeF] alweer lekker loopt, ik ben vanaf deel 145 gestopt omdat ik ook nog verandwoordelijkheden heb als admin op een ander forum en het er erg langzaam aan toe ging.
Nog veel gebeurd? Nieuwe Leden? Tieten gepost?
Zullen we er mee nokken dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef jackson het volgende:
[..]
*weinig zin heeft hierin
... was er eens
Over die laatste ja, van welke users?quote:
Mwoah. Te weinig tieten, da's een ding dat zeker is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie dat [BeF] alweer lekker loopt, ik ben vanaf deel 145 gestopt omdat ik ook nog verandwoordelijkheden heb als admin op een ander forum en het er erg langzaam aan toe ging.
Sorry... maar ik denk dat je mij wel vaker gezien hebtquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik voel me niet meer helemaal thuis, allemaal leden zie ik ineens die ik niet gewend was in [BeF]..
Graagquote:
Ijsmeis enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over die laatste ja, van welke users?.
Ook de weg terug gevonden naar de kroeg alhier?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwoah. Te weinig tieten, da's een ding dat zeker is.
Dat wist ik, nog meer tieten? En jou heb ik ook wel vaker in [BeF] zien posten ja...quote:
Wat een geweldige ingeving van mij toch weer.quote:
En frituur.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Dos37 het volgende:
heeuyy bier
Hmm... nee... verder weinig denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat wist ik, nog meer tieten? En jou heb ik ook wel vaker in [BeF] zien posten ja...
Helemaal zelf bedacht zekerquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een geweldige ingeving van mij toch weer.![]()
Idd. Oja, nog een update, we hebben weer een frituurpan. En hij werkt goed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... nee... verder weinig denk ik.
Fijne tieten trouwens van ijsmeis
Klinkt goed... zou wel een bitterballetje lustenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Idd. Oja, nog een update, we hebben weer een frituurpan. En hij werkt goed..
Dan moet je op een iets later tijdstip wederkeren. Dan barst het geweld met allemaal ouwe [SC]'ers losquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik voel me niet meer helemaal thuis, allemaal leden zie ik ineens die ik niet gewend was in [BeF]..
Dan weet ik niet wie er in jou ogen oude sc-ers zijn... maar daar heb ik andere ideeen overquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je op een iets later tijdstip wederkeren. Dan barst het geweld met allemaal ouwe [SC]'ers los
Ik ook wel, met een schaaltje mosterdquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed... zou wel een bitterballetje lusten
oowja nou vooruitquote:
Dan is het helemaal af jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook wel, met een schaaltje mosterd
Dan niet hoor...quote:
U heeft gelijk, waarde collega [BeF]-er. Het moet zijn oud-[SC]'ers. Op deze wijze geschreven, mogen allen die zich ooit met enige regelmaat in de [SC] hebben gemengd zich aangesproken voelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wie er in jou ogen oude sc-ers zijn... maar daar heb ik andere ideeen over
Als het zo moetquote:
Mijn ouders zijn er ook niet echt voorstander van als ik op dit tijdstip in hun aanwezigheid nog ga frituren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het helemaal af ja!
Zonde dat ik niet meer alleen thuis ben anders ging ik nog ff dingen maken
bobbiequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Er straalt niet echt enthousiasme vanaf....quote:
thanx for the tipquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij huppelt iedereen naar GC voor de dagstats.
Daar heb ik nog nooit naar gekeken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Goed idee...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Doen! Is spannend! Elke dag weer nek-aan-nek...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit naar gekeken.
Ja... lul maar stom maar ben et nogsteeds niet eensquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
U heeft gelijk, waarde collega [BeF]-er. Het moet zijn oud-[SC]'ers. Op deze wijze geschreven, mogen allen die zich ooit met enige regelmaat in de [SC] hebben gemengd zich aangesproken voelen.
Nee idd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er ook niet echt voorstander van als ik op dit tijdstip in hun aanwezigheid nog ga frituren.
Sensaaaattttiiiieeeeeee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Doen! Is spannend! Elke dag weer nek-aan-nek...
Hmm, ik vind het juist wel prettig dat hier de postaantallen niet onder je nick staan ofzo. Ontzettend niet boeiend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Doen! Is spannend! Elke dag weer nek-aan-nek...
Je zou als uitsmijter moeten gaan werken. Eén opmerking en iedereen peert 'm!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ben ik toch weer een helder licht, zélfs op dit tijdstip.
Zie die stakker dan die op 1 staat.quote:1. Jaguarized 528
2. Dr_Flash 385
3. Pheno 336
4. the_legend_killer 283
5. dolle_hond 233
Dan niet joh!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... lul maar stom maar ben et nogsteeds niet eens
Matig postaantalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zie die stakker dan die op 1 staat.![]()
Goed he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:04 schreef rompompom het volgende:
Je zou als uitsmijter moeten gaan werken. Eén opmerking en iedereen peert 'm!
Het valt mee idd.quote:
quote:
Meelijwekkend is het zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Treurig iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
precies boven de 700 begint het past triest te wordenquote:
Volgens mij hebben dat soort mensen echt geen leven.quote:
Nou... niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies boven de 700 begint het past triest te worden
Dat heb jij toch ook nog maar 1 keer gehad ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt.... en jij dus newbie...quote:
Dat staat voor die specifieke dag wel vast jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat soort mensen echt geen leven.
Dos had eens 728 oid, dat was voor hem een unicum volgens mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... niet helemaal mee eens
Vind 500 ook al ergggg veel
Het is bobby.quote:
Hey KS!quote:
Ach het kan ook wel.... ik kom ook niet vanzelf aan zoveel posts...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dos had eens 728 oid, dat was voor hem een unicum volgens mij.
Kut idd.. zo noem je je hondquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
bobbieWie noemt z'n kind nou bobbie
Idd, of je baby, die je later dan bobby hernoemt.quote:
mja record staat op 1600 geloof ik he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou... ik betwijfel et ... of je dat wilquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, of je baby, die je later dan bobby hernoemt.
Mee eens... maar jij begon over oldbiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe! Lekker belangrijk! Dat ik Fok! nou wat later heb ontdekt dan jij. Suf gezeik altijd
Ik durf bijna niet te vragen van wie dat isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja record staat op 1600 geloof ik he?
Idd. Bobby voor een stoere gast die vaak gewoon bob genoemd wordt en bobbie door mensen die denken dat hij zo heet.quote:
1533 oid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja record staat op 1600 geloof ik he?
Arcee had daar zo'n lijstje voor in z'n ultieme lijstjes topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen van wie dat is
PIquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... maar jij begon over oldbie
Had ik gezien... jij mijn smilie ook neem ik aanquote:
Ik zeg net dat ik op jou zit te wachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
I'm BACK...
WBquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
I'm BACK...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik op jou zit te wachten
Merciquote:
Ik denk benadruk het even voor jequote:
Die is gevaarlijk zonder PI mên!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ik gezien... jij mijn smilie ook neem ik aan
Ik zet er vaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is gevaarlijk zonder PI mên!
Bedankt..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk benadruk het even voor je
Achja.... Als je jezelf er maar lekker bij voeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bedankt..
Rpp hier was vanmiddag samen met killswitch ongerust omdat ik zo lang niet op msn was geweestkom op... dat zegt toch iets he...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja.... Als je jezelf er maar lekker bij voelt
Janetje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
I'm BACK...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]I've got to cut back on the internet...
[tandenuitdesmoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
I'm BACK...
tududududu...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Janetje.. Geef jij nog steeds zo spannend verslag?
Mail de samenvatting ff naar: robertterburg@hotmail.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
tududududu...
Moe zat zij voor haar computer.. Op de achtergrond de enerverende geluiden van ene "hans teeuwen" die de sketch "Bertje en Henk" ten uitvoer brengt..
tududududu..
Terwijl zij nogmaals in BeF kijkt, ziet zij een user pc-fr34k die vraagt of ze nog spannend verslag deed..
tudududududu..
"soms" typte ze met een vastberaden gezicht.. "maar nu niet"
tududududu...
Verslagen keek zij naar de woorden die zij zojuist getypt had...
Its good to be back in [BeF].quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
tududududu...
Moe zat zij voor haar computer.. Op de achtergrond de enerverende geluiden van ene "hans teeuwen" die de sketch "Bertje en Henk" ten uitvoer brengt..
tududududu..
Terwijl zij nogmaals in BeF kijkt, ziet zij een user pc-fr34k die vraagt of ze nog spannend verslag deed..
tudududududu..
"soms" typte ze met een vastberaden gezicht.. "maar nu niet"
tududududu...
Verslagen keek zij naar de woorden die zij zojuist getypt had...
Neuh.. heb zo'n 30 fok!kers op msn.. waarvan ik er zo'n 5 regelmatig spreek (zo ongeveer iedere dag)..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:27 schreef jackson het volgende:
[..].....
Maar jij bent iemand die half fok! in je msn heeft?
Oke dan... ik heb er ook wel wat instaan... maar sommigen ken ik ook inmiddelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. heb zo'n 30 fok!kers op msn.. waarvan ik er zo'n 5 regelmatig spreek (zo ongeveer iedere dag)..
*samenvatting geeft:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Mail de samenvatting ff naar: robertterburg@hotmail.com
Dank je
Ja zeg, dat kwam ook alleen maar omdat jij daarvoor je angst voor de tandarts had duidelijk gemaakt. Als we vervolgens uuuuuuuren niks van je vernemen, dan word je ongerust ja! En wees blij! Is er nog iemand die zich ongerust maakt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bedankt..
Rpp hier was vanmiddag samen met killswitch ongerust omdat ik zo lang niet op msn was geweestkom op... dat zegt toch iets he...
Nice to have you back..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan... ik heb er ook wel wat instaan... maar sommigen ken ik ook inmiddels
Dank je... dat scheelde was leeswerkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
*samenvatting geeft:
Blabla...
ik typ..
blabla
Its good to be back.quote:
STERK!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik bedenk me net dat als je deze reeks in het Engels zou doen het Beer and Fried zou heten wat dus weer voor [BaF] zou staan wat hier weer erg raar is..
*familie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja zeg, dat kwam ook alleen maar omdat jij daarvoor je angst voor de tandarts had duidelijk gemaakt. Als we vervolgens uuuuuuuren niks van je vernemen, dan word je ongerust ja! En wees blij! Is er nog iemand die zich ongerust maakt!
Ik ken ze dan via feesten meer... via andere vrienden van mequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb een paar fok!kers in mn msn lijst staan die ik intussen als vrienden beschouw
Sterk he, die pc-fr34k.quote:
Que?quote:
Goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Wokkel1982 het volgende:
Heey,
Ik ben teveel ont[BeF]t.
Hoe gaat aal hier?![]()
aalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Wokkel1982 het volgende:
Heey,
Ik ben teveel ont[BeF]t.
Hoe gaat aal hier?![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken ze dan via feesten meer... via andere vrienden van me
Als zowat iedereen die jou kent zich zorgen om je maakt zet dat je dan niet aan het denken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
*familie?
*vrienden?
*mijn denkbeeldige goudvis Bluppie?
Er zijn toch nog meer mensen die zich zorgen maken hoor...
Maar toch lief..
Ik zei alweer Good to be back.quote:
quote:
Ik denk... doe eens dol... zeg et zelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Zo ver wou ik nou ook weer niet gaan..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
*familie?
*vrienden?
*mijn denkbeeldige goudvis Bluppie Brilaap?
Er zijn toch nog meer mensen die zich zorgen maken hoor...
Maar toch lief..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als zowat iedereen die jou kent zich zorgen om je maakt zet dat je dan niet aan het denken?.
quote:Ik zei alweer Good to be back..
etquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk... doe eens dol... zeg et zelf
Ja...quote:
quote:
Top!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:37 schreef Brilaap het volgende:
Tvp en ik ga slapen.
n?quote:
Neuken?quote:
Lekker overbodigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:37 schreef Brilaap het volgende:
Tvp en ik ga slapen.
SC terug lezen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker overbodig
Of ga je 'm teruglezen morgen? Mensen die dat doen zijn echt sneu! Oh wacht..
Welterusten!
quote:
quote:
Jazeker!! Ik ben toevallig..quote:
Das den bijnaam!quote:
Dat bepalen we zelf wel of jij dat bentquote:
Jep... het valt me elke keer weer meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Janetje, waarom ben jij zo bang voor den tandarts? Ik heb het er altijd uitstekend naar mijn zin, gaatjes laten boren is tof.
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Janetje, waarom ben jij zo bang voor den tandarts? Ik heb het er altijd uitstekend naar mijn zin, gaatjes laten boren is tof.
Sssssst... mijn echte naam is geheim!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt wel verdraaid veel op je echte naam!
Wil je dan een vrouw daarvoor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...
kinky tandarts heb jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...
Rare naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sssssst... mijn echte naam is geheim!
Ik denk dat hij het nog erger vindt om in jou bek te gaan graaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vraagt-ie dan of je zachtjes wil nuriën of moet je gewoon je mond zo ver mogelijk open doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[...]
Wil je dan een vrouw daarvoor?.
van Dijk heet ie..quote:
Sorry, J. uit M.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sssssst... mijn echte naam is geheim!
Groeten kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben richting bed, slaap lekker en een goede nacht![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vraagt-ie dan of je zachtjes wil nuriën of moet je gewoon je mond zo ver mogelijk open doen?
Denk je? Ach hij heeft er voor geleerd he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog erger vindt om in jou bek te gaan graaien
quote:
Das bin ich ja!quote:
quote:
Als je ergens voor leert hoef je het nog niet leuk te vinden om in jou hoofd te graaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
Denk je? Ach hij heeft er voor geleerd he...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Maare, Jan...Ik herinner me ineens dat je dat vreselijk vindt.. hoe was het dan bij den tandarts van Dijk?
Ach, dan neemt ie toch ontslag...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je ergens voor leert hoef je het nog niet leuk te vinden om in jou hoofd te graaien
Ik zal het eensch vragen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Familie van Wendy btw?
WHehehehehe, en ik dacht dat jij juist zo'n meelevend mensch was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Ehmm.. gezellig hoor![]()
Ik had niets en mn broer moet zn verstandskies laten trekken... heerlijck..
Of hij gaat je extra pijn doen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, dan neemt ie toch ontslag...
Of hij ontslaat jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, dan neemt ie toch ontslag...
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]zo ver mogelijk open.. tong aan de kant he...
Hahaha...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!
Dat is al een fout begin..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
WHehehehehe, en ik dacht dat jij juist zo'n meelevend mensch was..
[teeuwen]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Of hij gaat je extra pijn doen....
En dan de assistente die me bijna laat verzuipen.. (niet genoeg afzuigen he)..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!
Teeuwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is al een fout begin..![]()
Oh ja.. ik ben heel meelevend.. oh nee.. dat is gewoon leedvermaak.. das iets anders...
[..]
[teeuwen]
PIJN DOEN...
[/teeuwen]
Neeeeeehhh.. Mijn tandarts is een aardige man..
*denkt aan 'the dentist'![]()
Je moet ook gewoon slikkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan de assistente die me bijna laat verzuipen.. (niet genoeg afzuigen he)..
Teeuwen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen!
Lang geleden dat ik die gezien heb die film zeg
Ja maar dat gaat zo moeilijk als die dude met van die instrumenten in mn bek loopt te porren...quote:
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Teeuwen.. [afbeelding]
Voor mij ook ja..Kan ze zien wat een indruk die maakte op een klein Janetje...
Rustig door je neus blijven ademen, dan komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat zo moeilijk als die dude met van die instrumenten in mn bek loopt te porren...
Wel eens live gezien? Ik wel, echt geniaal!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imo
Ach ik kan altijd wel smakelijk om hem lachen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imo
Nee... nooit live gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel eens live gezien? Ik wel, echt geniaal!
Dat heb ik vaker gehoord..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rustig door je neus blijven ademen, dan komt het allemaal goed
Hij heeft vooral sterke ideeenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik kan altijd wel smakelijk om hem lachen..dus ik vind hem goed...
Natuurlijk is het goed dat anderen een andere mening hebben.. [afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:58 schreef Roellio het volgende:
Is dit het ONZ-newbies verzameltopic?
Preciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonde! Maar ja, niet iedereen vind alles even leuk gelukkig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:58 schreef Roellio het volgende:
Is dit het ONZ-newbies verzameltopic?
*net Bertje&Henk en Nostradamus gekeken....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonde! Maar ja, niet iedereen vind alles even leuk gelukkig
eeuuh dan ga je tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:01 schreef Roellio het volgende:
[..]
1 uitzondering maakt nog geen ONZ.
Newbie reeks!
![]()
Nostradamusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
*net Bertje&Henk en Nostradamus gekeken....
Strakke groene broek..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nostradamus
DIE STOND 'M GOED!!
Ik denk ik typ het niet...quote:
Welterusten en droom maar van veel bier en frituur..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik gaat slapen. Dag [BeF]ers.
Ik is er nogquote:
val je nog niet flauw van de alcohol en vet luchtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
* mond-op-mond-beademing toepast
Ah een BeFmod...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef JDude het volgende:
Dag vrinden!
Het is niet rustig.. je ziet de drukte gewoon niet.. het is overal om ons heen.. KIJK OM JE HEEN.... prachtige drukte.. gezellig.. mooi...quote:
Als ik daar last van zou hebben, zou ik niet kunnen overlevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
val je nog niet flauw van de alcohol en vet lucht
Laat ik ook eens een groet er tegenaan werpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef JDude het volgende:
Dag vrinden!
is het leven soms toch simpel hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat ik ook eens een groet er tegenaan werpen.
Hallo!
Goh, dat viel best mee!
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:38 schreef Euforie het volgende:
[..]
Had Static die avatar niet eerst?
egoistquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee
Now... its mine! MIIIINNNNEEEE!!!!!
Uwe avatar wordt meermalen gebruikt op deze wereld wijde planeet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee
Now... its mine! MIIIINNNNEEEE!!!!!
Net als sommige mensen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uwe avatar wordt meermalen gebruikt op deze wereld wijde planeet.
VLF en NIN zijn allebeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
als het nou vive la vete was oke maar NIN
niks op... ehhh.. ja.. niks...quote:
Reel Big Fishquote:
Zeg er effe bij op welk media je het luistert...quote:
Nou en of..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
..............^---- Ervaringsdeskundige
PeV, Pils en Vette hap...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:49 schreef Slaaitjuh het volgende:
zoiets noem je toch niet "pils"
BIER HEET ZOIETS!!
Precies!! Ruige taal!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:49 schreef Slaaitjuh het volgende:
zoiets noem je toch niet "pils"
BIER HEET ZOIETS!!
slijmbalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
* troost Janetje
Maar heb je nou nog bier voor me?
precies ruige taal is goedquote:
Daar geile vrouwen op, macho's...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
precies ruige taal is goed 8)
dus welke doos brengt me nou eindelijk eend een potbier en een bak frituur![]()
en het eerste wat je dan doet is in bef posten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:57 schreef Parvus het volgende:
heyy me internet heeft er weer eventjes zin in, potverdrie
Voor jou welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
* troost Janetje
Maar heb je nou nog bier voor me?
of je daar nu zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar het heeft lekker wel gewerkt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
of je daar nu zo blij mee moet zijn
Winampquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeg er effe bij op welk media je het luistert...
Dat heb ik altijd al een echte RBF player gevonden...quote:
Gewenning?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom klik ik voor ik af wil sluiten nog op het venster waar BeF onder zit?
Gezellig.. kom erbij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
waarom geloof ik niet dat jij naar bed gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Je kan het ook dom noemenquote:
Denk dat ik join jaquote:
RBFquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een echte RBF player gevonden...
omdat ik hier terecht kwam mênquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom geloof ik niet dat jij naar bed gaat
quote:
Indirect noem ik mezelf dan ook dom natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan het ook dom noemen
[..]
Denk dat ik join ja
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Oke, oke, ik draai wel een nieuwe...quote:
mooi..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Oke, oke, ik draai wel een nieuwe...
Open jij effe het nieuwe topic dan?quote:
Degene die de Lapo doet mag dat doen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Open jij effe het nieuwe topic dan?
dat we elkaar weer ff begrijpen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
omdat ik hier terecht kwam mên
Alsof dat altijd werkt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Degene die de Lapo doet mag dat doen..
Kijk, en daar reageren ze wel opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stift op dan
Je bent al de tweede die loopt te zeiken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |