quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik op jou zit te wachten
Merciquote:
Ik denk benadruk het even voor jequote:
Die is gevaarlijk zonder PI mên!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ik gezien... jij mijn smilie ook neem ik aan
Ik zet er vaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is gevaarlijk zonder PI mên!
Bedankt..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk benadruk het even voor je
Achja.... Als je jezelf er maar lekker bij voeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bedankt..
Rpp hier was vanmiddag samen met killswitch ongerust omdat ik zo lang niet op msn was geweestkom op... dat zegt toch iets he...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja.... Als je jezelf er maar lekker bij voelt
Janetje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
I'm BACK...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]I've got to cut back on the internet...
[tandenuitdesmoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
I'm BACK...
tududududu...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Janetje.. Geef jij nog steeds zo spannend verslag?
Mail de samenvatting ff naar: robertterburg@hotmail.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
tududududu...
Moe zat zij voor haar computer.. Op de achtergrond de enerverende geluiden van ene "hans teeuwen" die de sketch "Bertje en Henk" ten uitvoer brengt..
tududududu..
Terwijl zij nogmaals in BeF kijkt, ziet zij een user pc-fr34k die vraagt of ze nog spannend verslag deed..
tudududududu..
"soms" typte ze met een vastberaden gezicht.. "maar nu niet"
tududududu...
Verslagen keek zij naar de woorden die zij zojuist getypt had...
Its good to be back in [BeF].quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
tududududu...
Moe zat zij voor haar computer.. Op de achtergrond de enerverende geluiden van ene "hans teeuwen" die de sketch "Bertje en Henk" ten uitvoer brengt..
tududududu..
Terwijl zij nogmaals in BeF kijkt, ziet zij een user pc-fr34k die vraagt of ze nog spannend verslag deed..
tudududududu..
"soms" typte ze met een vastberaden gezicht.. "maar nu niet"
tududududu...
Verslagen keek zij naar de woorden die zij zojuist getypt had...
Neuh.. heb zo'n 30 fok!kers op msn.. waarvan ik er zo'n 5 regelmatig spreek (zo ongeveer iedere dag)..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:27 schreef jackson het volgende:
[..].....
Maar jij bent iemand die half fok! in je msn heeft?
Oke dan... ik heb er ook wel wat instaan... maar sommigen ken ik ook inmiddelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. heb zo'n 30 fok!kers op msn.. waarvan ik er zo'n 5 regelmatig spreek (zo ongeveer iedere dag)..
*samenvatting geeft:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Mail de samenvatting ff naar: robertterburg@hotmail.com
Dank je
Ja zeg, dat kwam ook alleen maar omdat jij daarvoor je angst voor de tandarts had duidelijk gemaakt. Als we vervolgens uuuuuuuren niks van je vernemen, dan word je ongerust ja! En wees blij! Is er nog iemand die zich ongerust maakt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bedankt..
Rpp hier was vanmiddag samen met killswitch ongerust omdat ik zo lang niet op msn was geweestkom op... dat zegt toch iets he...
Nice to have you back..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan... ik heb er ook wel wat instaan... maar sommigen ken ik ook inmiddels
Dank je... dat scheelde was leeswerkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
*samenvatting geeft:
Blabla...
ik typ..
blabla
Its good to be back.quote:
STERK!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik bedenk me net dat als je deze reeks in het Engels zou doen het Beer and Fried zou heten wat dus weer voor [BaF] zou staan wat hier weer erg raar is..
*familie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja zeg, dat kwam ook alleen maar omdat jij daarvoor je angst voor de tandarts had duidelijk gemaakt. Als we vervolgens uuuuuuuren niks van je vernemen, dan word je ongerust ja! En wees blij! Is er nog iemand die zich ongerust maakt!
Ik ken ze dan via feesten meer... via andere vrienden van mequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb een paar fok!kers in mn msn lijst staan die ik intussen als vrienden beschouw
Sterk he, die pc-fr34k.quote:
Que?quote:
Goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Wokkel1982 het volgende:
Heey,
Ik ben teveel ont[BeF]t.
Hoe gaat aal hier?![]()
aalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Wokkel1982 het volgende:
Heey,
Ik ben teveel ont[BeF]t.
Hoe gaat aal hier?![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken ze dan via feesten meer... via andere vrienden van me
Als zowat iedereen die jou kent zich zorgen om je maakt zet dat je dan niet aan het denken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
*familie?
*vrienden?
*mijn denkbeeldige goudvis Bluppie?
Er zijn toch nog meer mensen die zich zorgen maken hoor...
Maar toch lief..
Ik zei alweer Good to be back.quote:
quote:
Ik denk... doe eens dol... zeg et zelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Zo ver wou ik nou ook weer niet gaan..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
*familie?
*vrienden?
*mijn denkbeeldige goudvis Bluppie Brilaap?
Er zijn toch nog meer mensen die zich zorgen maken hoor...
Maar toch lief..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als zowat iedereen die jou kent zich zorgen om je maakt zet dat je dan niet aan het denken?.
quote:Ik zei alweer Good to be back..
etquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk... doe eens dol... zeg et zelf
Ja...quote:
quote:
Top!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:37 schreef Brilaap het volgende:
Tvp en ik ga slapen.
n?quote:
Neuken?quote:
Lekker overbodigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:37 schreef Brilaap het volgende:
Tvp en ik ga slapen.
SC terug lezen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker overbodig
Of ga je 'm teruglezen morgen? Mensen die dat doen zijn echt sneu! Oh wacht..
Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |