quote:
quote:
Jazeker!! Ik ben toevallig..quote:
Das den bijnaam!quote:
Dat bepalen we zelf wel of jij dat bentquote:
Jep... het valt me elke keer weer meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Janetje, waarom ben jij zo bang voor den tandarts? Ik heb het er altijd uitstekend naar mijn zin, gaatjes laten boren is tof.
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Janetje, waarom ben jij zo bang voor den tandarts? Ik heb het er altijd uitstekend naar mijn zin, gaatjes laten boren is tof.
Sssssst... mijn echte naam is geheim!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt wel verdraaid veel op je echte naam!
Wil je dan een vrouw daarvoor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...
kinky tandarts heb jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...
Rare naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sssssst... mijn echte naam is geheim!
Ik denk dat hij het nog erger vindt om in jou bek te gaan graaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vraagt-ie dan of je zachtjes wil nuriën of moet je gewoon je mond zo ver mogelijk open doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[...]
Wil je dan een vrouw daarvoor?.
van Dijk heet ie..quote:
Sorry, J. uit M.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sssssst... mijn echte naam is geheim!
Groeten kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben richting bed, slaap lekker en een goede nacht![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vraagt-ie dan of je zachtjes wil nuriën of moet je gewoon je mond zo ver mogelijk open doen?
Denk je? Ach hij heeft er voor geleerd he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog erger vindt om in jou bek te gaan graaien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |