quote:
Jazeker!! Ik ben toevallig..quote:
Das den bijnaam!quote:
Dat bepalen we zelf wel of jij dat bentquote:
Jep... het valt me elke keer weer meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Janetje, waarom ben jij zo bang voor den tandarts? Ik heb het er altijd uitstekend naar mijn zin, gaatjes laten boren is tof.
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Janetje, waarom ben jij zo bang voor den tandarts? Ik heb het er altijd uitstekend naar mijn zin, gaatjes laten boren is tof.
Sssssst... mijn echte naam is geheim!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt wel verdraaid veel op je echte naam!
Wil je dan een vrouw daarvoor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...
kinky tandarts heb jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als er een dude boven mn bek zit, vragend of ik iets verder wil open doen...
Rare naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sssssst... mijn echte naam is geheim!
Ik denk dat hij het nog erger vindt om in jou bek te gaan graaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vraagt-ie dan of je zachtjes wil nuriën of moet je gewoon je mond zo ver mogelijk open doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[...]
Wil je dan een vrouw daarvoor?.
van Dijk heet ie..quote:
Sorry, J. uit M.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sssssst... mijn echte naam is geheim!
Groeten kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben richting bed, slaap lekker en een goede nacht![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vraagt-ie dan of je zachtjes wil nuriën of moet je gewoon je mond zo ver mogelijk open doen?
Denk je? Ach hij heeft er voor geleerd he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog erger vindt om in jou bek te gaan graaien
quote:
Das bin ich ja!quote:
quote:
Als je ergens voor leert hoef je het nog niet leuk te vinden om in jou hoofd te graaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
Denk je? Ach hij heeft er voor geleerd he...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Maare, Jan...Ik herinner me ineens dat je dat vreselijk vindt.. hoe was het dan bij den tandarts van Dijk?
Ach, dan neemt ie toch ontslag...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je ergens voor leert hoef je het nog niet leuk te vinden om in jou hoofd te graaien
Ik zal het eensch vragen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Familie van Wendy btw?
WHehehehehe, en ik dacht dat jij juist zo'n meelevend mensch was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Ehmm.. gezellig hoor![]()
Ik had niets en mn broer moet zn verstandskies laten trekken... heerlijck..
Of hij gaat je extra pijn doen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, dan neemt ie toch ontslag...
Of hij ontslaat jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, dan neemt ie toch ontslag...
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]zo ver mogelijk open.. tong aan de kant he...
Hahaha...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!
Dat is al een fout begin..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
WHehehehehe, en ik dacht dat jij juist zo'n meelevend mensch was..
[teeuwen]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Of hij gaat je extra pijn doen....
En dan de assistente die me bijna laat verzuipen.. (niet genoeg afzuigen he)..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
En proberen om niet te kotsen. Wat een vakman!
Teeuwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is al een fout begin..![]()
Oh ja.. ik ben heel meelevend.. oh nee.. dat is gewoon leedvermaak.. das iets anders...
[..]
[teeuwen]
PIJN DOEN...
[/teeuwen]
Neeeeeehhh.. Mijn tandarts is een aardige man..
*denkt aan 'the dentist'![]()
Je moet ook gewoon slikkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan de assistente die me bijna laat verzuipen.. (niet genoeg afzuigen he)..
Teeuwen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen!
Lang geleden dat ik die gezien heb die film zeg
Ja maar dat gaat zo moeilijk als die dude met van die instrumenten in mn bek loopt te porren...quote:
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Teeuwen.. [afbeelding]
Voor mij ook ja..Kan ze zien wat een indruk die maakte op een klein Janetje...
Rustig door je neus blijven ademen, dan komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat zo moeilijk als die dude met van die instrumenten in mn bek loopt te porren...
Wel eens live gezien? Ik wel, echt geniaal!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imo
Ach ik kan altijd wel smakelijk om hem lachen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Teeuwen is oke alsin "jiskefet" enzo... live issie ook wel goed maar sterk overgewaardeerd imo
Nee... nooit live gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel eens live gezien? Ik wel, echt geniaal!
Dat heb ik vaker gehoord..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rustig door je neus blijven ademen, dan komt het allemaal goed
Hij heeft vooral sterke ideeenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik kan altijd wel smakelijk om hem lachen..dus ik vind hem goed...
Natuurlijk is het goed dat anderen een andere mening hebben.. [afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:58 schreef Roellio het volgende:
Is dit het ONZ-newbies verzameltopic?
Preciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonde! Maar ja, niet iedereen vind alles even leuk gelukkig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:58 schreef Roellio het volgende:
Is dit het ONZ-newbies verzameltopic?
*net Bertje&Henk en Nostradamus gekeken....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonde! Maar ja, niet iedereen vind alles even leuk gelukkig
eeuuh dan ga je tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:01 schreef Roellio het volgende:
[..]
1 uitzondering maakt nog geen ONZ.
Newbie reeks!
![]()
Nostradamusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
*net Bertje&Henk en Nostradamus gekeken....
Strakke groene broek..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nostradamus
DIE STOND 'M GOED!!
Ik denk ik typ het niet...quote:
Welterusten en droom maar van veel bier en frituur..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik gaat slapen. Dag [BeF]ers.
Ik is er nogquote:
val je nog niet flauw van de alcohol en vet luchtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
* mond-op-mond-beademing toepast
Ah een BeFmod...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef JDude het volgende:
Dag vrinden!
Het is niet rustig.. je ziet de drukte gewoon niet.. het is overal om ons heen.. KIJK OM JE HEEN.... prachtige drukte.. gezellig.. mooi...quote:
Als ik daar last van zou hebben, zou ik niet kunnen overlevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
val je nog niet flauw van de alcohol en vet lucht
Laat ik ook eens een groet er tegenaan werpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:27 schreef JDude het volgende:
Dag vrinden!
is het leven soms toch simpel hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat ik ook eens een groet er tegenaan werpen.
Hallo!
Goh, dat viel best mee!
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:38 schreef Euforie het volgende:
[..]
Had Static die avatar niet eerst?
egoistquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee
Now... its mine! MIIIINNNNEEEE!!!!!
Uwe avatar wordt meermalen gebruikt op deze wereld wijde planeet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee
Now... its mine! MIIIINNNNEEEE!!!!!
Net als sommige mensen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uwe avatar wordt meermalen gebruikt op deze wereld wijde planeet.
VLF en NIN zijn allebeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
als het nou vive la vete was oke maar NIN
niks op... ehhh.. ja.. niks...quote:
Zeg er effe bij op welk media je het luistert...quote:
Nou en of..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
..............^---- Ervaringsdeskundige
PeV, Pils en Vette hap...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:49 schreef Slaaitjuh het volgende:
zoiets noem je toch niet "pils"
BIER HEET ZOIETS!!
Precies!! Ruige taal!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:49 schreef Slaaitjuh het volgende:
zoiets noem je toch niet "pils"
BIER HEET ZOIETS!!
slijmbalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
* troost Janetje
Maar heb je nou nog bier voor me?
precies ruige taal is goedquote:
Daar geile vrouwen op, macho's...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
precies ruige taal is goed 8)
dus welke doos brengt me nou eindelijk eend een potbier en een bak frituur![]()
en het eerste wat je dan doet is in bef posten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:57 schreef Parvus het volgende:
heyy me internet heeft er weer eventjes zin in, potverdrie
Voor jou welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
* troost Janetje
Maar heb je nou nog bier voor me?
of je daar nu zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar het heeft lekker wel gewerkt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
of je daar nu zo blij mee moet zijn
Winampquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeg er effe bij op welk media je het luistert...
Dat heb ik altijd al een echte RBF player gevonden...quote:
Gewenning?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom klik ik voor ik af wil sluiten nog op het venster waar BeF onder zit?
Gezellig.. kom erbij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
waarom geloof ik niet dat jij naar bed gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Je kan het ook dom noemenquote:
Denk dat ik join jaquote:
RBFquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een echte RBF player gevonden...
omdat ik hier terecht kwam mênquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom geloof ik niet dat jij naar bed gaat
quote:
Indirect noem ik mezelf dan ook dom natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan het ook dom noemen
[..]
Denk dat ik join ja
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Oke, oke, ik draai wel een nieuwe...quote:
mooi..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Oke, oke, ik draai wel een nieuwe...
Open jij effe het nieuwe topic dan?quote:
Degene die de Lapo doet mag dat doen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Open jij effe het nieuwe topic dan?
dat we elkaar weer ff begrijpen hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
omdat ik hier terecht kwam mên
Alsof dat altijd werkt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Degene die de Lapo doet mag dat doen..
Kijk, en daar reageren ze wel opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stift op dan
Je bent al de tweede die loopt te zeiken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |