Als het zo moetquote:
Mijn ouders zijn er ook niet echt voorstander van als ik op dit tijdstip in hun aanwezigheid nog ga frituren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het helemaal af ja!
Zonde dat ik niet meer alleen thuis ben anders ging ik nog ff dingen maken
bobbiequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie dat [BeF] alweer lekker loopt, ik ben vanaf deel 145 gestopt omdat ik ook nog verandwoordelijkheden heb als admin op een ander forum en het er erg langzaam aan toe ging.
Nog veel gebeurd? Nieuwe Leden? Tieten gepost?
Er straalt niet echt enthousiasme vanaf....quote:
thanx for the tipquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij huppelt iedereen naar GC voor de dagstats.
Daar heb ik nog nooit naar gekeken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Goed idee...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Doen! Is spannend! Elke dag weer nek-aan-nek...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit naar gekeken.
Ja... lul maar stom maar ben et nogsteeds niet eensquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
U heeft gelijk, waarde collega [BeF]-er. Het moet zijn oud-[SC]'ers. Op deze wijze geschreven, mogen allen die zich ooit met enige regelmaat in de [SC] hebben gemengd zich aangesproken voelen.
Nee idd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er ook niet echt voorstander van als ik op dit tijdstip in hun aanwezigheid nog ga frituren.
Sensaaaattttiiiieeeeeee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Doen! Is spannend! Elke dag weer nek-aan-nek...
Hmm, ik vind het juist wel prettig dat hier de postaantallen niet onder je nick staan ofzo. Ontzettend niet boeiend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Doen! Is spannend! Elke dag weer nek-aan-nek...
Je zou als uitsmijter moeten gaan werken. Eén opmerking en iedereen peert 'm!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ben ik toch weer een helder licht, zélfs op dit tijdstip.
Zie die stakker dan die op 1 staat.quote:1. Jaguarized 528
2. Dr_Flash 385
3. Pheno 336
4. the_legend_killer 283
5. dolle_hond 233
Dan niet joh!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... lul maar stom maar ben et nogsteeds niet eens
Matig postaantalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zie die stakker dan die op 1 staat.![]()
Goed he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:04 schreef rompompom het volgende:
Je zou als uitsmijter moeten gaan werken. Eén opmerking en iedereen peert 'm!
Het valt mee idd.quote:
quote:
Meelijwekkend is het zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Treurig iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |