quote:
Dat laatste is nog grappiger.quote:49ct voor het nummer en 81ct betaalkosten via 0900
geef ze (weer) een enkeltje Australiequote:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)6-9D61-0C25DF36140D}quote:Australië dringend op zoek naar vaklui
Economische groei en lage werkloosheidscijfers zorgen ervoor dat Australië wereldwijd dringend op zoek gaat naar vaklui. De regering in Canberra gaf dinsdag het startschot voor de grootste recruteringsactie in een halve eeuw.
De recruteringsactie zal enkele Europese hoofdsteden aandoen, maar ook India, de VS en Azië. Het is de bedoeling 20.000 verse arbeidskrachten naar Australië te lokken. Er wordt gezocht naar zowel verpleegkundigen, loodgieters als kappers.
In Australië is de werkloosheidsgraad gezakt tot 5 pct, de laagste stand sinds 28 jaar. De economie groeit er al 14 jaar ononderbroken.
Nee, ik geloof dat deze juist redelijk gematigd waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Extremistische Friezen ?
Ik ben het afgelopen jaar in 4 hoofdsteden op het hoofdstation geweest en die in het voormalig communistische Kiev was met gemak het schoonste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ideaal. Wanneer vertrek je naar Noord-Korea?
Hopelijk kan je nog fokken daar![]()
Dat zou best kunnen. Niet alles was slecht aan het communismequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef du_ke het volgende:
Ik ben het afgelopen jaar in 4 hoofdsteden op het hoofdstation geweest en die in het voormalig communistische Kiev was met gemak het schoonste.
Neemt yvonne hem onder handen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:33 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Wegens omstandigheden is Sidekick voorlopig even niet online.
Termijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:33 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Wegens omstandigheden is Sidekick voorlopig even niet online.
Weet ik niet precies.quote:
Lullig als je je grapjes uit moet gaan leggen hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet ik niet precies.
Hij had een mail naar een of ander evenement gestuurd ofzo.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lullig als je je grapjes uit moet gaan leggen hè..
quote:Clubs door blowjob-kampioenschap gesloten
Twee Griekse nachtclubs op het vakantie-eiland Zakynthos zijn gesloten omdat ze een blowjob-kampioenschap hadden georganiseerd. Er werden veel foto's gemaakt met mobieltjes van de deelneemsters in pikante houdingen. De Griekse politie is nu op zoek naar de makers daarvan.
De foto's werden op de website van één van de organiserende clubs geplaatst, Club Medousa. Deze club en Baywatch werden gelijk gesloten en er is een zoektocht gestart naar de makers van de foto's. Wie gevonden wordt, kan een gevangenisstraf van twee jaar verwachten.
Nee, maar ik bewonder hem wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Erwin, jij bent Blackadder niet.
Malcom X break dance
quote:SUBSIDIE 190.000 EURO VOOR BEDRIJVEN MINISTER
Agrarische ondernemingen die het eigendom zijn van minister Veerman (Landbouw) ontvangen jaarlijks zo'n 190.000 euro aan Europese landbouwsubsidies. Veerman heeft het bedrag gisteren op verzoek van deze krant zelf bekendgemaakt
....
Hij is dan ook al een tijdje dood. Maar bij mij doet hij het wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:58 schreef Tafkahs het volgende:
het plaatje doet het geeneens, Johan
'n goede houvast, die conclusiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is dan ook al een tijdje dood. Maar bij mij doet hij het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |